Mr. Orange
New member
Ispravne svijećice i filter zraka su minimum kojeg svaki motor mora imati.. Ali morat ćeš na servis, jer izmjena svijećica je malo veći zahvat. Treba prvo isprazniti i skinuti s motora tank goriva, zatim ispod njega potpuno demontirati plastično kučište filtera za zrak. Svijećice se nalaze ispod svega toga, duboko u glavi motora. Velika je šansa da uopće nemaš adekvatni alat za njihovo vađenje.. Ako ti pri tome još nešto upadne u usis motora, ili potrgaš neki od konektora, napravit ćeš tri puta veću štetu i probleme, od cijene tog servisa.
Za težinu posla koju treba oko toga sam svjestan, baš upravo radi toga se raspitujem tu...ipak će proći par dana prije neg dobim termin na servisu.
U smislu, da li uopće posumnjati na svječice i filter kao uzrok navedenog ponašanja motora ili možda najprije negdje ili nešto drugo preispitati.
Primjer, mehaničar se dokopa do svječica i filtera gdje se nakon provjere istih ispostavi da je sve u redu i ode pola dana posla.
I tak čitam da, primjerice neki vlasnici versulje koji su radili pregled/izmjenu svječica na 12000 km kako kaže servisna su ustanovili da im nije ništa i da nije bilo potrebe mjenjati, dok sa druge strane govore kako nema potrebe mjenjati do nekih 30 000 itd...