Nema quickshifter (auto blipper ne moze imat ni sa aftermarket QS jer je gas na sajlu), nema radijalna klijesta niti pumpu, nema opletene lajtunge, nema dobre gume, nema stelanje kompresije na ovjesu, prednja vilica desna je slijepa (barem ne treba u njoj mijenjat ulje jer nema smisla
), lijeva ima skoro pa smijesno lose i totalno neprecizno podesavanje rebounda, zadnji amortizer se neda reparirat, a i zasto bi kad nije vrijedan toga, zadnja vilica kao da dolazi iz proslog stoljeca, ali barem je aluminijska,...... Neki drugi motori u klasi imaju sve to, ali im je i cijena veca, ali pripadaju istoj klasi.
Da ne ispada da serem po motoru jer ga imam i meni je dobar, ali to su cinjenice, a zato ima i privlacnu cijenu, a mashina mu je odlicna i to mu je apsolutno najveci adut, jos pogotovo ako neko voli rednih 4 cilindra, nema sto ni razmisljat.
Po meni on je best buy u klasi, ali best nije, ne moze biti.
Ili ukratko:
o ovom sa slike pricam, ovo je komadic specifikacija Triumpha iz iste klase (naravno, i cijena je visa)
View attachment 737599
pa ovjes i kočnice su ok, ako hoće nešto bolje onda mora gledat ktm ili triumpha, donekle je to riješeno na z900 se, ali opet nema qs i još nekih elektroničkih sitnica koje drugi imaju a cjenovno su tu sa z900 se.
čak ni skuplji i "bolji" bmw f900r nema podesivi ovjes sprijeda, kao ni monster novi. ako u startu nije dobro neće tandrljanje po postavkama puno popravit to.
ako bih gledao da baš mora imati komponente na razini ss onda defitnivino bi triumph bio izbor a z900 nebi ni pogledao.
imo sam priliku pošteno isprobati monstera i nije mi žao što sam z uzeo, fali mi taj zvuk i vibracije ali ostalo ne
nakon 3 godine jahanja ss-a, za 1 track day godišnje i svakodnevno tandrljanje stvarno nisam trebao nešto bolje niti skuplje od z900.
glavno da je meni lijep, nije preskup, sjedi se uspravno i ne zvuči ko prius.
gledo sam street triple r i rs sa svim điđa miđama i "fensi" komponentama i z900, napravio probnu z900 i reko to je to.
cjenovno kako je bio kada sam ja kupovao definitivno best buy. sada kolko sam vidio digli cijenu za 5000kn a sve isto ostalo, razmislio bih dobro što bih uzeo.
apropo intruzivnog abs-a bmw f700gs tu se abs palio na koječemu, pogotovo gdje je jako grbavo bilo ili nizbrdo.
na supersport s sam mogo podešavat abs u 3 stupnja, 1 radi samo na prednjem kotaču, 2 je bio default u sport modeu, 3 u touring i urban.
na 3 se osjetilo dosta, skoro ko na bmwu, kawasaki mi djeluje ko ducati na 2 stupnju. znači možda mrvicu lošije u odnosu na motor sa boljim i sofisticiranijim komponentama.
abs na z900 na grobniku se nije upalio nijednom, kod arene na jednom grdom pljusku na jakom kočenju se upalio i vjerujem da bi pao da se nije upalio. kad mi je srna izletila pred mjesec i pol osjetio sam da radi ali ne bih rekao da je produžio put kao npr abs na gs-u.
možda vozim ko pička sa čikn strajpsima pa se zato i ne pali
1 i off nisam ni isprobavao pa ne mogu usporediti.
tcs na sport modeu u z900 i ss oboje jako upeglano, osjetiš da taman malo ispravi motor i nastavi dalje, u road se osjeti baš da jako prekine snagu. uglavnom nebih rekao ništa lošije opet na skuplji i "bolji" motor.
jedine dvije stvari koje mi stvarno fale su oem grijane ručke i qs.
healtech je iznenađujuće dobar ali radi samo iznad 4000rpm i nema down. (da se poštimat da radi od 2500-11000rpm ali promjene onda nisu glatke i za down se mora držat gas otvoren i radi samo 4-5-6).
uglavnom dost dobar bajk osim ako se ne planira koristiti isključivo za karlobag, plominku, gorbnik i sl