Kawasaki Z 1000 ST 1980

Buco said:
MA naravno da ima jos stvari koje treba dovrsit i usavrsit. Ovo je projekt koji traje i nekoliko stvari koje sam upotrijebio su meni pionirski i tek se upoznajem sa njihovim carima. Sto se tice retrovizora, meni su skroz ok, zadnji amortizeri su shrot i sigurno cu s vremenom nabavi bolje, a ploca kojima se nekima ne svidja jos nije gotova. U planu mi je originalno kuciste integrirat na tu plocu i onda bi to trebalo izgledat puno bolje. Inace, sad idem nagodisnji i malo cu odmorit od svega a projekt se nastavlja kad se vratim. Hvala svima na pohvalama, savjetima i podrsci...natragsam za 15-ak dana (y)
?
idemo radit
 
ajde nestrpljivi smo!!!! daj nekih svjezih slika!  :mrgreen:  (y)
 
http://www.kz1000r.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=8
Ima gore zanimljivih stvari.  (y)
 
Ha ha...

Kakva navala i pritisak  :mrgreen:

Evo ljudi uskoro ce neke nove slike, a i kraj ove cijele price.
Inace motor je trenutno ponovno u polurastavljenom stanju da bi se svaki i najmanji detalj dotjerao do savrsenstva.
Prije tjedan i pol sam napravio probnu voznju (nazalost sve je nekako bilo spontano pa nisam imo fotic) ali motor vozi, salta, koci, pali i radi sve ostalo za sto je namjenjen.

Javim se.....
 
Buco said:
polako su počeli stizat dijelovi sa ebay-a, uglavnom iz amerike...
Vidi dobre felge. klasika sa zicama.

Buco said:
Slika vrijedi 1000 rijeći  :D
Od originalnog 1000 ST- a ostat će samo rama i mašina, sve ostalo biti će zamijenjeno.
Rama će na kraju kad sve pripašem ići na pjeskarenje i plastificiranje, a na mašini je promjenjen kompletan razvod (lančanici, lanac, role, napinjač lanca...), gumice ventila, ležajevi bregastih osovina, izvađena je osovina od kurble, ispolirani su usisni i ispušni kanali, pošlajfani ventili i uglavnom sve pregledano i po potrebi ispravljeno (navoji, krhotine...)
Klipovi, karike, cilindri, ventili i ležajevi nisu mijenjani jer su bili potpuno u redu, a i iduće godine namjeravam staviti kit 1075 ccm sa špic klipovima i špic bregastim osovinama, ali otom potom...
Dijelovi su kao što sam več i napisao uglavnom sa e-bay a i to američkog.
Prednji kraj (USD vilice, mostovi, radijalne čeljusti, diskovi) su od GSXR-1000 2006.
Stražnja vilica je od ZRX 1100, kao i pumpa kočnice i kuplunga i zadnja kočiona čeljust.
Kotači, e kotači....oni su od Harley-a i njih sam uz neke ne pre velike preinake več pripasao na motor, zajedno sa prednjim diskovima i stražnjom remenicom, pošto će završni prijenos biti remenski (isto od Harley-a). Na njima su več i gume prednja 120/70 19 i stražnja 180/55 18 Metzeler marathon.

E sad, remenski prijenos, vrlo složena stvar ako ga ubacujete na motor ovog godišta i uz ovoliko dorada.
Uglavnom poslat ću slike kad dođe vrijeme.
Stari moj sretan si sto zivis u Hrvatskoj. Kod nas na zapadu ovakve stavri tesko prolaze tehnički.

Lucho 23 said:
Buco,šta ćeš s okvirom, nećeš valjda ovakvog ostaviti :misli:
Tosam cijelo vrijeme mislio pitat, velim necu biti napristojan.

Buco said:
Nekako mi karburatori odudaraju glede povrsinske obrade, mislim trebalo bi glede toga nesto napravit.
 
Evo, ako Bog da i čovjek pristane na prodaju... Sljedeću godinu sam i ja u sličnim govnima kao i ti (y)
Da pojasnim... U selu do mog sadasnji vlasnik radi i nema vremena vozit se na doticnom motoru, a motor stoji vani na kisi, snjegu i svim mogucim sranjima. I propada... Sto je meni jako zao. A imam veliku priliku i volju da ga sredim.
 
A o kojem motoru se radi???  Z  :D

Nego eto nikako da malo poslikam situaciju....
Doduse i ovo sto sam sad sliko je ispalo jadno  :mrgreen:

Rijesio sam kucište za remenicu na masini i mislim da je to konacan izgled tog dijela.
Ispolirao neke sitnice koje su mi ostale (hvala Blic-u).
Kupio RIZOMA rucke kod Sepica i dobio dobar popust (hvala Silvio).
Pospojio sve zice i uredno ih nagurao kako je gdje situacija dozvoljavala  :D
Jos jednom ocistio frgazere, po ko zna koji put ali ovaj put je i uspjelo.
Podesio smjesu i sinhronizirao frgazere (rijesio problem ne spustanja broja okretaja nakon oduzimanja gasa).
Nabavio grane od xjr1300 (jos ih samomoram platit  :D ).
Iskrojio inox cijevi za auspuh 4-1-4.

Ostalo je jos za zavarit cijevi od auspuha (od grana do topova)
Kromirat posljednje sitnice koje su jos ostale i kupit novi akumulator i ETO TI ZIME  :x  :x  :x


Evo par slika (jadnih) ali obecajem uskoro i malo boljih.
 
O da, sve bolje, biti će mraaak, bravo!!  (y) (y) (y)

Je'l te RIZOMA ručice imaju kakav uteg?
 
Mayco said:
O da, sve bolje, biti će mraaak, bravo!!  (y) (y) (y)

Je'l te RIZOMA ručice imaju kakav uteg?

Imam ih na kawcu i prva liga su, stim da sam i ja dobio takve utege kao na slici ali mi se nisu sviđali pa sam stavio orginalne.

A ovo unikatno remek djelo mislim da vrijedi svake lipe uložene  (y) (y) (y)
 
Mayco said:
O da, sve bolje, biti će mraaak, bravo!!  (y) (y) (y)

Je'l te RIZOMA ručice imaju kakav uteg?
 
Rucke koje vidis na mom motoru su sa utezima i cepovima na kraju.
Postoje i manji utezi s tim da moram napomenut da to ustvari nisu utezi nego zavrseci rucki, a sve skupa je (rucke i utezi) nevjerovatno lagano.
 
Buco said:
Nego eto nikako da malo poslikam situaciju....
Doduse i ovo sto sam sad sliko je ispalo jadno  :mrgreen:

Rijesio sam kucište za remenicu na masini i mislim da je to konacan izgled tog dijela.
Ispolirao neke sitnice koje su mi ostale (hvala Blic-u).
Kupio RIZOMA rucke kod Sepica i dobio dobar popust (hvala Silvio).
Pospojio sve zice i uredno ih nagurao kako je gdje situacija dozvoljavala  :D
Jos jednom ocistio frgazere, po ko zna koji put ali ovaj put je i uspjelo.
Podesio smjesu i sinhronizirao frgazere (rijesio problem ne spustanja broja okretaja nakon oduzimanja gasa).
Nabavio grane od xjr1300 (jos ih samomoram platit  :D ).
Iskrojio inox cijevi za auspuh 4-1-4
Ostalo je jos za zavarit cijevi od auspuha (od grana do topova)
Kromirat posljednje sitnice koje su jos ostale i kupit novi akumulator i ETO TI ZIME  :x  :x  :x


Evo par slika (jadnih) ali obecajem uskoro i malo boljih.


Kućište remenice je fenomenalno ispalo, u početku je izgledalo zanimljivo (malo sirovo), ali na kraju zaslužuje ocjenu super 5
 
Stari svaka ti čast, nemoraš se uopće sramit za konačni rezultat svoga truda.
Ovakvi projekti se procjenjuju količinom uloženog vremena, smije li se znati jesi li uopće vodio kontrolu uloženog vremena??
 
Frende, svaka čast.... takve motore se moglo vidjeti prije cca 5 godina na IMOTU Munchen imam negdje slike......
Ovo se nemože kupiti za lovu, bravo još jednom..... (y) (y) (y)