Kawasaki ZR7 topic - Koliko nas ima???

Stanga said:
2 Zeppa:

imam ja višak plastični štitnik za lanac dole. Javi se na br. 0955149694

hvala, proslijedila sam broj dečku frendice koji joj to slaže pa da se ja ne igram posrednika, ne kužim zašto mene uvijek zapadnu takva posredovanja, evo, sad još treba i pločicu za štelanje ventila 2.80mm, zvala je kaže 10tak raznih servisa i prodaja, nitko nema na lageru, nego treba čekat minimalno tjedan i više dana, a taman sam planirala kako ćemo sad za vikend zajedno moći odjuriti na đir do mora  :palacdolje:

Jakopec, Motormania, Viktor Moto, Novema, MotoTrade, KMS, Markez, Kaptol, Berač, Robert...itd..itd...više ne znam tko se u regiji bavi motorima, a da nismo kontaktirali, nitko nema 2.80mm pločicu na lageru, strašno, setovi kako sam izguglala idu od 1.90 do 3.50, dakle 2.80 nije nešto tako ekskluzivno da se ne bi moglo imati na lageru kao rezervni tj potrošni dio  :palacdolje:

ako netko slučajno ima, guknite (može i 2.85 ako nema 2.80), frendica plaća ćevape sa ekstra porcijom luka i pivom, a možda i pusa kakva padne  :mrgreen:

u Tokiću sa popustom 29kn komad, ali isto tako drugi tjedan  :palacdolje:
 
Imam pitanje vezano za prednju vilicu od kojih modela moze na zr7 ako moze uopste i imali li neko prednje amortizere za zr7 za prodati ili neke koji bi mogli na zrinku [emoji6]

Hvala

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
ima,
Wilbers progresivni uzmes i njihovo ulje,

nema kemije a sve funkcionira odlicno

cifra je bila oko 100E
 
sid said:
ima,
Wilbers progresivni uzmes i njihovo ulje,

nema kemije a sve funkcionira odlicno

cifra je bila oko 100E
To znam bilo je u raniji temama [emoji106]nego me bas interesuje komplet sve od kojeg bi bajka mogle vilice sa trokutovima, ili ako neko ima trokutove i amotrizere za prodati [emoji6]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
BigBalabuto said:
To znam bilo je u raniji temama [emoji106]nego me bas interesuje komplet sve od kojeg bi bajka mogle vilice sa trokutovima, ili ako neko ima trokutove i amotrizere za prodati [emoji6]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
ako nisi našao imam ja,vilice,kotače,plastike,sic,rep,zadnju lampu,diskove,volan
 
Jel paše mašina od GPZ1000 na ZR7 ramu? Nudi mi prijatelj ZR7S za jaaaaako malo novaca (mašina u banani, puko lanac razvoda i navodno uništilo sve unutra), slučajno sam gledajući reviewe o ZR7 općenito naletjela na nekakvom američanskom forumu da je netko prebacivao mašinu sa GPZ na ZR7 i da paše doslovno u milimetar?! :misli:

Mislim, poanta mog pitanja je u tome što očev prijatelj ima u garaži mašinu od GPZ1000 koja mu je ostala nakon što je prodao isti takav motor koji je vozio dugi niz godina i navodno ta mašina ima svega nekih 30tak tisuća km pa je rekao ako kupim motor na koji paše ta mašina da ću je dobiti kao "vjenčani dar", tak da mi je pala na pamet ta kombinacija jeftinog ZR7S i mašine od GPZ1000, a drugi frend je rekao da će mi za 100 eura sve presložiti i porediti pa bih za doslovno par stotina eura imala ZR7S regan na cesti i potpuno ispravan, a još ak ide ta mašina 1000, to bi trebao biti stroj i pol  :mrgreen:
 
Taj gpz 1000 rx je vodeno hlađenje a gpz 1100 ima zračno hlađenje I on bi moga pasat uz neke preinake ovaj od 1000 čisto sumnjam
 
Samo da vidite kako izgleda 10 god NEMARA i hrđe u karbsima.

Naravno da mi se izglodo šaraf na čašici pa sam moro prolongirat čišćenje do nabavke alata i rezervnog vijka.
 

Attachments

  • IMG_20180519_122830.jpg
    IMG_20180519_122830.jpg
    515.3 KB · Views: 130
  • IMG_20180519_122847.jpg
    IMG_20180519_122847.jpg
    508.6 KB · Views: 107
  • IMG_20180519_135006.jpg
    IMG_20180519_135006.jpg
    543.2 KB · Views: 129
  • IMG_20180519_135011.jpg
    IMG_20180519_135011.jpg
    485.6 KB · Views: 118
  • IMG_20180519_135016.jpg
    IMG_20180519_135016.jpg
    527.8 KB · Views: 130
I nakon dan i pol muke, čišćenja i šarafanja...
 

Attachments

  • IMG_20180606_085620.jpg
    IMG_20180606_085620.jpg
    497 KB · Views: 141
  • IMG_20180606_085706.jpg
    IMG_20180606_085706.jpg
    467.3 KB · Views: 128
Stanga said:
I nakon dan i pol muke, čišćenja i šarafanja...

ove žičurine izbaci van, grijači karbova, ne treba ti to, osim ak se i po zimi voziš....iako ni tada nije nužno, a vidiš da samo smeta i izgleda ko ikebana, aj bog da je što manje žnjora, a ove križne šerafe od čašica baci, doslovno i stavi M4 imbuse, to ti je investicija od doslovno 7-8kn za 16 komada koliko ti ih treba...a vjeruj mi, em ljepše izgleda, em više nikada nećeš imati problema, a na slici se vidi da si imao problema  :mrgreen:
 
Huh, da. Još gledam pa mi niš nije jasno za koji k*** će tu grijači, svi hlade gorivo a ja da ga grijem!  :LOL: :LOL:

Dakle misliš da fizički izvadim kompletan registar tih grijača van ili da ih samo odspojim na konektorima pod bužirom i ostavim te grijače u bloku karbova?

Hvala za savjet za m4 imbuse, svakako ću gledati da to uradim sad kad ću ih montirati gore pa ako ću još trebat otvarat radi štelanja ler dizne, da ih odma zamjenim.  (y)
 
Dela se dela se  (y)

Počeo sam od epoksija radit novi rep i riješiti se ove ružne plastike što drži tablicu. Isto tako raskopao prednji kraj pošto je kilometar sat malo poguljen pa reko da i njega izvučem od epoksija odmah.

Pitanje  :misli:

- kako se skida ovaj vijak sa kilometar sata? Slika 1? Postoji rupa unutar vijka ali ne vidim unutra ništa što nalikuje nekom šarafu?
 

Attachments

  • IMG_20180611_140928.jpg
    IMG_20180611_140928.jpg
    472 KB · Views: 173
  • IMG_20180611_171613.jpg
    IMG_20180611_171613.jpg
    501.8 KB · Views: 141
  • IMG_20180611_171624.jpg
    IMG_20180611_171624.jpg
    527 KB · Views: 178
  • IMG_20180611_171708.jpg
    IMG_20180611_171708.jpg
    359.2 KB · Views: 162
Stanga said:
Dela se dela se  (y)

Počeo sam od epoksija radit novi rep i riješiti se ove ružne plastike što drži tablicu. Isto tako raskopao prednji kraj pošto je kilometar sat malo poguljen pa reko da i njega izvučem od epoksija odmah.

Pitanje  :misli:

- kako se skida ovaj vijak sa kilometar sata? Slika 1? Postoji rupa unutar vijka ali ne vidim unutra ništa što nalikuje nekom šarafu?


iščupaj kompletan registar grijača, to ti ništa ne treba, kada vadiš van grijače, vadi ih ravno..tj okomito, ne klimaj ih lijevo desno da ne potrgaš eventualno, spremi ih reda radi!!

trip resetator je na mali križni šerafciger, PH0, moraš jednom rukom držati okretač, a drugom odšerafiti šerafić, nemoj ga izgubiti jer mislim da je to M2, a njega sigurno nemaš u rezervi (možeš sa onim malim urarskim setom šerafcigera), ak nemaš, bum ti ja posudila, ali kakav si ti to muškarac ak nemaš osnovnog alata  :jesus:

ako ćeš raditi kučište od epoksija, napravi odmah 2 komada jer znam kome treba jedno  :LOL:

inbuse (mi svi zapravo krivo govorimo iMbus) uzmi u IMBUSu kod kartinga, Špansko, M4 x 15, za karburatore inače ide 12mm, ali stavi i jednu podlošku ili šprengringu i taman bude virilo 1mm i to je OK
 
Dela se dela se ;) rep je zgotovljen. Pospajati samo zmigavce jos (nisam slikao nosac kaj sam napravio al vidjet ce se na kraju)...

Napadam sad prednji kraj ;) stay tunned
 

Attachments

  • IMG_0139.JPG
    IMG_0139.JPG
    260 KB · Views: 157
  • IMG_0147.JPG
    IMG_0147.JPG
    290.5 KB · Views: 152
  • IMG_0149.JPG
    IMG_0149.JPG
    297.3 KB · Views: 146
  • IMG_0150.JPG
    IMG_0150.JPG
    307.3 KB · Views: 151
  • IMG_0156.JPG
    IMG_0156.JPG
    259.5 KB · Views: 167