aposaric said:Sve kaj je ostalo za napravit je montirat sve sajle, custom made naravno, zvog veće dužine, napuniti tekućine, otić na tehnički, rega i tak to
Šibnul bum nove fotke ovih dana kad sve to posložim
Ne znam da li itko uopće ovo čita, ali svi komentari su i više nego dobrodošli.
Imam nekoliko pitanja za vlasnike sličnih restauracija:
1. koja je najbolja stanica za tehnički pregled, zagreb ili okolica, gdje rade bajkeri ili nekakvi relativno razumni ljudi? Čul sam da ekipu znaju zajebavati zbog LED signalizacije i sličnih sitnica.
2. Ja imam svu TUV, C9, 4, 1 i sličnu dokumentaciju za sve dijelove na motoru, da li naša vrla država priznaje te standarde?
3. inaće ?
Uglavnom, fala unapred na odgovorima,
lepi pozdrav,
andrija :021:
BeLa-Vg said:Sreli se sinoć kod Iblerovog i Vlaške... Pokazali ti
Samo teraj :wink:
plavi15 said:Volim ovakve teme, pratim.
frane.p said::naklon: :naklon: :naklon: :naklon: :naklon:![]()
nakir said:odlicna tema, odlicne price , rad i autobiografija a bome i nova cura![]()
samo pisi dalje
Fracha said:Kapa do poda majstore...prije bih rekel da si pravi umjetnik! :naklon: Moram priznati da sam uživao čitajući tvoje postove i slike!![]()
![]()
![]()
Ps. Tek sam skužil čari u ovoj temi ''Prerade''![]()
prpa said:šibay
Phobocaster said:jel ima to živih?![]()
rkonfic said:odličan projekt , motor izgleda skroz pristojno pogotovo sa koferima jedino mi nisu sijeli retrovizori odnosno njihov položaj.
Sredju said:A ne da bi mu legle Conti TKC 80.