Kawasaki Vn900-koliko nas ima?

simba said:
Evo ti informacija....
troši oko 5,5 l/100km
ne znam koliko ide, ja sam vozio do 120km/h, nisam dalje, kolega kaže da ide i 160km/h (Marin, ima customa)
nije mi ni bitno, meni je za uživanje, a ne za trke....!
Vjetrobran u Luis-u od Puig-a sam platio 100€, bisage 50€.
Ne znam šta bi te još zanimalo?
Pitaj.
Daj ti stavi sliku da vidimo kakav je to vjetrobran i bisage, jer mi je nekako mala cijena pa me zanima kako  to izgleda.
tnx
 
Neznam ali meni je kawasakiov vjetrobran nekako ljepši, a za bisage da i ne govorim,
:misli:
 
veliki said:
A da mravac, zaboravio sam ti reći da je makina doma u garaži pokrivena sa najfinijom plahtom koju sam skinuo sa bračnog kerveta. :LOL:
možeš obrisati da sam "uskoro" (y)


Čestitam  (y) (y)

Čim prije stavi slike sa detaljima  (y)
 
U Novoj Gradiški, crni, Domagoj,
ps: nije na forumu, ne stigne prvo cure pa onda sve ostalo.
 
simba said:
Pa vidi, ukusi su različiti, reče vrag i sjedne u koprive....!
Ja sam gledao da prođem jeftinije jer sve je to skoro pa isto....
Original je original, ali za vjetrobran ne dam 3.000,00 kuna kad i ovaj služi svrsi za 100€, isto tako i bisage!
Ti odlučuješ tvoj motor, tvoj ukus itd....
Recimo meni se ne sviđa što stavljaju djelove od inox-a i poliraju, meni je draže kad je mat finiš, bar se vidi da je drugačije....
Tako sam na burencetu bočne strane koje su bile polirane izbrusio da budu mat!

O ukusima se ne raspravlja  (y)

Svatko želi da njegov motor bude poseban, jedinstven pa u skladu s tim ga i oprema. Ja sam također pristalica original opreme al kad sam bacio računicu da mi za to treba cca 20.000 kn  :shock: odustao sam.
Imam neke ideje i vjerujem da ću ih ubrzo i realizirati i to za puno-puno manje novaca.
Upravo zato sam i otvorio temu, ne samo da znamo koliko nas ima, već da razmjenjujemo iskustva i ideje.  (y)
 
evo danas sam ga malo provozao,,oko 100km.
Mogu reči da je i bolje nego sam mislio. vozi se ko bicikl,,,60-70, ko car (y)
 
veliki said:
evo danas sam ga malo provozao,,oko 100km.
Mogu reči da je i bolje nego sam mislio. vozi se ko bicikl,,,60-70, ko car (y)

(y)

Makar mu je težina sa punim tankom gotovo 270kg jako je dobro upravljiv, zbog niskog težišta pretpostavljam.
Daj ga malo poslikaj  :mrgreen:
 
Evo nešto zanimljivo što sam pronašao na net-u

http://www.meancycles.com/owners2/home.asp?BikeModelID=5764
 
Lepo nema kaj, mogli bi i mi naše slike deti,,
ajde počnite  (y)
 
Mislim se zaletit u louis pa ako mi neko može reći, dali ti djelovi za vn,,mislim tu na vizir, naslon, štitnik motora, nosači bisaga,,,pašu bez problema na motor i dali ih je moguče sam montirati bez nekog posebnog alata.
Jer sam čuo da baš ne pašu original na motor..
tnx
 
furio said:
molim informacije od onih koji ga voze (y)

nemoj se ljutiti molim te....  (y)

Ali možeš li mi u kratkim crtama pokušati objasniti smisao ove teme i šta si ustvri s njom pokušao reći/postići/napraviti ?

Evo, recimo, ja sam ga vozio jednom, i ima dva kotača... i kromirani guvernal...  (y)

EDIT: spojio sam ove dvije teme u jednu ..

i zamolio bih da se malo pripazi na OFFiranje...
(y)
 
a meni je zgodan njegov izgled
i privlači me što je vjerovatno best buy na tržištu takvih motocikala u nas dok god ne uzmeš u obzir troškove registracije
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,88799.0.html
uključi se tu i pitaj
 
Imam ga i moj ujak u Koprivnici, nije na forumu. Motorin je mrak, i stvarno za tu lovu nema mu ravnog :macevanje:
 
vozdra :mrgreen:
evo uputili me konaćno na pravu stranicu.vrijeme je da malo stanem na loptu i ispucavanje brzinskog adrenalina.momentalno sam u potrazi za cruserom i za oko mi je zapeo novi vn 900-ćitajuči podatke a s obzirom da nemam nikakvog iskustva s tim tipom motora malo mi ćudno zvući omjeri.imam hrpu pitanja vezanih uz ovaj motor ali morao bi napisati par stranica i vjerojatno još nebi uspio sve pitati vezano uz taj cruser.kakvo je stanje s dijelovima za taj motor-cijene održavanja -intervali servisa-remen umjesto lanca. :mrgreen:
 
B@tm@n ti je sve rekao,,nema boljeg za tu lovu, a za kawasaki nikad nije bio problem za djelove. Mislim da ih niko i ne traži, toči, sjedaj vozi
Prvi servis na 1000 a poslije budemo vidli,,ne zamaram se s tim jer je vn fakat super. (y)
 
hus said:
vozdra :mrgreen:
evo uputili me konaćno na pravu stranicu.vrijeme je da malo stanem na loptu i ispucavanje brzinskog adrenalina.momentalno sam u potrazi za cruserom i za oko mi je zapeo novi vn 900-ćitajuči podatke a s obzirom da nemam nikakvog iskustva s tim tipom motora malo mi ćudno zvući omjeri.imam hrpu pitanja vezanih uz ovaj motor ali morao bi napisati par stranica i vjerojatno još nebi uspio sve pitati vezano uz taj cruser.kakvo je stanje s dijelovima za taj motor-cijene održavanja -intervali servisa-remen umjesto lanca. :mrgreen:


Nema se šta reći osim jako dobar motor, best-buy, upravljiv s obzirom na gabarite i težinu, intervali servisa koje sam ja napravio jesu na 1000, a na 6000 sam platio 960 kn, a što se tiče remena nema podmazivanja  (y)
 
A kakav je VN 800?