Kawasaki GTR 1400

Eeee,tako i ja.Al sad mislim da je to to.U GTR u imam sve kaj trebam.Ne umara,udoban,a kad se hoću propelat,slideri stružu.
 
Da ..zanimljiv motor koji nisam prije vozio a sad baš skupljam dojmove i radim usporedbu sa FJR - om (y) (y)
 
Mala izmjena al oku i uhu ugodna  :)
 
Jel ima ovo kod nas za uzeti i jel netko probao montirati taj LSL kit na slici?
 
Silvio said:
Jel ima ovo kod nas za uzeti i jel netko probao montirati taj LSL kit na slici?
1. Nemam pojma  :mrgreen:
2. Radije bi uzea onda "konjic" pa diga malo timun. Cini mi se puno zajebancije a i pitanje je oce li "sajle" doseci. Malo mi se cini legjero timun za ovakav "kus" motora. Meni se nesto estetski ne uklapa.  :mrgreen:

BTW cijena je u UK £235.99 pa ti sad vidi jel se "isplati"  :?
 
garfield1974 said:
1. Nemam pojma  :mrgreen:
2. Radije bi uzea onda "konjic" pa diga malo timun. Cini mi se puno zajebancije a i pitanje je oce li "sajle" doseci. Malo mi se cini legjero timun za ovakav "kus" motora. Meni se nesto estetski ne uklapa.  :mrgreen:

BTW cijena je u UK £235.99 pa ti sad vidi jel se "isplati"  :?


https://www.helibars.com/products/HeliBars%C2%AE-Tour-Performance%E2%84%A2-handlebar-risers-for-Kawasaki-Concours14/176.html
 
Silvio said:
Mala izmjena al oku i uhu ugodna  :)

:no:
izgleda 'ko automatic s rezonanserom  :mrgreen:  :LOL:

meni je ipak bolja original lončuga na tom motoru

(y)


... osobito kad su koferi gore  :mrgreen: ;)
 
DADO+ said:
(y) napiši koju riječ iz prve ruke  8) ;)

Iz prve ruke:
Yamaha. + 1. Veči tank
            +2. Upravljivija pri malim brzinama
            +3. Višlje postavljeni retrovizori ( vožnja po gužvi međ autima )
            +4. Niže se sjedi pa je meni ok jer sam sa punim stpalima skoro dole ( visok 176 )
KAWASAKI. + 1. Mjenjač ( precizniji, tiši i naravno šest gangova )
                +2.Ovjes, ooo priča neka druga!!
                +3. Položaj i udobnost( i gazdarica veli da je bolje i da sjedi višlje )
                  +4. Kardan - e to mi je najupečatljivija razlika jer kratko...opče ne znaš da je tu!! (y)
                  +5. Zaštita od vjetra ( naravno za moju visinu)

Tak za sad stoje stvari.. Dalje bumo vidli, uglavnom ni mi žal :D 
 
Kad se svi "hvalimo" svojim konjima, evo i jedne mojeg sa nedavnog putovanja slikano kod Chisneva (Moldavija).
Pumpanje guma u "kucnoj" radinosti oli ti ga jebo zemlju di nema kompresor za gumu napumpati  :mrgreen:

 
Mr. Noo said:
Iz prve ruke:
Yamaha. + 1. Veči tank
            +2. Upravljivija pri malim brzinama
            +3. Višlje postavljeni retrovizori ( vožnja po gužvi međ autima )
            +4. Niže se sjedi pa je meni ok jer sam sa punim stpalima skoro dole ( visok 176 )
KAWASAKI. + 1. Mjenjač ( precizniji, tiši u to sam siguran (y)  :mrgreen: i naravno šest gangova ) na novom FJR su stavili 6tu
                +2.Ovjes, ooo priča neka druga!!
                +3. Položaj i udobnost( i gazdarica veli da je bolje i da sjedi višlje )
                  +4. Kardan - e to mi je najupečatljivija razlika jer kratko...opče ne znaš da je tu!! (y)
                  +5. Zaštita od vjetra ( naravno za moju visinu)

Tak za sad stoje stvari.. Dalje bumo vidli, uglavnom ni mi žal :D

tnx  (y)
 
Mr. Noo said:
Kaj košta Leo?

Ovog sam imao u garaži,ostao mi neoštećen od zzr-a.. sve paše ;-)
 
XX nije sport touring motor,već sport.Touringa ima vrlo malo,dok je kod GTRa drugačije.On je u punom smislu riječi sport touring motor.Odgovorno tvrdim jer sam xx vozio par godina.Honda je puno mekša i preciznija,dok je Kawić dosta grub i tvrd.Idu fest oba motora,jedino kaj im krajnje brzine nisu iste iz objektivnog razloga.Položaj sjedenja kod GTR a je fantastičan,što zbog povišenih ručki,što zbog udobnijeg sjedala.I po meni najbitnija stvar,GTR te ne tjera da se stalno brzo voziš.XX te vuče da odvrneš gas i onda se desi da napraviš 600 km u pola dana i skužiš da si stao jednom i usput vidio ništa.Jedina zamjerka kod GTR je mjenjač.Da su Japanci na xxu povisili ručke i napravili bolju zaštitu od vjetra u vidu pomičnog vizira,bio bi to idealan motor.Jako sam zadovoljan jer je GTR kompletniji motor koji opravdava naziv sportsko putnog motora.
 
Keko xx said:
XX nije sport touring motor,već sport.Touringa ima vrlo malo,dok je kod GTRa drugačije.On je u punom smislu riječi sport touring motor.Odgovorno tvrdim jer sam xx vozio par godina.Honda je puno mekša i preciznija,dok je Kawić dosta grub i tvrd.Idu fest oba motora,jedino kaj im krajnje brzine nisu iste iz objektivnog razloga.Položaj sjedenja kod GTR a je fantastičan,što zbog povišenih ručki,što zbog udobnijeg sjedala.I po meni najbitnija stvar,GTR te ne tjera da se stalno brzo voziš.XX te vuče da odvrneš gas i onda se desi da napraviš 600 km u pola dana i skužiš da si stao jednom i usput vidio ništa.Jedina zamjerka kod GTR je mjenjač.Da su Japanci na xxu povisili ručke i napravili bolju zaštitu od vjetra u vidu pomičnog vizira,bio bi to idealan motor.Jako sam zadovoljan jer je GTR kompletniji motor koji opravdava naziv sportsko putnog motora.

Zaboravljas da je xx i desetak godina stariji motor.