?Buco said:MA naravno da ima jos stvari koje treba dovrsit i usavrsit. Ovo je projekt koji traje i nekoliko stvari koje sam upotrijebio su meni pionirski i tek se upoznajem sa njihovim carima. Sto se tice retrovizora, meni su skroz ok, zadnji amortizeri su shrot i sigurno cu s vremenom nabavi bolje, a ploca kojima se nekima ne svidja jos nije gotova. U planu mi je originalno kuciste integrirat na tu plocu i onda bi to trebalo izgledat puno bolje. Inace, sad idem nagodisnji i malo cu odmorit od svega a projekt se nastavlja kad se vratim. Hvala svima na pohvalama, savjetima i podrsci...natragsam za 15-ak dana
Vidi dobre felge. klasika sa zicama.Buco said:polako su počeli stizat dijelovi sa ebay-a, uglavnom iz amerike...
Stari moj sretan si sto zivis u Hrvatskoj. Kod nas na zapadu ovakve stavri tesko prolaze tehnički.Buco said:Slika vrijedi 1000 rijeći
Od originalnog 1000 ST- a ostat će samo rama i mašina, sve ostalo biti će zamijenjeno.
Rama će na kraju kad sve pripašem ići na pjeskarenje i plastificiranje, a na mašini je promjenjen kompletan razvod (lančanici, lanac, role, napinjač lanca...), gumice ventila, ležajevi bregastih osovina, izvađena je osovina od kurble, ispolirani su usisni i ispušni kanali, pošlajfani ventili i uglavnom sve pregledano i po potrebi ispravljeno (navoji, krhotine...)
Klipovi, karike, cilindri, ventili i ležajevi nisu mijenjani jer su bili potpuno u redu, a i iduće godine namjeravam staviti kit 1075 ccm sa špic klipovima i špic bregastim osovinama, ali otom potom...
Dijelovi su kao što sam več i napisao uglavnom sa e-bay a i to američkog.
Prednji kraj (USD vilice, mostovi, radijalne čeljusti, diskovi) su od GSXR-1000 2006.
Stražnja vilica je od ZRX 1100, kao i pumpa kočnice i kuplunga i zadnja kočiona čeljust.
Kotači, e kotači....oni su od Harley-a i njih sam uz neke ne pre velike preinake več pripasao na motor, zajedno sa prednjim diskovima i stražnjom remenicom, pošto će završni prijenos biti remenski (isto od Harley-a). Na njima su več i gume prednja 120/70 19 i stražnja 180/55 18 Metzeler marathon.
E sad, remenski prijenos, vrlo složena stvar ako ga ubacujete na motor ovog godišta i uz ovoliko dorada.
Uglavnom poslat ću slike kad dođe vrijeme.
Tosam cijelo vrijeme mislio pitat, velim necu biti napristojan.Lucho 23 said:Buco,šta ćeš s okvirom, nećeš valjda ovakvog ostaviti :misli:
Nekako mi karburatori odudaraju glede povrsinske obrade, mislim trebalo bi glede toga nesto napravit.Buco said:
Mayco said:O da, sve bolje, biti će mraaak, bravo!!
Je'l te RIZOMA ručice imaju kakav uteg?
Mayco said:O da, sve bolje, biti će mraaak, bravo!!
Je'l te RIZOMA ručice imaju kakav uteg?
Buco said:Nego eto nikako da malo poslikam situaciju....
Doduse i ovo sto sam sad sliko je ispalo jadno
Rijesio sam kucište za remenicu na masini i mislim da je to konacan izgled tog dijela.
Ispolirao neke sitnice koje su mi ostale (hvala Blic-u).
Kupio RIZOMA rucke kod Sepica i dobio dobar popust (hvala Silvio).
Pospojio sve zice i uredno ih nagurao kako je gdje situacija dozvoljavala
Jos jednom ocistio frgazere, po ko zna koji put ali ovaj put je i uspjelo.
Podesio smjesu i sinhronizirao frgazere (rijesio problem ne spustanja broja okretaja nakon oduzimanja gasa).
Nabavio grane od xjr1300 (jos ih samomoram platit ).
Iskrojio inox cijevi za auspuh 4-1-4
Ostalo je jos za zavarit cijevi od auspuha (od grana do topova)
Kromirat posljednje sitnice koje su jos ostale i kupit novi akumulator i ETO TI ZIME :x :x :x
Evo par slika (jadnih) ali obecajem uskoro i malo boljih.