kafesaki by grga [kz750e '81.]

flugo said:
Meni je fascinantno koliko pažnje posvećuješ i najsitnijem detalju  (y)

    ...to je kod njega davno izmaklo kontroli i strahovito ga usporava. I ne može si pomoći, ići će tako do kraja  (y)
 
OldBoy said:
    ...to je kod njega davno izmaklo kontroli i strahovito ga usporava. I ne može si pomoći, ići će tako do kraja  (y)

Neka neka, rezultat će bit vrijedan vremena.
Ljepota je u detaljima, a ovdje ih neće falit  (y)
 
Znaš,
Cijenim,
Mislim da imam viziju kako bi to trebalo izgledat
Ti radiš  caffea koji će biti toliko detaljno i kvalitetno odrađjen da bi mogao ići pod show bike
  Posebno mi je zanimljivo bojanje hrapavo mat crno, asimetrična traka dupli far, (y)
    Kombinacija  plavo/crno .Detalji ćine proizvod.
Po nekom mom ukusu crom je rezerviran za Harliće i čopere pa ako pretjeraš ??? zato vuće na showbike
  Ovo sve do sada poniklano je ok.
    Predpostavljam dekli se još poliraju/niklaju i to je to.
  Racing varianta je polirano scotchbritom.
A reci mašina bude crna ili srebrna ili ?????
Dignuo si ljestvicu  visoko majstorima nek vide kako to treba radit.
Znam sve predradnje što treba radit prije niklanja ljudi vidi samo niklano
A sad idem u garažu popravljat jer poslije tvojih radova kod mene je sve zavezano sa palenom žicom.. :LOL: :021:
  Mući me samo dvije stvar , špajlani kotači i kurbla.
Nemoj ni u ludilu nešto krivo shvatit motor i posao baš sve vrhunski dobro.
  Vidimo se kad bude gotov na cesti možda i ja svog caffea završim.
 
kad se ovo sve sastavi ima da bude do jaja............. (y)
 
Kocka said:
A reci mašina bude crna ili srebrna ili ?????
kupio sam već nekakvu polumat crnu boju, ali još se premišljam kaj i kako pofarbat, uglavnom bit će kombinacija pjeskarenog aluminija, poliranih dekli i nešto crne (najvjerojatnije samo cilindri i glava) :neznam:


Kocka said:
Mući me samo dvije stvar , špajlani kotači i kurbla.
Nemoj ni u ludilu nešto krivo shvatit motor i posao baš sve vrhunski dobro.
..nemam kaj krivo shvatit, svaki komentar je dobrodošao, bez obzira u kojem smjeru je kritika orijentirana (y)


za felge sam već pisao, nakon kompletnog dojma razmislit ću o žbičanim felgama..jedno vrijeme me to dosta držalo, čak sam se i u potragu bacio, ali nakon kompletiranja ovih od gpz-a to je dosta izbljedilo...    :jesus: uostalom na ovoj kombinaciji u vrijeme žbičanih felgi, alu se mogu gledat kao tehnički napredak :LOL: šalim se naravno, kompletna stražnja felga zajedno s gumom teži oko 20kg  :yikes:


za kurblu se slažem, kakav je to CR bez kurble :wink: baš iz tog razloga sam ju i odlučio ugraditi :mrgreen: naime blokovi od 650 i 750 su isti, a budući 650 ima kurblu to je bila dobra vodilja za početak potrage...kak to obično bude naišao sam na komplet sasvim slučajno u jednoj garaži dok sam kupovao neke druge sitnice  :auuu:


k1.jpg


k2.jpg



na fotki se vidi ''priprema'' za kurblu, u izbočenom dijelu ima dosta mesa, a sa unutarnje strane dekla odlijana je mesnata ''piksa'' vodilica sa nutarnjim promjerom manjm nego je vratilo kurble. potrebno je samo probušiti rupu i izglodati ležište za semering. sad kad imam priliku bilo bi mi korisno da odmah razjasnimo kak je to tvornički izvedeno na tvom 650, kojeg si btw jako lijepo uredio (y) dal se u dijelu dekla kroz kojeg prolazi vratilo kurbke nalazi kakva brončana pixa-klizač ili je aluminij jednostavno samo na mjeru probušen? znaš možda koje su dimenzije semeringa ili možeš samo vanjski fi izmjereiti?
k3.jpg


na donjem bloku sve je tvornički napravljeno kao i na 650 i potrebno je mašinu popola rastaviti te samo u getribu zašarafiti mehanizam kurble. 
k4.jpg



godinama su se neke stvari pohabale korištenjem, graničnici poglodali i popigali, pa je sve to trebalo popraviti...ak me nešto može zasmetat to su klimavi dosjedi :D
k5.jpg


k6.jpg



nije bilo druge nego navariti materijala na potrošene dijelove
k7.jpg


k8.jpg


k9.jpg



i zatim ukloniti višak...
k10.jpg


k11.jpg


k12.jpg


k13.jpg



brušenje graničnika na kurbli...
k14.jpg


k15.jpg


k16.jpg



na kraju  brušenja na fino i poliranje...
k17.jpg


k18.jpg


k19.jpg



ovo sam malo narovao da guma nebi klizala :mrgreen:
k20.jpg


k21.jpg


k22.jpg


k23.jpg


k24.jpg



spremno za niklanje (i površinsko poliranje kad se vrati nazad)  :tongue:
k25.jpg
 
Grga, naklon do poda, svaka čast... no pitanje je " da li ti kani vozit taj motor ili je samo za izložbe " 
 
na fotki se vidi ''priprema'' za kurblu, u izbočenom dijelu ima dosta mesa, a sa unutarnje strane dekla odlijana je mesnata ''piksa'' vodilica sa nutarnjim promjerom manjm nego je vratilo kurble. potrebno je samo probušiti rupu i izglodati ležište za semering. sad kad imam priliku bilo bi mi korisno da odmah razjasnimo kak je to tvornički izvedeno na tvom 650, kojeg si btw jako lijepo uredio (y) dal se u dijelu dekla kroz kojeg prolazi vratilo kurbke nalazi kakva brončana pixa-klizač ili je aluminij jednostavno samo na mjeru probušen? znaš možda koje su dimenzije semeringa ili možeš samo vanjski fi izmjereiti?





Ma ti nisi normalan, jel tvoj ono raskupusani motor pred vratima sobe u Jankomiru
  vidio sam jućer nekog lika kako farba taj motor  sa lakom za nokte.
Ja sam ti soba preko puta samo moja ima i rešetke pa lakše glumim Kanarinca  :D :mrgreen: :LOL:

Ma svaka ti ćast super!!!!!!

Moram te upoznat da se hvalim kako te poznam.

  Rado bih ti pomogao ali , gle  za kurblu moš me frigat nisam na to obraćao pažnju.
  Ali nekako mi nešto govori da nema piksne nisam siguran .
  Evo slikao sam ti kurblu od Kawe prva slika.
Evo pogledaj na GS-u 750 to su doljnje dvije slike.
Evo sada sam išao izmjerit vanjski rub je fi-30 možda koji centl manje nemogu dobro
  namjestit šubler. :misli:A nutarnji rub cca 21,5. :wink:


Maknuo sam svoje slike da ne ofam tvoje slike.
 
bespredmetno je komentitirat, jer ne znam kako bi komentiral, osim (y) (y) (y) (y) (y)
samo naprijed, izgledal bu svijetski (y)
 
Grga ti si doktor,svaka čast za ova remek djela! (y)
 
od svakoga detalja na motoru,napravi perverziju :mrgreen: (y)
neman rijeci,svaka cast (y)
 
Jaaaako lijepo, majstore!  :naklon:
Pratim razvoj situacije s gustom.  (y)
 
Kocka said:
  Rado bih ti pomogao ali , gle  za kurblu moš me frigat nisam na to obraćao pažnju.
  Ali nekako mi nešto govori da nema piksne nisam siguran .
  Evo slikao sam ti kurblu od Kawe prva slika.
Evo pogledaj na GS-u 750 to su doljnje dvije slike.
Evo sada sam išao izmjerit vanjski rub je fi-30 možda koji centl manje nemogu dobro
  namjestit šubler. :misli:A nutarnji rub cca 21,5. :wink:
ma možda i nema potrebe za pixom, to malo što se vratilo okrene neće valjda pohabat aluminijski dosjed - a i sve to je u ulju k tome..vidjet ću još kad malo promjerim situaciju, semering ću najvjerojatnije uzet neki standardnih mjera pa će se prema njemu izglodat ležište...
 
limit said:
Na z900 kurbla dođe taman između gornjeg i donjeg kućišta, na spoju.. i nema nikakve pixe pa pretpostavljam da ni tebi nije potrebna  :neznam:
kako je to izvedeno na malom poklopcu kurble,  isto samo aluminij?

z900kick.jpg