Kawasaki Versys 650

BikerHR said:
Kod mene je tvornička "postavka" sajle, prolazi kroz sva tri oka ili vodilice koje boobdy spominje.. Dalje iza desnog žmigavca na putu prema mašini nisam ni gledao tako detaljno, tamo je sajla manje-više fiksna, i ne miče se toliko kod skretanja..
Sajla bi trebala imati slobodan hod kroz sve tri vodilice. Kada je protram kroz ovu treću i smotam u lijevo ona se zategne i nakon vraćanja volana se ne vraća nego se zgužva odmah pored brave odnosno poviše prve vodilice. To nije normalno. Zato sam eliminirao onu vodilicu kroz koje prolaze i sajle od gasa. U stvari upravo je na toj trećoj vodilici premalo prostora za sva tri bužira i smetaju jedan drugom pa sajla od kuplunga nema mjesta da se nakon vraćanja volana i ona vrati u prvobitan položaj.
 
Za čišćenje i podmazivanje ja koristim ovaj dodatak, tak da se ne moram upuštati u neke veće zahvate oko demontaže i ponovne montaže..  Općenito, podmazivanje sajli mene dosad nije previše usrećilo.. U prvim danima nakon podmazivanje sve radi glatko "kao podmazano", a onda se ulje/sredstvo/teflon ocijedi na donjem kraju, i sajle su opet jednako ljepljive kao i prije...

A isprobao sam svašta, fina strojna ulja, "tekući teflon"..

clube2.JPG
 
Nazalost imam ista iskustva sa podmazivanjem sajli. Prvo sipam wd da se iscisti prljavstina pa onda fino strojno ulje i sve lijepo radi 10 tak dana..... :palacdolje:
 
Ako je bolje vruće, ulje se brže iscjedi iz bužira.. Kad je hladno, onda ta "smjesa" u bužiru postane gušća, opet isti rezultat.. Sad koristim samo sprej iz Lidla za čišćenje lanca. Ako ne smeta gumicama na lancu, neće valjda ni teflonskoj oblozi u bužiru smetati.
 
Sajle u bužirima nisam nikad podmazivao, samo isprao i očistio nekim sprejem (tipa WD40), obrisao suhom krpom, bužir ispuhao komprimiranim zrakom, a lagano podnazao samo bubnjić na krajevima sajli. Nikad problema, nikad pucanja sajle.
 
boobdy said:
Sajla bi trebala imati slobodan hod kroz sve tri vodilice.
...mislim da ne, ta treća vodilica, ili nosač, ili kako već, koja se nalazi dolje na rami je ustvari mjesto gdje su bužiri sajli čvrsto priljubljeni na ramu i tu ne postoji šetanje bužira, šetaju od tog pričvrsnog mjesta pa prema ručkama
 
Tražim motor i u uži izbor mi je ušao Versys. Gledam oko 2008-e godine a ima ih i oko 50000km. Na šta trebam obratiti pozornost na večim kilometražama, ako problema za kawasaki uopče i ima ?:)
Mislio sam iči pogledati i zelenog u Kaštele, ako ima info dobro bi došao.
 
Pozz Artistik, čestitke na izboru, dobrodošao u Versys ekipu!  (y)

Što gledati na motoru s 50k km.. Gledaj njegovo stanje općenito, ako motor djeluje zapušteno, vjerojatno je tako bio i odŕžavan.. Inaće su gume, lanac, lančanici.. potrošna roba, to nek te ne brine jer se ionako mijenja. Pitaj vlasnika o servisiranju,  na toj kilometraži već je trebala biti obavljena  inspekcija zazora ventila.
 
Gledao danas 2 Versysa, jedan u Kaštelima drugi u Omišu. U Kaštelima zeleni vizualno savršen. Gume doduše loše, registracija gotova za 10 dana. Pinku se čuo jedan ventil. Išao pogledati ovoga u Omiš, 5000km manje, ventili se ne čuju, savršeno radi, provao ga na otvorenijoj cesti. Gume nove, rega cilu godinu, nešto tragova korištenja. Ja i žena se zapalili za zelenog, prvog koga smo gledali. Zovem da dolazimo po zelenog, ovaj da je cijena 200€ veča. Ma mrš.
Eto, nisam kupio ništa, hebiga. Možda bio znak da ne uzimam.
Tražim dalje, koji god kupim ide u zelenu :mrgreen:
 
Receno mi je da je fabricka boja zelena na zlatnoj podlozi, zato tako sjaji. Ako je to istina, tesko da ces postici taj efekat
 
Ovome koji ti je digao cijenu nakon skoro dogovora želim da ga ima do kraja života...koje su to fore  :mad:
 
Gastrorider said:
Receno mi je da je fabricka boja zelena na zlatnoj podlozi, zato tako sjaji. Ako je to istina, tesko da ces postici taj efekat
Tija san reči da mu zelena jako dobro stoji, a i da farbam bitna bi mi bila sama nijansa boje a ne efekt.
maredo said:
Ovome koji ti je digao cijenu nakon skoro dogovora želim da ga ima do kraja života...koje su to fore  :mad:
Digao navodno cijenu njemu motora kojeg je gledao pa ovaj digao meni samo šta ja imam s tim.
Mislio sam mu dati punu cijenu koju je tražio, na licu mjesta. Mislim da trebaš biti lumen da odbiješ to ako več nešto prodaješ.
Sad i ako se predomisli, dajem 100€ manje u odnosu na prvotnu cijenu.
U motor ima 200-300€ ulaganja šta gume šta tehnički, iako piše da je regan cilu godinu i nema nikakvih ulaganja.

Poznaje li netko vlasnika Versysa iz Omiša?
 
Zeleni je prešao 51.000 km, ovaj drugi 26.000. Razlika u kilometraži je dvostruka, a ovaj drugi je jeftiniji..  :misli:  Nemoj padati na umjetnički dojam, boja se može promijeniti za par tisuća kn.
 
Izgleda da vas više vodi umjetnički dojam, pogotovo ako je i žena uključena u to... Felge i sve ostalo na motoru može se kasnije pituravati po želji, u startu je ipak bolje kad motor ima manje kilometara.
 
Isto tako ga nikad neces prodat jer ti niko nece virovat da si isa pituravat ne ostecen motor
 
Stvar ukusa, osobno više cijenim tvorničku originalnost motora, nego razliku od 10.000 km.

Naknadno farbani motor teško da će mi uči u uži krug, ali vjerojatno sam ja čudan :mrgreen:
 
uvijek se taj "unikatni" motor kasnije teže proda...ljudi nekad znaju pretjerati sa odabirom boja pa bude svega :D