kle 500

Chimpa said:
pegaso, novi, ima masinu od Xt 660

Ja bi prije rekao da je obratno ili ipak nešto treće jer.....oba motora imaju identične mašine koje proizvodi Minarelli...dakle nije ni yamaha ni aprilia :wink:
 
Medic said:
Ja bi prije rekao da je obratno ili ipak nešto treće jer.....oba motora imaju identične mašine koje proizvodi Minarelli...dakle nije ni yamaha ni aprilia :wink:

OK .. znam samo da imaju istu masinu  (y)
 
polovni KLE je suludo precijenjen, slazem se... to nema nikakve veze sa logikom ili razumom...

:misli:
 
:x
čekaj mmalo kaj fali folkici, ja sam vozil i golfa a sad passata i nikad nikakvih problema. Je da je passat 94 godište ali 200000i nikakvi problemi. Ako je i kle takav onda nije suluda cijena.
Ja več ako platim onda očekujem da to traje 8)
 
veliki said:
:x
čekaj mmalo kaj fali folkici, ja sam vozil i golfa a sad passata i nikad nikakvih problema. Je da je passat 94 godište ali 200000i nikakvi problemi.

200000 km prođe svaki auto, to uopće nije respektabilna cifra, osim
u VW vozača.  :mrgreen:
 
Mi uspjeli potrefit KLEa 2005. godina, 5000 km, registriranog godinu dana, sa Givi maxi koferom 52 litre (1700 kn) i crash barom (cca.1000 kn), za 35.000 kn.
KLE  (y)
Pegaso mi je nekak softy, nekak, ne znam...
Btw, čitala sam u nekom moto časopisu koje piz**arije su imali ljudi sa Ingkartom koji je dilao apriliu i sa servisom, ljudi su čekali dijelove po godinu dana.
Ne znam kakva je sada situacija, ali to svakako treba uzeti u obzir...
 
Mislim da je odlučeno,,novi kle500 ili polovna honda translap. (y)
Išo sam pogledati tu hondu i nisam se dao van iz dučana,,,stvarno je prekrasan motor,,,a da se ima para uzelo bi se honda cbf,,isto nešto prekrasno..
hmmm, realnost je jedno a želje drugo. :(
 
Ljiki said:
Btw, čitala sam u nekom moto časopisu koje piz**arije su imali ljudi sa Ingkartom koji je dilao apriliu i sa servisom, ljudi su čekali dijelove po godinu dana.

Je istina je. Jednom mom kompiću su više mjesec dana slagali pegaso. Gasio  se i nikako nisu mogli skužit gdje struja zeza. Nedugo nakon toga ga je prodao i kupio skuter :mrgreen:

2veliki: Ma nemam ja ništa protiv folcike, osim što su preskupi i deeebelo precijenjeni, oprema im je za k....i totalno čudnih kombinacija(frend ima službenu novu boru, auto. klima i prozori na roštiljanje npr.....mislim ono), previše ih je i niti jedan novi više ne valja upola kao taj tvoj stari passat :wink: Ali dobro...nećemo više ipak o autima.... (y)
 
Misliš da valja riskirati i kupiti polovni transalp, nego biti siguran da je motor ok  -kle-. :misli:
Ja mislim da mi je bolje kupiti novo nego mačka u vreči. :misli:
 
veliki said:
Misliš da valja riskirati i kupiti polovni transalp, nego biti siguran da je motor ok   -kle-. :misli:
Ja mislim da mi je bolje kupiti novo nego mačka u vreči. :misli:

Jooj, opet to riskiranje i spike... Pa ako kupuješ nešto u što nisi
siguran, valjda povedeš nekog iskusnog... Meni je tak svejedno
što ćeš kupiti, ja bi odabrao TA od ta dva definitivno.
 
Robert S said:
Ako mozes zatvoriti financijsku konstrukciju - honda u svakom slucaju

Eto, čovjek je odgovorio na pravi način  (y) KLE je fin
motorich, no pored TA, no, no...
 
dečki BOK!
malo sam čital vaše komentare na KLE, ja ga imam od prošle godine i napravio sam 14000km, bez ikakvog problema, osim servisa (ulja i filtera) promjenio sam zadnju gumu, disk pločice prednje (9000km) i zadnje na 12000km .

i meni se dopadaju neki drugi motori, ali treba gledati i početnu cijenu svakoga od njih te troškovi održavanja istih i ono najvažnije kakvi su vaši zahtjevi za vožnju. (kaj če ti jurilica ako imaš muda stisnut gas samo na karlovačkoj)

vrijednost pada 1god-20%, sljedeće -10%, i zato je malo mala razlika između novog i 1-2god starog kle-a jer osnovica je mala, svaki motor gubi vrijednost do svoje 4-5god starosti, a onda najviše ovisi o održavanju odnosno o stanju motora.

moje mišljenje je da je KLE za 43000kn bez rege, za osobu koja nije previše zahtjevna i kojoj motor služi za normalnu vožnju do PitStopa i mora sasvim ok, i svo to zadovoljstvo neće osijetiti na novčaniku i imati će full pouzdan motor.

kasnije sa više km pod guzicom pojaviti će se potreba za nešto snažnijim motorom tipa V-storm, ali to je i veća cijena motora, registracije, servisa i guma.

NARAVNO O UKUSIMA SE NE RASPRAVLJA
 
Pricaj mi o tome - jucer registrirao KLV - 2700 kuna!!!

:punk: :punk: :punk: :punk:

Blazen bio cjenik usluga i obaveza na KLE-u....

 
pripazi kod rabljenog da je na 12000 najveci redovni servis na KLEu (950kn) a malo poslije obicno treba i gume promijenit.
 
čuj, na svakom moraš redovito radit servise ako želiš imat pouzdan motor i stalo ti je do njega.
koje si metnul gume na KLE (mislim ako si ih promjenio- ja ču za iduću sezonu ih morat mjenjat pa zato pitam).
vulčiću, ajmo organizirat jedan izlet do Trakoščana ljubitelja KLE-a i sličnih motora.

 
Ima vec temu KLE meeting. Predlazem da to budu samo KLE-ovi i da bude samo vas susret jer ako se skupi svega, onda ce to biti samo jos jedan neformalni susret...

Mislim da je GrandWizzard dobro sve poslozio i da se bi na KLE-ovima mozete okupiti i provozati se u grupi, mislim da ce ta skupina izgledati impresivnije nego da dodju svi zainteresirani...