Kawasaki Versys 650

boobdy said:
Promjer je oko 110 i dužine oko 350 mm. Izolacije ima oko 15 mm. Čak mi nije ni bitna sna ga na tim srednjim okretajima ovo što sad imam je zadovoljavajuće. Brine me da nije preotvoren upravo zbog ventila. Cijevčice za prestrujavanje su djelomično eliminirane, onaj drugi crtež je stvarno stanje sadašnjeg lonca. Auspuh je zatvoren, a ukrasna kapa /završetak je samo zavarena na staro mjesto. Kod sporstkih lonaca postoji samo jedna cijev oko 50 mm širine i ostalo je sve izolacija.ovdje su cijevi za prestrujavanje oko 25 mm i ostalo je sve prazan prostor sa tek 15mm izolacije.
Po mom skromnom mišljenju ovo je dobro odrađen lonac i mislim da motor neće imati nikakvih problema. Pratim temperaturu vode i paljenje ventilatora. Isti slučaj kao i ranije. Da se motor grije osjetio bi to u šosudi vode. Posuda je skoro normalno hladna čak inakon življe vožnje, ne diže nivo i cijev za višak je suha skroz. Inače kažu da versys znade izbacit koju kap nakon žešće vožnje.

Nije preotvoren i ventilima neće ništa biti. Pravilo kod refleksijskog lonca je ako smanjuješ volumen, trebaju cjevčice za
prestrujavanje biti malo veće, da ne bude dodatnog otpora. Tu se možeš igrati puno. Mnogi motori ne vole full otvoren
auspuh po pitanju performansi ( zvuk je nešto drugo ). U principu, ako se sa aftermarket loncem dobije pad performansi
na niskim i srednjim okretajima, to nije vrijedno 100 kn.  :mrgreen: Da je ne znam kakva naljepnica gore. Naravno, nakon
što se poštela sve što bi se trebalo. U principu su grane bitnija stvar, i skuplja naravno.
 
Kod originalnog lonca, barem u mom slučaju, na pregradi između druge i treće pregrade postoje četiri cijevi za strujanje zraka. Jedna glavna koja goni zrak iz prve u treću i na pregradi između druge i treće komore ostale miješaju taj isti zrak u
iz druge i treću komoru. Naravno kada se eliminira ta pregrada i auspuh skrati  ( znači skraćen je za nepune 2/3' ostaje  te druge komore. Znači evo da budem jasan auspuh sam skratio do pregrade  i ugledao četiri cijevi. Tada sam ga skratio i za tu pregradu i ostavio glavnu i napravio kovitlenje zraka iz jedne u drugu( cijevi su prekinute i postavljene tako da prolaze jedna mimo druge, dakle dovodna i odvodna koja je prekinuta prije samog izlaza) . .Tosada izgledaonako kako sam nacrtao na slici prethodno u postu. Istina, auspuh je sada kraći, ali je strujanje zraka ubrzano vadeći dio cijevi (ulaz—izlaz zraka) tako da ne bude prezagušen i modifikacija bi bila puno teža. Po raznim forumima sam gledao i ljudi samo prepila lonac tik ispred pregrade i vrate nazad ukrasni čep. Ja sam ga morao variti jer naravno nije bio na nitne.
Komplicirano izgleda, na mom crtežu  je nacrtano stvarno stanje. Eto baci oko na to, na stranici prije. Jesam zakomplicirao ali ako je netko pilao original zna o čemu se radi. Skoro svi originalni su na isti princip.
 
Malo da vratim pricu na koju stranicu prije.....
Danas konacno promijenjeni lageri volana na mom zecu. Majko mila, morat cu ponovo ucit vozit koliko sam se naviko na zestoki zub kad je volan ravno. Tvornicki ugradjeni lageri suhi ko barut. Ovi sad su isti ko tvornicki, ali napacani litijevom masti. Iako sam imao oba nova semeringa, Dario iz KMS-a je iskoristio stari gornji semering jer je bio kao nov. Novi sad u ladicu medju rezervne dijelove :)
Uglavnom, ja sam probleme osjetio na malim brzinama (ispod 40-50 kmh) gdje kod skretanja treba volan prilicno okrenut i to je izgledalo ko da pijan vozim jer sam se borio sa tim "zubom". Mogu rec iz iskustva i da je z750 na volanu tezi od versysa jako puno - nemjerljivo, pa su i losi lageri imali pojacano negativno djelovanje. Sad je na malim brzinama volan okretan ko na biciklu, i stvarno cu se trebat priviknut na to.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
Super, koja lakoće vožnje sada jel da:) Mene su uvjeravali da je to normalno, sad uživam, pogotovo na malim brzinama i seosko/gradskim vožnjama. Upravo takav osjećaj ranije, kao pijan.
 
boobdy said:
Super, koja lakoće vožnje sada jel da:) Mene su uvjeravali da je to normalno, sad uživam, pogotovo na malim brzinama i seosko/gradskim vožnjama. Upravo takav osjećaj ranije, kao pijan.

Ko da je neko skinuo 100kg sa prednjeg kraja motora :)
 
smile 77 said:
prati malo i boju na granama pogotovo nekih 15tak centi od izlaza iz glave.znas kako su izgledale prije bitno da ne tamne i plave se puno na izlazu (y)
Desna grana je pomalo ljubičasta odmah na prvom koljenu, zar je to neki pokazatelj da se motor grijezbog auspuha. Skoro u svih motora su grane takve. Istina to se obojilo nakon desetak dana od promjene auspuha??
Naravno,ne pada mi na pamet da ga reklamiram ali da li netko zvao tipa što dila ovim auspusima i o čemu se radi ako je?
http://www.njuskalo.hr/dodatna-moto-oprema/akrapovic-mivv-leovince-termignoni-ixil-yoshimura-scorpion-akcija-oglas-18170916
 
maredo said:
Evo sad sam odspojio 5 konektora do kojih sam mogao doći i očistio sa kontakt sprejom i stvarno na konstantnoj vožnji oko 3k rpm osjetno manje zacukiva....s tim da nisam odspajao onaj najveći ispred zadnjeg kotača....pa si ti misli sad  :eek:
Ja danas odspojio sve konektore do kojih sam mogao doći, zakucava isto kao i prije.
 
boobdy said:
Desna grana je pomalo ljubičasta odmah na prvom koljenu, zar je to neki pokazatelj da se motor grijezbog auspuha. Skoro u svih motora su grane takve. Istina to se obojilo nakon desetak dana od promjene auspuha??
Naravno,ne pada mi na pamet da ga reklamiram ali da li netko zvao tipa što dila ovim auspusima i o čemu se radi ako je?
http://www.njuskalo.hr/dodatna-moto-oprema/akrapovic-mivv-leovince-termignoni-ixil-yoshimura-scorpion-akcija-oglas-18170916
vezano za tog tipa u beogradu,zanimao sam se za jedan lonac od akrapovica i zovnem ga, preko telefona: "sve u super stanju ocijena 9/10,saljem po busu moze postom moze sve,
kazem ja ako to nije to mogu li da vratim i da vrati pare,ma moze nema problema,nema razloga da se brukam svi me znaju necu sebe kompromitirat"
zatrazim malo bolje slike jer su sve slike losije rezolucije i slikane izdaljeg i primjeti da je lonac s unutarnje strane dobro ostrugan.
posalje on slike i sad bolje vidim to on kaze da nije to nista vrlo malo.
e sad pocinje drama :mrgreen:
prijatelj vozi svako drugi dan za beograd i kazem ovom da ce ga on kontaktirat u beogradu i da se nadu i obave prodaju ako je sve kako kaze,sve moze nema frke kaze,
na dogovor se nije pojavio jer je bas morao iz beograda :wink:
dogovore se prekosutra opet i opet nesto iskrsne  :wink:
meni dovoljno posao otpada,a on sutra salje nove slike lonca a titan e sjaji sa zadnje strane di je bija ostrugan ko inox ispoliran taj dio do bola :mrgreen:
i kaze kad cemo se nac da on moze, a ja mu posaljem pozdrave iz suncane dalmacije  :mrgreen:
tako da ga nebi nikome nakon ovog preporucio :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
obican varalica i nitkov,a ti ga bas pokusaj kontaktirati pa usporedi prvi dio price :wink:

 
boobdy said:
Desna grana je pomalo ljubičasta odmah na prvom koljenu, zar je to neki pokazatelj da se motor grijezbog auspuha. Skoro u svih motora su grane takve. Istina to se obojilo nakon desetak dana od promjene auspuha??
Naravno,ne pada mi na pamet da ga reklamiram ali da li netko zvao tipa što dila ovim auspusima i o čemu se radi ako je?
http://www.njuskalo.hr/dodatna-moto-oprema/akrapovic-mivv-leovince-termignoni-ixil-yoshimura-scorpion-akcija-oglas-18170916


Nisam tu "doma" al ne bi se začudio da su to auspusi s aliexpresa i slično,i  prodaje ih pod "original" i ja sam ga kontaktirao za nešto i tip mi šalje simbolične slike, dalje se nismo čuli.
 
noky200 said:
Nisam tu "doma" al ne bi se začudio da su to auspusi s aliexpresa i slično,i  prodaje ih pod "original" i ja sam ga kontaktirao za nešto i tip mi šalje simbolične slike, dalje se nismo čuli.
Vjerovatno si u pravu!
 
smile 77 said:
vezano za tog tipa u beogradu,zanimao sam se za jedan lonac od akrapovica i zovnem ga, preko telefona: "sve u super stanju ocijena 9/10,saljem po busu moze postom moze sve,
kazem ja ako to nije to mogu li da vratim i da vrati pare,ma moze nema problema,nema razloga da se brukam svi me znaju necu sebe kompromitirat"
zatrazim malo bolje slike jer su sve slike losije rezolucije i slikane izdaljeg i primjeti da je lonac s unutarnje strane dobro ostrugan.
posalje on slike i sad bolje vidim to on kaze da nije to nista vrlo malo.
e sad pocinje drama :mrgreen:
prijatelj vozi svako drugi dan za beograd i kazem ovom da ce ga on kontaktirat u beogradu i da se nadu i obave prodaju ako je sve kako kaze,sve moze nema frke kaze,
na dogovor se nije pojavio jer je bas morao iz beograda :wink:
dogovore se prekosutra opet i opet nesto iskrsne  :wink:
meni dovoljno posao otpada,a on sutra salje nove slike lonca a titan e sjaji sa zadnje strane di je bija ostrugan ko inox ispoliran taj dio do bola :mrgreen:
i kaze kad cemo se nac da on moze, a ja mu posaljem pozdrave iz suncane dalmacije  :mrgreen:
tako da ga nebi nikome nakon ovog preporucio :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
obican varalica i nitkov,a ti ga bas pokusaj kontaktirati pa usporedi prvi dio price :wink:
Koje su cijene inače, tip je stavljao za većinu 100 kuna, čak i ako su zamjenski kineski, bolji su vjerovatno neko neki ručno rađeni, pogotovo ako je inox ili slični materijal
 
boobdy said:
Koje su cijene inače, tip je stavljao za većinu 100 kuna, čak i ako su zamjenski kineski, bolji su vjerovatno neko neki ručno rađeni, pogotovo ako je inox ili slični materijal
trazia je za titanski 190e
 
Ovo je već ozbiljniji proizvod, sa svim papirima i homologacijom prema EU standardima.  Prigušivač se po želji (i potrebi) može skinuti i opet montirati.  Tvrtka MIVV  se od 1970. bavi proizvodnjom aftermarket ispušnih sistema za talijanske i japanske motore.
 
Najveći problem je što se nezna kako zvuči. Ova videa sa youtube su nevjerodostojna i tu se nemože ocijenit ništa.
Ako netko ima za primjer kod nekoga čut uživo to je već druga stvar. Osobno mi jedino to bitno kod versysa. Da se ne dogodi da kupuješ mačka u vreći. Meni je recimo najbolji zvuk kojeg sam mogao čuti serdarević, samo koliko košta takav. Problem nije toliko u materijalu/vrsti metala jer svi mogu izdržatit dugo, čak i ove kopije, problem je u slaganju vune i njene kvalitete koja s vremenom izgori i doslovno ispari iz auspuha, a onda zbogom zvuku. Tu  skupi auspusi dolaze do izražaja, ali su te cifre nevjerovatno velike i ne znam šta osim brenda naplaćuju.Ovaj spomenuti je ok, lijepo stoji popunjava prazan prostor i sasvim pristojno izgleda, a vrijedi li 200e, neznam možda se i isplati