Kawasaki Z1000SX

Jučer mi čovjek priča da je bilo nekih opoziva na Kawine mašine od soma kubika koje su na Z1000 i Z1000sx... Sad nije znao da li se radilo o 2017. ili 2018.g. proizvodnje ali navodno je problem sa 4.brzinom u koju kao prvo teško ulazi a kasnije se "raspadne". Na Facebooku sam u grupi Z1000sx naišao na razgovor na temu "4-th gear problem". Jel zna ko šta o tome? Isprike ako je već bilo rasprave o tome, nisam ništa našao.
 
Nakon 10 godina ER6n-a, odnedavno vlasnik Z1000SX. Pa reko da prijavim :)

IMG_20230817_073126.jpg
 
Nakon par tisuća km odvoženih na Z-mogu reći i dojmove u odnosu na ER6n.

Na prvi dojam puno veći motor, pogotovo na sjedištu..baš ispred sebe vidiš puno više motora. Kad sam sjeo na ER6n-a nakon nekog vremena na Z-u, činilo mi se kao da kao na igračku sjedam. Na Z-u je i više sjedalo, a pogotovo na mojem jer je pretapacirano, što sigurno dodaje nekih 2 cm, i dok sjedim na obje noge sam vrhovima prstiju na podu, a na ER6n-u bio skoro punim stopalom.

Nagib sjedenja je više prema naprijed, što mi nije problem, visok sam 176 cm. Mjesta za noge isto ima više, i dok su mi se na ER6n-u znale već grčit lagano nakon 3h+ vožnje, ne Z-u jedva da osjetim. Sjedalo je udobnije (kod mene tapacirano) i generalno manje umoran nakon dulje vožnje nego na ER6n-u.

Zaštita od vjetra..na Z-u je ima (kad je vjetrobran u najvišoj poziciji). Iako ne patim od toga, nije loše za rijetke dionice autoputa. Znao sam se naći i u većim brzinama na autoputu bez problema, dok bi me na ER6n-u već dobro šibao vjetar.

Mašina manje vibrira na Z-u, ubrzanje i moment je nemjerljiv u svim brzinama. Bez problema 4-ta brzina može odraditi većinu scenarija lokalne ceste i iz nižih okretaja. Više snage se isto jako osjeti, pogotovo uz suputnicu, gdje se na ER6n-u znalo i osjetiti da mu malo fali konja, ovdje to nije slučaj.

Kočnice fantastične na Z-u prednja i zadnja, puno jače nego na ER6n-u, velika razlika.

Sama upravljivost mi je možda samo za nijansu slabija nego na ER6n-u. Očekivao sam puno veću tromost i kako su neki pisali laganu borbu sa motorom u zavojima, ali nema ni govora o tome. Gume su gore Pirelli Angel GT, motor sam pada u krivine. Najviše se veća masa motora osjeti kod manevriranju u i iz garaže, prije Z-a sam mislio da mi je ER6n prilično težak.

Potrošnja goriva mi je na oko 6l/100 km otvorene ceste, a na ER6n-u je bila oko 4,5l.

Održavanje lanca nešto teže radi dva auspuha, ali da se.
I dizanje na stražnji štender sad zahtjeva drugačiju tehniku. ER6n sam dizao jednostavnim guranjem poluge štendera prema dolje. Kod Z-a radi težine moram desnom rukom gurat prema dolje štender, drugom za rukohvat nosača bisaga potegnut prema gore. Mogao bi i drugi štender s većom polugom nabavit, al ovo funkcionira za sad.

Čišćenje mi je gotovo identično, možda nešto malo dulje traje..ali uređivanje zapuštenih grana na Z-u.. :eek: Smrt ako se ne rastavljaju oklopi, a i ima ih 4.

Ukratko napredak po svim stavkama osim potrošnji i troškovima (rega, servisi itd.). ER6n je meni bio odličan motor u svakom pogledu osim za vožnje u dvoje, al eto Z je uletio slučajno i to je bilo to..dream bike u garaži. :giggle:

E da, Z i malo ljepše izgleda. :mrgreen:
 
Uzeo na red da uredim zapuštene grane na svom zekanu. Uredio sam ih na ER6n-u, pa rekao i ovaj zaslužuje barem isti tretman. Ajd, bivši bajk imao dvije grane, ovaj četiri..nekako ćemo i to. Pripremio vodeni brusni 800, Purol pastu, neke stare gaće i reko ajmo..kad ono, oklopi!

Naravno da ih nisam imao namjere skidati, nego nekako sastrane, između, lijevo, desno..cijelu ruku izrezo i ogulio, al rekao bi isplatilo se! :LOL:

Prije
IMG_20240406_110333.jpg

Poslije
IMG_20240407_131411.jpg
 
Uzeo na red da uredim zapuštene grane na svom zekanu. Uredio sam ih na ER6n-u, pa rekao i ovaj zaslužuje barem isti tretman. Ajd, bivši bajk imao dvije grane, ovaj četiri..nekako ćemo i to. Pripremio vodeni brusni 800, Purol pastu, neke stare gaće i reko ajmo..kad ono, oklopi!

Naravno da ih nisam imao namjere skidati, nego nekako sastrane, između, lijevo, desno..cijelu ruku izrezo i ogulio, al rekao bi isplatilo se! :LOL:

Prije

Poslije
Ne bih da ti kvarim veselje ni umanjujem tvoj trud, ali drugi put uzmi ovo i za 10 minuta ce grane izgledati puuuuno bolje nego sada: https://www.louis.de/artikel/autosol-anti-blau-150-ml/10004423?filter_article_number=10004423
20220731_132316.JPG
20220731_134304.JPG
 
Pretpostavljam da se taj sprej samo prebriše nakon nanošenja. Mislim da bi kod mene ipak trebalo dodatnog poliranja jer je na mjestima bilo baš lagano hrđe. U svakom slučaju zadovoljan sam rezultatom.

Za drugi put možda i uzmem sprej..al pošto volim kad "pozlate" grane, a 99% vremena ne vozim po kiši ko zna kad će to bit. Na ER6n-u sam uredio grane i nakon 10 godina još su bile dobre. :)
 
Nije sprej, nego gusta bijela tekucina. Namazes, pustis minut-dva i prebrises. Eto ti gore primjer iste grane kao kod tebe. Stvarno nema potrebe za poliranjem i mucenjem oko toga kad kemija to isto napravi za minutu.
 
  • Like
Reactions: roberto
Uzeo nedavno novi vizir za Zekana, da zamijenim ovaj varilački. MRA dark smoke, nekih 145 eura, direkt sa MRA sajta (od toga 45 eur poštarine :rolleyes:).

Gledao sam i Puig al ovaj MRA mi je 😍
 

Attachments

  • IMG_20240506_213013.jpg
    IMG_20240506_213013.jpg
    3.2 MB · Views: 0
  • IMG_20240506_202939.jpg
    IMG_20240506_202939.jpg
    3.2 MB · Views: 0
Vizir, volan, sjedalo, štitnici na ručkama a i ima nešta skroz pozadi što baš ne kužim što je. Ne znaš čemu bi se više čudio.
 
  • Haha
Reactions: t0malito
Vizir, volan, sjedalo, štitnici na ručkama a i ima nešta skroz pozadi što baš ne kužim što je. Ne znaš čemu bi se više čudio.
sic je top 🤣
a ovo iza mi se čini da bi moglo bit najjače od svega, jbt nemam pojma što je to, i čemu služi ovaj kotačić na tome 😂
ali respect, čovjek očito voli taj motor kad je učinio apsolutno sve da ga prenamijeni, nedostaje još samo ona zatvorena kabina
 
Ono pozadi što se nezna što je, sa kotačićem, se zna što je.
Sve je u oku promatrača.
To je košarkaški koš, odnosno baza koša.
 
  • Like
Reactions: Medo and t0malito