CroKick said:ako je imalo sličan GPX-u onda je nepoderiv, dok je frend imao GPZ 600 i radio je ko urica
I ja sam imao nekoliko Unitraka 750 i potpisujem sve gore receno. Masina je jedna od boljih 8-ventilskih "zracnjaka" i stvarno iznenadjujuce povuce kad ga zavrtis preko 6-7 k/rpm, ali sasvim dovoljno je elastican i na manjim okretajima, samo mu karburatori trebaju biti lijepo postelani.Anto said:imao sam ja unitraka 83 godište istina da je to bilo dosta davno ali nikada problema sa motorom u svoje vrijeme išao je jako dobro i ubrzavao je super mada on ima 8 ventila nije mu ništa nedostajalo s obzirom da je konkurencija imala 16 v, mana mu je lanac između radilice i getribe koji je mana svim kawcima jer zvoni u leru ali s tim se vozi bez problema a koštao je koliko sae sjećam 280 dm. Osim toga nema mana međutim vozna svojstva su druga priča, težak za zavoje a na 180-200 ako ti vjetar počne ljuljati motor odmah popusti gas bez panike i pretjeranog kočenja. Sve ovo je relativno jer ovisi kako ja motor održavan s obzirom na svoje godine ali ako je održavanje bilo regularno nećeš imati velikih problema to je jako pouzdan motor
Zaboravih reci da nikako ne ides na opciju fara od Yugica ili Stojadina (iako se isti mogu dosta lako upasati), jer svijetle malo jace od upaljaca! alacdolje:Hrki said:Kažu mi ljudi da u masku paše od stojadina ili yugića far, ali ja bi rađe kad bi našao stavio originalni. Ne moram se zezati sa upasavanjima i slično. Vidićemo šta kaže Iron Cowboy!
Motor moćno izgleda, mat crni.... Ja ću svoga za koji dan rastaviti, pa ide u dvi boje, kad bude gotov staviti ću slike.
Gato said:Zaboravih reci da nikako ne ides na opciju fara od Yugica ili Stojadina (iako se isti mogu dosta lako upasati), jer svijetle malo jace od upaljaca! alacdolje:
Takodjer, jedan od mojih Unitraka je bio Turbo. Vrlo rijedak model, ali kako tek TO ide...! Kad turbina pocne filati kako treba na malo vecim okretajima - drz se dobro za upravljac!
"Samo" 87 ks!Hrki said:2 Gato: Zvao sam tvoga prijatelja Rudija, rekao mi je da ima većinu stvari koje meni trebaju, dogovorili smo se da se čujemo popodne. Mora čovik viditi di mu je šta. Tako da će far vjerojatno biti originalni.
Hvala ti za kontakt!
Za turbo zna sa interneta samo, znam da to ide ko zmaj! Mogu misliti! Meni će i ovaj biti dovoljan, 90 KS, toliko mi je i TDM imao.
ja sam se na svom gpx-u riješio lelujanja tak što sam stavio nove ležajeve u prednji kotač :wink:Gato said:I ja sam imao nekoliko Unitraka 750 i potpisujem sve gore receno. Masina je jedna od boljih 8-ventilskih "zracnjaka" i stvarno iznenadjujuce povuce kad ga zavrtis preko 6-7 k/rpm, ali sasvim dovoljno je elastican i na manjim okretajima, samo mu karburatori trebaju biti lijepo postelani.
Neka te ne zabrinjava lagano lupkanje primarnog lanca na leru, to je "normalna" stvar kod gotovo svih Kawa tog tipa koje se izgubi cim malo dignes okretaje.
Najveca mana mu je lelujanje na brzini vec preko 170 koje je posljedica nekvalitetnog prednjeg ogibljenja u sprezi sa ne bas sjajnom aerodinamikom. Stvari se poboljsavaju stavljanjem tzv.3. mosta (stabilizatora prednje vilice), dobrom prednjom gumom i progresivnim federima vilice. Ni tezina mu nije bas za pohvaliti se, ali naviknes se.
Glede dijelova koje trebas, obrati se mom frendu Rudi iz Orahovice (Slavonija) na tel. 033 675 014, ili na mob. 098 1984 198. mislim da sve sto trebas ima i najvaznije - nije skup! Po meni taj motor najljepse izgleda u originalu, bez originalne maske je "prazan". Jedino malo treba pocarobirati ogromni zadnji blatobran i stop svjetlo tipa "Franck" ciglice
Sretna voznja!
Ovdje nazalost nije problem u lezajevima, nego je taj model jednostavno tako napravljen.darQ said:ja sam se na svom gpx-u riješio lelujanja tak što sam stavio nove ležajeve u prednji kotač :wink: