BeLa-Vg
Well-known member
Rusty Chain said:Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh.
Uvijek vam preostaje Kucelj/Serdarević i ovakva opcija
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
https://www.youtube.com/watch?v=KRkQ8DcRPrs
Rusty Chain said:Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh.
Rusty Chain said:Upravo se vratio iz KMS-a, odvezo burazov motor na redovni servis (KLE 500), i mogu ovo marvinovo potvrdit za nase ER6n/f-ove. Dakle ventili (i/ili) klipovi potencijalno pucaju sa aftermarket auspuhom. Veli Dario da je u kratkom roku imao tri/cetiri slucaja di su odlazili ventili na er6n-ovima sa raznim aftermarketovima. Dakle i Akrapovic , Mivv itd.
Uglavnom Dario mi je objasnio nadugacko o zasto i kako, a Bob Rock je bio na dobrom tragu:
Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh. Npr. na Versysima nije bed jer je slabija masina iako i oni imaju kratki auspuh, al na nasem modelu su aftermarketi potencijalno kobni.
Tako da teska, TESKA srca ici ce i moj Arrow dolje.![]()
Motul 5100 Ester 15W50...preporod47 said:Ima tko kakav prijedlog za ulje? Mijenjao bih sam doma, a ne znam šta su stavili zadnji put u KMS-u.
I filter, dal da tražim samo odgovarajući ili neku marku specifično?
Rusty Chain said:Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh. Npr. na Versysima nije bed jer je slabija masina iako i oni imaju kratki auspuh, al na nasem modelu su aftermarketi potencijalno kobni.
Tako da teska, TESKA srca ici ce i moj Arrow dolje.![]()
47 said:Ima tko kakav prijedlog za ulje? Mijenjao bih sam doma, a ne znam šta su stavili zadnji put u KMS-u.
I filter, dal da tražim samo odgovarajući ili neku marku specifično?
maredo said:Jesi Versysi skroz sigurni od toga ili isto postoji mogućnost havarije?
Pošto Arrow? 8)
Ja na svom imam aftermarket auspuhe vise od 50000 km i nikakvih problema nisam imo a sad vec imam 80000 km predjenih.
ma je, ne znam ni ovo vozit... a i kupio sam mu kofereMaRi0_St said:imaš jedno vrlo jednostavno rješenje. prodaš er6 i kupiš z750 :jesus: (isto vrijedi i za mene da ne bi mislio da ovo ne ide i na moj račun)
marvin said:Mene sam zanima, posto je u principu stvar u tome sto bude kombinacija vise stvari da ode glava, izmedju ostalog i to sto je smjesa pre rijetka, dal se moze bacit gore nesto tipa PC, pojacat smjesu i rjesit taj problem.
maš jedno vrlo jednostavno rješenje. prodaš er6 i kupiš z750
Rusty Chain said:Prema onome sto mi je Dario iz KMS-a rekao, Versys-i bi trebali bit sigurni zbog manje snage i momenta.
Također nije (toliki) problem ako se aftermarket spuh na er6n-u koristi za gradsku voznju. A ja posto 99% vremena provodim na voznjama van grada imam problem. Al ne predajem se jos!Pre dobar mi je Arrow da bi ga se tako lako odrekao.
Taj dragulj 3 stvari radi na mom motoru: 1. daje mu brutalan i glasan zvuk (kakav i treba bit), 2. estetski je xxx% ljepsi, 3. olaksava motor za nekih 6 kg.
Tako da moram jos detaljno vidjet sve mogucnosti, prije nego li vratim tvornicki drlog.
Ti imas produljenu cijev i auspuh ti je skroz na straznjem kraju motora, sto je ustvari idealno. U biti cijela poanta i jest da vecina aftermarket auspuha za ER6N ima pre kratku cijev i tu nastaje problem.
Tako da ona BeLinazajebancijashema itekako ima smisla! :jesus:
geronimo43 said:http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-6-f-er6f-oglas-21081925#
Čovjek tvrdi da u svim papirima stoji 2014 kao godina proizvodnje, što vi kažete? Koliko ja znam ova linija je prestala sa proizvodnjom još 2008 godine.