Kawasaki Versys 650

boobdy said:
ako se pitate kako sam digao motor evo improvizacije. Svezano konopom za štitnike, drveni razaporanj da se nešto ne ošteti i kamionska traka za stezanje tereta i u zrak!

po slici ne mogu vidjeti na koju visinu se mora podići prednji kraj?
Procedura skidanja vilica? Samo obilježiš kako su stajale ili ima centriranja kod vraćanja?
 
digneš prednji kraj tek toliko da se guma odvoji od poda. Ja sam vadio vilice ali ne moraš ni to radit ako ti se ne da. Izvadiš komplet trokut sa vilicama i točkom samo oslobodiš kočiona kliješta. Inače vilice nemaju oznake ali ipak postoje "šare" odnosno glatki i hrapavi dio vilice i točno znaš koliko viri ista van prednjeg trokuta. Ja to nisam znao pa sam prije čupanja vilica na istima skalpelom napravio diskretan urez i vratio ih kasnije na istu poziciju. Neki motori imaju oznake, ovdje to nije slučaj.
 
vilice izmjeris koliko vire na gornjem trokutu prije skidanja pa poslije vratis kako je bilo  (y)
 
BikerHR said:
Za nepovjerovat koliko se teško taj trokut okretao! Još ako su ležajevi bili bez masti, to je više strugalo i zapinjalo nego klizilo..
Znam samo da je ovo drugi motor, totalno grugo ponašanje na pravcu i krivini. Kad sam kupio motor mislio sam da je problem u prednjoj gumi. Probao par drugih motora radi usporedbe, svi hvale tog versysa, ponašanje motora, godnu vožnju. Meni je bilo sve samo to ne, barem kada se vozikaš sporo, gradski. Na većoj brzini nije bilo problema jer se ionako samo naginješ i motaš minimalno. Čak mi je to i godilo jer ti vraća volan uvijek u sredinu. Al ovo je sad baš bebica za vozit.
Svima preporuka, dignit motor na prednji štender i ovo prekontrolirat, zadovoljstvo je nevjerovatno. Sad moram isto prijatelju na 535 viragu, ima isti problem!
Eto hvala kolegama koji su uletili videom i savjetom!
 
3alfa3 said:
vilice izmjeris koliko vire na gornjem trokutu prije skidanja pa poslije vratis kako je bilo  (y)
Jasno, al ja nisam imao pomično mjerilo, a drvenim metrom teško!!
Mali zarez od 1cm skalpelom i sve 5.
 
boobdy said:
digneš prednji kraj tek toliko da se guma odvoji od poda. Ja sam vadio vilice ali ne moraš ni to radit ako ti se ne da. Izvadiš komplet trokut sa vilicama i točkom samo oslobodiš kočiona kliješta. Inače vilice nemaju oznake ali ipak postoje "šare" odnosno glatki i hrapavi dio vilice i točno znaš koliko viri ista van prednjeg trokuta. Ja to nisam znao pa sam prije čupanja vilica na istima skalpelom napravio diskretan urez i vratio ih kasnije na istu poziciju. Neki motori imaju oznake, ovdje to nije slučaj.

ok, pitam ako mi zatreba, onda sa svojom dizalicom to riješim bez problema
 
je li se netko zezao sa ledicama pozicije, imam na autu neke pa bi ih stavio na motor. Jesu li iste i na šta trebam pripazit i mogu li inače štetit
 
ja stavio ove http://www.ebay.com/itm/2Pcs-T10-168-194-501-White-LED-Car-Vehicle-Side-Wedge-Light-Lamp-Bulb-DC-12V-New-/181848112600?hash=item2a56fdfdd8:g:FyoAAOxykMpTHoY3&vxp=mtr

isto svijetle kao i original al su bijele, nema što štetiti.
Zamjena je laka ako možeš zavući ruku kod svjetla, samo izvučeš sve komplet sa gumenim nosačem. Bilo bi ti lakše da si se sjetio dok je bilo rastavljeno :D
 
BikerHR said:
Lančnici, zupčanici su u mjenjaču...  (y)
Dobro zboriš, a štaš kad pišem slobodnim stilom :mrgreen:
Kod lanaca koji dugo traju čak se preporuča promijeniti prednji lančanik prije samog lanca, jer taj prednji troši se daleko brže.. A danas se ionako sve kupuje u kitu, tako da obavezno zamjeni sve.
Za početak ču komplet prominiti a dalje po potribi.
Ako treba, može se usput zamijeniti neki od ležajeva u zadnjem kotaču, jer ni oni nisu skupi, a kotač se ionako skida.
To ču iduče godine, kad budem stavlja nove gume. Idu nove disk pločice jer su pri kraju. Sad je bija prioritet kacige i jakete, a osta još  porez i registracija kroz 3 dana :x
S obzirom da ćeš voziti i suprugu, nek ti kod podešavynja lanca ostave dovoljno slobodnog hoda. Prenapeti lanac uništava se najbrže.
Bitno mi da se promini, podešavati ču ga sam jer nije SF a imam dovoljno znanja iz mehanike.
Sutra stiže lanac i lančanici, ostavljam po preporuci sve standardno za sada.
Hvala na savjetima (y)
 
Upgrade Versysa na bijele žmigavce

Prije...
07adcccdb2cc3470b1aa1ab64a67e531.jpg

Poslije...
cff63c8d65c5c77c9ac990b8dfe15f51.jpg



Prije...
8610111c0cf9e5da385ac3f4105f072c.jpg

Poslije...
5fcdf3c8535d16727dadacf4c56afbb2.jpg
 
Enigm@ said:
Bećari kakve cerade imate za motore? Tražim nešto do poda, da mi mačke ne zapišavaju kotače

Ja trenutno imam neku dosta dobru, srebrene boje s plastičnim oknom otraga, valjda zbog tablice.. Više se ne sjećam jel iz Lidla, ili je kupljena na eBay-u..

Dovoljno je velika da pokrije prednji kotač do poda, a ne smeta joj ni kofer otraga... Jedino kad zapuše jak vjetar, poželjno ju je malo privezati sa uzicama, jer ju vjetar napuhne i  baci s motora.
 
Enigm@ said:
Bećari kakve cerade imate za motore? Tražim nešto do poda, da mi mačke ne zapišavaju kotače
Nema pomoći osim obračuna s mačkama...meni stalno zapišavaju, kad je loše vrijeme zaplače se ispod na sic a staru ceradu su mi tako i podrapale s pandžama...  :mad:  :mad:
 
maredo said:
Nema pomoći osim obračuna s mačkama...meni stalno zapišavaju, kad je loše vrijeme zaplače se ispod na sic a staru ceradu su mi tako i podrapale s pandžama...  :mad:  :mad:
mačke, šugave kontejnerašice ... sjedalo svako malo zapišano, zasrano, slinavo ,šta sve ja nisam probao, od raznih sprejeva, do papra i svih čuda.Sve to djeluje vrlo kratko, sprejevi brzo ishlape, papar raznese vjetar a mačke i dalje orgijaju. Samo 2 metode su se pokazale učinkovite , jedana je ovo. Staviš na sjedalo i pokriješ šuškavcem i čekaš kad će zadrečati  :weee:, garantirano djeluje. Druga, krajna metoda... 2 brufena sitno samljevena i malo parizera čine čuda
 
Enigm@ said:
ja stavio ove http://www.ebay.com/itm/2Pcs-T10-168-194-501-White-LED-Car-Vehicle-Side-Wedge-Light-Lamp-Bulb-DC-12V-New-/181848112600?hash=item2a56fdfdd8:g:FyoAAOxykMpTHoY3&vxp=mtr

isto svijetle kao i original al su bijele, nema što štetiti.
Zamjena je laka ako možeš zavući ruku kod svjetla, samo izvučeš sve komplet sa gumenim nosačem. Bilo bi ti lakše da si se sjetio dok je bilo rastavljeno :D
yebi ga, hvatao me mrak, samo sam htio to što prije složit da bacim đir, u autu su ovako nešto gledajući s vanjske strane, svijetle ko lude. Ovo sam ilustracije radi brzinski skinuo sa ebaya, ne moraju bit takve
http://m.ebay.com/itm/20x-T10-5050-5SMD-White-LED-Car-Light-Wedge-Lamp-Bulbs-Super-Bright-DC12V-/321235681076?nav=SEARCH
Preskočit ću ovo i konkretno upitat za one koji su imali isti problem, pa ako su otkrili kvar i znaju konkretno šta je da napišu. Pitam jer sam vidio neke razgovore ovdje na temu zacukavanja kako neki kažu ili zatrzavanja motora na malim okretajima, kao da trenutno ims nekakav prekid struje, pa motor samo trzne. Dakle ne u većim okretajima i većoj brzini, samo na konstatnom gasu do nekih 3000 okretaja.Očito je to jedna od dječijih bolesti ovog motora, vidim da nisam sam.
Unaprijed se ispričavam ako već negdje ima objašnjenje, ja gs na forumu nissm našao, a bilo je komentara za navedeno.

Inače kolega bijeli žmigavci su pun pogodak, to i mene čeka. Daj postavi adresu gdje si to kupio (koliko vidim to su samo bijele plastike žmigavaca a ne cijeli, zar ne)
 
boobdy said:
Inače kolega bijeli žmigavci su pun pogodak, to i mene čeka. Daj postavi adresu gdje si to kupio (koliko vidim to su samo bijele plastike žmigavaca a ne cijeli, zar ne)

Kupio sam ih u KMS-u Karlovac (narudžba ide ponedjeljkom i čeka se tjedan dana), možeš i internetom iz Njemačke (link ti zalijepim sutra) i to ti je čak 20-ak Kn jeftinije. Ja sam platio 95Kn/kom. To su plastike od Z-750, jer se Versys nije proizvodio sa bijelim žmigavcima ali su potpuno isti sa istim kataloškim brojem. Žute žarulje je malo teže nabaviti jer su striktno za motocikle RMS je proizvođač (isto ti mogu sutra zalijepiti šifru u Auto Kreši)....