Kawasaki ZZR 1400

Ghostrider-SB said:
ZZR 1400 je definitivno kralj autoputa na duge staze, ali ovo podebljano uz dužno poštovanje vlasnika zzr zvijeri ja osobno smatram pretjerivanjem, soma gixer da zaostane 10 min iza "tenka" možda i je moguće, samo  :misli: da mi se to dogodi išao bi na bubanj odmah po dolasku na cilj i to tek toliko da nije džabe  :? :? :?

BIKERZZR1400 sry zbog off-a, jga  :wink:
sve je stvar vozača, sa gsx 1400 sam oprao majstora na R1 kroz Plitvice a opet na magistrali od Vinodolskog prema Karlobagu sa ZZR0m nisam mogao pobječ 600 ccm ali ni on nije mogao mene preči duži zavoj ode ZZR a krači zavoj evo ga opet iza.
Ono što je najbitnije treba uvjek vozit svoju vožnju, biti svjestan svojih mogučnosti i znat da je uvijek ima neko brži


Glede šasije svi koji su kupili ZZR išli su na provjeravanje pretegnutosti vijaka i koliko mi je poznato taj kvar je bio u SADu te zbog predostrožnosti su svi ZZRi pozvani na provjeru.
Lanac, ispadaju Orinzi  :misli:, moj ima preko 15 tkm i ispao je jedan O ring.Mislim da lanac zahtjeva malo više pažnje i da na taj način mu se produžava vijek trajanja.

:mrgreen:
 
Što se tiče prednjih diskova ja sam ih mijenjao na 17000 km. i Dariu iz KMS opće nije jasno kako. Taj je se problem dešavao na seriji iz 2006 g.,a na 2007 g. ja sam jedini koji je imao taj problem i što je još nejasnije kaže Dario iz KMS-a pločice su gotovo netaknute i kako su se popigali diskovi to je valjda Murphijev zakon jer ja sam stalno na putu po autoputovima gdje su kočenja doista minimalna. Diskovi sada imaju 13000 km. i sve je super ,a dalje bumo vidjeli.
 
Nisam se dodirnuo teme pogonskog lanca. Moj lanac ima sad 30000 km i sve je u najboljem redu. Čuo sam od par ljudi da su ga mijenjali ,ali sam siguran da to uvelike ovisi o stilu vožnje,a i samom podmazivnju.
 
Bog!
Pridružit ču se dobrim ocjenama ovog motora! Imam prijatelja iz njemačke i vozio je LKM 175ks XX-a 5 godina kupio je ZZR1400-a 2008 godinu i kaže da je oduševjen! Šta se tiče slabijeg potiska sa dna 2008 krivulja potiska je ispeglana (elektronski) i motor od 08 vuče bez te rupe na nižim okretajima. Inače usporedio ga je sa XX-om uz dodatak "Bolje kočnice,bolji ovjes i više snage sve ostalo slično ko na X-u!!!" Znači odličan motor! Evo jednog grafikona šta mi je posla sa Autobahna!!! Znači i brz je ha ha!!!!
Momci samo uživajte imate pravu Motorčinu!!!!
 
To se spustao nizbRRdo?  :LOL:

Salim se, meni motor jako ljep ali nije to za mene... nit vristi nit ga mogu dic ak mi padne  :cbanana:
 
KAMENI DJ said:
Dajte malo koju informaciju o onim opozivima za šasiju-zadnji kraj,da li ste što primjetili na svojim pilama ili je to greška na određenim serijama.
I još me zanima kako te sve konje podnosi lanac,neki govore da je preslab stavljen serijski pa mi nije jasno kako, i zašto se dešavalo ono sra.e sa prednjim diskovima na testu motorrada(čini mi se da su ga tjerali ko vrag svoju mater po pisti i izvan nje)-uglavnom bi rađe info iz prve ruke odnosno onih koji to voze.

Inače nisam preveliki fan Kawe(ijako sam imao staru z milju) ali ova krmača me fascinirala čim je predstavljena i izgledom i performansama pa sam ju zamalo tržio,ali ipak odustao u zadnji tren :(.

hvala unaprijed i poz. (y)

kontrola šasije na modelima 06 i 07 bila je pokrenuta najviše iz razloga smirivanja zabrinutih vlasnika nego iz neke realne potrebe,pucanje okvira se desilo na nekoliko motora u USA koji su bili podvrgnuti raznim nestručnim šarafljenjima i preinakama za drag race,dulja vilica,šira guma,turbo,NOS i tko zna što sve ne...
kod ubacivanja motora u okvir potrebno je pripaziti na redosljed i moment dotezanja distanci i glavnih vijaka,kada se dotežu glavni vijci distance se NESMIJU okretati inače vrše naprezanje okvira i naravno da aluminij tada puca...
mislim da nigdje u svijetu nije zabilježen takav slučaj osim tih par u Americi..

lanac nije preslab jer se ne razvuče ni milimetra ali mu ispadaju gumice,kod mene je drugi lanac i dešava se isto,sve ko novo osim tih ringova koji su počeli pucati i izlaziti van....
mislim da to nema veze s podmazivanjem i načinom vožnje.... moje mišljenje je da je uzrok temperatura,lanac prolazi jako blizu lijeve cijevi auspuha,možda na 1 cm ili manje
nakon vožnje ta cijev isijava ogromnu temperaturu na tih nekoliko članaka lanca.... i šta se dešava?...gumice u lancu se pregrijavaju,izgaraju,gube elastičnost i pucaju...
to je neko moje logično objašnjenje tog problema koji ima svaki,al svaki ZZR pa i Antin,ja sam mu našao kariku bez ringa :mrgreen:
bez obzira na taj "problem" lanac može preći 25-30 000 km ...mislim da je to sasvim dovoljno i cijelu tu famu oko lanca treba uvrstiti pod redovno održavanje...

na prednjim diskovima se znaju pojaviti tamne mrlje koje nastaju od dosta mekih orginalnih kočnih pločica,tada disk nema istu hvatljivost na cijeloj svojoj površini i dolazi do takozvanog "vrućeg podrhtavanja" a najizraženije je kod laganog kočenja....
meni se to također desilo nakon nekih 15000 km i nakon temeljitog čišćenja diskova u servisu sve je opet bilo OK...
siguran sam da nijedan motor nije trebao mijenjati diskove jer nakon skidanja i slanja na tvorničku analizu diskovi su bili u totalnoj nuli!
sve to se nebi dešavalo s možda nekim tvrđim kočionim oblogama ali to je toliko banalna stvar da nije vrijedna spomena...
 
Još samo da me uspiješ obići na auto putu i možeš reći da imaš savršenu mašinu ..  :jesus:
 
Janko said:
vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..
fala na odgovoru  (y)
ubiti me zanima jer sam prokleto ljen i gledam izbjeć lanac na sljedećem motoru  :mrgreen:
 
DacMan said:
fala na odgovoru  (y)
ubiti me zanima jer sam prokleto ljen i gledam izbjeć lanac na sljedećem motoru  :mrgreen:
lanac je još uvijek a mislim da će još i dugo ostati NO.1 u prijenosu snage na zadnji točak!
 
Svima puno hvala na iscrpnim odgovorima (y)

i dalje me kopka jedna 14-ica :D 8) (y)
 
strasilo said:
Još samo da me uspiješ obići na auto putu i možeš reći da imaš savršenu mašinu ..  :jesus:
da odeš ponekad na autoput i to bi se riješilo  :jesus:
 
Silvio said:
lanac je još uvijek a mislim da će još i dugo ostati NO.1 u prijenosu snage na zadnji točak!
točno, ali ja još uvijek(e sto bi dao da tak ostane) ne patim na performanse, vise volim dobru ciklistiku, udobnost i sto manje odrzavanja  :mrgreen:
 
DacMan said:
točno, ali ja još uvijek(e sto bi dao da tak ostane) ne patim na performanse, vise volim dobru ciklistiku, udobnost i sto manje odrzavanja  :mrgreen:

nije samo prednost lanca u performansama,i ciklistika je puno bolja s njim a što se tiče održavanja ljudi prave nauku od toga,peri s ovim,peri s onim,podmazuj s ovim ne s tim...itd!
a lanac košta manje od zadnje gume koju mnogi bez problema skure na susretima nakon 3 piva.... i onda se pitam čemu tolike rasprave
o održavanju lanca  :misli:
malo spreja tu i tamo i u prosjeku svake tri godine staviš novi i nemaš nikakve brige!
sigurno nisi toliko lijen da kod pranja motora nećeš skinuti par točkica masti koje su se zaljepile za felgu ..
kod kardana je sve dobro dok je novo...al kad počne zajebavat onda se sjetiš lanca i gorko zaplačeš  :mrgreen:
 
Druže Silvio apsolutno se slažem s tobom. Uostalom na svom starom motoru Kawasaki ZX-10 B 3 limited edition iz 91 godine. U njemu je mašina iz ZZR-1100 nikad nisam oprao lanac samo sam ga podmazivao redovito između 350-500 km. Ukoliko je suha vožnja bez kiše i u KMS-u su mi ga promjenili prvi put na 65000 skupa s lančanicima s tim da mi je Dario rekao da ne zna zašto ga želim promjeniti kad je još dobar. Ja sam mu naravno rekao da je lanac zaslužio debelu mirovinu.
 
Silvio said:
lanac je još uvijek a mislim da će još i dugo ostati NO.1 u prijenosu snage na zadnji točak!

sve ima svoje prednosti i mane..stari kardani su imali svoje boljke ali sad se prave sve bolje i bolje..glavna prednost lanca je sto je laksi i jeftiniji..znaci kome nije stalo do par konja i ima para kupice motor sa kardanom..pogotovo ako je motor malo jaci. Uostalom dosta firmi gradi svoj image na tome..BMW, guzzi,a i ova nova honda v4 je sa kardanom,V max oduvijek a bice ih sve vise i vise
 
Najbolje od svega je što je znam dosta ljudi koji voze BMW-ove motocikle i skoro svi su imali problema ili s kardanskim prijenosom ili sa samom getribom. Mogu vam samo reći da ih popravak nije baš malo koštao. Što je još najbolje imam jedan slučaj kad je čovjeku zablokirao usred vožnje zadnji kotač na modelu GS i to na putu prema Njemačkoj. Sreća da nije pao uglavnom motor je bio nisam siguran 2-5 dana istekla garancija. Imao je gadna natezanja u BMW servisu i na kraju su mu nisam siguran dali gratis ili getribu ili samu montažu. U svakom slučaju jako neugodno i ne baš jeftino iskustvo.
 
skuzio sam da svaki put kad nesto pitam, dobim tolko proturjecnih odgovora da mi je u glavi jos veci zbunj nego prije sto sam pitao  :mrgreen:
ZZR mi je definitivno ljepsi, ali mi je bila jos ljepsa pomisao na kardan i nepodmazivanje svakih 500km :misli:
 
live-for-ride said:
http://www.youtube.com/watch?v=2H-MKBK1Smw&feature=related
i onda netko kaže da nije vozan :mrgreen:




Mora se priznati da je čovijek maher iako mu se na kraju omaklo.
 
fora je čitati kako tako veliki motor nije vozan, težak u zavojima, nije za po gradu, nezgrapan...i onda dođe majstor i sve to popljuje :mrgreen: :mrgreen: