Kawasaki GPZ 750 '83

Hrki

New member
Pozdrav ljudi.

Nabavio sam Kawasaki gpz 750 iz 83 godine. Registriran je i u dobrome stanju. Zanima me ima li ko sličan motor i iskustva s njim? I dali netko prodaje djelove?
 
ako je imalo sličan GPX-u onda je nepoderiv, dok je frend imao GPZ 600 i radio je ko urica
 
vozio gpz-a unitrack 750 iz 84 2 godine. neki biser je stavio prevelike dize na njega pa je motor konstantno preljevao i trosio strava. stavio orginal dize i to je to. ziva vatra od motora. ok prednji kraj radi ant dive sustava je koma al sta se tice masine prav pogodak. iako slazem i vozim harlerye, ta 4 cilindra me odusevljavaju. dovoljno da buraza nagovorim da otkupi moj stari gpz  8) hahaa. ako je sve postelano trosi od 4- 7 litara a stvarno juri. problem je ovjes al i to se da rijesit. kupio si dobar stroj (y)
 
Hvala. Meni se taj motor strašno sviđa, a još k tome ima 4 cilindra i dovoljno snage za svakojaku vožnju.
Zanima me dali netko ima prednji far za njega? To je četvrtasti far koji ide u masku. Sada je maska skinuta i stavljen je nekakav okrugli far, kao naked. Meni se to ne sviđa, stavit ću masku nazad, ali mi fali far. Možda paše i neki drugi far umjesto originalnoga...
 
vidjet cu ja s burazom, oklopi su komplet s tim da je donji dio od turbaka pa izgleda mrak, al mislim da bi on oklope skidao, radili bi bas tak nekog nakeda...javim ti
a kaj se tice masine, zacudil bi se kolko zvjer juri, samo joj daj okretaje
 
Odlično, to bi mi pomoglo! Možeš mi javiti i na mob. Hrvoje :099 66 55 660
Thanx!
 
ja sam kupio i vozio gpz-a od iron cowboya i mogu ti reć da je motor stvarno jako dobar i mislim da nisi fulao sa kupnjom istog (y)
kaj se tiče fara pokušaj pripasat od kakvog starijeg auta kockasti far koji ti paše u rupu od oklopa
eto i slika motora
 
Kažu mi ljudi da u masku paše od stojadina ili yugića far, ali ja bi rađe kad bi našao stavio originalni. Ne moram se zezati sa upasavanjima i slično. Vidićemo šta kaže Iron Cowboy!
Motor moćno izgleda, mat crni.... Ja ću svoga za koji dan rastaviti, pa ide u dvi boje, kad bude gotov staviti ću slike.
 
imao sam ja unitraka 83 godište istina da je to bilo dosta davno ali nikada problema sa motorom u svoje vrijeme išao je jako dobro i ubrzavao je super mada on ima 8 ventila nije mu ništa nedostajalo s obzirom da je konkurencija imala 16 v, mana mu je lanac između radilice i getribe koji je mana svim kawcima jer zvoni u leru ali s tim se vozi bez problema a koštao je koliko sae sjećam 280 dm. Osim toga nema mana međutim vozna svojstva su druga priča, težak za zavoje a na 180-200 ako ti vjetar počne ljuljati motor odmah popusti gas bez panike i pretjeranog kočenja. Sve ovo je relativno jer ovisi kako ja motor održavan  s obzirom na svoje godine ali ako je održavanje bilo regularno nećeš imati velikih problema to je jako pouzdan motor
 
Anto said:
imao sam ja unitraka 83 godište istina da je to bilo dosta davno ali nikada problema sa motorom u svoje vrijeme išao je jako dobro i ubrzavao je super mada on ima 8 ventila nije mu ništa nedostajalo s obzirom da je konkurencija imala 16 v, mana mu je lanac između radilice i getribe koji je mana svim kawcima jer zvoni u leru ali s tim se vozi bez problema a koštao je koliko sae sjećam 280 dm. Osim toga nema mana međutim vozna svojstva su druga priča, težak za zavoje a na 180-200 ako ti vjetar počne ljuljati motor odmah popusti gas bez panike i pretjeranog kočenja. Sve ovo je relativno jer ovisi kako ja motor održavan  s obzirom na svoje godine ali ako je održavanje bilo regularno nećeš imati velikih problema to je jako pouzdan motor
I ja sam imao nekoliko Unitraka 750 i potpisujem sve gore receno. Masina je jedna od boljih 8-ventilskih "zracnjaka" i stvarno iznenadjujuce povuce kad ga zavrtis preko 6-7 k/rpm, ali sasvim dovoljno je elastican i na manjim okretajima, samo mu karburatori trebaju biti lijepo postelani.
Neka te ne zabrinjava lagano lupkanje primarnog lanca na leru, to je "normalna" stvar kod gotovo svih Kawa tog tipa koje se izgubi cim malo dignes okretaje.
Najveca mana mu je lelujanje na brzini vec preko 170 koje je posljedica nekvalitetnog prednjeg ogibljenja u sprezi sa ne bas sjajnom aerodinamikom. Stvari se poboljsavaju stavljanjem tzv.3. mosta (stabilizatora prednje vilice), dobrom prednjom gumom i progresivnim federima vilice. Ni tezina mu nije bas za pohvaliti se, ali naviknes se.
Glede dijelova koje trebas, obrati se mom frendu Rudi iz Orahovice (Slavonija) na tel. 033 675 014, ili na mob. 098 1984 198. mislim da sve sto trebas ima i najvaznije - nije skup! Po meni taj motor najljepse izgleda u originalu, bez originalne maske je "prazan". Jedino malo treba pocarobirati ogromni zadnji blatobran i stop svjetlo tipa "Franck" ciglice :mrgreen:
Sretna voznja! (y)
 
hahaha frost vec sam i zaboravil kak zed dobro zgleda!

kaj se tice fara javim ti kroz par dana


*nije preporučljivo koristit VELIKA slova
 
Ima tu jedan kod mene, promijenio je dosada.... :misli:....jedno 6-7 vlasnika..... :LOL:
I još uvijek radi kao urica, niti dimi, niti trza....ovaj što ga zadnji vozi svaki dan prođe kraj moje firme pa ga čujem kako ga kolje.....
Nemam iskustva sa njim, ali čini mi se po ovom šta vidim da je to nepoderiv motor.... (y)
 
Hvala ljudi na korisnim informacijama. Do sada sam vozio TDM 900 i Pegaso Strada 650, sve su to novi motori. Ovoga sam kupio jer mi se sviđa , ima neku retro spiku, moćan je. Planiram ga renovirati, i neka stoji, neću ga prodavati. Tako da su mi sve informacije korisne, i veze za djelove. Ako imate još kakvih korisnih podataka, samo recite.
 
Hrki said:
Kažu mi ljudi da u masku paše od stojadina ili yugića far, ali ja bi rađe kad bi našao stavio originalni. Ne moram se zezati sa upasavanjima i slično. Vidićemo šta kaže Iron Cowboy!
Motor moćno izgleda, mat crni.... Ja ću svoga za koji dan rastaviti, pa ide u dvi boje, kad bude gotov staviti ću slike.
Zaboravih reci da nikako ne ides na opciju fara od Yugica ili Stojadina (iako se isti mogu dosta lako upasati), jer svijetle malo jace od upaljaca! :palacdolje:
Takodjer, jedan od mojih Unitraka je bio Turbo. Vrlo rijedak model, ali kako tek TO ide...! Kad turbina pocne filati kako treba na malo vecim okretajima - drz se dobro za upravljac! :mrgreen:
 
2 Gato:  Zvao sam tvoga prijatelja Rudija, rekao mi je da ima većinu stvari koje meni trebaju, dogovorili smo se da se čujemo popodne. Mora čovik viditi di mu je šta. Tako da će far vjerojatno biti originalni.
Hvala ti za kontakt!

Za turbo zna sa interneta samo, znam da to ide ko zmaj! Mogu misliti! Meni će i ovaj biti dovoljan, 90 KS, toliko mi je i TDM imao.
 
Gato said:
Zaboravih reci da nikako ne ides na opciju fara od Yugica ili Stojadina (iako se isti mogu dosta lako upasati), jer svijetle malo jace od upaljaca! :palacdolje:
Takodjer, jedan od mojih Unitraka je bio Turbo. Vrlo rijedak model, ali kako tek TO ide...! Kad turbina pocne filati kako treba na malo vecim okretajima - drz se dobro za upravljac! :mrgreen:

Imaš far od Honde Prelude, godište 88-91, veličinom je sličan kao far na yugi ili stojki, a svijetli odlično....eto ako ne uspiješ naći original, ovaj ti je svakako moja preporuka
 
Hrki said:
2 Gato:  Zvao sam tvoga prijatelja Rudija, rekao mi je da ima većinu stvari koje meni trebaju, dogovorili smo se da se čujemo popodne. Mora čovik viditi di mu je šta. Tako da će far vjerojatno biti originalni.
Hvala ti za kontakt!

Za turbo zna sa interneta samo, znam da to ide ko zmaj! Mogu misliti! Meni će i ovaj biti dovoljan, 90 KS, toliko mi je i TDM imao.
"Samo" 87 ks! :mrgreen:
 
Gato said:
I ja sam imao nekoliko Unitraka 750 i potpisujem sve gore receno. Masina je jedna od boljih 8-ventilskih "zracnjaka" i stvarno iznenadjujuce povuce kad ga zavrtis preko 6-7 k/rpm, ali sasvim dovoljno je elastican i na manjim okretajima, samo mu karburatori trebaju biti lijepo postelani.
Neka te ne zabrinjava lagano lupkanje primarnog lanca na leru, to je "normalna" stvar kod gotovo svih Kawa tog tipa koje se izgubi cim malo dignes okretaje.
Najveca mana mu je lelujanje na brzini vec preko 170 koje je posljedica nekvalitetnog prednjeg ogibljenja u sprezi sa ne bas sjajnom aerodinamikom. Stvari se poboljsavaju stavljanjem tzv.3. mosta (stabilizatora prednje vilice), dobrom prednjom gumom i progresivnim federima vilice. Ni tezina mu nije bas za pohvaliti se, ali naviknes se.
Glede dijelova koje trebas, obrati se mom frendu Rudi iz Orahovice (Slavonija) na tel. 033 675 014, ili na mob. 098 1984 198. mislim da sve sto trebas ima i najvaznije - nije skup! Po meni taj motor najljepse izgleda u originalu, bez originalne maske je "prazan". Jedino malo treba pocarobirati ogromni zadnji blatobran i stop svjetlo tipa "Franck" ciglice :mrgreen:
Sretna voznja! (y)
ja sam se na svom gpx-u riješio lelujanja tak što sam stavio nove ležajeve u prednji kotač :wink:
 
darQ said:
ja sam se na svom gpx-u riješio lelujanja tak što sam stavio nove ležajeve u prednji kotač :wink:
Ovdje nazalost nije problem u lezajevima, nego je taj model jednostavno tako napravljen. :(