toni d said:ZZR je ogroman ovi mi se pari enormno velik
niksa said:i vjerojatno mi se nece svidjat cijena
Sledgehammer said:BTW, u najnovijoj Motoreviji je test ABS-sustava na 11 motocikala raznih klasa. Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: ), začuđuje neočekivano katastrofalan rezultat za ZZR 1400, koji bi se znači preslikao i na GTR 1400...?
Može li netko dati korisničko-stručnije mišljenje o tome?
Sledgehammer said:Čini se, kako novi GTR kasni na tržište, da Kawasaki ipak ima velikih problema sa njime...
Posebno je razočaravajuća vijest, koja se pojavila na http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=220&content=specifications , da će novi GTR 1400 imati neusporedivo manji obrtni moment od samo 136 Nm pri 6200 okretaja u minuti, što znači i da će imati podosta manju snagu, pa se pretpostavlja da će biti jako daleko od 190-200, koliko KS ima ZZR 1400... govori se čak i o ispod 155 KS. Iako je i to puno, to nisu aduti na koje se Kawasaki oslanjao cijelo vrijeme najava, konstrukcije i promocija...
Srki said:136 Nm kod 6200
stari, to je JEBENI moment vjeruj mi
moj GSX ima 129 kod 5000, na 5000 u 6. se voziš 175 uz potrošnju od 5 litara
ipak je GTR 1400 putni motor, a to kaj obećavaju prije puštanja u prodaju se uvijek uzima sa rezervom
nisu ni drugi proizvođači puno pouzdaniji u toj fazi, osim BMW-a.
BMW je krava i prije i poslije
Sledgehammer said:...Uz očekivanu nadmoć BMW-a ( :jesus: :jesus: :jesus: )...
Super Jura said:Šteta kaj ni jedan HR časopis ne prepisuje testove iz japanskih moto časopisa
beki said:Ono baš nije i normalno da BMW osvaja sve najbolje pozicije u skoro svakom testu u Motoreviji. :misli:
Predprošli put su našli uspoređivati bajkove po alpskim cestama i onda svrstaju u istu klasu nakede Monster695, MT-03, er6f koji je konjažom slabiji dosta sa čistim turing bajkom BMW F800S.