Kawasaki Versys 650

Ispravne svijećice i filter zraka su minimum kojeg svaki motor mora imati.. Ali morat ćeš na servis, jer izmjena svijećica je malo veći zahvat. Treba prvo isprazniti i skinuti s motora tank goriva, zatim ispod njega potpuno demontirati plastično kučište filtera za zrak. Svijećice se nalaze ispod svega toga, duboko u glavi motora. Velika je šansa da uopće nemaš adekvatni alat za njihovo vađenje.. Ako ti pri tome još nešto upadne u usis motora, ili potrgaš neki od konektora, napravit ćeš tri puta veću štetu i probleme, od cijene tog servisa.

Za težinu posla koju treba oko toga sam svjestan, baš upravo radi toga se raspitujem tu...ipak će proći par dana prije neg dobim termin na servisu.
U smislu, da li uopće posumnjati na svječice i filter kao uzrok navedenog ponašanja motora ili možda najprije negdje ili nešto drugo preispitati.

Primjer, mehaničar se dokopa do svječica i filtera gdje se nakon provjere istih ispostavi da je sve u redu i ode pola dana posla.
I tak čitam da, primjerice neki vlasnici versulje koji su radili pregled/izmjenu svječica na 12000 km kako kaže servisna su ustanovili da im nije ništa i da nije bilo potrebe mjenjati, dok sa druge strane govore kako nema potrebe mjenjati do nekih 30 000 itd...
 
Za težinu posla koju treba oko toga sam svjestan, baš upravo radi toga se raspitujem tu...ipak će proći par dana prije neg dobim termin na servisu.
U smislu, da li uopće posumnjati na svječice i filter kao uzrok navedenog ponašanja motora ili možda najprije negdje ili nešto drugo preispitati.

Pošto je za tebe to novi motor, osnovne stvari svakako moraš odraditi. Provjera svijećica, zamjena ulja i filtera svakako u to spada. Kakve su svijećice ugrađene, vjerojatno su obične, nisu iridijske.. Ja sam ugradio iridijske, skupa s novim filterom zraka. Ali nemoj ni pomišljati upuštati se u to ako nemaš puno iskustva i alata za takve zahvate... Nek ti sve to obavi dobar servis. Napravit ćeš sam sebi štetu i problem prije nego uopće stigeš do svijećica.

A gorivo? Jesli li se već dovoljno vozio da motor "potegne" svježe natočeno gorivo? Koliko sam skužio, tebe najviše muči rad u leru?
 
Ja u kopkanje ne idem sigurno, barem sto se tice tog dijela.

Mene ti prvenstveno muči to sto se motor prilikom paljenja ili odmah samo ugasi - cim se upali, ili vergla duze nego sto treba. Zna biti izrazenije i cesce kada je motor na suncu.

i di sama nejasnoca zasto se ugasaio usred voznje kada sam povukao kvacilo i dodao gas...
 
s paljenjem sam imao problema samo kad mi je akumulator oslabio, ne cini mi se da je to slucaj kod tebe al izmjeri si akumulator za svaki slucaj ako si u mogucnosti
 
Ja bi kawu vozio samo u karlovac...
nekad možda da ali sada zasigurno ne....jako su se pokvarili što se tiće usluge, rada i samog odnosa prema klijentima.

BDW imam viška tamni puig vjetrobran/vizir za versa 2015-2021 na dalje ako kome treba, mislim da paše na 650 i 1000 ??
 
Imaš li neki primjer?
Jer ja već 15 godina imam samo najbolje iskustvo
ma ne želim sada da blatim ikoga jer vjerujem da nisu to zaslužili pošto je 95% mušterija zadovoljno uslugom.
ja sam osobno imao jednom imao problem sa naručenim dijelovima koji su trebali doći u roku 7 dana, a na kraju nisu došli nikada ,a novac sam jedva dobio nazad nakon 2 mjeseca natezanja.
druga stvar koja me nervira je ta što mi žena iz trgovine uvijek dosađuje i uvjerava u neke nebuloze i priča kao da je popila svu pamet svijeta , a ja sam eto taj tren pao sa marsa i nemam pojma o ničemu.

Sve to je bilo prije 2-3 godine i od tada izbjegavam KMS.
Ovo što sam reko da su se pokvarili što se tiće usluge nisam osjetio iz prve ruke ali imam dvojicu u ekipi koji su godinama servisirali motore u KMS pa kažu da više nisu kao što su bili prije te su prešli u drugi servis nedaleko od KMS-a.

Baš me zanima da li je to izoliran slučaj ili ima još netko da je primjetio razliku u odnosu na prijašnje godine?
 
  • Like
Reactions: BikerHR
nekad možda da ali sada zasigurno ne....jako su se pokvarili što se tiće usluge, rada i samog odnosa prema klijentima.

BDW imam viška tamni puig vjetrobran/vizir za versa 2015-2021 na dalje ako kome treba, mislim da paše na 650 i 1000 ??
bitno je da si našao bolje ako nisi tamo bio zadovoljan, tamo sam stekao povjerenje ali srećom nastojim što manje ovisit o bilo kome što se tiče radova i servisa pa me ne brine toliko
 
pozdrav,
vozim versys 650 2016 godina, na satu je nekih 45000km
zadnji amortizer mi je skroz putijo ulje, da li je neko imao do sada takav problem, ako jeste ali je radio reparaciju ili ne kupovao novi amortizer.pozz
 
pozdrav,
vozim versys 650 2016 godina, na satu je nekih 45000km
zadnji amortizer mi je skroz putijo ulje, da li je neko imao do sada takav problem, ako jeste ali je radio reparaciju ili ne kupovao novi amortizer.pozz

Ako se ne varam, taj amortizer nije "reparabilan", ali provjeri kod ovlastenog za svaki slucaj. Kupis neki drugi i stavis na motor. Vani je cesto slucaj da ljudi originalne amortizere skidaju sa novih ili prilicno novih motora jer stavljaju aftermarket, a originalni prodaju preko ebaya i sl za sitne novce (novi originalni nemoj ni pokusavat kupovat jer je cijena smijesno/zalosno velika - za te novce kupis i puuuuuno bolji aftermarket amortizer kojeg mozes i prilagodit specifikacjama za sebe, a i servisirat kasnije). Probaj nac na ebayu isti takav ako ti je bio dobar dok je bio ispravan u super stanju ako ne zelis puno novaca potrosit. A mozda takav nadjes i u HR. Saznaj koja sve godista imaju istit takav amortizer, mozda cak i neki drugi Kawa motori koriste isti, treba saznat, pa onda znas da mozes kupit i neki koji je samo nazivno drugaciji (povecas si mogucnost izbora).


Npr, ovdje nadji tocno koji je code number za tvoj motor, pa poslije guglas taj kod i vidis na kojim se sve motorima koristi i onda ti je lakse pronaci jer neces ignorirat neka druga godista ili cak i motore kod trazenja: https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle
 
Last edited:
  • Like
Reactions: BikerHR
Ili je to super prilika da se unaprijedi ovijes.
Neki bolji aftermarket zadnji i srediti prednje vilice. Ukoliko je problem lova, onda verzija koju Alfa spominje.
 
  • Like
Reactions: kurtkeki
Ako se ne varam, taj amortizer nije "reparabilan" (kao ni moj na Z900). Kupis neki drugi i stavis na motor. Vani je cesto slucaj da ljudi originalne amortizere skidaju sa novih ili prilicno novih motora jer stavljaju aftermarket, a originalni prodaju preko ebaya i sl za sitne novce (novi originalni nemoj ni pokusavat kupovat jer je cijena smijesno/zalosno velika - za te novce kupis i puuuuuno bolji aftermarket amortizer kojeg mozes i prilagodit specifikacjama za sebe, a i servisirat kasnije). Probaj nac na ebayu isti takav ako ti je bio dobar dok je bio ispravan u super stanju ako ne zelis puno novaca potrosit. A mozda takav nadjes i u HR. Saznaj koja sve godista imaju istit takav amortizer, mozda cak i neki drugi Kawa motori koriste isti, treba saznat, pa onda znas da mozes kupit i neki koji je samo nazivno drugaciji (povecas si mogucnost izbora).


Npr, ovdje nadji tocno koji je code number za tvoj motor, pa poslije guglas taj kod i vidis na kojim se sve motorima koristi i onda ti je lakse pronaci jer neces ignorirat neka druga godista ili cak i motore kod trazenja: https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle
da da, te sheme sam nasao i jos nekih opcija i kao najpriustivija opcija da da je amort dobaj je ova https://motorcycle-shocks.com/produ...z456-300hrl-68-85?_pos=5&_sid=a9eda5077&_ss=r
pa provjerim dostupnost i da li mi mjenja nosivost motora u odnosu na fabricki amort.
 
  • Like
Reactions: kurtkeki
Razlika je u laku i načinu viklanja jer su svi viklani strojno a i žica je malo tanja nego originalni zašto neznam vjerovatno zbog isplativosti, većina koristi lak žicu single coating a za ove uvjete rada i temperatura teba double coating i još lakiranje u vakuumu jer prvo što strada lak koji popuca zbog vibracija usljed magnetizma i s vremenom lak popusti pa tu izgori, uglavnom ovaj izbor polovnog originala možda je bolji od nekih novih zamjenskih...

ako ti ne treba stari spaljeni stator javi mi se...
Bok vidim da se kužiš u struju ,otišao mi je stator na VN 900 gdje bih ga mogao previklati da bude dobro napravljeno .Ako imaš kakvu adresu od dobrog majstora pošalji mi.Hvalla
 
pozdrav,
vozim versys 650 2016 godina, na satu je nekih 45000km
zadnji amortizer mi je skroz putijo ulje, da li je neko imao do sada takav problem, ako jeste ali je radio reparaciju ili ne kupovao novi amortizer.pozz
Eto, taman jučer primjetio na svom zadnjem mortizeru da od onih 24 klika ide jedva do 17 i kada mjerim sag razliku dok sjedim/ne sjedim....vrtio ga skroz desno ili lijevo, sag razlika 1cm :D

u utorak lijepo kod ovlaštenog pa da vidimo šta je problem ovaj put :D
 
Odvozio prvih 100 km. Prezadovoljan sam.
 

Attachments

  • 20230916_161555.jpg
    20230916_161555.jpg
    2.2 MB · Views: 0
  • 20230916_161610.jpg
    20230916_161610.jpg
    2.8 MB · Views: 0
  • 20230916_161620.jpg
    20230916_161620.jpg
    1.7 MB · Views: 0
Pozdrav
Imam kawasaki versys 650 2017godina
Prilikom vikend voznje sam se penjao na trotuar motorom i udria sam s auspuhom od trotuar i motor je prilikom udarca promjenia zvuk odma i drugacije se cuje nego prije udarca
Sta bi to moglo bit
Hvala na pomoci