Kawasaki ZZR600D '90, prerada, restauracija, dorada, brate mili sve po malo :-)

ove gornje poprečne grede su trebale bit gušće postavljene i napuštene malo prek ovih donjih koje su kao nosiva konstrukcija zajedno sa stupovima, al i ovak  (y)
 
Biker_Sisak said:
ove gornje poprečne grede su trebale bit gušće postavljene i napuštene malo prek ovih donjih koje su kao nosiva konstrukcija zajedno sa stupovima, al i ovak  (y)

Daj, ajde, pusti čovjeka sa pi*darijama, za to vrijeme koliko je njemu trebalo da složi tu konstrukciju, ti nisi uspio ni pošteno ošmirglat auspuh na onoj svojoj rižožderskoj kRRRRami.  :jesus:
 
Biker_Sisak said:
ove gornje poprečne grede su trebale bit gušće postavljene i napuštene malo prek ovih donjih koje su kao nosiva konstrukcija zajedno sa stupovima, al i ovak  (y)

uz ovu kuću ide ovakav dizajn  (y)

Pranja said:
Daj, ajde, pusti čovjeka sa pi*darijama, za to vrijeme koliko je njemu trebalo da složi tu konstrukciju, ti nisi uspio ni pošteno ošmirglat auspuh na onoj svojoj rižožderskoj kRRRRami.  :jesus:

:LOL:

Uglavnom, evo još jedan filmek:

https://www.youtube.com/watch?v=EMZCk379XAY&feature=youtu.be

Danas sam napravil dosta posla, naštelal sam karbove, tak da motor dela ko vekerica, lepo i mirno na leru, instantno prima gas, nikaj ne trokira i ne preskače :)

Imal sam jedan problemček, črevo kaj pela ulje do uljnok kilera je prolupalo i počelo je njatke ulje po grani od auspuha, i to je onda onak lepo kuhalo, isparavalo se i išlo mi lagano na jednu stvar, nekak sam previdio taj dio, ali nema veze, rastepel sam to lepo sve dole, otišel u Vep hidrauliku i naručil dva nova šminkerska pocinčana čreva :)

evo par fotki malog pizdeka:

20140603_135923.jpg


20140603_135949.jpg


rupa je taman na početku gumenog dijela crijeva

20140603_140006.jpg


20140603_140043.jpg


tu sam fotkal da vidim da li još negdje slini

20140603_140100.jpg


20140603_140617.jpg


20140603_140719.jpg


20140603_140729.jpg


drugo crevo je ok, ali sam i njega predostrožnosti radi, dal zamijeniti

20140604_130656.jpg


malo pimplanja oko bajka :)

20140604_141030.jpg


skidanje crava proć

20140604_141043.jpg


vidi mama bez ruku

20140604_141112.jpg


20140604_141125.jpg


motor je delal cca 30 minuta zadnjih dana, taman je došlo vreme da se izbaci van "žrtveno" ulje. Kada dojdu novi lajtunzi, ide novo ulje nutra, mislim da sam lepo pročistil zaostale pizdarije koje su se nakupile u bajku nakon kaj je stajal 2 godine

20140604_141142.jpg


20140604_141227.jpg


doost je bilo za danas, skoro sam se zadavil u uljnim isparavanjima, sutra bacam bajk van pod strehu, zato kaj bum hmrl od nedostatka kisika :)



20140604_141409.jpg


buuljaa boli za popizdit :)


20140604_174958.jpg


20140604_175002.jpg


Sutra pokupljam nova creva, dal sam napraviti dužu kuplung sajlu, i mali držač za doljnji dio čok sajle, tak da čim to pokupim idem montirati na bajk, i onda bi to lagano trebala biti pila u voznom stanju, moram još jednom tank očistiti od sranja, za svaki slučaj, da si ne zaštopam karbove koje sam rastavljal i čistil valjda par dana prek zime dok nisu zgledali i delali ko da su iz dućana :)



Ovo je slika žrtvenog ulja koje sam kupil jaako jeftino u nekakvom supermarketu, možda opet bubnem to čudo nutra, bum videl kak bum stajal s lovom :)

20140603_135825.jpg


nastavak slijedi uskoro :)
 
Hard kore'obrada stitnika i cjevi, bitno da vise ne pusta  :mrgreen:
 
prpa said:
dobra majica :mrgreen:

:mrgreen:

ace_of_spades said:
Hard kore'obrada stitnika i cjevi, bitno da vise ne pusta  :mrgreen:

Se bum menjal, cinčal i peglal dok ne bude kak treba  (y)

Pranja said:
Ide to finim tempom. Super je vidjeti bajk pri kraju. (y)

Da da, i ja sam sve zadovoljniji, odmah moral naraste kada se vidi rezultat  :mrgreen:

einstein said:
Dobar posao i još boljki izvještaji!  (y)

(y) Nastavak slijedi uskoro :)

andrej16888 said:
Svaka čast! Karburatori vrište  (y)

Fala :) Vrištali su oni i prije, mene više veseli kaj lepo delaju u leru bez čoka i kaj mašina fino prede. Ovo kada se zalaufaju se vrti mašina na cca 14.000 okretaja, i troši valjda pol deci benge na minutu :)

 
Danas je bilo puno lepih vijesti vezanih za motor :)

Zvali su me dečki koji delaju sajle na Bukovačkoj, sajla je produžena, cijena je odlična, sutra bum to išel pokupiti :)

U VEP hidraulici su fakat napravili perfektan posel sa črevima za uljni kiler, sve su porastavljali, stare dijelove su pocinčali i probušeno crevo su zamijenili sa lepim novim opletenim teflonskim, fakat izgleda lepo, a kaj je najvažnije ne curi :) Također su mi zavarili mali adapter za čok sajlu tak da i to mogu montirati. Evo, moram malo zreklamirati dečke, fakat su ekspeditivni, već sam kod njih 5-6 puta radil neke dijelove, švasal sam jedan plastični givi kofer, delal creva, i sada bum im još dal da mi pocinčaju neke šarafe za motor, uglavnom, cijene više nego korektne, usluga brza i odlična, imam samo pohvale :)

20140605_175800.jpg


šminka :)

20140605_175814.jpg


usporedba staro-novo :)

20140605_175841.jpg


(y)

 
Velika razlika  (y) Reci mi ako nije problem koliko su ti ti na bukovackoj naplatili komplet opletenih kocionih crijeva,si radio i njih?
 
ace_of_spades said:
Velika razlika  (y) Reci mi ako nije problem koliko su ti ti na bukovackoj naplatili komplet opletenih kocionih crijeva,si radio i njih?

Oj  :mrgreen:

Na Bukovačkoj cesti sam dal produžiti serijsku kuplung sajlu, cijena je bila 120 kuna, rok izrade 24 sata. Opletena kočiona creva sam delal u VEP hidraulici u Vrapčanskoj ulici u Zagrebu, cijena je cca 100-120 kuna po komadu bila. Ova creva za uljni kiler sam isto delal u Vrapčanskoj, 100 kuna je bilo komad, varenje jednog malog adaptera sam platil 20 kuna i varenje plastike na Givi koferu, cca 5 komada sam platil cca 140 kuna, uglavnom, rokovi su svi bili unutar jednog dana, ostaviš ujutro, pokupiš popodne. Meni je to fakat odlična usluga, perfektan proizvod, ziher 3-4 puta jeftinije neg da ideš kupovat zamjenski originalan dio, a i u slučaju kočionih crijeva, rekao bih da su opletena crijeva ipak za klasu iznad serijskih gumenih  (y)
 
einstein said:
ŠTAEOVO??? Ploviš, radiš il se zajebavaš???

Oj, ma jebem se s legalizacijama, jos 4 elaborata zavrsim i onda je bajk na redu, zavrsil sam zapravo sve, sam ocistim tank jos jednom, bubnem ga gore i rega i to je to, sibnem prek vikenda koju fotku ak stignem  (y)
 
svaka cast..
opicen si totalno  (y)
gust je citat,samo naprijed..
 
majstore, ti si fenomen!!! Stvarno si si dal truda, volim ovakve projekte pratiti...Isto smo par motora ja i buraz tak riješili, komplet obnova.... Imaš moju podršku  (y)
 
jole.Ri said:
svaka cast..
opicen si totalno  (y)
gust je citat,samo naprijed..

Kayaba said:
majstore, ti si fenomen!!! Stvarno si si dal truda, volim ovakve projekte pratiti...Isto smo par motora ja i buraz tak riješili, komplet obnova.... Imaš moju podršku  (y)

Decki, fala na motivaciji, motor je u ful voznim stanju, neki dan sam ga ful skompletiral i reko ajmo djir po samoborskim bregima. Ide fakat fino, pali ko mina, malo se jos tajebavam sa stimanjem ler gasa ali to je detalj, kad se docepam kompa bubnem fotke

(y)
 
Evo par fotkica sa testne vožnje neki dan :) Napunil sam sve tekućine, sve još jednom pregledal i otišel napraviti par testnih rundi pred kućom. Kada sam videl da sve radi lepo sam se oblekel i otišel na đir po samoborskim bregima  :mrgreen:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


Zaključak

Nakon dve godine laganog rada na motoru bez žurbe i mojim tempom, ovo je skoro gotov motor. Stavil bum mu bočne plastike oko kilera, stuntbar, vjetrobran i to bude onda bilo to. Ja se nadam da idući tjedan idem na regu i onda lagano prema moru guštat ovo ljeto :)

(y)