Kocka said:
A reci mašina bude crna ili srebrna ili ?????
kupio sam već nekakvu polumat crnu boju, ali još se premišljam kaj i kako pofarbat, uglavnom bit će kombinacija pjeskarenog aluminija, poliranih dekli i nešto crne (najvjerojatnije samo cilindri i glava) :neznam:
Kocka said:
Mući me samo dvije stvar , špajlani kotači i kurbla.
Nemoj ni u ludilu nešto krivo shvatit motor i posao baš sve vrhunski dobro.
..nemam kaj krivo shvatit, svaki komentar je dobrodošao, bez obzira u kojem smjeru je kritika orijentirana
za felge sam već pisao, nakon kompletnog dojma razmislit ću o žbičanim felgama..jedno vrijeme me to dosta držalo, čak sam se i u potragu bacio, ali nakon kompletiranja ovih od gpz-a to je dosta izbljedilo... :jesus: uostalom na ovoj kombinaciji u vrijeme žbičanih felgi, alu se mogu gledat kao tehnički napredak
šalim se naravno, kompletna stražnja felga zajedno s gumom teži oko 20kg :yikes:
za kurblu se slažem, kakav je to CR bez kurble :wink: baš iz tog razloga sam ju i odlučio ugraditi
naime blokovi od 650 i 750 su isti, a budući 650 ima kurblu to je bila dobra vodilja za početak potrage...kak to obično bude naišao sam na komplet sasvim slučajno u jednoj garaži dok sam kupovao neke druge sitnice :auuu:
na fotki se vidi ''priprema'' za kurblu, u izbočenom dijelu ima dosta mesa, a sa unutarnje strane dekla odlijana je mesnata ''piksa'' vodilica sa nutarnjim promjerom manjm nego je vratilo kurble. potrebno je samo probušiti rupu i izglodati ležište za semering. sad kad imam priliku bilo bi mi korisno da odmah razjasnimo kak je to tvornički izvedeno na tvom 650, kojeg si btw jako lijepo uredio
dal se u dijelu dekla kroz kojeg prolazi vratilo kurbke nalazi kakva brončana pixa-klizač ili je aluminij jednostavno samo na mjeru probušen? znaš možda koje su dimenzije semeringa ili možeš samo vanjski fi izmjereiti?
na donjem bloku sve je tvornički napravljeno kao i na 650 i potrebno je mašinu popola rastaviti te samo u getribu zašarafiti mehanizam kurble.
godinama su se neke stvari pohabale korištenjem, graničnici poglodali i popigali, pa je sve to trebalo popraviti...ak me nešto može zasmetat to su klimavi dosjedi
nije bilo druge nego navariti materijala na potrošene dijelove
i zatim ukloniti višak...
brušenje graničnika na kurbli...
na kraju brušenja na fino i poliranje...
ovo sam malo narovao da guma nebi klizala
spremno za niklanje (i površinsko poliranje kad se vrati nazad) :tongue: