Kawasaki Versys 650

Imam jedan auspuh orginal od stare yamahe fazer 600.
Sutra ide preninaka istog za versysa, samo da vidim promjenu i zvuk. Naravnu skraćivanje više od jedne trećine i zatvaranje. Ne znam šta me čeka kad ga otvorim. Inače je kao nov, dok je bio na motoru bio je posve tih. cijev je šira po obujmu oko 4mm, pa moram radit preinaku muška/ženka, i naravnu vratit sondu gdje je i bila.probat ću složit da ne diram granu kako bi mogao vratit originalan auspuh. Znam da nema papire i atest radi tehničkog, ovo će bit mali projekat jer mi se ne daju novci za nečije ime i marku. Onima koji su radili slično pitanje šta trebam pripazit, oću li ga skroz otvorit i počupat vunu, mogu li naštetit motoru ako ipak ostane prigušen u što sumnjam. Nadam se dobru zvuku i većoj protočnosti ispusnih plinova.
Šta velite na navedeno, svi savjeti su dobro došli. Trebalo bi ovako izgledat, a ova zadnja je taj auspuh
 
Niste raspoloženi,ok.
Evo auspuh je gotov, znači zadnja komora je uklonjena i srednja samo modificirana. Ostavljene su kontra cijevi jedna pored druge i mimoilaze se, tek tako da plinovi ne idu odmah van. Sve uredno i profesionalno povareno argonom/inoxom i naravno vraćena sonda. Ako ne bude po guštu ide original natrag. Slike motora sutra izgleda fantastično. Zvuk je u leru pomalodubok, na srednjim i većim okretajima zadovoljavajući, a mogao je bit malo tiši. Komentari par bajkera što su vidili su vrlo pozitivni. Trošak 100 kuna!
 
fino, fino, baca na yoshimuru iz kućne radinosti  (y)
probaj na to staviti db killer pa probaj kako će ići
 
Ne mogu ga stavit jer je vrh  izlaza povinut unutra a i zbog “čepa“ od lonca kojim sam zatvorio drugu komoru je tek 6—7 cm  uvučen unutra.
 
Znači sad u prvoj i drugoj motor se propinje na zadnji, pri put da imam to iskustvo, očito je auspuh dodao i nešto snage. U srednjim i višim okretajim kao da je nema ili me zvuk odvlači pa mi se čini da sporije hvata. Također sam po prvi put čuo kruljenje vode u kileru nakon što sam ga ugasio. Da li je moguće da se ipak motor malo više grije zbog lonca ili je to normalno.
 
boobdy said:
Znači sad u prvoj i drugoj motor se propinje na zadnji, pri put da imam to iskustvo, očito je auspuh dodao i nešto snage. U srednjim i višim okretajim kao da je nema ili me zvuk odvlači pa mi se čini da sporije hvata. Također sam po prvi put čuo kruljenje vode u kileru nakon što sam ga ugasio. Da li je moguće da se ipak motor malo više grije zbog lonca ili je to normalno.
trebalo bi biti obrnuto. Ako je otvoreniji od serijale baš u srednjim i višim okretajima bi trebao ići bolje. Ako je zatvoreniji od serijskog zbog slabijeg odvođenja topline moguće i da se više grije, bar ja tako mislim. Ja otkako sam stavio otvoreni auspuh motor se puno manje grije a auspuh možeš dirati golom rukom i kad je upaljen bez problema. Kad stavim db killer motor bolje ide na nižim okretajima, bez njega je mrtav, odnosno ima rupu tamo negdje do 4-5000 okretaja. Pošto motor nema pokazivač temperature rashladne tekućine (ima ali kad se taj upali onda je obično kasno) ja se ne bih s tim zezao.
 
Upravo to i govorim.na nižim okretajima je življi, vidim da ga čupa iz ruku, dok je iznad 5000 malo tromiji. Moguće da nemogu niti ocijenit pošto je sad glasniji pa očekujem više. U svakom slučaju auspuh je bio na motoru od 100 konja a sada je bez zadnje komore (oko 25cm kraći) i pom sudu otvoreniji nego je bio u srednjoj komori, otuda i glasniji zvuk, dok je bio na yamahi nije se čuo. Što se tiče ovog kruljenja vode nije se kasnije ponovilo. Moguće da sam ugasio motor u trenutku otvaranja termostata ili prije samog paljenja ventilatora.
Sumnjam da je ostao zatvoreniji od originalnog, to nije sigurno, dovoljno je prohodan samim tim što nema katalizatora, a opet dovoljno zatvoren da ipak zadržava dio plinova. Nevjerovatno je po zvuku dobro pogođen, video ne odaje stvaran zvuk, ipak je to mobitelom snimano, sumnjam da bi dobio bolji zvuk sa nekim od brendova.
Neki kažu da nije dobro imat preotvoren auspuh da seu tom slučaju pregrijavaju ispusni ventili, kao i prezatvoren jer ga guši.
Evo videa:
https://youtu.be/0FNgS3yykSw
Evo nekakva šema brzinski nacrtana prije i poslije
 
Vec tri godine vozim versysa 650 2007god. Kupio sam ga na 35000 i sad je trenutno na 62000 ;)
Zadovoljan sam i nemam problema sa njim ali me zanima kakva su vasa iskustva sa kilometrazom. Poz
 
boobdy said:
Upravo to i govorim.na nižim okretajima je življi, vidim da ga čupa iz ruku, dok je iznad 5000 malo tromiji. Moguće da nemogu niti ocijenit pošto je sad glasniji pa očekujem više. U svakom slučaju auspuh je bio na motoru od 100 konja a sada je bez zadnje komore (oko 25cm kraći) i pom sudu otvoreniji nego je bio u srednjoj komori, otuda i glasniji zvuk, dok je bio na yamahi nije se čuo. Što se tiče ovog kruljenja vode nije se kasnije ponovilo. Moguće da sam ugasio motor u trenutku otvaranja termostata ili prije samog paljenja ventilatora.
Sumnjam da je ostao zatvoreniji od originalnog, to nije sigurno, dovoljno je prohodan samim tim što nema katalizatora, a opet dovoljno zatvoren da ipak zadržava dio plinova. Nevjerovatno je po zvuku dobro pogođen, video ne odaje stvaran zvuk, ipak je to mobitelom snimano, sumnjam da bi dobio bolji zvuk sa nekim od brendova.
Neki kažu da nije dobro imat preotvoren auspuh da seu tom slučaju pregrijavaju ispusni ventili, kao i prezatvoren jer ga guši.
Evo videa:
https://youtu.be/0FNgS3yykSw
Mo
Evo nekakva šema brzinski nacrtana prije i poslije
Moje skromno mišljenje je da je ovo puno zatvorenije od brendova a i od serijale,zato ti slabije ide na višim okretajima. Moj mivv kao i ostali je bez db killera obican komad cijevi,bez pregrada, oblozen vunom
 
Baš me zanimakako misliš, a i treba mi savjet. Zato sam stavio skicu. Origalan je imao više komora sa više cijevi i plinovi su kružili puno više. Ovdje ranije idu van. Brendovi nisu ovdje usporedivi jer imaju samo jednu cijev i db kiler koji dio opet zadržava. U serijale su komore puno većeg kapaciteta i tek manje od centimetar izolacije. Evo slike serijskog auspuha kod versysa koji ima da nezaboravimo i katalizator. Zar je on više propustan od ove moje prerade.
 
Ako je otvoreniji od originala on na višim okretejima jednostavno mora  bolje ići i to se itekako primjeti u vožnji. U tebe je obrnuta situacija, kažeš da ti bolje ide na nižim režimima a lošije na visokim. Ja sam eksperimentirao sa različitim vrstama db killera. Kad bi stavio one najzatvorenije motor bi se otimao iz ruku do 5000 i dalje ništa. Kad skinem sve dobijem rupu do 5000 a nakon toga potegne ko lud. Od 0-100km/h bolje vrijeme se postigne sa db killerom dok od 0-400m bolja vremena sam postizao bez njih.
 
geronimo43 said:
Ako je otvoreniji od originala on na višim okretejima jednostavno mora  bolje ići i to se itekako primjeti u vožnji. U tebe je obrnuta situacija, kažeš da ti bolje ide na nižim režimima a lošije na visokim. Ja sam eksperimentirao sa različitim vrstama db killera. Kad bi stavio one najzatvorenije motor bi se otimao iz ruku do 5000 i dalje ništa. Kad skinem sve dobijem rupu do 5000 a nakon toga potegne ko lud. Od 0-100km/h bolje vrijeme se postigne sa db killerom dok od 0-400m bolja vremena sam postizao bez njih.
Nemogu ništa sigurnošću reć kad mesada odvlači zvuk. Znam samo da u prvoj i drugoj skače od tla dokto prije nije bio slučaj. Dali je otvoreniji, mislim da je gledajući drugu gornju sliku i ovu zadnju od versisa.kuda taj zrak svemora prijeć, tri pregrade plus katalizator. Znači oba auspuha su originalna tu nema db kilera, samo modifikacija. Neznam da se mogu uspoređivat u bilo čemu sa brend loncima. Stvarno ne znam šta napravit. Tako sam slučajno dobio fantastičan zvuk ali me strah pregrijavanja ventila, ne znam da li otvoren ili nije a ne vraća mi se stari. Što se tiče pregrijavanja motora mislim da je to ok. Temperatura vode u posudi je u redu, ne diže nivo vode niti izbacuje išta van čak i nakon žešće vožnje. Da je problem u temperaturi palio bi se ventilator češće.
 
Zakaj bi motor sada više skakao u prvoj i drugoj nego prije ? :shock:
Ak mu nabijaš više gasa, normalno je da skače.
To smo davno prošli ko klinci.
Diže se na zadnji i sa originalnim i bez auspuha i kako god hoćeš.
Koja je poanta priče -- stavio drugi spuh i sad sam brži i od Rossia... ili ? :misli:
 
Z-ICO said:
Zakaj bi motor sada više skakao u prvoj i drugoj nego prije ? :shock:
Ak mu nabijaš više gasa, normalno je da skače.
To smo davno prošli ko klinci.
Diže se na zadnji i sa originalnim i bez auspuha i kako god hoćeš.
Koja je poanta priče -- stavio drugi spuh i sad sam brži i od Rossia... ili ? :misli:
Nisam ja balavac i ne pričam o tome, smisao mojeg upita i komentara su sasvim drugačiji. Molim te da čitaš,znam da je teško, pa ponudi svoje rasmišljanje i sa oproštenjem ne trabunjaj
 
boobdy said:
Baš me zanimakako misliš, a i treba mi savjet. Zato sam stavio skicu. Origalan je imao više komora sa više cijevi i plinovi su kružili puno više. Ovdje ranije idu van. Brendovi nisu ovdje usporedivi jer imaju samo jednu cijev i db kiler koji dio opet zadržava. U serijale su komore puno većeg kapaciteta i tek manje od centimetar izolacije. Evo slike serijskog auspuha kod versysa koji ima da nezaboravimo i katalizator. Zar je on više propustan od ove moje prerade.

Pazi, bitan je i volumen te posude, ne samo propusnost, tj. broj cjevčica za prestrujavanje. Ako auspuh nije potpuno otvoren,
samo perforirana cijev, onda smanjenjem volumena praviš dodatni otpor kod povećanog strujanja plinova, a to je pri većim
okretajima.
 
ekipa,

još prošle godine sam kupio zamjenske retrovizore i nisam ih namontirao do dana današnjeg,mislim da ni neću jer su mi ovi i dalje dobri. A kako sam vidio kod kolege Mareda,preniski su mi i nije mi to to. U kutiji stoje već jako dugo,i ako kome treba dajem ih za 100kn (plaćeni 25$)

1iz7ux.jpg


zainteresirani nek se jave na pp  (y)

 
AnteK said:
Pazi, bitan je i volumen te posude, ne samo propusnost, tj. broj cjevčica za prestrujavanje. Ako auspuh nije potpuno otvoren,
samo perforirana cijev, onda smanjenjem volumena praviš dodatni otpor kod povećanog strujanja plinova, a to je pri većim
okretajima.
Promjer je oko 110 i dužine oko 350 mm. Izolacije ima oko 15 mm. Čak mi nije ni bitna sna ga na tim srednjim okretajima ovo što sad imam je zadovoljavajuće. Brine me da nije preotvoren upravo zbog ventila. Cijevčice za prestrujavanje su djelomično eliminirane, onaj drugi crtež je stvarno stanje sadašnjeg lonca. Auspuh je zatvoren, a ukrasna kapa /završetak je samo zavarena na staro mjesto. Kod sporstkih lonaca postoji samo jedna cijev oko 50 mm širine i ostalo je sve izolacija.ovdje su cijevi za prestrujavanje oko 25 mm i ostalo je sve prazan prostor sa tek 15mm izolacije.
Po mom skromnom mišljenju ovo je dobro odrađen lonac i mislim da motor neće imati nikakvih problema. Pratim temperaturu vode i paljenje ventilatora. Isti slučaj kao i ranije. Da se motor grije osjetio bi to u šosudi vode. Posuda je skoro normalno hladna čak inakon življe vožnje, ne diže nivo i cijev za višak je suha skroz. Inače kažu da versys znade izbacit koju kap nakon žešće vožnje.
 
boobdy said:
Promjer je oko 110 i dužine oko 350 mm. Izolacije ima oko 15 mm. Čak mi nije ni bitna sna ga na tim srednjim okretajima ovo što sad imam je zadovoljavajuće. Brine me da nije preotvoren upravo zbog ventila. Cijevčice za prestrujavanje su djelomično eliminirane, onaj drugi crtež je stvarno stanje sadašnjeg lonca. Auspuh je zatvoren, a ukrasna kapa /završetak je samo zavarena na staro mjesto. Kod sporstkih lonaca postoji samo jedna cijev oko 50 mm širine i ostalo je sve izolacija.ovdje su cijevi za prestrujavanje oko 25 mm i ostalo je sve prazan prostor sa tek 15mm izolacije.
Po mom skromnom mišljenju ovo je dobro odrađen lonac i mislim da motor neće imati nikakvih problema. Pratim temperaturu vode i paljenje ventilatora. Isti slučaj kao i ranije. Da se motor grije osjetio bi to u šosudi vode. Posuda je skoro normalno hladna čak inakon življe vožnje, ne diže nivo i cijev za višak je suha skroz. Inače kažu da versys znade izbacit koju kap nakon žešće vožnje.
prati malo i boju na granama pogotovo nekih 15tak centi od izlaza iz glave.znas kako su izgledale prije bitno da ne tamne i plave se puno na izlazu (y)
 
Ja rijetko kad vrtim preko 6—7 tako da se temperatura neće toliko popet, auspuh i motor nakon desetak kilometara je dodirljiv prstima,nije toliko vruće. Jeb... ga, nemam drugu metodu. Mislim da je to ok, gledajući po netu malo sam pretraživao šta sve ljudi rade sa originalnim auspusima ja sam to dobro odradio. To je ionako bila samo proba, čisto da vidim ostaje li versys u kući ili ide na njuškalo i isplati li se dat novce za neki skupi auspuh jer mi je tvornički zvuk tragičan. Sad mi je ovo sjelo u uho i žao mi ga skidat. Dobio je fantastičan zvuk. Moja pedantnost i sumnja da to nije dobro za motor natraje me na propitivanja i traženja savjeta. Ostali članovi foruma koji ne voze versysa vjerovatno ne prate ovu raspravu, verovatno nisam prvi ovdje koji je modificirao originalan auspuh, tako da bi sigurno dobio više dobrih savjeta da sam negdje postavio temu gdje bi se i ostali uključili.