Kawasaki Versys 650

ma za tih 200 kn se ne isplati zezati s tim, rezati ili na cnc, pa farbat, na kraju će ispasti i skuplje a opet možda lošije kvalitete i neće izgledati tako dobro
Pa je, mislio sam samo ako nadem identican komad pa ako ga treba samo srezat na mjeru i to je to, naravno da je na granici isplativosti... Vidio sam gotove profile koji mi pasu original samo sto su duplo kraci a cijena za oba 18kn 😅 i ono sto je zanimljivo da to nije profil po 90° vec oko 110° jer je rukohvat ukosen malo, a posto se ne vozim jos dva mjeseca pricekat cu sa kupnjom, mozda cu i crash bar narucivat jer mi se ne svidaju slajderi sa 15cm na obe strane, a posto je to tezak i velik motor svakako bi mu on bolje odgovarao u slucaju bilo kakvog pada
 
crash bar na versysu izgleda daleko bolje od slidera, oni su mi više za sportski nastrojene motore :)

ja sad čekam givi vizir i nosač navigacije, smislit nešto oko utičnice za punjenje mobitela i sezona može početi :) jedva čekam, a nikako dočekat
 
crash bar na versysu izgleda daleko bolje od slidera, oni su mi više za sportski nastrojene motore :)

ja sad čekam givi vizir i nosač navigacije, smislit nešto oko utičnice za punjenje mobitela i sezona može početi :) jedva čekam, a nikako dočekat
Nabavi pravu vanjsku uticnicu,naruci sa aliexpressa sad,ima i za volan raznih,i dodacima,a bagatela,naleti pa ce-mo ugradit kako treba... ;)
 
Za prvu ruku su ovi slajderi, slazem se da bolje izgleda na njemu crash bar ali i zbog mase ce pomoci ako bude trebalo kako spada, dok bi gljiva mogla lako puknuti jer je dugacka... Ovaj model od givia mi se najvise dopada i nije tako skup , oko 1000kn
Givi_TN4114_Paramotore_Engine_Guards_Kawasaki_Versys_650.jpg
 
Dal vrijedi uzimati ove od SW motecha, neprimjetni su, a da li ce i podnijeti eventualnu stetu da bude isto tako neprimjetna? 😅
Cak su nekih 300kn skuplji od kappe, a imaju puno manje materijala. Kako vam se cini jer nisam imao prilike uzivo vidjet pa ne znam jel viri vise van od ove plastike gdje je prednji zmigavac, po slici je tu negdje...
sbl_08_518_10000_b_4_xl.jpg
sbl_08_518_10000_b_2_xl.jpg
 
Gle štiti dvije bitne stvari dekl i kiler odtalo bude popucalo ili se zgulilo naprimjer žmigavac, boćne plastike, fuzić, uteg volana ili plastićni štitnik šake, rućkica koćnice, retrovizor, kofer i eventualno matica-osovina zadnje vilice
Znam da zvuči grozno ali to je tak mada mi se čini da givi bolje štiti donji dio, dekl i donje plastike u svakom slučaju kofer, utezi volana, fuzić i retrovizor stradaju...
 
  • Like
Reactions: neven
Imaš cijelu temu o tim gumama, pa prolistaj. Meni su ok, ali s obzirom na stil vožnje i drvene bi mi bile dobre.
 
Pozdrav,moze neka preporuka za nove gume za versys i dal ima netko iskustva sa mitas touring force..hvala
Ja sam ih jesenas taman prije garažiranja stavio nakon seta Metzelera Z8 kojeg sam poderao do kraja i ništa drugo nije bilo za kupiti, napravio jedan đir ZG-Senj-Rijeka-Delnice-ZG i odmah bio prilično zadovoljan, motor malo sporije pada u zavoj ali na otvaranje gasa nije bilo nekih nepredviđenih situacija...interesira me kako će se ponašati kad našibam babu i kofere na ragu...ali obzirom na cijenu seta od 1100Kn ne smijem naći zamjerke, mislim da su puno bolje nego što koštaju...jedino ako se potroše puno prije 10kkm...Z8 i Pirelli ST su mi trajale 10-12kkm
 
Pozdrav,moze neka preporuka za nove gume za versys i dal ima netko iskustva sa mitas touring force..hvala
Uzmi ih i probaj, ako ti budu dobre ustedit ces na svakom sljedecem setu (y) S obzirom da versys nije za ganjacinu vec linearnu voznju ne vidim razloga zasto nebi bile dobre, gazim ih na Z i guma je odlicna,jedan decko na ZZRU 1400 ih isto vozi i kaze da nema zamjerke.
Prvi djir do rastoka sa novim versysom, motor je odlican, komforan, sa dvije osobe ga treba ubacit u nizu i nagazit kad se pretjece, naviko sam na Z koji skace ko mutav, lagan mali i okretan, sad se moram naviknut na ovoga jos par voznji ali bojim se da ce ici u prodaju i prije drugog servisa:cry: Volio bi nesto malo vece i komfornije od Z650 a trenutno ne znam sta bi to bilo. Vidjet cu jos potrebe za duzim putovanjima, ali ide i Z na vikend voznje bez problema
E da, na versysu se u full koži suvozac moze popet samo preko stepenice, ja jos nisam probao:ROFLMAO:
 
Probat cu provozat sve sta mi se cini interesantno, zao mi je sto versys nije ispunio sva ocekivanja, imao sam u planu stavljat i drugi auspuh, bocne kofere, ali ne znam jos ni sam sta napravit, napravit cu jos barem dva tri veca djira i donijet konacno odluku, model ko model je stvarno fantastican samo mi ne pase taj komforni polozaj, mozda probam prebacit leovincea sa Z da vidim hoce bit malo zanimljiviji kad cujem kako se vrti:mrgreen:
Necu jos donositi nikakvu odluku, motor ipak ima 1100km i bit ce tesko odlucit ga se rjesit, najvise mi se svida zastita od vjetra i stabilnost, ono sto me bocka je masa/snaga, posto je jos u fazi razrade nisam se naganjao. Za prvu ruku sam montirao kofer od 37L, i ova ploča ne lovi rupe nosača tako da sam morao složit aluminijsku platu(nisam slikao) na koju ide plata kofera
Jao sto je lijep😬
IMG_20210221_103409.jpg
IMG_20210221_134410.jpg
 
Koliko se sjećam da je kod ovih "mlađih" lonac sa granama zavaren ili me demencija lovi...
i ide to čis ok kad ga frčeš jedino neznam koliko su se popravili s ovijesom...
 
Last edited:
Što točite u svoje Versyse 650 (2008. godina) od ulja?
Na zadnjem servisu su mi stavili Ipone 10w40 i nisam zadovoljan. Lupa jako u prvu i malo u drugu dok se ne zagrije. Ove godine ću raditi zamjenu sam, mada nisam napravio više od 3k km na ovom ulju, ali je već godinu dana unutra.

Kolegi u njegov Versys 650 iz 2015 su u KMS-u nalili 15w50 Motorex (drugu gradaciju).

Ne vozim zimi skoro ništa, ali želio bi staviti nešto gdje jadan ne izbije sam sebi nosače kad ga stavim u prvu.

Pa glavno pitanje je koja gradacija? 10w40 (koje mi piše u manualu) ili 15w50 koje neki stavljaju (ne znam zašto) i koji proizvođač (Castrol, Motul, Motorex, nešto treće)
 
Što točite u svoje Versyse 650 (2008. godina) od ulja?
Na zadnjem servisu su mi stavili Ipone 10w40 i nisam zadovoljan. Lupa jako u prvu i malo u drugu dok se ne zagrije. Ove godine ću raditi zamjenu sam, mada nisam napravio više od 3k km na ovom ulju, ali je već godinu dana unutra.

Kolegi u njegov Versys 650 iz 2015 su u KMS-u nalili 15w50 Motorex (drugu gradaciju).

Ne vozim zimi skoro ništa, ali želio bi staviti nešto gdje jadan ne izbije sam sebi nosače kad ga stavim u prvu.

Pa glavno pitanje je koja gradacija? 10w40 (koje mi piše u manualu) ili 15w50 koje neki stavljaju (ne znam zašto) i koji proizvođač (Castrol, Motul, Motorex, nešto treće)
Ne možeš pogriješiti ni sa 10 ni 15w, ja isto koristim 15w50 od motorexa i sve je normalno, evo ti tablica sa gradacijama dolje...

Koliko se sjećam da je kod ovih "mlađih" lonac sa granama zavaren ili me demencija lovi...
i ide to čis ok kad ga frčeš jedino neznam koliko su se popravili s ovijesom...
Na novijim ih vare da, na ovome nisam siguran provjerit cu jos
 

Attachments

  • Motorna-ulja-SAE-raspon-temperatura.jpg
    Motorna-ulja-SAE-raspon-temperatura.jpg
    47 KB · Views: 57
Drži se service manuala:
API SE, SF or SG, API SH, SJ or SL with JASO MA, gradacija prema zoni u kojoj živiš i na kojim temperaturama koristiš motor, bitnije je da ga promijeniš na vrijeme, obično 10W40 gradacija zadovoljava 95% korisnika u HR, ako planiraš usred zime do Finske ili usred ljeta do Afrike, pojačaj gradaciju u smjeru koji ti treba. Možeš i prevrtjeti 700 stranica teme o uljima, vjerojatno će Motul biti najjači od svih, on je majka svih ulja, sačuvaj ambalažu da staviš uz motor kad ga budeš prodavao, to ti nosi bar 500 eura na cijeni rabljenog :).
 
  • Haha
  • Like
Reactions: error and dipsi997
Hvala ti na ovoj tablici. I ono što sam možda još propustio. Znam da mineralno nikako, ali polusintetičko ili sintetičko?
Neces fulati ni sa jednim, ali mislim da je u manualu polusintetika, motul ne uzimam iz principa jer je najskuplji, ali ako ces njega uzmi 10w40 5100, ili motorex 15w50 isto polusintetika, jefiniji bi mogao bit od motula i 20kn po litri
 
Neces fulati ni sa jednim, ali mislim da je u manualu polusintetika, motul ne uzimam iz principa jer je najskuplji, ali ako ces njega uzmi 10w40 5100, ili motorex 15w50 isto polusintetika, jefiniji bi mogao bit od motula i 20kn po litri
Mislim da ću probati Motorex 15w50.
Hvala puno!