Kawasaki Versys 650

maredo said:
Može li to imati kakve posljedice na instalaciju i alternator (za koje znamo da su jedina slaba točka Versysa)?

Pa tih 20W više ne bi smjelo imati utjecaja.. S time da po danu u vožnjii svijetli kratko svjetlo, svega 10W više..
 
Da li je netko možda nešto kemijao sa prednjim svjetlima na Versy, tipa Angel Eyes/xenon, da se izbace std. H7 žarulje?
 
Od kada sam kupio motor imam problem laganog trzuckanja na prvih par milimetara gasa odnosno spore vožnje. Evo jučer sam onako bojažljivo prao motor i kontam kad već imam vremena malo ću sa wd40 poprskatsve konektore oko motora do kojih mogu doć,pa tako i onaj od reglera. Morat ću to ponovit sa nekakvim boljim kontakt sprejem, no bitno je dasu zatrzavanja od tada nestala. Ručica gasa sada reagira na svaki milimetar. Pitanje: je li to možda rezultat sprejanja ili se možda neki vrag sam od sebe dogodio?
 
Ja sam zadovoljan svjetlom na V-u, a ako zatreba imam maglenke...ne znam kolika je isplativost prepravka, uloženo/dobiveno. Ali fora izgleda :D
 
boobdy said:
Pitanje: je li to možda rezultat sprejanja ili se možda neki vrag sam od sebe dogodio?

Pa vrlo vjerojatno to nije slučajno... Kontakt sprej nije skupi, današnji motori imaju podosta elektronike, samim time i konektora. A vlaga praktički može dospjeti u svaki od tih konektora...
 
Definivno je odmah dobio uglađeniji rad i sad se u gužvi na vrlo niskim okretajima ponaša puno bolje, nema onih zatrzavanja i prekida kao prije. Svakako savjet, sve džekove iskopčat,ako ne nekim kontakt sprejem onda svaka sa wd40, makar bi bilo najbolje prvo sa wd zbog vlage i prljavštine a onda sa ovim drugim za elektroniku. Moj se motor preporodio, makar neznam koja je od tih utičnica bila sporna.
 
Sve što sam mogao oko motora sa lijeve strane. Od reglera pa svih onih džekova okolo. Pođi redom nije na odmet nijednog očistit. Voda uđe u njih prilikom pranja pa korodiraju,pogotovo oni koji su otvoreni za pristup zraka,odnosno nemaju gumice na sebi.Nije ih dovoljno samo posprejat,otvori ih  da prilikom vračanja stopice ponovno naprave sebi stazicu. To bi trebalo odradit barem svake godine ili dvije.
 
boobdy said:
Od kada sam kupio motor imam problem laganog trzuckanja na prvih par milimetara gasa odnosno spore vožnje. Evo jučer sam onako bojažljivo prao motor i kontam kad već imam vremena malo ću sa wd40 poprskatsve konektore oko motora do kojih mogu doć,pa tako i onaj od reglera. Morat ću to ponovit sa nekakvim boljim kontakt sprejem, no bitno je dasu zatrzavanja od tada nestala. Ručica gasa sada reagira na svaki milimetar. Pitanje: je li to možda rezultat sprejanja ili se možda neki vrag sam od sebe dogodio?
mislim da je ipak vrag u pitanju  :evil: Meni se isto ovo događe ,nekad trza, nekad radi ko urica bez da išta diram. Nema nikakvog pravila, bilo ljeto ili zima,različito gorivo, nakon pranja i sl. Jednostavno nekad trza, nekad ne. Jedino što sam ja primjetio da manje trza kad skinem db killer ali onda uši stradaju...
 
Sve je moguće, zbog tih sitnih pizdarija nekad poželim s njim na njuškalo, a opet kad radi kao sad ispada vrlo ugodan motor. Čudi me da nitkonije dokučio o čemu se konkretno radi. Samo čujem a jebi ga to je kawasaki/to je versys, vozi i ne pitaj. Onda mi se dogodi u sred grada ispred 100 ljudi “psss“ ispod rezervara, kao da je netko bacio mokru petardu, e to me razljuti da bi ga zapalio.
 
Meni se taj psss puno manje događa otkad sam promijenio auspuh. A ovo trzuckanje, ja mislim da je to jedna od negativnih strana 2 cilindra. Pegaso je imao 1 cilindar, to je bilo neuglađeno bože sačuvaj,zato sam ga i prodao. Uglađenost 4 cilindraša i zvuk i mene golicaju odavno ali nakon što sam ih par provozao nisam  oduševljen. Fali mi ona eksplozivnost iz niskih okretaja...YAmaha mt09 ima 3 cilindra, to bi trebao biti neki kompromis za mene. FZ6 je bio moj prvi izbor. Kad sam provozao prvoga mislio sam da mu kvačiolo ne valja,daješ gas on ne reagira do 5-6000 okretaja. Nakon njega probam još 2 , ista stvar.
 
geronimo43 said:
Meni se taj psss puno manje događa otkad sam promijenio auspuh. A ovo trzuckanje, ja mislim da je to jedna od negativnih strana 2 cilindra. Pegaso je imao 1 cilindar, to je bilo neuglađeno bože sačuvaj,zato sam ga i prodao. Uglađenost 4 cilindraša i zvuk i mene golicaju odavno ali nakon što sam ih par provozao nisam  oduševljen. Fali mi ona eksplozivnost iz niskih okretaja...YAmaha mt09 ima 3 cilindra, to bi trebao biti neki kompromis za mene. FZ6 je bio moj prvi izbor. Kad sam provozao prvoga mislio sam da mu kvačiolo ne valja,daješ gas on ne reagira do 5-6000 okretaja. Nakon njega probam još 2 , ista stvar.
Ja bi se našalio pa rekao versysa mogu jedino prodat znalcu koji taj motor hoće ili već onome tko ima versysa pa uvažava i prihvaća sve njegove mane. Spomenuo si negativne strane 2 cilindra. To vjerovatno onih sa rednim motorom. Kod v i l mašina nisam čuo da se tuže, barem kod onih kojima sam ovo sve spominjao??!
 
Ma svaki motor ima svoje prednosti i mane. Versys i er6 generalno nisu loši motori, mislim da kad pogledam sve skupa da ipak imaju više prednosti nego mana uključujući i cijenu. Meni je za oko zapela Yamaha Tracer ali čitajući postove ljudi koji ih voze stičem dojam da baš i nisu zadovoljni njima. Obzirom da koštaju više od 10000€ ljudi pričaju o nekoj lošoj završnoj obradi, šlampavom ovjesu itd. Neki dan čitam u jednom moto magazinu da se nekom bmw na testu raspala getriba nakon 15000 km a košta 18000€ što je meni za prometalo na 2 kotača astronomska cijena koju nebi nikad platio da imam novca za bacanje.
 
geronimo43 said:
Ma svaki motor ima svoje prednosti i mane. Versys i er6 generalno nisu loši motori, mislim da kad pogledam sve skupa da ipak imaju više prednosti nego mana uključujući i cijenu. Meni je za oko zapela Yamaha Tracer ali čitajući postove ljudi koji ih voze stičem dojam da baš i nisu zadovoljni njima. Obzirom da koštaju više od 10000€ ljudi pričaju o nekoj lošoj završnoj obradi, šlampavom ovjesu itd. Neki dan čitam u jednom moto magazinu da se nekom bmw na testu raspala getriba nakon 15000 km a košta 18000€ što je meni za prometalo na 2 kotača astronomska cijena koju nebi nikad platio da imam novca za bacanje.
Ja gledam motor u cijeni od 3500—4500 i ne razmišljam o kupovini novog. Ne radim velike dionice (barem za sad,a tako će valjda i ostat) pa više onako za gušt nego za iskorištavanje svih potencijala eventualno drugog motora. Zato mi smetaju te zavrzlame oko versysa. Istina, kad iziđem na otvorenu cestu tu je prava beba i sve te mane se ne primjete. E sad šta bolje i ugodnije oku i udobno guz... kupit za te novce a puno ne uložit. Spominjao sam gsr,hornet neki,bandit, fz6 isl. Sumnjm da su bolji u bilo čemu osim što imaju zvuk. Da sam u prilici kupio bih ovo i pomalo starački, točno za mojih 130kg.
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-xjr-1300-2005-prvi-vlasnik-kao-nov-oglas-19770404

Usput, prodaje ga DKS Moto, zna li itko šta o ovom motoru?
 
Evo sad sam odspojio 5 konektora do kojih sam mogao doći i očistio sa kontakt sprejom i stvarno na konstantnoj vožnji oko 3k rpm osjetno manje zacukiva....s tim da nisam odspajao onaj najveći ispred zadnjeg kotača....pa si ti misli sad  :eek:
 
probat ću i ja pošpricati samo vruće je u pm pa mi se neda ništa b... :shock:
U ovom segmentu motora kažu ljudi koji puno znaju o motorima da je Honda Transalp nedodirljiva, meni je to tako ružan motor da nije dolazio niti u širi izbor. Drugim je Suzuki V Strom, vozio ga, osim položaja i udobnosti ništa naročito
 
Ja sam se relativno rano digao jutros pa sam se zajebavao s tim po hladovini...
....a glede motora...Transalp je ono...meh..ništa posebno i dugo se vukli na staroj slavi kad su 600 i 650 iskakali a 700 nije ništa napredovao, jednostavan je i zato dugo traje ali imati samo 5 brzina na motoru koji je 40% enduro a 60% treba prevaljivati puno km je fail žešći a ekipa misli da ima zlato doma pa za motor koji je nov bio 65kKn traže za 07-08 i preko 5k€....ista stvar se odnosi na V-Strom...dobra mašina V2 konfiguracije dosta momenta i trajna ali Versys se daleko bolje vozi i jeftiniji za održavanje.... V-Strom 08 sa 50kkm za 5+k€ moraš biti blesav jer na brzaka na mobile.de ih ima održavanih sa dosta opreme i do 25kkm za 3500-4000 i manje od soma te dođu davanja i transport u HR...ljudi ovdje poblesavili zato i imamo iste Stromove i Versyse u njuškalu više od godinu dana
 
maredo said:
Evo sad sam odspojio 5 konektora do kojih sam mogao doći i očistio sa kontakt sprejom i stvarno na konstantnoj vožnji oko 3k rpm osjetno manje zacukiva....s tim da nisam odspajao onaj najveći ispred zadnjeg kotača....pa si ti misli sad  :eek:
Moj se preporodio. Bilo bi dobro sa wd pa onda kontakt. Stopice ili konektori vjerovatno korodiraju pa ih je dobro iskopčat da ponovno ostvare dobar spoj. Naravno,nije zacukavanje skroz nestalo ali je puno točniji gas nego prije. Prima ga od prvog milimetra a tu sam ranije imao prekide na malim okretajima. Taj transalp ima duži hod vilica a tako i nazad pa plovi, al nema onaj sportski štih kao versis. Svatko nek bira šta voli. Meni je iskreno ružan, a daleko od toga da loš. Al i drže paprenu cijenu.