Kawasaki Z900 ABS-2017

Sve od forcha je uglavnom dobro ili odlično. Tekuća prionjiva mast im je zakon...
 
  • Like
Reactions: cadjo
Probat cu Motorex Racing, mozda manje sprica od Motorex Road iako taj Road nije katastrofa po tom pitanju, ali svejedno sprica vise od neprezaljenog bijelog Valvolinea, a lanac stvarno dugo ostane podmazan.
Nemoj bezveze trošiti novce, usere motor isto ko i Fuchs Pro Chain.
Meni je Motul C2+ osjetno bolji nego spomenuta 2, ne razbaca ga skoro ništa.
 
  • Like
Reactions: cadjo and 3alfa3
Stigo spuh (Leo Vince LV-10 Black Edition) danas iz Motocarda (220€). Nisam se jos provozao (sutra cu), ali, bitno je glasniji i dublji zvuk (Z900 2020 i noviji imaju dosta manji prvi lonac od prijasnjih godista i to je razlog), dobro da je 97+5db dozvoljeno za moj motor jer bi inace pao na atestu 🤣

Nevjerojatno je lagan (1,28kg izmjerio sa svim serafima, maticama, nosacem......)

Super je i sto je jos nizi od serijskog sto se desne noge tice, pa iako mi serijski nije radio problem, znao sam ga dotaknut u voznji sa petom tu i tamo.

Spuh nema db killer (tako je homologiran), pa ga ne moram vadit :mrgreen:
 

Attachments

  • 20230215_151352.jpg
    20230215_151352.jpg
    6.5 MB · Views: 0
Last edited:
Mozda nekom pomogne info.....

Ako netko ima nosac kofera na Z900 ciji se prihvati serafe ispod nosaca suvozackih fuzera kao ja (GIVI). a stavlja zamjenski top, nosaci fuzera su odmaknuti 4,5-5mm od sasije prema van i auspuh sa ovakvim prihvatom se moze montirat, ali ga zbog toga napinje pa je pozeljno stavit distancer (vidi se na slici, malo sam fushao sa 2 podloske umjesto distancera al nema veze, sluzi svrsi). U mom slucaju je trebalo i dulji seraf stavit (25mm umjesto 20mm). Tako auspuh i njegov karbonski nosac nisu napeti i deformirani, nema pojacanih vibracija u voznji zbog napetosti, top je tocno tamo gdje i treba biti.

Zapravo, isto vrijedi i za serijski top: i na njega sam stavio podloske kod montaze nosaca kofera.

1676568875661.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nero and cadjo
Ispalo prilicno brzo: prekjucer dosao aupuh i montiran (montaza od doslovno 10min bez zurbe), jucer obavljen atest (nazicao sam da to obave jer se inace za to narucuje termin), danas dosao mejl od CVH da se moze otic u bilo koju stanicu za tehnicki pregled upisat u prometnu jer je atest odobren.
 
Lijepo si to rješio, brzinski i povoljno.

Nego kakva je promjena naspram serijskog? Jel sad napokon to zvuk motora? :D
 
Ispalo prilicno brzo: prekjucer dosao aupuh i montiran (montaza od doslovno 10min bez zurbe), jucer obavljen atest (nazicao sam da to obave jer se inace za to narucuje termin), danas dosao mejl od CVH da se moze otic u bilo koju stanicu za tehnicki pregled upisat u prometnu jer je atest odobren.

čudi me da nemaju i tvoje postere u stanicama za tehnički..
 
Lijepo si to rješio, brzinski i povoljno.

Nego kakva je promjena naspram serijskog? Jel sad napokon to zvuk motora? :D

Da, skroz druga prica.
Cudno je, pokusat cu objasnit (2020 i noviji su vec u startu dosta glasniji od prijasnjih godista, a pogotovo usporedjujuci sa drugim proizvodjacima motora - zato i je na naljepnici 97db@4750okr iako je u stvarnosti to svakako manje, ali nisam mjerio pa ne znam, odokativno bi reko barem 5-6-7db manje). Ovaj Leo Vince na leru od 1100okr je relativno pitom (dubina zvuka je najveca razlika), ali cuje se da to nije serijski top (kad palim hladan motor i okretaji su 1800, onda je bitno glasnije od serijskog, kao i na motorima koji nemaju lonac prije topa), vec od 1500-2000okr pa do nekih 4000 okr je BITNO dublji i glasniji zvuk, voznja na 3000 okr u 1. 2. 3. 4. 5 brzini je glasno i duboko, kao sto se ocekuje od auspuha bez db killera iako ima lonac prije topa, u 6. brzini manje jer tada je brzina skoro 100 km/h i buka vjetra utjece na dojam. Ali ne mogu se otet dojmu da glasnoca ne prati porast broja okretaja linearno: vjerojatno se u prednjem loncu tada desava neka rezonancija kad se zvucni val "ponistava" u fazi (slikovito: kao kad na stereo zvucnicima okrenes polaritet jednog zvucnika i dodje do gubitka zvucne slike: duboki tonovi se poniste, zvucna slika djeluje slabije)

Mogu usporedit sa Leo Vince na Z750 (motor koji nema lonac prije topa jer je euro 3 norma): ovo je do cca 4000 okr glasnije ili barem u tom rangu (a i mjerenje buke to pokazuje: 97-98db je mjereno na Z750 pri 5250okr, dok je ovdje u pitanju 99,5db pri 4750okr. Ali, preko 6000 okr, rekao bi da je ovo tise nego na Z750, ne bitno, ali ocekujes linearan porast buke kako okretaji rastu, a to se ne desava. ili je frekventni raspon drugaciji pa uho to ne percipira, a fonometar bi izmjerio - kako bilo, dojam dok vozim na visim okretajima je da je to tise nego na Z750 sa auspuhom bez db killera.
Tesko je opisat, nadam se da sa uspio barem ugrubo.
Naravno, u odnosu na serijski top je u svim rezimima glasniji, ali najveca razlika je izmedju 1500-4000okr, bas velika razlika.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: dipsi997 and cadjo
Ocito da je i bitno koji je leo u pitanju, kod mene na Z750 je sa leom izmjereno grdo vise od deklariranoga i to sa db killerom, a razlika u zvuku sa i bez db killera nije neka pretjerano velika, na tehnickom su prvo mislili da niti nemam db killer..
 
Ocito da je i bitno koji je leo u pitanju, kod mene na Z750 je sa leom izmjereno grdo vise od deklariranoga i to sa db killerom, a razlika u zvuku sa i bez db killera nije neka pretjerano velika, na tehnickom su prvo mislili da niti nemam db killer..

Imao sam na prvom Z750 GP Style (taj je bio glasan i sa db killerom, nije mjereno, ali podaci s neta su govorili o preko 100db@5250okr), a na drugom LV ONE kojem je s db killerom na atestu izmjereno 97-98db@5250okr
 
Last edited:
Da upravo o tome i pricam, ja imam gp style i glasan je skroz, mjereno dosta preko dekl.

Mislim nije da se zalim, ali moze predstavljati problem u odredjenim situacijama..
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Meni je na Z900 rs lonac full protočan,tvornički ima dosta dobar zvuk i ne razmišljan previše o promjeni ali san proba od prijatelja sa direktnim granama i original loncem.To je perverzija od zvuka...
I tu kreće dilema 🤔🤣
 
  • Haha
Reactions: Shepa
Skinuo jucer mrezicu, ruzna mi je. Sad otiso na djir u Zagorje: jbt, kao da sam db killer skinuo (kojeg nema 😁 ), jos dublji zvuk i solidno glasniji, nevjerojatno kolika razlika 😮 Jucer je kroz grad bilo OK vozit na umjerenim okretajima, ali sad je skoro nemoguce: vec od ispod 2000okr, bas preglasno i nema tih okretaja gdje se mozes vozit neprimjetno, jedino na abgasu bude donekle prihvatljivo, al cim se doda gasa, potres od baseva :D
Inace, Leo Vince ima modele lv-10 i bez mrezice, Titanium i Full Black koji imaju istu homologaciju kao i modeli s mrezicama, ali su dosta skuplji. Kako to prolazi homologaciju obzirom na glasnocu, pojma nemam, al eto, imaju ju. Vjerojatno debelo pri vrhu tolerancije od 5db (koja je 102db za moj motor iako mi ovo djeluje glasnije - mozda je samo Leo Vince GP Style bez db killera na Z750 ) bio glasniji, ali puno reskiji zvuk je imao, ovo je grmljavina baseva u najvecem dijelu okretaja.
 

Attachments

  • 20230220_171530.jpg
    20230220_171530.jpg
    2.5 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Feis123 and cadjo