Piaggissimo said:Nego, kaj ste se ušutili?
Zanima me, da li ima za kupiti još negdje nov VN 800?
Ako ne, je li velika razlika između VN 900 i 800, tj. da li 900 ide kao i 800, jer sam sa 800 prezadovoljan (vozio sam se nazad i super mi je)
Zanima me još i koliko dođe ova aftermarket oprema kao što ima veki na slici dakle: vjetrobran, naslonjač za suvozača i dva bočna kofera.
I može li se na autoputu voziti (kad se već mora), održavati zakonski određenih 120-130 bez da se zamara motor?
A zašto misliš da brzina ima veze sa ccm, 800 ide do 175km/h motor se ne može umoriti, a ako ti trebaju veće brzine onda ti ne treba ovakav motor, inaće ubrzanja su sasvim ok. A što reći o kočnicama moraš znati kakve su ako ćeš se voziti na nož, a da bi mogle biti bolje bi, to je po meni jedina ozbiljna mana. I još je razlika u blatobranima koji su na 900 od plastike a na 800 lim, no 900 ima remen.Piaggissimo said:A kako je sporiji ako ima još i 100 cc više neg VN 800?
Ali evo čitam na netu, da 900 ima bolje kočnice što je vrlo važno
sto se tice performansi motocikla sama kubikaza nije bitna,stvar je u ks.Neznam tocno koliko ima 800tka,900tka ima 54,starija verzija tj 800 mislim da ima vise.Ako uzmemo u obzir da je 900tka teska cca 280 kg sto je po meni jedini minus VN-u kocnice su mu zadovoljavajuce.Piaggissimo said:A kako je sporiji ako ima još i 100 cc više neg VN 800?
Ali evo čitam na netu, da 900 ima bolje kočnice što je vrlo važno
Mackov said:sto se tice performansi motocikla sama kubikaza nije bitna,stvar je u ks.Neznam tocno koliko ima 800tka,900tka ima 54,starija verzija tj 800 mislim da ima vise.Ako uzmemo u obzir da je 900tka teska cca 280 kg sto je po meni jedini minus VN-u kocnice su mu zadovoljavajuce.
Igor-Klismravac said:Eto da i mi ponosni vlasnici Vn900 imamo svoj kutak za razmjenu raznih informacija, iskustava, ideja oko dotjerivanja izgleda, pouzdanih servisa i sveg ostalog....
Stoga koliko nas ima??
1. mravac - Slatina
2. Superx ( Zlaja ) - Đakovo
3. Zlajin "Frend iz BM"
4. veliki - med Murom i Dravom
5. Grbac - Požega
6. Independent ( Iko ) - Požega ( uskoro )
7. Simba - Vinkovci
8. Nino - Vinkovci
9. Macko ( Marin ) - Vinkovci
10. Simba MY WAY - Bilje
11. piva - Rijeka
12. ? - Rijeka
13. Domagoj - N.Gradiška
Nisam ti ja bas neki pedanterikus,a pogotovo sto se tice brojki.Mislim da me je prika sto je postavio pitanje razumio.U svakom slucaju tako je kako je.Nego htio sam svim prijateljima VN-ovcima samo dati pravo prvokupa takorec,jer moja najdraza oce prodat svoju pilu,saljem sliku iako nije rijec o VN-u.mravac said:Male ispravke Mackovog posta:
Vn900 ima 37kw ili 50ks, a 800 ima 55ks. Težina je 254kg suh, a meni u prometnoj piše 282kg (pretpostavljam da upišu sa punim rezervoarom )
Solidno izgleda.Pitanje:dali si probao voziti sa tako strmo postavljenim vjetrobranom,kako se ponasa? Pozdravveliki said:evo par slikica,,,roba je stigla.
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn3.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn2.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk220/veliki_VN/vn1.jpg
Piaggissimo said:Nego, kaj ste se ušutili?
Zanima me, da li ima za kupiti još negdje nov VN 800?
Ako ne, je li velika razlika između VN 900 i 800, tj. da li 900 ide kao i 800, jer sam sa 800 prezadovoljan (vozio sam se nazad i super mi je)
I može li se na autoputu voziti (kad se već mora), održavati zakonski određenih 120-130 bez da se zamara motor?