Kawasaki Z900 ABS-2017

A gdje sam napisao da su lose? Napisao sam da su i ovjes i kocnice adekvatni za taj tip motora
Radi tog adekvatnog će čovjek pomisliti da motor ne valja jer svako svog konja hvali a kad ti napišeš za svoje da je adekvatno on će pomisliti da su sranje ali da ga tako braniš.
Druga stvar gledao sam zaustavni put mog 2017g, vjerovatno je tvoj i bolji, i moj ima kraći zaustavni put od svih sportova 1000 iz 2011g znači od najboljih motora po kočenju iz 2011 a mislim da za jedan jeftini motor to nije adekvatno nego odlično. Normalno da su novije sportove bolje u kočenju ali to je odlično i mislim da je to pravo mjerenje dobrog kočenja,zaustavni put. Pitaj bilo kojeg vlasnika sportove do 2011 g sa standardnim kočnicama kakve su mu kočnice i svaki će ti reći odlične tako da su onda i od z odlične
 
Sori alfa ako ovo izgleda kao napad ali svima kao nešto nije dovoljno a nitko nije doveo motor izvan njegovih mogućnosti. Dok god ovjes može više od mene ja smatram da je odličan. Što se kočnica tiče kod z nema onog kao kod sportive da odmah grize ali kad se stisnu do kraja koji kao blesav. Sad imam Horneta i tek sad vidim koliko je z imao odlične kočnice,gdje sam s z držao još uvijek pun gas sa hornetom već moram kročiti.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Nek shvati kako hoce, tvrdim i dalje da je adekvatno, radi se o motoru koji je napravljen da bude sto jeftiniji u svojoj klasi i za te novce po meni nudi najvise, zato sam ga i kupio. U svemu dobar, u nicemu najbolji u klasi, ali kao cjelina fino zaokruzeni paket.
 
Evo zanimljiv dio,nije najbolji u ničemu u klasi
Naime, na točki mjerenja između serpentine 28 i 27, potrebno mu je samo 3,9 sekundi da bi došao do gornje granice od 75 km/h. To je treći najbolji rezultat na ovogodišnjem Alpenmastersu, naravno u okviru svih 20 motocikala koji su nastupili. Samo su dva KTM-ova V2 sa 1290 ccm imala bolji rezultat, što dovoljno govori o Kawinim kvalitetama u ovom poglavlju mjerenja.
 
Još jedan detalj iz motorevije o ovim prihvatljivim kočnicama:
a kočnice su također najučinkovitije u ovoj kategoriji
 
  • Like
Reactions: cadjo
O konkretnom ovjesu
Preciznost je na zavidnoj razini, stabilnost uzorita a ovjes je odlično sinkroniziran
 
  • Like
Reactions: cadjo
Evo i njihovog zaključka za motor koji eto nije ništa posebno:
. Da, ovo je najbolji (i najkompletniji) Kawasaki koji smo vozili u posljednjih desetak godina,
 
Nema quickshifter (auto blipper ne moze imat ni sa aftermarket QS jer je gas na sajlu), nema radijalna klijesta niti pumpu, nema opletene lajtunge, nema dobre gume, nema stelanje kompresije na ovjesu, prednja vilica desna je slijepa (barem ne treba u njoj mijenjat ulje jer nema smisla :mrgreen: ), lijeva ima skoro pa smijesno lose i totalno neprecizno podesavanje rebounda, zadnji amortizer se neda reparirat, a i zasto bi kad nije vrijedan toga, zadnja vilica kao da dolazi iz proslog stoljeca, ali barem je aluminijska,...... Neki drugi motori u klasi imaju sve to, ali im je i cijena veca, ali pripadaju istoj klasi.

Da ne ispada da serem po motoru jer ga imam i meni je dobar, ali to su cinjenice, a zato ima i privlacnu cijenu, a mashina mu je odlicna i to mu je apsolutno najveci adut, jos pogotovo ako neko voli rednih 4 cilindra, nema sto ni razmisljat.
Po meni on je best buy u klasi, ali best nije, ne moze biti.



Ili ukratko:
o ovom sa slike pricam, ovo je komadic specifikacija Triumpha iz iste klase (naravno, i cijena je visa)
1635693985781.png
 
Stavio sam ti usporedbu 2017 s triumphom gdje je z900 bolji od njega. Te stvari na papiru nisu bitne bitno je kako se ponaša u praksi
 
Hvala svima na komentarima.

Mislim da će za moj stil (tetka) vožnje biti dovoljno. Samo da može malo povuć kad se pričepi (kad je sigurna situacija za pričepit;))

Iako mi se Triumph sviđa oduvijek, nisam 100% u kvalitetu pa mi se neda zezat kad znam da sam miran 10godina sa japancem.

U biti ne dvoumim se između zekana i MT09, nego Suzuki GSX-S 950 (u biti je ista mašina kao na soma koji ima 150ks ali je ovaj prigušen da mogu homologirati na 35kw)


soma.PNG
devestopedeset.PNG


Cijena je 85k tako da je ista priča kao Z900 iako naginjem Kawi.
 
Hvala svima na komentarima.

Mislim da će za moj stil (tetka) vožnje biti dovoljno. Samo da može malo povuć kad se pričepi (kad je sigurna situacija za pričepit;))

Iako mi se Triumph sviđa oduvijek, nisam 100% u kvalitetu pa mi se neda zezat kad znam da sam miran 10godina sa japancem.

U biti ne dvoumim se između zekana i MT09, nego Suzuki GSX-S 950 (u biti je ista mašina kao na soma koji ima 150ks ali je ovaj prigušen da mogu homologirati na 35kw)


View attachment 737603View attachment 737604

Cijena je 85k tako da je ista priča kao Z900 iako naginjem Kawi.
Šta nije taj Suzuki 95ks?
 
Šta nije taj Suzuki 95ks?
Ovaj je, ali koliko sam vidio mašina je identična kao GSX-S 1000 koji ima 152ks pa pretpostavljam da je stvar samo elektronike da se 950 digne na neku bolju konjažu.

U svakom slučaju, nadam se da imaju demo jedan i drugi pa ćemo vidjet.

Tnx ekipa
 
Ovaj je, ali koliko sam vidio mašina je identična kao GSX-S 1000 koji ima 152ks pa pretpostavljam da je stvar samo elektronike da se 950 digne na neku bolju konjažu.

U svakom slučaju, nadam se da imaju demo jedan i drugi pa ćemo vidjet.

Tnx ekipa
A zašto te ne zanima mt09?
I to je dobar motor a dosta je jeftiniji,77000 kn i po meni najbolja kupnja trenutno. Ok,ako je stvar u izgledu
 
Vjerovatno ima razlike u voznosti,ovjesu i kočnicama na standardnom Z900 i Z900 RS koji ima manje konja (112) ali ih drugačije razvija (okretni moment 99 Nm) pa prema mom iskustvu jako dobro vuče iz najnižih okretaja,nema potribe u većini slučajeva ići priko 6000 okretaja ali kad oćeš itekako dobro vuče sve do crvenog područja.Brzine su kratke sve do 6. koja je dosta duga i odlićna je za cruising...
Ovjes se potpuno štela i odličan je,sad mi je dosta tvrdo podešen ali je motor jebački precizan,radijalne čeljusti grizu opako i po tom pitanju meni ne triba bolje...
Realno je ovo najvozniji i najbolji bajk koji san ima a i proba voziti,ima boljih kocnica,ovjesa ali nije sve u tome.
Motor mora kliknit u cilom paketu od izgleda pa do voznosti,rada ovjesa i kočnica...
Ono da te jednostavno oduševljava u svim segmentima 😎
Prije njega san ima Horneta 900 sa štalanjem ovjesa i bija je vrhunski motor ali ovo je ipak dvi klase bolje u svemu (osim u mjenjaču 😜),vozim se na sve moguće načine,od putnih đireva do jurnjave po dobro poznatim stazama i motor je uredno ispod 6 litara potrošnje 👍
 
  • Like
Reactions: Shepa and Dene
P.S. U sporedbi sa Hornetom koji praktički iste snage Z900RS se manje triba vrtiti za isti učinak tako da iman dojam da je dosta snažniji,potrošnja je tu negdi,svi motori koje san ima su mi praktički isto trošili.Sve razlike su bile u 0.5 l a to znači da je sve u desnoj šaci 😎
Gledajući neku vršnu snagu ne triba biti jači (eventualno 20 ks) jer ne razumin potribu ljudi da imaju 200 ks na motoru pa ih voze u rain modu...
Ne volin te play station pizdarije koje nam se nameću 👎
 
  • Like
Reactions: Shepa
Nema quickshifter (auto blipper ne moze imat ni sa aftermarket QS jer je gas na sajlu), nema radijalna klijesta niti pumpu, nema opletene lajtunge, nema dobre gume, nema stelanje kompresije na ovjesu, prednja vilica desna je slijepa (barem ne treba u njoj mijenjat ulje jer nema smisla :mrgreen: ), lijeva ima skoro pa smijesno lose i totalno neprecizno podesavanje rebounda, zadnji amortizer se neda reparirat, a i zasto bi kad nije vrijedan toga, zadnja vilica kao da dolazi iz proslog stoljeca, ali barem je aluminijska,...... Neki drugi motori u klasi imaju sve to, ali im je i cijena veca, ali pripadaju istoj klasi.

Da ne ispada da serem po motoru jer ga imam i meni je dobar, ali to su cinjenice, a zato ima i privlacnu cijenu, a mashina mu je odlicna i to mu je apsolutno najveci adut, jos pogotovo ako neko voli rednih 4 cilindra, nema sto ni razmisljat.
Po meni on je best buy u klasi, ali best nije, ne moze biti.



Ili ukratko:
o ovom sa slike pricam, ovo je komadic specifikacija Triumpha iz iste klase (naravno, i cijena je visa)
View attachment 737599

pa ovjes i kočnice su ok, ako hoće nešto bolje onda mora gledat ktm ili triumpha, donekle je to riješeno na z900 se, ali opet nema qs i još nekih elektroničkih sitnica koje drugi imaju a cjenovno su tu sa z900 se.

čak ni skuplji i "bolji" bmw f900r nema podesivi ovjes sprijeda, kao ni monster novi. ako u startu nije dobro neće tandrljanje po postavkama puno popravit to.

ako bih gledao da baš mora imati komponente na razini ss onda defitnivino bi triumph bio izbor a z900 nebi ni pogledao.

imo sam priliku pošteno isprobati monstera i nije mi žao što sam z uzeo, fali mi taj zvuk i vibracije ali ostalo ne :mrgreen:

nakon 3 godine jahanja ss-a, za 1 track day godišnje i svakodnevno tandrljanje stvarno nisam trebao nešto bolje niti skuplje od z900.
glavno da je meni lijep, nije preskup, sjedi se uspravno i ne zvuči ko prius.
gledo sam street triple r i rs sa svim điđa miđama i "fensi" komponentama i z900, napravio probnu z900 i reko to je to.

cjenovno kako je bio kada sam ja kupovao definitivno best buy. sada kolko sam vidio digli cijenu za 5000kn a sve isto ostalo, razmislio bih dobro što bih uzeo. :rolleyes:

apropo intruzivnog abs-a bmw f700gs tu se abs palio na koječemu, pogotovo gdje je jako grbavo bilo ili nizbrdo.

na supersport s sam mogo podešavat abs u 3 stupnja, 1 radi samo na prednjem kotaču, 2 je bio default u sport modeu, 3 u touring i urban.

na 3 se osjetilo dosta, skoro ko na bmwu, kawasaki mi djeluje ko ducati na 2 stupnju. znači možda mrvicu lošije u odnosu na motor sa boljim i sofisticiranijim komponentama.

abs na z900 na grobniku se nije upalio nijednom, kod arene na jednom grdom pljusku na jakom kočenju se upalio i vjerujem da bi pao da se nije upalio. kad mi je srna izletila pred mjesec i pol osjetio sam da radi ali ne bih rekao da je produžio put kao npr abs na gs-u.
možda vozim ko pička sa čikn strajpsima pa se zato i ne pali :unsure:

1 i off nisam ni isprobavao pa ne mogu usporediti.

tcs na sport modeu u z900 i ss oboje jako upeglano, osjetiš da taman malo ispravi motor i nastavi dalje, u road se osjeti baš da jako prekine snagu. uglavnom nebih rekao ništa lošije opet na skuplji i "bolji" motor.

jedine dvije stvari koje mi stvarno fale su oem grijane ručke i qs.

healtech je iznenađujuće dobar ali radi samo iznad 4000rpm i nema down. (da se poštimat da radi od 2500-11000rpm ali promjene onda nisu glatke i za down se mora držat gas otvoren i radi samo 4-5-6).

uglavnom dost dobar bajk osim ako se ne planira koristiti isključivo za karlobag, plominku, gorbnik i sl(y)
 
  • Like
Reactions: 3alfa3