Kawasaki ER6N/F - gen. topic

ne kužim , ako dodaš istu  težinu vozača na oba motora opet dobiješ istu razliku :misli: :misli:. Ja sam se malo potrudio izračunati pa je sa vozačem razlika ispala i veća. Ako dodamo vozača od 100 kg dobijemo 0,2369 za z model i 0,2432 za n, dakle razlika je 0,0063 i veća je nego kad se računa bez vozača 0,0037
 
geronimo43 said:
ne kužim , ako dodaš istu  težinu vozača na oba motora opet dobiješ istu razliku :misli: :misli:. Ja sam se malo potrudio izračunati pa je sa vozačem razlika ispala i veća. Ako dodamo vozača od 100 kg dobijemo 0,2369 za z model i 0,2432 za n, dakle razlika je 0,0063 i veća je nego kad se računa bez vozača 0,0037

da, krivo sam postavio u glavi racunicu  (y)
 
Kako god 68 konja je nekako pre malo, očekivao sam povećanje i konjaže i kubikaže.mt 07 je pokazao kako se to radi, zato i je najprodavaniji motor u Hr
 
da te joke čuje... :mrgreen: nije da zazivam vraga al kolko sam upratio i tmax novi je s istom filozofijom, manje kila manje/isto kw? kod auta je downsizing sa zapremninom kod motora očito s težinom :mrgreen:
 
meni ne fali konja, al to je valjda jer se ne znam vozit
 
mora da je do toga ko i kod mene, ja još ne znam na kolko točno je blokada :mrgreen:

nego imam i jednan problem, puka mi je nosač trube  :( iz refleksa san nazva amižića i razgovor je bia otprilike "šta je to, ne znam ja kako to izgleda" - "komad lima sa dva šerafa jedan zavidan na trubi i drugi na rami" -"a nema to odvojeno za kupit" -"dobro ima li u kompletu sa trubom" -"a e" -"jel treba naručivat ili mogu doć po trubu odma" -"ma treba naručit" -"kolko košta" -"nemam pojma, možemo se kasnije čut"

ok vjerojatno san čovika uvatia u poslu/gužvi nadrkanog ali svejedno think i'll never call him again :palacdolje: postane kristalno jasno zašto joke i yamaha rade tako kako rade (y)

s obziron da smo na brdoviton balkanu i pretpostavljam da trubu vjerojatno treba čekat dva miseca i "u kompletu" košta ko da je zlatna, mislin da ću pribjeć balkanskoj metodi i otić to negdi povarit, ako neko nema bolji prijedlog, čisto jer mi se ne da imat posla sa hrvatskim trgovcima  :angry:
 
MaRi0_St said:
mora da je do toga ko i kod mene, ja još ne znam na kolko točno je blokada :mrgreen:

nego imam i jednan problem, puka mi je nosač trube  :( iz refleksa san nazva amižića i razgovor je bia otprilike "šta je to, ne znam ja kako to izgleda" - "komad lima sa dva šerafa jedan zavidan na trubi i drugi na rami" -"a nema to odvojeno za kupit" -"dobro ima li u kompletu sa trubom" -"a e" -"jel treba naručivat ili mogu doć po trubu odma" -"ma treba naručit" -"kolko košta" -"nemam pojma, možemo se kasnije čut"

ok vjerojatno san čovika uvatia u poslu/gužvi nadrkanog ali svejedno think i'll never call him again :palacdolje: postane kristalno jasno zašto joke i yamaha rade tako kako rade (y)

s obziron da smo na brdoviton balkanu i pretpostavljam da trubu vjerojatno treba čekat dva miseca i "u kompletu" košta ko da je zlatna, mislin da ću pribjeć balkanskoj metodi i otić to negdi povarit, ako neko nema bolji prijedlog, čisto jer mi se ne da imat posla sa hrvatskim trgovcima  :angry:

Mislim da negdi doma imam trubu s R6 sa nosačem...ako hoćeš prokopam
 
A krvi ti iznosa, al nemoš otkinit komad lamarina od par mm i izbužat dvi rupe na njemu?  :misli:
 
a mogu i to šta kažeš  :mrgreen: čelika nekog, pa da drugi put pukne rama a ne nosač :LOL: ma ja to volin sve original lipo po ps-u pa  :jesus:

nero, nemoj se zajebavat u krajnjem slučaju evo san malo googla van splita truba 30kn :mrgreen:

http://www.novema-nova.hr/artikl/of319

sad me živo zanima kolko je "originalna" u amižića  :LOL: :LOL:
 
jesi li pitao Blaževića, ja sam tamo kupio zadnji žmigavac koji je neko "posudio" sa mog motora  :mrgreen: :mrgreen:
 
MaRi0_St said:
a mogu i to šta kažeš  :mrgreen: čelika nekog, pa da drugi put pukne rama a ne nosač :LOL: ma ja to volin sve original lipo po ps-u pa  :jesus:

nero, nemoj se zajebavat u krajnjem slučaju evo san malo googla van splita truba 30kn :mrgreen:

http://www.novema-nova.hr/artikl/of319

sad me živo zanima kolko je "originalna" u amižića  :LOL: :LOL:
Imaš tu istu OF319 u Auto Kreše u Splitu 31kn a možda i ide još doli sad sa proljetnim popustom :)
 
Shepa said:
A krvi ti iznosa, al nemoš otkinit komad lamarina od par mm i izbužat dvi rupe na njemu?  :misli:

evo prati temu, sve smo rješili, a ti bi da za 31 kn -30% tamo nešto kidan i rižen, pa otkinen prst, pa bolnica, pa ode sezona :jesus:
 
MaRi0_St said:
evo prati temu, sve smo rješili, a ti bi da za 31 kn -30% tamo nešto kidan i rižen, pa otkinen prst, pa bolnica, pa ode sezona :jesus:



Ajde slikaj to šta je puklo... Mislim da ti nije puka nosač od sirene, nego jedno uvo koje se nalazi na nosaču motora, a na njega je zavidana sirena. To mi je več bilo puklo od vibracije, pa sam ga varija, očito slabo, ako je to... Vjerovatno je puklo na isto misto... Ajde stavi sliku..Ako je to, nije problem.. Skineš nosač koji je zavidan sa 3 vide i daš negdi zavarit taj komad...
 
MaRi0_St said:
evo prati temu, sve smo rješili, a ti bi da za 31 kn -30% tamo nešto kidan i rižen, pa otkinen prst, pa bolnica, pa ode sezona :jesus:
Sve priko mukte je skupo!

:starac:

:mrgreen:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
evo to, tocno na sireni. odnia san je doma da ne visi na kabelima.
 

Attachments

  • Screenshot_20170318-223420.jpg
    Screenshot_20170318-223420.jpg
    599.3 KB · Views: 82
marvin said:
Iz servisa mi porucili da preporucaju vratit na motor orginalni auspuh jer dolazi do pucanja ventila i klipova nakon odredjene kilometraze (moj sad ide prema 72k). Tak da eto, vracam za sad orginalni auspuh.

Upravo se vratio iz KMS-a, odvezo burazov motor na redovni servis (KLE 500), i mogu ovo marvinovo potvrdit za nase ER6n/f-ove. Dakle ventili (i/ili) klipovi potencijalno pucaju sa aftermarket auspuhom. Veli Dario da je u kratkom roku imao tri/cetiri slucaja di su odlazili ventili na er6n-ovima sa raznim aftermarketovima. Dakle i Akrapovic , Mivv itd.

Uglavnom Dario mi je objasnio nadugacko o zasto i kako, a Bob Rock je bio na dobrom tragu:

Bob Rock said:
Pretpostavljam da je zbog otvorenijeg ispuha veči protok zraka u cilindre, pa se dešava veča temperatura kod zapaljenja goriva.. Vjerovatno tu temperaturu skupa sa oslabljenim podmazivanjem na istoj, ventili ne mogu podnijeti, pa puknu.. A možda se i zbog istog razloga desavaju dodatne eksplozije goriva u istom taktu ,pa se isto desi.. Ono kad puca iz auspuha kad pustiš gas..

Razlog tomu je pre kratka cijev od auspuha i sami auspuh. Npr. na Versysima nije bed jer je slabija masina iako i oni imaju kratki auspuh, al na nasem modelu su aftermarketi potencijalno kobni.

Tako da teska, TESKA srca ici ce i moj Arrow dolje. :cry: