Kawasaki GPZ 750 '83

Evo, dovezao sam ga doma večeras. Sutra ću početi sa rastavljanjem. Već sada vidim da prednja maska koju sam dobio s njim nije u baš najboljem stanju. Ako netko ima od vas jednu, a da je čitava, neka se javi...
 
Hrki said:
Evo, dovezao sam ga doma večeras. Sutra ću početi sa rastavljanjem. Već sada vidim da prednja maska koju sam dobio s njim nije u baš najboljem stanju. Ako netko ima od vas jednu, a da je čitava, neka se javi...

Jesi li probao kod onog mog frenda u Orahovici, mislim da ima i masku i far, neostecene?
 
Je, zvao sam Rudija.... javit će mi se sutra. Mislim da ima sve šta mi treba. Pomalo....skupit će se sve!
Hvala još jednom!
 
Hrki said:
Je, zvao sam Rudija.... javit će mi se sutra. Mislim da ima sve šta mi treba. Pomalo....skupit će se sve!
Hvala još jednom!
I drugi puta! Drago mi je da mogu pomoci! (y)
 
dobar je to motorcek...ja sam imao istog takvog i samo pali i vozi.....jedino kad sam isao na dalji put i ako sam ga ganjao malko je potrosio ulja...ali to je zračnjak i to je normalno....
 
bikerbj said:
dobar je to motorcek...ja sam imao istog takvog i samo pali i vozi.....jedino kad sam isao na dalji put i ako sam ga ganjao malko je potrosio ulja...ali to je zračnjak i to je normalno....
Je, to se i meni desavalo, ali to je kod starijih Kawa tog tipa normalno...
Do Pule i nazad uz nesto voznje tamo, znaci oko 1100 + km i ostriji tempo, na cca + 30 C vani, znao mi je potrositi i do 1 lt ulja, a nije bas nesto dimio :mrgreen:.
 
To je normalno radi zračnog hlađenja. On se uljem i hladi, isto kao i vw buba!
 
stipe46 said:
Ja sam svog prodao prije godinu još uvjek mi ja žao, odličan motor.
Evo slika:  (y)

Hahaha, jedan od mojih nekoliko GPz. Stipe iz okolice Sinja, jel tako? Nadam se da te dobro sluzio?
To je pila koja je svojevremeno i po Grobniku rundala. :D
 
stipe46 said:
Ja sam svog prodao prije godinu još uvjek mi ja žao, odličan motor.
Evo slika:  (y)
Jos imam tu tvoju sliku u dokumentima, imao sam ozbiljnu namjeru kupiti ga... (y)
 
stipe46 said:
Ja sam svog prodao prije godinu još uvjek mi ja žao, odličan motor.
Evo slika:  (y)

ljudi vjerovali ili ne ovi je motor prije pola godine završija u mene :peace: :peace: :skocko:
i nebi ga da za brda čokolade
 
i ja sam napravio nekoliko sitnih preinaka. skinia san škovaceru i izvadija vini i pregrade iz auspuha(da se budi selo kad ujutro iden na posal)
za par dana minjan faz-lanac
inace motor je peri-deri, samo se mora pazit na ulje (troši 3-4 deca na 5000km, to im je neki standard)
 
gepeze said:
Hahaha, jedan od mojih nekoliko GPz. Stipe iz okolice Sinja, jel tako? Nadam se da te dobro sluzio?
To je pila koja je svojevremeno i po Grobniku rundala. :D
sad kad si se vec pohvalio zanima me dali mu je ikada otvarana makija, i aki je što se sve na njemu mijenjalo? :misli:
 
ostecenko said:
ljudi vjerovali ili ne ovi je motor prije pola godine završija u mene :peace: :peace: :skocko:
i nebi ga da za brda čokolade

Motor ti izgleda odlično, stara škola, čista klasika ali za 10  (y)
 
ostecenko said:
sad kad si se vec pohvalio zanima me dali mu je ikada otvarana makija, i aki je što se sve na njemu mijenjalo? :misli:

Sve je tvornički. Osim auspuha jer su originali bili za bacit. I u originalu je motor bio bijeli samo sa naljepnicama u drugim bojama. Felge sam ja polirao, i koliko vidim Stipe je samo stavio prednji vizir i ralicu. Drago mi je da motor nije zavrsio omotan oko neke smokve  :wink:
 
Motor ti je stvarno lip. Odlično izgleda. Ja sam svoga tek počeo sređivati, rastavljam ga, ali mašinu mislim da nema potribe dirati.
Di nabavljaš djelove, tipa.....pakne, sajle, lanac, dihtunge... Potrošne stvari. Mogu li se naći novi.
Pitam jer do sada nisam imao ovakav motor, a želja mi ga je srediti da bude pravi. Vozio sam samo novo do sada.
 
Hrki said:
Motor ti je stvarno lip. Odlično izgleda. Ja sam svoga tek počeo sređivati, rastavljam ga, ali mašinu mislim da nema potribe dirati.
Di nabavljaš djelove, tipa.....pakne, sajle, lanac, dihtunge... Potrošne stvari. Mogu li se naći novi.
Pitam jer do sada nisam imao ovakav motor, a želja mi ga je srediti da bude pravi. Vozio sam samo novo do sada.
sve potrošne dijelove možeš nabavit preko ovlaštenog kawasaki servisera(ili nekog drugog ducana motoopreme) ako ti šta prne u makinji paše ti sve od kawasakija ZR7(ako hoćeš stavljati novo)
a šta se tiće vožnje malo će ti tribat da se navikneš
nakon 3000 okretaja se poćine lipo vozit, a nakon 5500-6000 je sasvim drugi motor.
Maksimalno ti potegne do nekih 200-210km/h(možda bi i više da ja nemam 120kg i 202cm)
nakon 170-180 pocme "plivat" prednji kraj, ali to nije neki problem, samo cvrsto stisni volan i baci se na rezervar.
kroz zavoje nije težak kao šta izgleda, samo stavi nove gume (moja preporuka metzeler lasertec) i možeš ležati u zavoju do "ušiju".
a šta se tiće prednje vilice najbolje ti je stavit treći trokut i ulit neko gušće ulje i pumpaj je na 0.8 bara.
 
gepeze said:
Sve je tvornički. Osim auspuha jer su originali bili za bacit. I u originalu je motor bio bijeli samo sa naljepnicama u drugim bojama. Felge sam ja polirao, i koliko vidim Stipe je samo stavio prednji vizir i ralicu. Drago mi je da motor nije zavrsio omotan oko neke smokve  :wink:

primjetio san i ja vanjske promjene, zbog toga san ga i kupija, nego me zanima jeli mu ikad mašina otvarana i rađena generalna ili polu generalna :mrgreen:
 
ostecenko said:
sve potrošne dijelove možeš nabavit preko ovlaštenog kawasaki servisera(ili nekog drugog ducana motoopreme) ako ti šta prne u makinji paše ti sve od kawasakija ZR7(ako hoćeš stavljati novo)
a šta se tiće vožnje malo će ti tribat da se navikneš
nakon 3000 okretaja se poćine lipo vozit, a nakon 5500-6000 je sasvim drugi motor.
Maksimalno ti potegne do nekih 200-210km/h(možda bi i više da ja nemam 120kg i 202cm)
nakon 170-180 pocme "plivat" prednji kraj, ali to nije neki problem, samo cvrsto stisni volan i baci se na rezervar.
kroz zavoje nije težak kao šta izgleda, samo stavi nove gume (moja preporuka metzeler lasertec) i možeš ležati u zavoju do "ušiju".
a šta se tiće prednje vilice najbolje ti je stavit treći trokut i ulit neko gušće ulje i pumpaj je na 0.8 bara.
Drago mi je da se oko svega slazemo, jer sam sve to iz osobnog iskustva i ja savjetovao, tamo negdje na prvoj strani topica :wink:
Jedino sto sam ja imao "Dunlop Sportmax" gume i isao je do auspuha u zavoj :mrgreen:
"Metzeler Lasertec" mi je najtoplije preporucio i Dado Labas koji je odusevljen s tom gumom i vozi ju po svim cestama svijeta na svojoj FJ 1100.
Napravi sve tako i neces pogrijesiti! (y)
 
gepeze said:
Hahaha, jedan od mojih nekoliko GPz. Stipe iz okolice Sinja, jel tako? Nadam se da te dobro sluzio?
To je pila koja je svojevremeno i po Grobniku rundala. :D
Je Stipe, ali iz Čeline kraj Omiša. Pozdrav Zagrebu.
GPz me odlično služio, a jedino šta sam mjenja na mašini su brtve cilindra i glave.
Na motoru sam promjenio: lanac i lančanike, ležajeve u kolima i zadnjoj vilici, semeringe
i klizne staze u prednjim vilicama. Motor je bio garažiran i čuvan ko malo dijete.