Mr. Noo
Active member
Keko xx said:Mr.Noo,pa zar i ti sine Brute?!
A šaram hebi ga, više ni sam ne znam kaj bi?!! :wink:
Keko xx said:Mr.Noo,pa zar i ti sine Brute?!
Mr. Noo said:Da ..zanimljiv motor koji nisam prije vozio a sad baš skupljam dojmove i radim usporedbu sa FJR - om
1. Nemam pojmaSilvio said:Jel ima ovo kod nas za uzeti i jel netko probao montirati taj LSL kit na slici?
garfield1974 said:1. Nemam pojma
2. Radije bi uzea onda "konjic" pa diga malo timun. Cini mi se puno zajebancije a i pitanje je oce li "sajle" doseci. Malo mi se cini legjero timun za ovakav "kus" motora. Meni se nesto estetski ne uklapa.
BTW cijena je u UK £235.99 pa ti sad vidi jel se "isplati" :?
Ja sam radio usporedbu sa xx-om.Mr. Noo said:Da ..zanimljiv motor koji nisam prije vozio a sad baš skupljam dojmove i radim usporedbu sa FJR - om
Silvio said:Mala izmjena al oku i uhu ugodna
DADO+ said:napiši koju riječ iz prve ruke 8)
Mr. Noo said:Iz prve ruke:
Yamaha. + 1. Veči tank
+2. Upravljivija pri malim brzinama
+3. Višlje postavljeni retrovizori ( vožnja po gužvi međ autima )
+4. Niže se sjedi pa je meni ok jer sam sa punim stpalima skoro dole ( visok 176 )
KAWASAKI. + 1. Mjenjač ( precizniji, tiši u to sam siguran i naravno šest gangova ) na novom FJR su stavili 6tu
+2.Ovjes, ooo priča neka druga!!
+3. Položaj i udobnost( i gazdarica veli da je bolje i da sjedi višlje )
+4. Kardan - e to mi je najupečatljivija razlika jer kratko...opče ne znaš da je tu!!
+5. Zaštita od vjetra ( naravno za moju visinu)
Tak za sad stoje stvari.. Dalje bumo vidli, uglavnom ni mi žal
Mr. Noo said:Kaj košta Leo?
Aj opisi ukratko objektivnu usporedbu :misli:Keko xx said:Ja sam radio usporedbu sa xx-om.
Keko xx said:XX nije sport touring motor,već sport.Touringa ima vrlo malo,dok je kod GTRa drugačije.On je u punom smislu riječi sport touring motor.Odgovorno tvrdim jer sam xx vozio par godina.Honda je puno mekša i preciznija,dok je Kawić dosta grub i tvrd.Idu fest oba motora,jedino kaj im krajnje brzine nisu iste iz objektivnog razloga.Položaj sjedenja kod GTR a je fantastičan,što zbog povišenih ručki,što zbog udobnijeg sjedala.I po meni najbitnija stvar,GTR te ne tjera da se stalno brzo voziš.XX te vuče da odvrneš gas i onda se desi da napraviš 600 km u pola dana i skužiš da si stao jednom i usput vidio ništa.Jedina zamjerka kod GTR je mjenjač.Da su Japanci na xxu povisili ručke i napravili bolju zaštitu od vjetra u vidu pomičnog vizira,bio bi to idealan motor.Jako sam zadovoljan jer je GTR kompletniji motor koji opravdava naziv sportsko putnog motora.
Keko xx said:Moj xx je bio 2007.,a GTR 2008.