Kawasaki Vn900-koliko nas ima?

kao što rekoh, nije mi daleko a i usput se napravi mali shopipng  (y)
 
Nego, kaj ste se ušutili?

Zanima me, da li ima za kupiti još negdje nov VN 800?

Ako ne, je li velika razlika između VN 900 i 800, tj. da li 900 ide kao i 800, jer sam sa 800 prezadovoljan (vozio sam se nazad i super mi je)

Zanima me još i koliko dođe ova aftermarket oprema kao što ima veki na slici dakle: vjetrobran, naslonjač za suvozača i dva bočna kofera.

I može li se na autoputu voziti (kad se već mora), održavati zakonski određenih 120-130 bez da se zamara motor?

 
Piaggissimo said:
Nego, kaj ste se ušutili?

Zanima me, da li ima za kupiti još negdje nov VN 800?

Ako ne, je li velika razlika između VN 900 i 800, tj. da li 900 ide kao i 800, jer sam sa 800 prezadovoljan (vozio sam se nazad i super mi je)

Zanima me još i koliko dođe ova aftermarket oprema kao što ima veki na slici dakle: vjetrobran, naslonjač za suvozača i dva bočna kofera.

I može li se na autoputu voziti (kad se već mora), održavati zakonski određenih 120-130 bez da se zamara motor?


Gledam cjenik kod mms-a i izgleda da 800 više nema, treba provjerit

http://www.mms-moto.hr/modeli-kawasaki.htm

Mislim da je 800 jači nekih 4 il 5 konja, moj 900 ide nekih 160-165 kmh i mislim da je sporiji od 800

Što se tiče original dodatne opreme dosta je skupa:

vjetrobran-2,330 + pdv
naslon-1,919 + pdv
bisage-2,613 + pdv
nosač bisaga-602 + pdv

Po autoputu nisam vozio ali po "običnim cestama" tih 120-130 nije nikakav problem za motor
 
A kako je sporiji ako ima još i 100 cc više neg VN 800?

Ali evo čitam na netu, da 900 ima bolje kočnice što je vrlo važno  (y)
 
Piaggissimo said:
A kako je sporiji ako ima još i 100 cc više neg VN 800?

Ali evo čitam na netu, da 900 ima bolje kočnice što je vrlo važno  (y)
A zašto misliš da brzina ima veze sa ccm, 800 ide do 175km/h motor se ne može umoriti, a ako ti trebaju veće brzine onda ti ne treba ovakav motor, inaće ubrzanja su sasvim ok. A što reći o kočnicama moraš znati kakve su ako ćeš se voziti na nož, a da bi mogle biti bolje bi, to je po meni jedina ozbiljna mana. I još je razlika u blatobranima koji su na 900 od plastike a na 800 lim, no 900 ima remen.
 
Piaggissimo said:
A kako je sporiji ako ima još i 100 cc više neg VN 800?

Ali evo čitam na netu, da 900 ima bolje kočnice što je vrlo važno  (y)
sto se tice performansi motocikla sama kubikaza nije bitna,stvar je u ks.Neznam tocno koliko ima 800tka,900tka ima 54,starija verzija tj 800 mislim da ima vise.Ako uzmemo u obzir da je 900tka teska cca 280 kg sto je po meni jedini minus VN-u kocnice su mu zadovoljavajuce.
 
Mackov said:
sto se tice performansi motocikla sama kubikaza nije bitna,stvar je u ks.Neznam tocno koliko ima 800tka,900tka ima 54,starija verzija tj 800 mislim da ima vise.Ako uzmemo u obzir da je 900tka teska cca 280 kg sto je po meni jedini minus VN-u kocnice su mu zadovoljavajuce.

Male ispravke Mackovog posta:

Vn900 ima 37kw ili 50ks, a 800 ima 55ks. Težina je 254kg suh, a meni u prometnoj piše 282kg (pretpostavljam da upišu sa punim rezervoarom )  (y)
 
mravac said:
Eto da i mi ponosni vlasnici Vn900 imamo svoj kutak za razmjenu raznih informacija, iskustava, ideja oko dotjerivanja izgleda, pouzdanih servisa i sveg ostalog....

Stoga koliko nas ima??

1. mravac - Slatina
2. Superx ( Zlaja ) - Đakovo
3. Zlajin "Frend iz BM"
4. veliki - med Murom i Dravom
5. Grbac - Požega
6. Independent ( Iko ) - Požega ( uskoro )
7. Simba - Vinkovci
8. Nino - Vinkovci
9. Macko ( Marin ) - Vinkovci
10. Simba MY WAY - Bilje
11. piva - Rijeka
12. ? - Rijeka
13. Domagoj - N.Gradiška
Igor-Klis
Ima crvenog al nije na forumu
 
Mravac stavi na popis Fanči, nova članica i ponosna vlasnica VN 900. (y)
 
mravac said:
Male ispravke Mackovog posta:

Vn900 ima 37kw ili 50ks, a 800 ima 55ks. Težina je 254kg suh, a meni u prometnoj piše 282kg (pretpostavljam da upišu sa punim rezervoarom )  (y)
Nisam ti ja bas neki pedanterikus,a pogotovo sto se tice brojki.Mislim da me je prika sto je postavio pitanje razumio.U svakom slucaju tako je kako je.Nego htio sam svim prijateljima VN-ovcima samo dati pravo prvokupa takorec,jer moja najdraza oce prodat svoju pilu,saljem sliku iako nije rijec o VN-u.
 
eh da se samo ubacim , buraz mi prodaje VN 900 custom, 07.g. ostalo na pp ako je netko zainteresiran..
 
evo par slikica,,,roba je stigla. (y)
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn3.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn2.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn1.jpg
 
nije opal ni nist, motor je kao iz salona..  (y) prodajemo ga jer on vise ne moze voziti, razlozi su osobni,eto toliko, da ne offam  :wink:
 
veliki said:
evo par slikica,,,roba je stigla. (y)
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn3.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn2.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn1.jpg
Solidno izgleda.Pitanje:dali si probao voziti sa tako strmo postavljenim vjetrobranom,kako se ponasa?    Pozdrav
 
a kaj da se regulirati,,jer su mi poslali bez nacrta, pa sam sam isprobavao kak se to montira.
Ali imao sam tako strmi vjetrobran na beverlyu i nije ništ smetalo
 
Piaggissimo said:
Nego, kaj ste se ušutili?

Zanima me, da li ima za kupiti još negdje nov VN 800?

Ako ne, je li velika razlika između VN 900 i 800, tj. da li 900 ide kao i 800, jer sam sa 800 prezadovoljan (vozio sam se nazad i super mi je)

I može li se na autoputu voziti (kad se već mora), održavati zakonski određenih 120-130 bez da se zamara motor?

VN-a 800 nema u prodaji već više od godinu dana, iako su ga mnogi držali u cjenicima.

A što se ralike tiče, neke velike razlike u vožnji nema, iako je druga koncepcija motora i na 900-tki su ispravljene neke najveće mane na starom modelu: lanac/remen, uska zadnja guma 140/170, zadnja kočnica doboš/disk...

A vožnja 120-130? Ovaj motor je namijenjen za laganu vožnju, ali neće mu biti ništa ako ga voziš i tako. Jedino tebe može boliti vrat, pogotovo ako nemaš wind shild.  :) Jednom sam prilikom držao konstantno 140-160 nekih sat vremen i moram ti reći da nisam baš previše uživao u vožnji.