Sredju
Well-known member
pocetnik...brzina...45 stupnjeva...sigh
Ne mora biti htjeno, može se na nepoznatoj cesti dogodit, a najčešće vožnjom za bržim vozačem, pogotovo kad vidi koliko je on lego, odma povuče žutu crtu u gaćama.
😂😂😂
pocetnik...brzina...45 stupnjeva...sigh
posljednjeg tuona sam prodao pred 7-8 godina forumašu don carlosu, imao je 65 tkm, a sada valjda ima i 80Znaš što nema tuona s tim kilometrima?
Zato što im ti ih vraćaš pri priprodaji.
Ja san te ceka sat vrimena a spor san ka blato…🤪😂Ja kad vozim sa brzim vozačem., on odmagli i negdje ceka na parkingu, pa opet odmagli, i tako do cilja...pa i ja dodjem 10 min.kasnije...
Ne mora biti htjeno, može se na nepoznatoj cesti dogodit, a najčešće vožnjom za bržim vozačem, pogotovo kad vidi koliko je on lego, odma povuče žutu crtu u gaćama.
😂😂😂
Ja san te ceka sat vrimena a spor san ka blato…🤪😂
Mislis da je uneredio sic🤪😂Mislim da nije problem u snazi i momentu Sve Višnjeg V-Stroma nego ga zajebo kafa-šlag
ma milijun postoV2 nije, ali zvuk i kako salje snagu na zadnji kotac je 100 % isto.
ja bi postavljacici teme preporucio novi hornet.
antihoping kvacilo, ride modes, traction control, 160 guma nazad, 150 mm hoda ovjesa pozadi, 750 2 cilindra sa v2 90° zvukom i razvojom snage, 90 konja i sve to za 9000 eura.
Velike razlike, svaki cilindar u poseban lonac ili oba u jedan. Razlika je ogromna. Kod v60 možda ne, ali kod V90 itekako.ma milijun posto
i kakve kurčeve veze ima broj auspuha sa zvukom? to su priče ekipe s moto susreta u busovači dok se natječu koji bude bolje bolje pucao
Ovdje u austriji je 8650 eura, te mislim da bi u hrvatskoj bilo slično.
jbga, ti svaki dan zadnjih 5 godina šarafiš i kemijaš po v60 i 90 pa sigurno znaš bolje od mene 😉Velike razlike, svaki cilindar u poseban lonac ili oba u jedan. Razlika je ogromna.
jbga, ti svaki dan zadnjih 5 godina šarafiš i kemijaš po v60 i 90 pa sigurno znaš bolje od mene 😉