Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Rusty Chain said:
Upravo se vratio iz KMS-a, odvezo burazov motor na redovni servis (KLE 500), i mogu ovo marvinovo potvrdit za nase ER6n/f-ove. Dakle ventili (i/ili) klipovi potencijalno pucaju sa aftermarket auspuhom. Veli Dario da je u kratkom roku imao tri/cetiri slucaja di su odlazili ventili na er6n-ovima sa raznim aftermarketovima. Dakle i Akrapovic , Mivv itd.

Uglavnom Dario mi je objasnio nadugacko o zasto i kako, a Bob Rock je bio na dobrom tragu:

Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh. Npr. na Versysima nije bed jer je slabija masina iako i oni imaju kratki auspuh, al na nasem modelu su aftermarketi potencijalno kobni.

Tako da teska, TESKA srca ici ce i moj Arrow dolje. :cry:

stranica 475 ove teme, objasnjenje sa slikama. i k tome bio sam vlasnik jednog od tih motora koje je Dario popravio i napisao sam tu upozorenje ali ocito slabo odzvanja ljudima u usima upozorenje dok sami ne cuju i ne vide.  (y)

ali da, skidaj auspuh i vracaj serijski.
 
Ima tko kakav prijedlog za ulje? Mijenjao bih sam doma, a ne znam šta su stavili zadnji put u KMS-u.
I filter, dal da tražim samo odgovarajući ili neku marku specifično?
 
47 said:
Ima tko kakav prijedlog za ulje? Mijenjao bih sam doma, a ne znam šta su stavili zadnji put u KMS-u.
I filter, dal da tražim samo odgovarajući ili neku marku specifično?
Motul 5100 Ester 15W50...preporod
 
motorex se isto pokazao dobrim za ovaj motor  (y)
 
Rusty Chain said:
Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh. Npr. na Versysima nije bed jer je slabija masina iako i oni imaju kratki auspuh, al na nasem modelu su aftermarketi potencijalno kobni.

Tako da teska, TESKA srca ici ce i moj Arrow dolje. :cry:

Jesi Versysi skroz sigurni od toga ili isto postoji mogućnost havarije?
Pošto Arrow?  8)
 
Ja na svom imam aftermarket auspuhe vise od 50000 km i nikakvih problema nisam imo a sad vec imam 80000 km predjenih.
 

Attachments

  • FB_IMG_1482064613811.jpg
    FB_IMG_1482064613811.jpg
    81.9 KB · Views: 96
47 said:
Ima tko kakav prijedlog za ulje? Mijenjao bih sam doma, a ne znam šta su stavili zadnji put u KMS-u.
I filter, dal da tražim samo odgovarajući ili neku marku specifično?

Morao bi i ja to ovih dana odradit, evo Bob rock mi je ostavio u servisnoj knjižici ljubavnu poruku :0648: kaže:

filter ulja: HF204
filter zraka: HFA2606
kolko vidim po knjižici od ulja je u njemu bilo:
GPS Castrol 15w50
Mobil extra 4T 10W40
i trenutno Motorex formula 4T 15W50 mijenjano na 26902 km 26.03.2016.
s obzirom da je taman vrijeme za zamjenu i ja sam u trilemama šta ulit :neznam:
 
maredo said:
Jesi Versysi skroz sigurni od toga ili isto postoji mogućnost havarije?
Pošto Arrow?  8)

Prema onome sto mi je Dario iz KMS-a rekao, Versys-i bi trebali bit sigurni zbog manje snage i momenta.

Također nije (toliki) problem ako se aftermarket spuh na er6n-u koristi za gradsku voznju. A ja posto 99% vremena provodim na voznjama van grada imam problem. Al ne predajem se jos! :LOL: Pre dobar mi je Arrow da bi ga se tako lako odrekao.

Taj dragulj 3 stvari radi na mom motoru: 1. daje mu brutalan i glasan zvuk (kakav i treba bit), 2. estetski je xxx% ljepsi, 3. olaksava motor za nekih 6 kg.

Tako da moram jos detaljno vidjet sve mogucnosti, prije nego li vratim tvornicki drlog.

Ja na svom imam aftermarket auspuhe vise od 50000 km i nikakvih problema nisam imo a sad vec imam 80000 km predjenih.

Ti imas produljenu cijev i auspuh ti je skroz na straznjem kraju motora, sto je ustvari idealno. U biti cijela poanta i jest da vecina aftermarket auspuha za ER6N ima pre kratku cijev i tu nastaje problem.
Tako da ona BeLina zajebancija shema itekako ima smisla! :jesus:
 
'ebeš to, jedna od stvari zbog kojih mi se er i sviđa je šta nema bojler sa strane :jesus: izgleda da ću zasad ostat na tvornici... iako, koliki je vijek trajanja kad napraviš generalku?? :LOL: :LOL:

 
Mene sam zanima, posto je u principu stvar u tome sto bude kombinacija vise stvari da ode glava, izmedju ostalog i to sto je smjesa pre rijetka, dal se moze bacit gore nesto tipa PC, pojacat smjesu i rjesit taj problem.
 
imaš jedno vrlo jednostavno rješenje. prodaš er6 i kupiš z750 :jesus: (isto vrijedi i za mene da ne bi mislio da ovo ne ide i na moj račun :mrgreen: )
 
MaRi0_St said:
imaš jedno vrlo jednostavno rješenje. prodaš er6 i kupiš z750 :jesus: (isto vrijedi i za mene da ne bi mislio da ovo ne ide i na moj račun :mrgreen: )
ma je, ne znam ni ovo vozit... a i kupio sam mu kofere  :mrgreen:

trebao bi jednom probat z750, al kaj ak mi se svidi  :misli: :mrgreen:
 
kad im vidiš cijenu brzo će te proći želja. Za 2009 godište traže 5000-5500€  :mrgreen: :mrgreen:  Novi je bio 7500 €, nešto malo skuplji od er6f za kojega ni najveći jelenko nebi dao 4000€
http://www.skaromoto.hr/wp-content/themes/default/inc/pdf/kawasaki.pdf
 
marvin said:
Mene sam zanima, posto je u principu stvar u tome sto bude kombinacija vise stvari da ode glava, izmedju ostalog i to sto je smjesa pre rijetka, dal se moze bacit gore nesto tipa PC, pojacat smjesu i rjesit taj problem.

I ja sam bio na tom tragu.

Al evo danas bio opet kod Daria, ovaj put pokupio burazovog KLE-a sa servisa, pa opet pitao jel se moze kaj sa spuljom.

Veli mogu eventualno nabavit varalicu za lambda sondu i nadati se da ne bu nikaj riklo ili nabavit cijev i produljit si auspuh, s cim se ne namjeravam zajebavat. Tak da mislim da ce ipak Arrow dolje. Jbg.

maš jedno vrlo jednostavno rješenje. prodaš er6 i kupiš z750

Kroz koju godinu mislim prodat er6n i kupit vjerojatno novu yamahu mt-09. Svaka cast i novom Z-u, al ova yamaha ga pojede u svakom pogledu. Ostaje mi jos nada da ce i kawa izbacit nesto slicno od tri cilindra, da ne moram mijenjat servisera! :LOL:
 
Rusty Chain said:
Prema onome sto mi je Dario iz KMS-a rekao, Versys-i bi trebali bit sigurni zbog manje snage i momenta.

Također nije (toliki) problem ako se aftermarket spuh na er6n-u koristi za gradsku voznju. A ja posto 99% vremena provodim na voznjama van grada imam problem. Al ne predajem se jos! :LOL: Pre dobar mi je Arrow da bi ga se tako lako odrekao.

Taj dragulj 3 stvari radi na mom motoru: 1. daje mu brutalan i glasan zvuk (kakav i treba bit), 2. estetski je xxx% ljepsi, 3. olaksava motor za nekih 6 kg.

Tako da moram jos detaljno vidjet sve mogucnosti, prije nego li vratim tvornicki drlog.

Ti imas produljenu cijev i auspuh ti je skroz na straznjem kraju motora, sto je ustvari idealno. U biti cijela poanta i jest da vecina aftermarket auspuha za ER6N ima pre kratku cijev i tu nastaje problem.
Tako da ona BeLina zajebancija shema itekako ima smisla! :jesus:

To je i meni Dario isto rekao (pisao vec o tome, stranica 475,476 negdje.
Opet s druge strane, cuo sam i da je problem s desnim klipom zbog visokih okretaja.

Ako gledamo korelaciju, nerijetko je da motor s aftermarket auspuhom bude cesto vozen iznad 11 tisuca okretaja "jer ima super zvuk" pa ga svi tjeraju u tako visoke okretaje.

Ja sam (na prijedlog Daria isto) stavio original auspuh nazad cim sam kupio motor (inicijalno je bio Akrapovic).
Primijetio sam s Akrapom da se znala paliti FI lampica (nista strasno i nije utjecalo na rad motora) ali s tvornickim nikad nikakvih problema.

Motor je iz 2006.
 
Zna li netko o ovom?
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er6n-600-cm3-oglas-21806239
 
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-6-f-er6f-oglas-21081925#
Čovjek tvrdi da u svim papirima stoji 2014 kao godina proizvodnje, što vi kažete? Čak ima i prometnu talijansku i slovensku u kojoj to i piše  :misli: :misli:. Koliko ja znam ova linija je prestala sa proizvodnjom još 2008 godine.
 
geronimo43 said:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-6-f-er6f-oglas-21081925#
Čovjek tvrdi da u svim papirima stoji 2014 kao godina proizvodnje, što vi kažete? Koliko ja znam ova linija je prestala sa proizvodnjom još 2008 godine.

Slazem se. Eventualno je moguce da je motor regan prvi put 2014.