Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Stigli mirror extenderi iz kine.
rZbmVyl.jpg

Sad samo moram nac priliku da odem do motora da vidim jesam li pogodio navoje :mrgreen:
 
di šta ko, link? kolko $$  :mrgreen: aj kad vidiš jesi pogodio navoje javi :mrgreen: ja san uzeo komplet retrovizore od 2009. bolji su puno od onih aprilijinih šta su bili na motoru, ali moglo bi to i još koji mm van... nikako si ne mogu namjestit retrovizore da vidim točno iza sebe, to mi je zapravo najveći problem, za mrtvi kut me nije puno briga, ionako okrenem glavu za prestrojavanje, ne koristim retrovizore...
 
MaRi0_St said:
di šta ko, link? kolko $$  :mrgreen: aj kad vidiš jesi pogodio navoje javi :mrgreen: ja san uzeo komplet retrovizore od 2009. bolji su puno od onih aprilijinih šta su bili na motoru, ali moglo bi to i još koji mm van... nikako si ne mogu namjestit retrovizore da vidim točno iza sebe, to mi je zapravo najveći problem, za mrtvi kut me nije puno briga, ionako okrenem glavu za prestrojavanje, ne koristim retrovizore...

A nemam motor pri ruci, uzeo sam oba 10x1.25 desna, to sam negdje nasao da je tak. Cijena, prava sitnica, $7 :mrgreen:
http://www.ebay.com/itm/301907782412

Al ko sto rekoh, nisam probao pa ne mogu garantirat da valjaju.
 
nakon ugodnog druženja  :cry: :cry: došlo je vrijeme za nešto jače sa 4 cilindra  :021: :D. Ako nekog zanima..http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6-f-650-cm3-oglas-21714603
 
geronimo43 said:
nakon ugodnog druženja  :cry: :cry: došlo je vrijeme za nešto jače sa 4 cilindra  :021: :D. Ako nekog zanima..http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6-f-650-cm3-oglas-21714603

A sta ce ti nesto jace kad si i ovog vozio penzionerski! :mrgreen:
 
naglasak je na 4 cilndra  :D a i malo dulje ture su u planu tako da je cbf prvi u planu a i Fz8 bi poslužio. Nije zgoreg koji cm3 i ks viška  :021: :021:
 
Bob Rock said:
Meni super izgleda, ali se čini nekako manji, krači od er6n..Bar ovako na slikama mi izgleda sitan, kao Yamaha mt07...Treba ga vidjeti uživo.. Čekam da dođe u salone..

Stigao ti u Viktormotosport u titan boji ako te još uvijek interesira da pogledaš. Ja sjedila na njemu i nije kraći od er6n-a ali tank je uži, cijeli motor za 18 kila lakši, sjedalo niže i ukupan dojam ti "a gle ga što mali", ko da igračku gledaš....i ok, naked je, ali ogolili ga skroz. Vizualno je čak manji od mt07.
 
„Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka.“  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Attachments

  • 20170223_124315.jpg
    20170223_124315.jpg
    262.9 KB · Views: 139
Petra009 said:
Stigao ti u Viktormotosport u titan boji ako te još uvijek interesira da pogledaš. Ja sjedila na njemu i nije kraći od er6n-a ali tank je uži, cijeli motor za 18 kila lakši, sjedalo niže i ukupan dojam ti "a gle ga što mali", ko da igračku gledaš....i ok, naked je, ali ogolili ga skroz. Vizualno je čak manji od mt07.


Da..Tako sam i mislio da če biti.. Rade sve manje i manje motore.. Vjerovatno zbog trżišta poput Tajlanda i sl. Tamo ih prodaju na tone...
 
Dakle, konacno sam probudio motor iz zimskog sna i mogu potvrdit da su oni extenderi za retrovizore okej, sad konacno vidim nest osim vlastitih ramena u njima
 
Prodajem extendere iz Louisa,bile na er6n 2006.
Cijena 50kn,kontakt pm.
 

Attachments

  • 20170303_080429~01.jpg
    20170303_080429~01.jpg
    470.7 KB · Views: 85
Pokupio danas motor sa servisa i mogu samo pohvaliti i preporuciti KMS.
 
marvin said:
Pokupio danas motor sa servisa i mogu samo pohvaliti i preporuciti KMS.

Na koliko km,  i koliko te koštalo?
 
72000km, bilo je svacega, tak da je racun izasao malo veci, al problem je u mom konkretnom motoru, a ne generalno. Racunaj nesto iznad 2k da je regularni servis. Svjecice, ulje, filter, filter zraka, stelanje ventila, ulje kocnica, ciscenje injektora, provjera svega zivog na motoru. Pogledat cu tocno na racunu kad dodjem doma.

Uglavnom, kod mene je posao na prethodnim servisima bio upitno odradjen pa je trebalo promjenit filtar zraka, propisala brtva ispod poklopca ventila, i jos par sitnica. I na kraju je otisao prekidac za paljenje... preporucam da pocnete trazit po ebayu i njuskalu ako vam to pocne zajebavat, cifra za orginal je pozamasna. Vratio sam i originalni auspuh gore, ugradio crash barove, zamjenio sajle gasa. Mislim da je to odprilike to :mrgreen:
 
marvin said:
72000km, bilo je svacega, tak da je racun izasao malo veci, al problem je u mom konkretnom motoru, a ne generalno.

Sad si makar miran. Dario si uvijek da truda da svaki saraf provjeri dal je zategnut. Motor od kad sam kupio vozim u KMS i ne pomisljam na drugog mehanicara.

BTW danas prvi put ove godine vozio motor..al ne svoj. :LOL: Kupio KLE-a za buraza pa ga prodjiro malo po obilaznici. Nije ER6, al yebeno je opet bit na 2 kotaca, iako je jos uvijek hladno i nije to to, svejedno osmjeh je bio od uha do uha! :021:
 
Bob Rock said:
Sve je to dobro, nego... Sve nešto mjerkam ovaj novi Z650 ... Izgleda odlično, još ima abs i klizno kvačilo.. Crni mi super izgleda..Čekam da dođu, da ga vidim uživo... Kreditić, ovo-ono, plakanje ženi  :mrgreen:

Gledam sad malo specifikaciju novog Z650. Interesantno je da je 9 kg laksi od recimo 2008. modela (Z je 187, a ER6n 08. 196 kg), ali isto tako je Z i 3 kW slabiji (50 naspram 53), dakle razvija nekih 68 konja, za razliku od 72 konja kod 08. modela.

Dakle omjer snage i mase kod novog Z modela je 0,36 (0,363) konja/kg, dok je kod ER6n-a 08. godiste taj omjer 0,37 (0,367). Znaci stari model je i neznatno jaci osim sto je tezi.

Sviđa mi se kaj su kod Z-a reducirali tih 9 kg, al jos bi veca fora bilo da je ostao i iste snage. Pretpostavljam da je to posljedica EURO 4 normi.
 
Sigurno je to zbog normi....Samo, moram sa žaljenjem kazati da moj idući motor neče biti Kawasaki ,iako sam zaljubljen u tu marku... Sestrinska firma od moje je počela s prodajom Suzuki motora uz aute... Kad bude vrijeme, uzet ču SV 650 ,ili ako budem hrabriji s kreditom GSX S 750... Nisam još vidio uživo SV, ovako na slikama mi se sviđa, samo da ne bude mali, kao novi Z650..
 
Rusty Chain said:
Gledam sad malo specifikaciju novog Z650. Interesantno je da je 9 kg laksi od recimo 2008. modela (Z je 187, a ER6n 08. 196 kg), ali isto tako je Z i 3 kW slabiji (50 naspram 53), dakle razvija nekih 68 konja, za razliku od 72 konja kod 08. modela.

Dakle omjer snage i mase kod novog Z modela je 0,36 (0,363) konja/kg, dok je kod ER6n-a 08. godiste taj omjer 0,37 (0,367). Znaci stari model je i neznatno jaci osim sto je tezi.

Sviđa mi se kaj su kod Z-a reducirali tih 9 kg, al jos bi veca fora bilo da je ostao i iste snage. Pretpostavljam da je to posljedica EURO 4 normi.

Kod motora uvijek gledaj taj omjer sa tezinom vozaca na motoru. Kod auta tezina vozaca ne igra puno, ali kod motora.....
I onda ces skuzit da je razlika ta 2 motora manja nego sto si ovako izracunao