kawasaki zx6r trokira pri vecoj brzini

fintich

New member
pozdrav  imam kawasaki zx6-r 98,g  i stavljo sam oklope od  636 ninje 2003,g.  e sa kad sam skinuo one  kutije od zraka sta ima naprijed kod volana motor mi je poceo trokirat pri vecoj brzini naprimjer 1,2 brzina do turaze ide  a ove ostalče 3,4 itd... do 9 tisuca okretaja i pocne trokirat  jel moguce  da je zbog tih kutija? hvala
 
a da  stavim orginal od ninje 636 od ceg sam stavljo oklope jel bi onda iso normalno? il mora bas biti orginal od tog starijeg tipa?
 
Vjerovatno bi bilo dobro, samo mislim da ti taj noviji ima jedan usisnik po sredini.
 
ahh da da  ima sad sam gledo...a onda cu probat nes skemijat  to nije bitno kolko je velika ona kutija? jel mogu ja naprimjer jednu cijev i prema van  sam da zrak  lupa u nju il treba bas bit onak velika kutija ta za zrak
 
fintich said:
pozdrav  imam kawasaki zx6-r 98,g  i stavljo sam oklope od  636 ninje 2003,g.  e sa kad sam skinuo one  kutije od zraka sta ima naprijed kod volana motor mi je poceo trokirat pri vecoj brzini naprimjer 1,2 brzina do turaze ide  a ove ostalče 3,4 itd... do 9 tisuca okretaja i pocne trokirat  jel moguce  da je zbog tih kutija? hvala

Da.

Baš mi je frend bio neki dan govorio da mu se slično dešavalo na 636 '02., bila su odspojena neka crijeva šta idu iz airboxa (ili di več), uglavnom, da - vjerovatno je tu negdje problem.
 
to su prvi ram-air sustavi "prisilnog" upuhivanja zraka, svaka izmjena na usisu ili kutiji dovodi to problema. Evo kako sam ja to rijesio na jednim oklopima
 
choco said:
to su prvi ram-air sustavi "prisilnog" upuhivanja zraka, svaka izmjena na usisu ili kutiji dovodi to problema. Evo kako sam ja to rijesio na jednim oklopima

a jesi stavio orginal onu kutijku za zrak il  si stavio cijev...jer ja imam onak  sa svake stare jednu rupo jel bi ja mogo naporimjer  te dvije rupe spojit na jednu rupa na oklopu naprimjer na ovu srednju  il bas mora bit svaka zasebno  jer ima i jos jedna cijev  koja ima neki filter na sebi  i onda se na kraju racva u 2 cijevcice i sva cijevcica je isla zasebno i jel mogu ti stavit zasebno na svoju stranu? http://attach.kawiforums.com/2005/09/17/20050917102906-0-136.jpg
 
choco said:
to su prvi ram-air sustavi "prisilnog" upuhivanja zraka, svaka izmjena na usisu ili kutiji dovodi to problema. Evo kako sam ja to rijesio na jednim oklopima

fascinantno  :mrgreen:
 
stavi obe strane, jer s jednom zagusujes motor (dajes mu pola zraka)
 
fintich said:
a jesi stavio orginal onu kutijku za zrak il  si stavio cijev...jer ja imam onak  sa svake stare jednu rupo jel bi ja mogo naporimjer  te dvije rupe spojit na jednu rupa na oklopu naprimjer na ovu srednju  il bas mora bit svaka zasebno  jer ima i jos jedna cijev  koja ima neki filter na sebi  i onda se na kraju racva u 2 cijevcice i sva cijevcica je isla zasebno i jel mogu ti stavit zasebno na svoju stranu? http://attach.kawiforums.com/2005/09/17/20050917102906-0-136.jpg
Original kutija i cijevi,samo prilagodio otvor na oklopima
 
choco said:
Original kutija i cijevi,samo prilagodio otvor na oklopima

e to je kod mene problem jer nemam kam s njima :/ ....vidjet cu sad jel ce funkcionirat sam cijevi prema van iste debljine
 
nece, stavi da to bude kako treba, ljudi, i jos vise extremne simulacije i proracuni protoka zraka su radjene za to predbijanje tlaka kretanjem motora, nije to pitanje samo cijevi, tocno oblik i sve je prilagodjeno tom motoru... nije slucjano ta cijev tog oblika tocno
 
mbalunovic said:
nece, stavi da to bude kako treba, ljudi, i jos vise extremne simulacije i proracuni protoka zraka su radjene za to predbijanje tlaka kretanjem motora, nije to pitanje samo cijevi, tocno oblik i sve je prilagodjeno tom motoru... nije slucjano ta cijev tog oblika tocno
nekim cudom  al funkcionira 
 
a glupi japanci se mucili danima oko toga
 
trebali su njega pitat kako to da naprave  :tongue: