Kawasaki ZZR 1400

Sip said:
Pazljivo sam citao i sto je Storm pricao o svom GTR-u i uvidio da je to nekako bolji motor za put :?

to stoji,za put je GTR sigurno bolji izbor !... al se još uvijek nekako volim piknut dozom adrenalina  :mrgreen:

gastajbarter said:
ko da zzr nije elastican na malim okretajima

to je više subjektivan dojam jer zzr snagu razvija linearno na niskim okretajima a onda kad se trgne na 6000 o/min pretvara se u zvijer pa se čini da do tih nekih okretaja nije ni povlačio baš nešto...
ide on solidno i dolje,istina,nije brutalan ali da ne vuče...to je smiješno
probao sam s vremena na vrijeme voziti neke slabije motore kojih sam se već odvikao...možda bolje cuknu na nižim okretajima i subjektivan dojam je drugačiji .......zafrljiš mu gas i misliš da letiš a ono jedva nabire 150km/h.....
zzr je neka druga dimenzija....dugačke brzine i snage u izobilju.... sve je drugačije,nema vjetra,nema otimanja i bacakanja upravljaća.... a 250 km/h uhvatiš skoro u trećoj....
 
Sip said:
Kako je sa gumom, prijatelj je malo tezi i guma (mislim bt021) jako kratko traje :?
BT 16 skoro 6 tkm jednolično potrošena od ruba do ruba
evo bt 21 ima sad negdje oko 4 soma i autoputa bar 600 km i mislim da bude preko 10 tkm


:mrgreen:
 
GSX 1402 said:
BT 16 skoro 6 tkm jednolično potrošena od ruba do ruba
evo bt 21 ima sad negdje oko 4 soma i autoputa bar 600 km i mislim da bude preko 10 tkm


:mrgreen:

Nije, zadnja je zapeglana po sredini  :mrgreen:
 
Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.
 
BIKERZZR1400 said:
Mislim da je o ukusima malo glupo raspravljati. Ja bar imam gdje staviti stvari .
ma naravno...to ja malo gejesiksa zekam :wink:
svako po svojim guštima (y)
 
BIKERZZR1400 said:
Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.

Treba reću saši da promjeni motor i sigurno skida apsolutni rekord grobnika sa ZZR-om....  (y) :mrgreen:
 
BIKERZZR1400 said:
Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.


Hahaha, mislim da ste se svi vozili ko babe  :LOL:


Da su htjeli odnosno znali, to bi ionako bila djecija igra...  :mrgreen:
 
jel ima neko da je vozio zzr i gtr pa da malo nabaci iskustva iz prve ruke?
 
Malo miješate kruške i jabuke ZZR  je sport-touring motor ,a ne super sport. Tako da neke priče o Grobniku i nemaju baš previše logike. Samo sam htio reći da motor nije uopće ne vozan kao što to neki tvrde jer ti koji to tvrde ili nemaju taj motor ili uopće nemaju iskustva nažalost najčešće je ovo drugo.
 
DacMan said:
jel ima neko da je vozio zzr i gtr pa da malo nabaci iskustva iz prve ruke?

vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..
 
Ja sam na svoga ugradio touring vjetrobran i motor je puno ljepši za voziti pogotovo kad se ide na putovanja,a isto tako ovisi koje ste visine ja sam 1,85 i uopće nemam napora za ruke niti najmanje valjda je i stvar navike. Što se tiče snage ja sam ugradio elektroniku u Kawasaki Munchen i motor puca od snage u svim brzinama i obrtajima.
 
oracle said:
baš tako...onaj gadni kofer i slično :LOL: :LOL: :LOL:
koferi  :jesus:
i baš je fora kad ih sva tri natrpaš...
jedino nisam uspio ormare od doma utrpati u njih  :eek:pakoljut:


:mrgreen:
 
Janko said:
vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..

evo jedan objektivan odgovor.... i svaka čast Janko!
rekao si sve bitno!
i meni je trebalo dosta vremena da se nakon naked motora naviknem na ZZR!
i ovo što kažeš da samo u 4 brzini ideš starom riječkom,to je upravo to..  (y)
kod ZZR-a odabereš stupanj prijenosa s obzirom na brzinu dionice ceste,uglavnom 3 ili 4 brzina,i više nediraš mjenjač!
ovjes je toliko dobar da bez obzira šta radio u zavoju i kako god loš bio asfalt motor samo klizi po zamišljenoj putanji
da ima mana,naravno da ima i te koje si ti naveo ja bi ih samo mogao potvrditi ali to nije ništa bitno i s njima se pomiriš
ili ih ugradnjom zamjenskih,dodatnih dijelova eliminiraš...
što se tiče uklanjanja leptira kojima upravlja elektronika....u vezi toga pričao sam s Dariom iz KMS,rekao je kratko i jasno NE!,druga elektronika koju je stavio Ante,to je ok, ali skidanjem leptira dobiješ nevozljiv motor koji se ponekad guši a ponekad lansira od nule kao raketa.
koliko sam skontao to uglavnom rade ameri na utrkama 400m.
meni ta praznina na niskim okretajima nesmeta previše,ako idem laganini onda se vozim u 5 ili 6 brzini i guštam u krajoliku pa mi čak i odgovara ta smirenost mašine a ako ću malo angažiranije onda spustim u 3 ili 4,podignem okretaje iznad 4000o/min i tu ga ostavim jer zbog dugog prijenosa i dugih brzina nema nikakve potrebe za šaltanjem.
 
Dajte malo koju informaciju o onim opozivima za šasiju-zadnji kraj,da li ste što primjetili na svojim pilama ili je to greška na određenim serijama.
I još me zanima kako te sve konje podnosi lanac,neki govore da je preslab stavljen serijski pa mi nije jasno kako, i zašto se dešavalo ono sra.e sa prednjim diskovima na testu motorrada(čini mi se da su ga tjerali ko vrag svoju mater po pisti i izvan nje)-uglavnom bi rađe info iz prve ruke odnosno onih koji to voze.

Inače nisam preveliki fan Kawe(ijako sam imao staru z milju) ali ova krmača me fascinirala čim je predstavljena i izgledom i performansama pa sam ju zamalo tržio,ali ipak odustao u zadnji tren :(.

hvala unaprijed i poz. (y)
 
BIKERZZR1400 said:
Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.

ZZR 1400 je definitivno kralj autoputa na duge staze, ali ovo podebljano uz dužno poštovanje vlasnika zzr zvijeri ja osobno smatram pretjerivanjem, soma gixer da zaostane 10 min iza "tenka" možda i je moguće, samo  :misli: da mi se to dogodi išao bi na bubanj odmah po dolasku na cilj i to tek toliko da nije džabe  :? :? :?

BIKERZZR1400 sry zbog off-a, jga  :wink: