mountain36
Member
Molio bih nekoga ko se kuzi da mi objasni sistem ispitivanja punjenja akumulatora kada motor radi.
mountain36 said:Molio bih nekoga ko se kuzi da mi objasni sistem ispitivanja punjenja akumulatora kada motor radi.
Nevalja ti regler, svaki četverotaktni motor mora radit bez akumulatora par sec samo na struji koju proizvodi njegov regler. Tako da kupiš drugi regler zašarafi to gore i gasmountain36 said:Cim skinem (-) klemu ugasi se.A nisam ga uspio izmjeriti koliko puni jer mi je od sinoc pao na 10 V
Akumulator služi samo da motor starta, odnosno posuđuje struju anlaseru, nakon što upali regler dalje daje struju a usput i vrati akumulatoru ono što je potrošio prilikom startanja, al jedan bez drugog neide jer regler je preslab da bi sam radio odnosno davao struju cijelom motoru pa to čini preko baterije/akumulatora.malaguti said:pa normalno da ce se ugasiti bez akumulatora :misli:
pa da,to znaci da nemoze radit bez akumulatora kao sto sam i napisao...Ghostrider-SB said:regler je preslab da bi sam radio odnosno davao struju cijelom motoru pa to čini preko baterije/akumulatora.
Pa nije preslab toliko da nemože raditi nimalo, motor radi na struji koju proizvodi regler kad odpojiš bateriju al nemože radit sad baš toliko da sjedneš i vozaš se 500 km sa upaljenim svjetlima i što već.malaguti said:pa da,to znaci da nemoze radit bez akumulatora kao sto sam i napisao...
Mislim da ti dvotakti preko centrale i magneta proizvode sami struju onoliko koliko im treba i da nemaju neki extra regler :misli:malaguti said:zato 50ccm 2t radi bez iceg,kresnes ga na kurblu i gas
savjet godine..... alacdolje: Hoces ti sad covjeku kupiti novi regler...radi ovog nebuloznog savjeta koji si mu dao ? Otpojiti klemu?? Odakle ti to ? Jedini naci da se utvrdi dali puni akumulator je da se instrumentom izmjeri struja punjenja koja iznosi oko 14.5 - 14.8 volti na 5000 okr. Dakle...akumulator ti moora biti dobro napunjen(napon u fazi mirovanja mora biti izmedu 13.2 - 12.5 volti...sve ispod 12.5 volti zahtjeva punjenje akumulatra) Kad je akumulator pun..upalis motor i izmjeris napon punjenja. Ne pokusavaj klemu skidati je rmoze doci do ostecenja reglera.Ghostrider-SB said:Upališ motor zatim otpojiš minus ( - ) klemu na par sekundi ako se ugasi nepuni ti a ako ostane radit sve je ok
i 4-t motori imaju magnet.... :shock: I regler nije samo limitator napona punjenja...nego je i pretvrac koji pretvara izmjenicnu struju(proizvodi je alternator)...u istosmjernu..koja sluzi za punjenje akumulatora i za rad odredenih potrosaca na motoru...Sve zarulje rade na napon 12 volti...i podnose maksimalno 14 volti. Dok na motorima sa ubrizgavanjem...razni izvrsioci...davaci rade na napon od 5 volti kojeg dobijaju iz ecu-a...a ecu je pak takoder napajan naponom iz baterije....Gdje bi sve to zavrsilo da nema reglera i akumulatora..??? Alternator baca na svoje tri faze napon od 60.tak volti....izmjenicnih.... :xGhostrider-SB said:Mislim da ti dvotakti preko centrale i magneta proizvode sami struju onoliko koliko im treba i da nemaju neki extra regler :misli:
Srećom postojiš ti da ispraviš "greške" nas smrtnika, u biti po tebi svi danas imaju instrument kod kuće i svi imaju love da daju serviseru koji pljačkaju narod da bi ustanovio glupi kvar.bmw m 5 said:savjet godine..... alacdolje: Hoces ti sad covjeku kupiti novi regler...radi ovog nebuloznog savjeta koji si mu dao ? Otpojiti klemu?? Odakle ti to ? Jedini naci da se utvrdi dali puni akumulator je da se instrumentom izmjeri struja punjenja koja iznosi oko 14.5 - 14.8 volti na 5000 okr. Dakle...akumulator ti moora biti dobro napunjen(napon u fazi mirovanja mora biti izmedu 13.2 - 12.5 volti...sve ispod 12.5 volti zahtjeva punjenje akumulatra) Kad je akumulator pun..upalis motor i izmjeris napon punjenja. Ne pokusavaj klemu skidati je rmoze doci do ostecenja reglera.
Ghostrider-SB said:Srećom postojiš ti da ispraviš "greške" nas smrtnika, u biti po tebi svi danas imaju instrument kod kuće i svi imaju love da daju serviseru koji pljačkaju narod da bi ustanovio glupi kvar.
To radim već 15 godina i uvijek bez greške a to rade i u hak-ovci kad ti motor stane na cesti ( nekidan sam tome svjedočio ) a nije poneo taj famozni uređaj, a sad što reći, jer ti si pametan pa to uređajem riješiš dok pucneš prstima. Nitko nije rekao da nisi u pravu jer jesi samo da je htio to radit na odgovarajući način odvezao bi u servis a nebi pitao ovdje šta da radi.očito je kratak s lovom pa je bilo kakav savjet dobar.
mountain36 said:Trenutacno mi je akumulator na punjenju,pa cu poslje probati koliko mi puni.A kolika bi mogla biti cjena reglera?Sada sam u malom problemu koji se zove:u motoru je star akumulator kojeg bi trebalo mjenjat,a vi mi kazete da je to regler pa da ne bacam lovu sutra idem kupit akumulator,pa ak nebu dobro cu ga odfurat auto elektricaru da mi provjeri regler.