Kawasaki ZZR600D '90, prerada, restauracija, dorada, brate mili sve po malo :-)

Svaka čast! Motor ima ono nešto, široki volan i okruglo svjetlo, pravi outlaw  (y)
 
Svaka čast,dobar motor i hvala na dobrom štivu.
Ako u tom ljetnom lutanju završiš u Istri javi se da popijemo jednu(2,3,4).
 
Pranja said:

(y)  :mrgreen:

biker4life said:
U moru gluposti na forumu, osvježavajuća tema, svaka čast! (y)

U moru gluposti još jedna kap  (y)

andrej16888 said:
Svaka čast! Motor ima ono nešto, široki volan i okruglo svjetlo, pravi outlaw  (y)

Znam da zvuči bolesno, ali ovaj motor je upravljiviji od biločega kaj sam vozil do sada, položaj za volanom i upravljivost mikronskim pokretima ruke je boooleeesnoo dobra, nemrem skinut smiješak s face :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Petar Crni said:
Svaka čast,dobar motor i hvala na dobrom štivu.
Ako u tom ljetnom lutanju završiš u Istri javi se da popijemo jednu(2,3,4).

(y) Trenutno sam na turneji po jadranu, idućih 6 tjedana sam po dalmaciji uglavnom, neka jedrenja usput i malo susak, pa istra devetimjesec  (y) Pifce nikad ne bum odbil  :bananapivo:

Pinta 001 JA said:

(y) (y) (y) (y)  :mrgreen:
 
Ekipa, fala na lepim riječima, fakat je lepo pročitat blagonaklone komentare, nebumo si lagali ;-)

Nego, ajmo svršit ovu malu sagicu :) Nisam prije nikaj stigel pisat zato kaj sam regal motorček i zadnjih cca 10 dana i soma kilometara od kada je tabla gore mu doslovce VADIMASTURBO ( (R) trademark by Andrija Posarić, PATENT PENDING )

Ajmo redom:


Složil sam sve kak treba, da bajk bude ful tehnički ispravan

20140715_172416.jpg


20140715_172425.jpg


20140715_172434.jpg


Onda sam ga dobro opral i upicanil, otišel na tehnički, osiguranje i te pizdarije, mup, i nešto docnije vidi idiota:

20140716_151829.jpg


Malo me rija čudno gledala na štengama, ali kaj ćeš:)

I jebiga, poslje toga sam upalil bajk i gasim ga sam kad spavam i je***bem  :mrgreen:

20140716_164723.jpg


20140716_164731.jpg


20140716_164806.jpg


20140716_164829.jpg


Pala je odluka da idućih 2 mjeseca odvojim za sebe, vožnju, duhovnu obnovu, šetanje prirodom, slaganje origami pizdarija, lakiranje nožnih noktiju i kak to već rade pravi bajkeri. Večina toga je potpuna neistina, ali libo me tuki :)

Spakiral sam nekaj sitno obleke i bacil se na probni djir od nekih 15 dana po obali da opet upoznam svoj "novi" bajk, jer ipak je ovo jedna sasvim druga zvjerka nego bajk koji sam kupil :)

Kak sam stalno vozil, nisam baš fotkal, mislim da ne bude tu nikakvih putopisa u ovoj fazi

Prva pauza za pljugu je pala na Vratniku. Kao što svi već znate, najbolja štreka asvalta bez prometa i policije u ovom dijelu svijeta se nalazi između Senja i Starigrad Paklenice. Nakon kaj se bajk od Zagreba do Senja u nekih 150 kilometara lagane vožnje fino zagrijal na radnu temperaturu, bilo je vrijeme da mu malo otčepim pipu i vidim kaj može  :mrgreen:

20140718_144852.jpg


Potrošnja po gradu je cca 5 litara, kulturne vožnje. Potrošnja od Karlovca do Senja, cca 100 km, lagane vožnje, cca 90 km/h u šestoj brzini, ovaj deda sa nepotpuno naštelanim karbovima i ventilima troši retardirano malih 4 litara :))))))))))

Od Senja sam krenul fakat na nož,cestu sam u životu prešel cca pedesetak puta u oba smijera, tak da ju dost dobro poznajem, temperatura cca 35 stupnjeva, nove novcate Dunlop Sportmax Qualifier 2 gumice drže ko pašteta bakin tepih. Cestu sam znal odprije, ali smo se ja i ovaj potentni djedica poprilično dobro upoznali  :mrgreen: U svojih 500.000 i kusur zdravih vozačkih kilometara iskustva od kojih nekih 120.000 kilometara u sedlima raznoraznih dvokotača, moram priznat da je gušt i kada voziš nekaj kaj si sam sa puno ljubavi, vremena i pokojom kunom sastavio je definitivno najjebeniji osjećaj :)

KOČNICE:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ZX7-R s kojeg je skinut kompletni prednji kraj ima doslovce iste kočnice kao i više manje svaki Kawasaki tog razdoblja, poprilično standardna Tokico četveroklipna kliješta, jedina je razlika kaj su diskovi malo većeg promjera nego zzr, klješta su dobila nove brtve i sve sajle su opletene i kvalitetne kočione pločice. Koče genijalno, u skladu sa prednjim ovjesom, sa jednim prstom, osjećaj odličan. Vidi se da to nije nekaj novo novcato, ali povratna informacija je jebena.Zadnja kočnica je standarno dvoklipno smećekaj dolazi sa zzr-om, ful servisirana, sve novo, opletena creva, radi, koči, nemam nikaj pametno za reć :)

MOTOR:

tu još ima posla,malo je grub u niskim okretajima, iznad 3000 okretaja počne čupat, do 8 soma vuče ko blesav, od 8-13.000 okretaja je osjećaj ko da želim naguziti sotonu, čupa volan iz ruku, i to je još naglašenije pošto sam mu skratil prenosni omjer :)

Slijedi štelanje ventila, sinhronizacija karbova i nova čreva na karbu, imam osjećaj da negdje malo gubi vakum pa sporije spušta gas na leru. Dječja bolest u ovakvom projektu,easy fix  :mrgreen:




OVJES:

Prednji, do jaja, direktan ne pretvrd,taman za moj stil vožnje

Zadnji, zakiflac, totalni katamadafakingstrofa bulšit, prvom prilikom ide proč. Sjeban je amortizer i sve skupa ide u kantu i stavil bum shock od zzr-12000 čim ga se dočepam. Jednostavno nemre pratiti prednji ovjes i u nagibima de sa svojim gorespomenutim nalakiranim nožnim noktima stružem cestom u malo žeščim nagibima, počne skakutati i onda je to sex :)

to je najveća zamjerka

STRUJA:

sve dela, bajk po noći svetli kaj betlehem :)

Pisal bum još,idem sada piti:)

Evo još koja fotka

20140718_144929.jpg


malo Splita ( fakat malo :) )

20140721_182150.jpg


20140722_105638.jpg


Pes koji misli da je mačka u Rogoznici :)

20140722_202901.jpg


Čujemo se  (y)


 
andrej16888 said:
Kakav si ti luđak! Hahahaha.. UŽIVAJ!  (y)

Fala,budem  :mrgreen: (y)

Evo još par dojmova.

Šlape, ilitiga gume, su po suhoj cesti fakat dobre, ali na kiši i po glanc poliranom splitskom asvaltu baš i nisu neka sreća, nekoliko puta sam se pri startanju i u zavojima našel u laganom driftu, kaj nije problem ali je neočekivano bilo pa me malo stiltalo, definitivno za zimu stavljam gore Sportmax Mutant ili nekaj slično kaj po kiši drži kao i po suhom.

Levi krpani dekl na motoru ima nekakvu mikropukotinu na boku i tu lagano slini ulje van, nikaj strašno ali mi ide na kiflu, još uvijek nisam našel neki zamjenski, tak da je to definitivno nekaj kaj moram srediti kad se vrnem u zg.

Ove duplicolor farbe s kojima sam farbal bajk su totalno loše i na par mjesta je otpala boja, tak da bum stavil par dijelova na pjeskarenje i plastificiranje, moram se ostaviti čorava posla :)


Ak netko negdje naleti na neki zbumbani zzr-d nek šibne link, možda uspijem nabaviti tih par dijelova koji mi trebaju :)

P.S. da li zna netko neku firmu kaj dela zamjenske auspuhe i da pritom izdaje homologacije? Kaj je sa Lastovčićem, su oni još ovlašteni za to?
 
Danas je bajkdobil malo offroad vožnjice, nikaj pretjerano, nekaj sitno oko Šibenika i Rogoznice :)

Jezero Zmajevo oko

20140723_190115.jpg


20140723_190135.jpg


20140723_190853.jpg


20140723_190903.jpg


20140723_190916.jpg


Ja presretan :)  (y)
 
tonciv666 said:
Samo gustaj!

Poslano sa mog GT-I9300 koristeći Tapatalk 4

Radim na tome, već četvrti tjedan laganog guštanja po jadranu, bajk je trenutno u rijeci pa za par dana nastavljamo dalje :)
 
bajk je o-o-o-dličan!  (y)  (y)

da ja imam takvog (a nemam niti ću ikad imat, osim ako ga ne kupim, jer nemam ni vremena ni živaca tako pedantno šrafat), još bi samo stavil neke mikro oplate, čisto da sakrije onih par žica....

ali motor nije moj, tako da  (y) (y)
 
SM Blade said:
bajk je o-o-o-dličan!  (y)  (y)

da ja imam takvog (a nemam niti ću ikad imat, osim ako ga ne kupim, jer nemam ni vremena ni živaca tako pedantno šrafat), još bi samo stavil neke mikro oplate, čisto da sakrije onih par žica....

ali motor nije moj, tako da  (y) (y)

Fala na feedbacku :) Oplate definitivno dolaze nekakve na prednji kraj, sam kaj još nisam iskopal neke koje mi se sviđaju i koje bi pasale gore uz minimalne izmjene, rezanje i te spike  (y)
 
Nero said:
Zakon projekt :)

Za divno cudo, zavrsen :mrgreen: :mrgreen:

Gustaj!

(y) Guštam :) Motor je u voznom  stanju, a nisam baš ziher da bude ikada bil završen :) To bu bil proces koji bude trajal godinama ako ga u međuvremenu ne prodam i nabavim si neki novi projektić:)

Bilo bude još fotki slaganja i svega živoga kada se vrnem u zg pa najdem cajta za jedan malo bolji servis i lagani tuning :)

(y)
 
Znači ti si kao i ja, nije bitan cilj, već kako dolaziš do njega :D
 
aposaric said:
(y) Guštam :) Motor je u voznom  stanju, a nisam baš ziher da bude ikada bil završen :) To bu bil proces koji bude trajal godinama ako ga u međuvremenu ne prodam i nabavim si neki novi projektić:)

Bilo bude još fotki slaganja i svega živoga kada se vrnem u zg pa najdem cajta za jedan malo bolji servis i lagani tuning :)

(y)

Ma na zavrsen mislim vozi  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Pun je forum projekata koji nikad nisu provozili.

Dajes mi inspiraciju da uzmem svoju staru ragu nazad i obojam je sprejom  :LOL: :LOL: :LOL:
 
catevs said:
Znači ti si kao i ja, nije bitan cilj, već kako dolaziš do njega :D

Bitno je da se nekaj dela i da se šarafi, sve ostalo sudetalji  :mrgreen:  (y)
 
Nero said:
Ma na zavrsen mislim vozi  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Pun je forum projekata koji nikad nisu provozili.

Dajes mi inspiraciju da uzmem svoju staru ragu nazad i obojam je sprejom  :LOL: :LOL: :LOL:

Ma vozil je on i kada sam krenul s preradom, sam kaj sada opet ima ovjes, rasvjetu, odlične kočnice i ponaša se kao malo suvremeniji motorček :) Kaj se tiće farbanja sprejem, mislim da bum idući put daj dio posla ipak ostavil na plastificiranje :)

(y)

(y)