KMS i polusintetika

dzvonarevic

Member
Već je puno pisano o temi ulja (koja i zašto...) pa nebi ponovo o tome, ali imam jednu dilemu. Naime KMS, servis s dobrim pedigreom, u sportske motore namijenjene cestovnoj vožnji toči polusintetska ulja. Vjerujem da je polusintetika i više nego dovoljno dobra, no neki drugi također ovlašteni serviseri toče full sintetiku, a isto tako na stranicama od npr. Silkolena ili Motula se za ZX10R preporuča sintetika. Zanimaju me Vaša mišljenja.
 
..polusintetika za cestu je sasvim ok, jedino ak si na pisti onda je full sintetika  bolja..vjerujem da Dario zna kaj radi (y)
 
Kolega upravo razrađuje novog 600r sa mineralnim uljem(stigao iz KMS-a)

komentar molim :mrgreen:
 
KAMENI DJ said:
Kolega upravo razrađuje novog 600r sa mineralnim uljem(stigao iz KMS-a)

komentar molim :mrgreen:

Do prvog servisa ce u motoru biti mineralno ulje, da si pitao daria objesnio bi ti.. Ici ce drugo nakon 1000km  (y)
 
Ma ja uopče ne sumnjam u njihovu stručnost,jer da sumnjam promijenio bih servis, no možda su malčice "prekruti" u nekim stavovima. Vjerujem da sintetika ne može štetiti, razlika u cijeni je zanemariva, a meni bi "srce bilo na mijestu".
Što se tiče ulja za razradu (1000km), slažem se s mineralnim, i do 1.servisa je polusintetika OK, ali nakon toga (6000km) ja bih rado metnuo sintetiku.
 
pa onda traži da ti uliju full sint. Valjda to nije problem...
 
Da ak ti oces uliti sintetiku, stvit ce ti ju, nije problem...
 
dzvonarevic said:
Problem je !
Toče samo Motul ili Shell polusintetiku. Pitao sam ih. I jasno, motor je pod garancijom.

pitaj nek ti stave 10w40 umjesto 15w50. Isto je polusintetika ali je malo bolje. Prenosim rijeci jednog servisera.
 
U vecini njemackih servisa se u R motore stavlja polusintetika osim na zahtjev vlasnika za nesto drugo. (y)
Sogor vozi ZX10R i cijelo vrijeme mu toce polusintetiku a meni su u Hondi cak preporucivali da ne stavljam fullsintetiku ako se vozim vecinom po cesti i u nekakvim normalnim rezimima voznje.
 
Tommee said:
Do prvog servisa ce u motoru biti mineralno ulje, da si pitao daria objesnio bi ti.. Ici ce drugo nakon 1000km  (y)

Ma meni je jasno ali sam namjerno napisao da vidim komentare (y)

i dalje mi nije jasno zašto razglabate o stvarima koje su odredili stručni ljudi :misli:

sipaj polusint.10W40, nemoj preči preko 10 000 i mašina če pjevušiti (y) (y) (y)
 
na većini motora za cestvnu upotrebu u servisima po defoltu stavljaju polusintetiku osim ako baš ne tražiš sintetiku izričito
 
NEKID said:
na većini motora za cestvnu upotrebu u servisima po defoltu stavljaju polusintetiku osim ako baš ne tražiš sintetiku izričito

koje ulje stavljaš u svoga sv-a?.....meni je polusintetkao od motula 5100 dopizdila...lupa mjenjač....malo previše za moj ukus....
 
enduro...custom...mogu polusintetiku...."R" motori sintetiku....stabilnija je na visim temperaturama....manje hlapi... stiti masinu na visokim okretajima....i kod hladnog starta posebice.... Neznam koje su to fore polusint...mineralno ulje....u motocikl sa 14.000 okr.... :misli:Dali samo kawasaki i suzuki u Hrvatskoj rade tako ? Mozda je stvar dobavljaca i godisnjeg plana prodaje ulja... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
enduro...custom...mogu polusintetiku...."R" motori sintetiku....stabilnija je na visim temperaturama....manje hlapi... stiti masinu na visokim okretajima....i kod hladnog starta posebice.... Neznam koje su to fore polusint...mineralno ulje....u motocikl sa 14.000 okr.... :misli:Dali samo kawasaki i suzuki u Hrvatskoj rade tako ? Mozda je stvar dobavljaca i godisnjeg plana prodaje ulja... :mrgreen:

I još ima jedna stvar - koliko ima u polusintu minerale? 30% ? 50% ? 70? Što
više minerale to veće sranje od ulja. Nema razlog ne točiti fullsint u Rmotore,
iako zadovoljava i ostalo.
 
KAMENI DJ said:
i dalje mi nije jasno zašto razglabate o stvarima koje su odredili stručni ljudi :misli:

U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type  -  API SE, SF or SG
                      -  API SH or SJ with JASO SA
Viscosity  -  SAE 10W40
Capacity  -  3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.
 
dzvonarevic said:
U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type  -  API SE, SF or SG
                      -  API SH or SJ with JASO SA
Viscosity  -  SAE 10W40
Capacity  -  3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.

U manualu i za z750 pise ta gradacija ali u KMS-u i svugdje drugdje stavljaju 15w50. Onda?
 
Bruno_rv said:
U manualu i za z750 pise ta gradacija ali u KMS-u i svugdje drugdje stavljaju 15w50. Onda?

Za gradaciju piše da može biti i drugačija ovisno o vanjskoj temperaturi, odnosno preporuča se drugačije za vožnju po npr. ljeti i zimi.
 
nije istina , pa ja stavljam 15-50 sintetiku tako da ...