kle 500

Bilo bi super kad bi u koloni bili samo enduro motori, tu spada kle, transalp, dr-ovi i slično. (y)
 
pinty said:
dečki BOK!
malo sam čital vaše komentare na KLE, ja ga imam od prošle godine i napravio sam 14000km, bez ikakvog problema, osim servisa (ulja i filtera) promjenio sam zadnju gumu, disk pločice prednje (9000km) i zadnje na 12000km .

i meni se dopadaju neki drugi motori, ali treba gledati i početnu cijenu svakoga od njih te troškovi održavanja istih i ono najvažnije kakvi su vaši zahtjevi za vožnju. (kaj če ti jurilica ako imaš muda stisnut gas samo na karlovačkoj)

vrijednost pada 1god-20%, sljedeće -10%, i zato je malo mala razlika između novog i 1-2god starog kle-a jer osnovica je mala, svaki motor gubi vrijednost do svoje 4-5god starosti, a onda najviše ovisi o održavanju odnosno o stanju motora.

moje mišljenje je da je KLE za 43000kn bez rege, za osobu koja nije previše zahtjevna i kojoj motor služi za normalnu vožnju do PitStopa i mora sasvim ok, i svo to zadovoljstvo neće osijetiti na novčaniku i imati će full pouzdan motor.

kasnije sa više km pod guzicom pojaviti će se potreba za nešto snažnijim motorom tipa V-storm, ali to je i veća cijena motora, registracije, servisa i guma.

NARAVNO O UKUSIMA SE NE RASPRAVLJA
Slažem se sa svime,a vjerujem i svi koji voze KLE.Oni koji ga nemaju niti ne mogu o njemu ništa konkretno reć.Igrom slučaja osim KLE-a, kad god mi se hoće vozim i vrhunsku(bez pretjerivanja)Hondu VFR.I najbolje je od svega to što sam zaključio da mi je otada KLE još draži.Jednostavno za povremene želje provozam se(na kratke relacije)na skupljem i sasvim drukčije koncipiranom motoru i onda se vraćam "katici za sve"jer su moje potrebe baš rođene za njega-KLE!Bio sam u nedjelju na Grobniku sa ekipom na kojekakvim motorima i uz visoki tempo potrošnja mi je sa Shacalom bila malo iznad 5 l.A bio sam kao na nekom cruiseru-turistički opušten i bez puno brige za mokru cestu što je nekima sa širokim šlapicama stvaralo nemale probleme.Raspravljati o tome jel'bolji novi KLE ili stara Honda nije baš korektno,jer je novo-novo.A Transalp sigurno(provjerio mnogo puta)neće vozaču KLE-a "otvoriti oči".Možda netko tko nije u mojoj situaciji razmišlja drukčije,ali vjerujte da je tako.Zapravo,najbolje bi bilo imati dva motora.. :D
 
vlucic said:
polovni KLE je suludo precijenjen, slazem se... to nema nikakve veze sa logikom ili razumom...

:misli:
U potpunosti se slažem........
 
Jučer sam se vrnul iz Bratislave nakon 5 dana vozikanja po Madji i Austriji,trosil mi je 3,8 litara i oduševljen sam s njim
 
Bil said:
Jučer sam se vrnul iz Bratislave nakon 5 dana vozikanja po Madji i Austriji,trosil mi je 3,8 litara i oduševljen sam s njim

Izvrstan motor kaj bi bil drugi da imam love!  (y)
 
Bil said:
Jučer sam se vrnul iz Bratislave nakon 5 dana vozikanja po Madji i Austriji,trosil mi je 3,8 litara i oduševljen sam s njim
Na 150 km!? Malo pretjeruješ. Prije par mjeseci sam vozio KLE (normalna vožnja) i potrošnja nije bila ispod 5 litara. Ipak je to preko 200 kg težina motora.
 
Bobo1 said:
Na 150 km!? Malo pretjeruješ. Prije par mjeseci sam vozio KLE (normalna vožnja) i potrošnja nije bila ispod 5 litara. Ipak je to preko 200 kg težina motora.

Iz iskustva, može, kad mi je KLE bio u fazi razrade (vožnja na 4000 ok/min) trošio je upravo nešto manje od 4 litre, da li netko može izdržati tako voziti 5 dana je već druga stvar.
 
privatno imam kle a službeno hondu trans alpa ,,,,,,,,ijako su to dvije klase motora honda je svojom opremom motorom i kočnicama klasa motora viša .skrenut ću pažnju sa visinom od 1.80 m na trans alpi pri dužim vožnjama imam vrlo ružan položaj nogu (grčevi) potrošnja mu je puno veća zvuk kle nemjerljiv pogotovo postavljanjem šakala. motor je tromiji teži... svakako ja bih uzeja novo   ijako kad bi bila solucija motor kle star dvi a trans alpa četri uzeja bi hondu

U ovoj soluciji jako je bitno koliko je honda stara


kle
vožnja smirena potrošnja ispod 5 litara  i to mi je auspuh otvoren
živom vožnjom nikad nije išla preko 7,5 litara
trans alpa tvornička
potrošnja preko 7 litara
življa vožnja potrošnja skače na 10-11litara
 
KLE je ludilo motor za svoju cijenu,neces moc preticat na svakom kantunu ali isplati se cekat za 20 000 kuna.Ako imas love rađe uzmi FZ6 S
 
Vice said:
KLE je ludilo motor za svoju cijenu,neces moc preticat na svakom kantunu ali isplati se cekat za 20 000 kuna.Ako imas love rađe uzmi FZ6 S

KLE = Kawasaki Limited Edition  :mrgreen:
 
mašina koja se nalazi na KLE-u je od 1987 godine kada se je počela montirati na GPZ-500,porijeklo vuče od LTD 440 pa preko 450 dok mu konačno nisu odredili 500ccm.nisam 100% siguran,ali u osnovnoj izvedbi to je bio agregat za struju u japanskoj vojsci (tak sam čul).187-95+175-65+stvari za 3 dana u Pulu=297km i potreba za rezervom(12,5L).niš nije mali niti neudoban(ja sam preobukao sic)
potrošnja po gradu sa otvorenim auspuhom 237km i okrečem rezervu.lanac sa lančanicima  823kn,filter ulja 69kn(paše od VFR,CB1300),rega 1216kn.
naravno da ima i nedostataka:
slabo koči(stavi opletena crijeva i druga priča)
među ubrzanje(otvoreni auspuh čini čuda)
loš pogled iza(redukcije za retrovizore stavi)
bitno da nije padano pa da je nešto spigano,pregledaj si gume(1600kn 2kom Pirelli),lanac(823kn),pločice kočnica(175knx2)
iskreno mislim da se nebuš zeznul i da buš užival u svakom kilometru

puno sretnih km svima