Kawasaki Versys 650

sve je već viđeno, ja ću znat puno više u utorak i sve poslikat. Sudeći po svemu što sam zaznao zahvaljujući forumu, i osjećaju volana na mom motoru, vjerovatno se radi o nekoliko kuglica koje su sebi napravile udubljenje i to samo na donjem ležaju pa imam taj lagani prelaz. To vjerujem jer volan nema luft ni milimetar. Obzirom motor nije vidio ružne ceste i makadama, razlog trošenja ležaja može biti u strojnom ispiranju vodom jer je dovoljno kako sva videa kažu samo da hrđa uhvati par kuglica da nastane problem. Moguće da je i volan pretegnut prilikom sastavljanja pa ubrzao trošenje. Vidimo da se zbog toga ovaj slučaj dogodio motorima koji su tek prešli nekoliko tkm.
 
Ovaj set lanca i zupčanika je u redu Chain kit DID 520 VX2 Open (15/46/114)? Lanac je u banani, neravnomjerno rastegnut, grdo se čuje i osječa u vožnji. Zupčanici nisu pojedeni ili da ipak zamjenim sve?
 
Lančnici, zupčanici su u mjenjaču...  (y)

Kod lanaca koji dugo traju čak se preporuča promijeniti prednji lančanik prije samog lanca, jer taj prednji troši se daleko brže.. A danas se ionako sve kupuje u kitu, tako da obavezno zamjeni sve. Ako treba, može se usput zamijeniti neki od ležajeva u zadnjem kotaču, jer ni oni nisu skupi, a kotač se ionako skida.

S obzirom da ćeš voziti i suprugu, nek ti kod podešavynja lanca ostave dovoljno slobodnog hoda. Prenapeti lanac uništava se najbrže.
 
Još jedno pitanje...dali je netko mijenjao omjere zupčanika?
Naprid ostaviti 15, nazad 43(umjesto 46) i 112 članaka dužine to sam pročitao da paše ali da li je previše smanjiti 3 zuba?
 
Artistik said:
Još jedno pitanje...dali je netko mijenjao omjere zupčanika?
Naprid ostaviti 15, nazad 43(umjesto 46) i 112 članaka dužine to sam pročitao da paše ali da li je previše smanjiti 3 zuba?

3 zuba otraga je u praksi isto kao i 1 zub naprijed. Radje naprijed mijenjaj, jeftinije je i ne trebas lanac koji je kraci/dulji

Jedino ako hoces skracivat prijenos jace od -1 naprijed  onda uz to i otraga stavljas lancanik sa vecim brojem zuba
 
Ja bi povečao prijenos, znači naprijed dodam +1 zub(16) i to je to? Ma na motormaniji nije trenutno dostupna DID-ova stock kombinacija pa gledam da iskombiniram da mi se usput manje "dere" a ne želim da nešto pogrešno uzmem. Ima još JMT i JT kit, to je dostojna alternativa? Ne kužim se baš u moto dijelove.
 
Za početak nemoj ništa mijenjati, upoznaj prvo Versysa sa tvorničkim postavkama, uzmi standardni DID komplet... Motor ima 6 brzina, tek kad odvoziš nekoliko tisuća km možeš se dalje igrati sa prijenosnim omjerima po svojoj želji..
 
Lešaji još nisu došli ali sam sve rastavio i motor čeka u zraku na sastavljanje. Kako smo i predpostavili, kugle su u svom dosjedu napravile sitna udubljenja i zato je valan na sredini davao otpor. Ono što me iznenadilo je da su oba ležaja bila skoro bez masti. Nadao sam se da je samo donji ležaj problematičan ali i gornji je za zamjenu. Ova udubljenja su toliko minimalna da se ne mogu osjetiti pod prstom. Evo par slika, sve je išlo glatko, košuljica donjeg ležaja se također skinula bez puno čekićanja.Napominjem da sam brusilicom najprije na istoj napravio jedno udubljenje kako bi imao u šta zapeti kad se skida sa osovine, i tako je spašen metalno-gumeni semering ako ga se odluči vratiti natrag umjesto ovog zamjenskog. Evo par slika.
 
ako se pitate kako sam digao motor evo improvizacije. Svezano konopom za štitnike, drveni razaporanj da se nešto ne ošteti i kamionska traka za stezanje tereta i u zrak!
 
boobdy, moj naklon do poda! Stvarno treba imati puno volje i želje, sad po ovoj vrućini izvoditi takve zahvate!  (y)

Ja koristim lančanu dizalicu, poznato mi je korištenje konopaca i dizanje motora u viseći položaj...  :LOL:
 
Ja srećom nemam problema sa ležajevima pa sam se malo bacio u šminku...  8)
Stigli OEM bijeli žmigavci za Versysa
b3c5c031514af5e590381c1342428e6d.jpg


....i sad nigdje ne mogu naći žute žarulje 12v10W  ???
 
Da završim priču, stavljeni ležajevi, koji gušt u vožnji, volan sada stoji skrot ravno, volan doziram u vožnji u milimetar, u krivini samo mala kontra i motor se obara sekundarno. Čista uživancija.
Da, novi ležaji su 35x55x14 evo slike
 
evo još jedna sa popisom za koje sve motore odgovara !
Evo vam i video donjeg trokuta, ovo pogledajte svakako!
Zanimljivo je da ležajevi i nisu toliko bili loši, kugle su napravile sebi lagana udubljenja koja se ne osjete pod prstom. Kvaka je što su sve kugle napravile svoj utor a ne dvije ili tri, pa je zato i otpor u sredini volana veći. Da stvar bude gora i gornji je ležaj isti. Masti gotovo da i nije bilo u istima.
https://youtu.be/ZkRBcN6dJD4
 
maredo said:
Ja srećom nemam problema sa ležajevima pa sam se malo bacio u šminku...  8)
Stigli OEM bijeli žmigavci za Versysa
b3c5c031514af5e590381c1342428e6d.jpg


....i sad nigdje ne mogu naći žute žarulje 12v10W  ???
Koliko košta taj gušt??
 
boobdy said:
Evo vam i video donjeg trokuta, ovo pogledajte svakako!

Za nepovjerovat koliko se teško taj trokut okretao! Još ako su ležajevi bili bez masti, to je više strugalo i zapinjalo nego klizilo..