grgaSH
Active member
Budući ste si dali truda i uredili ovaj podforum na temu starih motora, odlučio sam i ja nabaciti lagani remake svoje teme o kafesakiju. Vremenom je server progutao dosta fotki s početka priče pa sam napravio ovu novu temu koja će bit popraćena sa više slika i manje filozofiranja. Bilo je dosta konstruktivnih komentara, savjeta, podrške...slobodno nastavite i dalje da ne ostane sve na mojim postovima i jednosmjernoj komunikaciji
Teško je izvući reprezentativne fotke iz par GB škljocanja raznim mobačima i fotićima. Nešto je već viđenih nešto ima onih iz naftalina, ali uglavnom sam pokušao zaokružiti pojedine cjeline kako su se radile tako da nije sve baš kronološki predstavljeno.
dakle, ovako je počela transformacija penzionera iz radničke klase u duhom bogatijeg gospodina u godinama...
rastavljanje
''nove'' felge su posuđene sa mlađeg polubrata gpz1100 unitraktora. obje za 1" manje nego u orginalu, naprijed 18" a iza 17"
jedna od prvih modifikacija bila je izrada nosača oslonaca za noge, pedala kočnice i mjenjača....
zatim izrada guvernala sa podesivim kutom ručki (od kojeg sam kasnije odustao) te nosača amortizera volana
...malo vizualizacije
od samog početka sam htio dvostruke lampe, ali nisam znao kako popuniti praznine oko njih :misli:
bilo je tu raznih kombinacija...
...isprobavanja...
...i gadarija :shock:
definitivno sam odustao od prvotne ideje maskice i minijaturnog stražnjeg kraja sa krom blatobranom, uzdignutom lampom i fosna sjedalom te se odlučio poigrati poliesterom i bucmastijim izgledom
ovo je bio početak izrade prednje maske koju sam u ovoj fazi mislio montirati na prednje vilice tako da se zajedno s njima pomiče pri zakretanju guvernala...
odustao i od toga
u međuvremenu sam se malo družio sa stražnjom vilicom...
...i stražnjim dijelom. oduvijek me interesiralo kako je to kipariti, a ovo je bila idealna prilika saznati kalup stražnjeg dijela je isklesan od siporeks bloka te finiširan premazima gipsa koji je na fino izbrušen. nisam htio kemijati sa poklopcom odozdo niti ostavljati rupu :bonk: kao što se može vidjeti da onim kutijastim repovima... kompletan kalup/plastika se s gornje strane utopi oko cijevi stražnjeg dijela rame, koja je u tu svrhu prilagođena kako bi ujedno bila i nosač stražnje lampe i žimgavaca...
nakon par slojeva poliestera i štemanja siporeksa kroz rupu pod sjedalom ostao je samo jednodjelni zatvoreni plašt, tj mali gepek :wink: konstrukcija sjedala su pigane i zavarene ø6 šipke
kalup prednje maske je bio sastavljen od svega i svačega, ne želim se toga ni prisjećati :angry:
Teško je izvući reprezentativne fotke iz par GB škljocanja raznim mobačima i fotićima. Nešto je već viđenih nešto ima onih iz naftalina, ali uglavnom sam pokušao zaokružiti pojedine cjeline kako su se radile tako da nije sve baš kronološki predstavljeno.
dakle, ovako je počela transformacija penzionera iz radničke klase u duhom bogatijeg gospodina u godinama...
rastavljanje
''nove'' felge su posuđene sa mlađeg polubrata gpz1100 unitraktora. obje za 1" manje nego u orginalu, naprijed 18" a iza 17"
jedna od prvih modifikacija bila je izrada nosača oslonaca za noge, pedala kočnice i mjenjača....
zatim izrada guvernala sa podesivim kutom ručki (od kojeg sam kasnije odustao) te nosača amortizera volana
...malo vizualizacije
od samog početka sam htio dvostruke lampe, ali nisam znao kako popuniti praznine oko njih :misli:
bilo je tu raznih kombinacija...
...isprobavanja...
...i gadarija :shock:
definitivno sam odustao od prvotne ideje maskice i minijaturnog stražnjeg kraja sa krom blatobranom, uzdignutom lampom i fosna sjedalom te se odlučio poigrati poliesterom i bucmastijim izgledom
ovo je bio početak izrade prednje maske koju sam u ovoj fazi mislio montirati na prednje vilice tako da se zajedno s njima pomiče pri zakretanju guvernala...
odustao i od toga
u međuvremenu sam se malo družio sa stražnjom vilicom...
...i stražnjim dijelom. oduvijek me interesiralo kako je to kipariti, a ovo je bila idealna prilika saznati kalup stražnjeg dijela je isklesan od siporeks bloka te finiširan premazima gipsa koji je na fino izbrušen. nisam htio kemijati sa poklopcom odozdo niti ostavljati rupu :bonk: kao što se može vidjeti da onim kutijastim repovima... kompletan kalup/plastika se s gornje strane utopi oko cijevi stražnjeg dijela rame, koja je u tu svrhu prilagođena kako bi ujedno bila i nosač stražnje lampe i žimgavaca...
nakon par slojeva poliestera i štemanja siporeksa kroz rupu pod sjedalom ostao je samo jednodjelni zatvoreni plašt, tj mali gepek :wink: konstrukcija sjedala su pigane i zavarene ø6 šipke
kalup prednje maske je bio sastavljen od svega i svačega, ne želim se toga ni prisjećati :angry: