Kawasaki Versys 650

Možeš i tu naručiti dijelove, treba se registrirati...
https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/versys-abs-2008.aspx

....a za žarulje šifra u Auto Kreši... 246510215 RMS 12V 10W orange
Inače ako samo tražiš žute žarulje 10W svi kažu da imaju jer glupani ne znaju što traže...
 
geronimo43 said:
mačke, šugave kontejnerašice ... sjedalo svako malo zapišano, zasrano, slinavo ,šta sve ja nisam probao, od raznih sprejeva, do papra i svih čuda.Sve to djeluje vrlo kratko, sprejevi brzo ishlape, papar raznese vjetar a mačke i dalje orgijaju. Samo 2 metode su se pokazale učinkovite , jedana je ovo. Staviš na sjedalo i pokriješ šuškavcem i čekaš kad će zadrečati  :weee:, garantirano djeluje. Druga, krajna metoda... 2 brufena sitno samljevena i malo parizera čine čuda

haha, legendo! :D
Inače sad kad nemam ceradu na motoru nijedna živina ne piša po njemu, cerada stoji bačena u kutu i sva zapišana....bit će da ih privlači cerada, ne motor :D
 
maredo said:
Možeš i tu naručiti dijelove, treba se registrirati...
https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/versys-abs-2008.aspx

....a za žarulje šifra u Auto Kreši... 246510215 RMS 12V 10W orange
Inače ako samo tražiš žute žarulje 10W svi kažu da imaju jer glupani ne znaju što traže...
Ok, a to ćemo u nas kupovat.  Za 20 kn se ne isplati zezat.
 
Kopiram tekst, kad ostane onako u gužvi između nekoliko tema zaboravi se!
Ajmo kelege za one koji su imali isti problem, pa ako su otkrili kvar i znaju konkretno šta je da napišu. Pitam jer sam vidio neke razgovore ovdje na temu zacukavanja kako neki kažu ili zatrzavanja motora na malim okretajima, kao da trenutno ims nekakav prekid struje, pa motor samo trzne. Dakle ne u većim okretajima i većoj brzini, samo na konstatnom gasu do nekih 3000 okretaja.Očito je to jedna od dječijih bolesti ovog motora, vidim da nisam sam.
Unaprijed se ispričavam ako već negdje ima objašnjenje, ja gs na forumu nissm našao, a bilo je komentara za navedeno.
Ajde pomagajte da to sriktam ako se može pa da onda mogu sa punom odgovornošću reć da je sad versys 100% uredu, možda ipak ostanem na  dva cilindra :021:

 
Ja nisam osjetio zacukivanje više ljuljuškanje što pripisujem lancu, dva cilindra i cesti...trebalo bi zamijeniti motore pa testirati...
 
boobdy said:
Kopiram tekst, kad ostane onako u gužvi između nekoliko tema zaboravi se!
Ajmo kelege za one koji su imali isti problem, pa ako su otkrili kvar i znaju konkretno šta je da napišu. Pitam jer sam vidio neke razgovore ovdje na temu zacukavanja kako neki kažu ili zatrzavanja motora na malim okretajima, kao da trenutno ims nekakav prekid struje, pa motor samo trzne. Dakle ne u većim okretajima i većoj brzini, samo na konstatnom gasu do nekih 3000 okretaja.Očito je to jedna od dječijih bolesti ovog motora, vidim da nisam sam.
Unaprijed se ispričavam ako već negdje ima objašnjenje, ja gs na forumu nissm našao, a bilo je komentara za navedeno.
Ajde pomagajte da to sriktam ako se može pa da onda mogu sa punom odgovornošću reć da je sad versys 100% uredu, možda ipak ostanem na  dva cilindra :021:

ista stvar na mom er6, 3000 i konstantni gas. manji trzaji  su kad vozim bez db killera. još sam primjetio da ne trza uvijek isto, nekad neznatno a nekad ono baš ,junački.
 
boobdy said:
Kopiram tekst, kad ostane onako u gužvi između nekoliko tema zaboravi se!
Ajmo kelege za one koji su imali isti problem, pa ako su otkrili kvar i znaju konkretno šta je da napišu. Pitam jer sam vidio neke razgovore ovdje na temu zacukavanja kako neki kažu ili zatrzavanja motora na malim okretajima, kao da trenutno ims nekakav prekid struje, pa motor samo trzne. Dakle ne u većim okretajima i većoj brzini, samo na konstatnom gasu do nekih 3000 okretaja.Očito je to jedna od dječijih bolesti ovog motora, vidim da nisam sam.
Unaprijed se ispričavam ako već negdje ima objašnjenje, ja gs na forumu nissm našao, a bilo je komentara za navedeno.
Ajde pomagajte da to sriktam ako se može pa da onda mogu sa punom odgovornošću reć da je sad versys 100% uredu, možda ipak ostanem na  dva cilindra :021:

Jel ti možda lanac parcijalno rastegnut?
Nisam imao tih problema...
 
Nema to veza s lancem. Zacukava i  kad radi na mjestu na 3000 okretaja sa konstantnim gasom, bar u mom slučaju. Pitao Blaževića i još jednog servisera, oba kažu da to nije ništa, vozi dalje.
 
lanac i lančanici nisu sigurno, to je mijenjano prije 1000 km, osjeti se kao prekid u struji, a da ne ponavljam sve simptome, o tomu su versisti i vlasnici er6  već pisali, očito svojstveno tim motorima. Ako je netko rješio nek javi, sumnjam da u servisu ne znaju za taj problem. Nije ispravno i normalno ma šta oni govorili o tome. Ako ti motor na 3000 okretaja ili maloj brzini od oko 40 kmh na sat zatrzava to nije sigurno uredu, mora postojat razlog.
 
Dakle ima malo ulja uko uljnog filtera odnosno ispod vodene pumpe slično kao na ovoj temi: http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=226525.0
Da li je netko ima takvo curenje na versysu i kako je riješio i odakle je točno curilo? Navodno semering u vodenoj na strani ulja.
Iskustva? Motor ima 53000km, tija bi to srediti na vrime.
 
boobdy said:
Lešaji još nisu došli ali sam sve rastavio i motor čeka u zraku na sastavljanje. Kako smo i predpostavili, kugle su u svom dosjedu napravile sitna udubljenja i zato je valan na sredini davao otpor. Ono što me iznenadilo je da su oba ležaja bila skoro bez masti. Nadao sam se da je samo donji ležaj problematičan ali i gornji je za zamjenu. Ova udubljenja su toliko minimalna da se ne mogu osjetiti pod prstom. Evo par slika, sve je išlo glatko, košuljica donjeg ležaja se također skinula bez puno čekićanja.Napominjem da sam brusilicom najprije na istoj napravio jedno udubljenje kako bi imao u šta zapeti kad se skida sa osovine, i tako je spašen metalno-gumeni semering ako ga se odluči vratiti natrag umjesto ovog zamjenskog. Evo par slika.

Ja sam se odlucio na kuglicne lezajeve za moj Z750. Kupio sam NTN SF07A22PX1 (originalni su SF07A17PX1, ali i ovi su istih dimenzija) i platio 160kn po komadu - nije jeftino, al je barem duplo jeftinije od istih takvih koje Kawaski pakira. Dimenzije su 35x55x14.5/10 kao i kod "originalnih" SF07A17PX1.
Inace, ti lageri su standardni na puno motora, ne samo na vecini Kawasakija, nego i drugih proizvodjaca motora.


Cekam jos originalne semeringe (i gornji i donji - kad se vec mijenja, nek se sve promijeni  :D )
 
E ja sad netnam razliku kugličnih i ovih valjkastih, navodno svaki ima svoje prednosti i nedostatke. U kontaktu sa ovl. serviserom isti preporučuje upravo valjkaste. Ako je kvalitetno stegnut i namašćen što očito nije bilo u mom slučaju mogu oba dugo dugo.
 
pozz
versys sa abs-om zadnja kocnica ne koči. cilindar je ok. centralna jedinica abs-a ne propusta ulje u zadnju kočnicu, a prednja radi ok. ima li ko kakvu ideju
 
geronimo43 said:
ista stvar na mom er6, 3000 i konstantni gas. manji trzaji  su kad vozim bez db killera. još sam primjetio da ne trza uvijek isto, nekad neznatno a nekad ono baš ,junački.
Sinkronizirat vakume i podesit TPS senzor i problema nema. Ja sam na svom er6n sam podesio TPS, multimetar u ruke i deri.

 
Muha said:
Sinkronizirat vakume i podesit TPS senzor i problema nema. Ja sam na svom er6n sam podesio TPS, multimetar u ruke i deri.
di si sinkronizirao vakuume? netko je tu napisao da su mu na servisu rekli da se to ne radi, iako manual kaze drugacije...
 
Meni su točno tak rekli u servisu, i to baš u servisu koji prodaje i servisira Kawasakije... Gazda je očito komercijalista, ima jednog servisera koji šarafa, a podešavanje TPS senzora za njih je viša matematika. Na moj spomen "sinkroniziranje vakuuma", gazda je ispalio - pa Versys ima ubrizgavanje...

Dalje nisam ni pokušavao, nema svrhe..  (y)
 
Moj Versys je počeo povremeno pucati na auspuh kod međugasa i šaltanja u nižu, što mi to govori?

....i dobio sam neki metalni cvrčak kod dodavanja gasa, čini mi se kao da dolazi od auspuha...
 
ovo je stvarno tema koju je trebalo temeljito obradit da svi rješimo taj problem, jer je očito da svaki versis kad/tad ima ili dobije isti simptom. No ja sam na mukama od prije koji dan. Od početka odnosno prvog dana kupnje sam s vama i ovdje podijelio svaki problem i sumnju, dobar dio zbog svog neiskustva s pitanjima. Dakle, promijenio sam u zadnji 1000 km nove gume, lanac i lančanike, ulje i filter, i kao što znate ležajeve volana. Motor je sada top i nema nikakvih ulaganja. Ima tek 30tkm, radi kao sat. Meni smeta i jedino mi smeta zvuk ta dva cilindra i poželio sam nešto sa 4. Izbor je pao na fz6s s2 ili neki dooobar gsr 600, isključivo i samo zbog mirnoće mašine i zvuka motora sa 4 cilindra, a ne nikako zbog snage ili brzine. Ovo nije oglas da me nebi optužili nego prilika da s vama podijelim razmišljanja i savjete. Cijenovno bih mogao za novce od versysa kupit jedan od ova dva motora(barem mislim tako, gore dole 500 e). Nije mi ništa hitno ali pomalo promatram oglase na njuškalu. Evo zato i pitam koji je uopće cijenovni raspon za  versysa. Znam da su to pomalo različiti motori po namjeni i o ukusima se ne raspravlja. Možda bi smirio s nekim drugim auspuhom al neda mi se više ulagat dovoljno sam uložio u njega.
Slike su veće rezolucije pa sam uzeo previše prostora.
Nisam se razbacivao slikama al evo ih par čisto da znate o čemu pišem. Uključite se ako vam je dosadno :wink: