Kawasaki Versys 650

BikerHR said:
Izgleda da vas više vodi umjetnički dojam, pogotovo ako je i žena uključena u to... Felge i sve ostalo na motoru može se kasnije pituravati po želji, u startu je ipak bolje kad motor ima manje kilometara.
da,ako su kilometri pravi.Ja mislim da je bolje kupiti ovog od 50 000 da je motor odrzavan i da su pravi km,nego neki koji kao ima 26 000km,a mozda ima i preko 60 000km ali posto to nitko ne zna nisu napravljene stvari koje je /bi  trebalo,pogotovo ako nije prvi vlasnik.Evo iskreno,ja bi motor star 9 godina sa 21 000km kupio samo od osobe koju osobno poznam i da znam da su pravi km. Nekada nisam ni ja tako razmisljao ,ali nesto sam naucio do sada  :mrgreen:
 
...nikad nisam pridavao preveliku pažnju na brojčanik kilometara motora kojih sam dosad imao, prošli Kawasaki kupio sa cca 40+tkm, prodao sa 60tkm, i nikad problema koji bi mogli biti povezani sa prevaljenom kilometražom...važnije mi je bilo opće stanje koje ukazuje mnogo više od brojčanika kilometara...  Kombinacije boja koje su trenutno izvedene na Versysu napravljene su po mojem ukusu i želji, skidanje naljepnica također...
 
Čestitke, nek te dobro služi!  (y) I jedan savjet: kupi si šareni balon, kad zelenka sparkiraš negdje na livadi, orijetnacijski balon zlata vrijedi..  :mrgreen:
 
Hvala ljudi, več sam se navikao lagano jer je i motor lagan za voziti. Snage ne fali, ali sam oprezan. Motor ima karaktera, čini mi se da ima i onaj neki "šuc" kad se zavrti. Recimo prije 15-ak dana sam provao od prijatelja Hondu NC valjda 750, nekako prelinearno ubrzavanje, nije ostavio neki dojam na mene, rekoh u sebi nije to to.
 
Sad samo stavi dobre nove gume s puno gripa, i uživancija može početi...  (y)
 
Artistik said:
Hvala ljudi, več sam se navikao lagano jer je i motor lagan za voziti. Snage ne fali, ali sam oprezan. Motor ima karaktera, čini mi se da ima i onaj neki "šuc" kad se zavrti. Recimo prije 15-ak dana sam provao od prijatelja Hondu NC valjda 750, nekako prelinearno ubrzavanje, nije ostavio neki dojam na mene, rekoh u sebi nije to to.
Normalno da je razlika kad NC ima raspon okretaja kao auto (pa i baza mašine je pola motora od Honde Jazz) i crveno je na 6500rpm, dok Versys pošteno povuče tek na 4000+rpm pa sve  do 8-9000...
 
Gastrorider said:
.... Najboljeg  :mrgreen:

Tu boju su inače naručili lovočuvari, šumari, rendžeri, i slične službe koje se zbog svog posla pojačano kreću prirodom..  :police:
 
Gastrorider said:
Sve su to umjetnicke duse, a posebno drvosjece  :LOL:
Tacno ces mi napravit da mojega zelenka napravim "unikatno crnim"  :LOL:

Tiho imam ja jedan retrovizor za tebe, baš će dobro ići na crnu boju :D
 
BikerHR said:
Tu boju su inače naručili lovočuvari, šumari, rendžeri, i slične službe koje se zbog svog posla pojačano kreću prirodom..  :police:
Jer versys je poznat kao kralj šume...
Otkud ti ta prica?
 
moj prvi motor i versys, ali plavi i stoji mu savršeno. Ja sam bio impresioniran motorom i nisam ništa drugo išao gledati. E sad nakon par mjeseci vožnje poželio sam nešto sa 4 cilindra. Ne zbog snage ili brzine, toga imam dovoljno i u versysu, nego zbog fantastičnog rada mašine i zvuka prvenstveno.
Moj versys je prešao taman 30km, sve je novo na njemu i motor je ispravan 300%. u početku sam vas gnjavio detaljima oko zatezanja lanca, šaltanja i ostalih sitnica, sad je sjelo sve na svoje mjesto (očito stvar navike i rutine a predhodno mojeg neiskustva) Imao sam neke ponude za njega no kad gledam njuškalo ne mogu se odlučit šta kupit, a žao mi dat svoj motor za male novce...

E da ja nebi opet ostao bez postavljena pitanja!
Zanima me da li je kod vas volan malo tvrđi po sredini u odnosu na lijevo i desno. Točnije kada volan stoji skroz po sredini, kao da upadne u neko svoje ležište/centar. Nema lufta nikakva nego kad ga tu cimam lijevo i desno po par cm, volan se sam namjesti u sredinu kad pustim ručke. Mislim naravno kad u mjestu mrdam volanom.
Da li je to normalno. Ako nisam jasan, a vjerovatno nisam, probat ću to drugačije formulirat.

I naravno, sretno ti bilo sa versysom!!
 
boobdy said:
E da ja nebi opet ostao bez postavljena pitanja!
Zanima me da li je kod vas volan malo tvrđi po sredini u odnosu na lijevo i desno. Točnije kada volan stoji skroz po sredini, kao da upadne u neko svoje ležište/centar. Nema lufta nikakva nego kad ga tu cimam lijevo i desno po par cm, volan se sam namjesti u sredinu kad pustim ručke. Mislim naravno kad u mjestu mrdam volanom.
Da li je to normalno. Ako nisam jasan, a vjerovatno nisam, probat ću to drugačije formulirat.

Sve jasno. Lezajevi volana i njihovi dosjedi se MORAJU promijenit.

Kuglice lezajeva su udarcima zbog prelazaka preko neravnina napravile male utore u dosjedu lezajeva, a kako je volan ravno 99,99% vremena, tu su ta udubljenja. I kad okrenes malo volan, osjetis "zarez" jer se lezajevi popnu preko tih udubljenja.

Mijenjaj sto je prije moguce, ne zbog motora, nego zbog sebe - volan mora ici glatko od lijevog do desnog krajnjeg polozaja. Za test, trebalo bi dic motor tako da nema opterecenja na prednjem dijelu i vidjet jel sve glatko. Ako nije - popravit kvar. Ako to osjetis dok je prednji kotac na podlozi, onda je vec odavno vrijeme zamjene