KMS i polusintetika

sintetika moze biti i 5w i 10 w............ipak zavisno o klimatskim uvjetima i konstrukciji masine( 5w je prvenstveno za masine opremljene hidraulicnim podizacima ventila) kod nas zadovoljava u potpunosti 10w 40....ili 10w 50...Mozemo ga koristiti tokom cijele godine....Mineralno ulje...i polusintetika u moj motor....ne hvala ! :D A pogotovo ne 15 w 40....ili nedaj boze 20w 40....ulje koje se koristilo prije 20 godina u ondasnje vrijeme zrakom hladenim "jurilicama"....a bogami i ranije.......
 
markookram said:
nije istina , pa ja stavljam 15-50 sintetiku tako da ...

eto , neznaju ni serviseri sve.  (y)

bmw m 5 said:
sintetika moze biti i 5w i 10 w............ipak zavisno o klimatskim uvjetima i konstrukciji masine( 5w je prvenstveno za masine opremljene hidraulicnim podizacima ventila) kod nas zadovoljava u potpunosti 10w 40....ili 10w 50...Mozemo ga koristiti tokom cijele godine....Mineralno ulje...i polusintetika u moj motor....ne hvala ! :D A pogotovo ne 15 w 40....ili nedaj boze 20w 40....ulje koje se koristilo prije 20 godina u ondasnje vrijeme zrakom hladenim "jurilicama"....a bogami i ranije.......

znaci kazes da je najbolje staviti ful sintetiku i to 10w40. to bi trebalo napomenuti serviseru unaprijed,jel tako , jer ako samo kazem 10w40 ,vjerojatno ce staviti polusint. Ili se varam?
 
pak said:
koje ulje stavljaš u svoga sv-a?.....meni je polusintetkao od motula 5100 dopizdila...lupa mjenjač....malo previše za moj ukus....

motul 5100 ester, ne lupa niš  :misli:
 
Bruno_rv said:
eto , neznaju ni serviseri sve.  (y)

znaci kazes da je najbolje staviti ful sintetiku i to 10w40. to bi trebalo napomenuti serviseru unaprijed,jel tako , jer ako samo kazem 10w40 ,vjerojatno ce staviti polusint. Ili se varam?
ti kazi serviseru.........motul 10w 40....double ester.........ili castrol 10w 50 power superbike....i nema greske...to je najbolji izbor...sintetika naravno... (y)
 
dzvonarevic said:
U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type  -  API SE, SF or SG
                      -  API SH or SJ with JASO SA
Viscosity  -  SAE 10W40
Capacity  -  3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.

Nije SA nego MA
 
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html  (y)
 
dzvonarevic said:
U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type  -  API SE, SF or SG
                      -  API SH or SJ with JASO SA
Viscosity  -  SAE 10W40

Capacity  -  3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.

Ajd mi nađi jedno moto ulje koje ne pripada u ovo boldano? Ne postoji.
Dakle, to šturo prepisivanje iz manuala ne govori ništa konkretno.
Gradacija već da. Iako ni ona nije feature.
 
Da li itko onda ima kakvu ideju zašto KMS inzistira na polusintetici kada je sintetika kvalitetnija u svim segmentima?
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
Iz starih se članaka štoviše vidi da se sintetika bezuvijetno preporuča.

 
dzvonarevic said:
Da li itko onda ima kakvu ideju zašto KMS inzistira na polusintetici kada je sintetika kvalitetnija u svim segmentima?
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
Iz starih se članaka štoviše vidi da se sintetika bezuvijetno preporuča.

Ja nemam ideju. Niti me zanima. Vjerujem sebi i ljudima koji se profesionalno
bave uljnom problematikom ( M900, naprimjer ), tek onda serviserima  (y)
 
Ma da mi motor nije pod garancijom, ulje bi si mjenjao sam, i uopče nebi dvojio. Do sada sam uvijek točio PRO 4 PLUS, pa bi tako i nastavio, no ovako moram u sevis. KMS mi se višestruko dopao i dojmio (y), a jedino im ovo sa uljem malo zamjeram :palacdolje:.
Štoviše, razmišljam da nakon povratka sa servisa izlijem njihovu polusintetiku i ulijem sint. Jedino me tako ulje malo previše košta...
A ko zna, možda još u međuvremenu promjene mišljenje.
 
a jel itko od vas upitao starog Daca zašto je tako? i da li znate da jedino stari Dac ide na službene godišnje kawine seminare u Nizozemsku? da li ste se zapitali da li bi ljudi zarađivali više da prodaju skuplje ulje jer se zarađuje na % cijene?

..... i na kraju, baš je dobro kad znamo više od službenog servisa  :misli:
 
4rijeke said:
a jel itko od vas upitao starog Daca zašto je tako? i da li znate da jedino stari Dac ide na službene godišnje kawine seminare u Nizozemsku? da li ste se zapitali da li bi ljudi zarađivali više da prodaju skuplje ulje jer se zarađuje na % cijene?

..... i na kraju, baš je dobro kad znamo više od službenog servisa  :misli:

To nitko ne kaže, znaju oni štošta o servisiranju što mi ne znamo, no
po čemu je serviser istovremeno i znalac o uljima i mazivima. Možda
jedan od deset. Ta dva zanimanja nemaju puno veze, odnosno ne
moraju imati. Ionako japance zadovoljava po defaultu gotovo sve što
je prisutno na tržištu. Radi se čisto o tome da netko objasni argumentirano
sa tehničkog stajališta zašto je ( ako je ) bolje voziti na polusint nego na
full sint, motore poput modernih R-ova. To do sada nitko nije objasnio a da
ima smisla. Barem meni. Ja zapravo znam odgovore, samo čekam da vidim
da li još netko zna.  :mrgreen:
 
meni sad nije jedna stvar jasna
u onom gore tekstu Saše pise kako je dobivao od suzukia , sa više strana , infornacije da je 10 000 okrekaja granica kod 4 cil . masina i da se tu dalje sipa iskljucivo sintetika ...
a nije mi jasno kakva je onda potreba za sintekikom kod automobila gdje se mašine vrte ajmo reć do 6-7 000 okretaja ?
nije baš vezano za motore znam , ali ...
 
AnteK said:
To nitko ne kaže, znaju oni štošta o servisiranju što mi ne znamo, no
po čemu je serviser istovremeno i znalac o uljima i mazivima. Možda
jedan od deset. Ta dva zanimanja nemaju puno veze, odnosno ne
moraju imati. Ionako japance zadovoljava po defaultu gotovo sve što
je prisutno na tržištu. Radi se čisto o tome da netko objasni argumentirano
sa tehničkog stajališta zašto je ( ako je ) bolje voziti na polusint nego na
full sint, motore poput modernih R-ova. To do sada nitko nije objasnio a da
ima smisla. Barem meni. Ja zapravo znam odgovore, samo čekam da vidim
da li još netko zna
:mrgreen:

Super si rekao . Toliko vremena se razglaba o uljima, koje je bolje, zasto ovo nije dobro itd itd , a ti znas odgovore. Oces 100 kn pa da nam kazes?  8)
 
Al je zgodno kad jedna RRvacka ima toliko znaiša, svi se u sve razumiju a kada se dođe u servis svi šute ko pickice i nemaju prigovora i zamjerki :LOL:

reći ču samo jedno,   gradacija ulja se bira po tome u kakvim se uvjetima vozi motor odnosno podneblju u kojem se vozi.

sve ostalo ide pod "pusti priče Snježana"

još veča je filozofija kod intervala servisa od 5-6 tisuča k. :LOL:

ajmo replika ionako sabora nema 2 mj. :mrgreen:
 
AnteK said:
znaju oni štošta o servisiranju što mi ne znamo, no
po čemu je serviser istovremeno i znalac o uljima i mazivima.

Vjerovatno sluša preporuku proizvođača, no imam i ja jedno pitanje za znalce: Kad je sintetika toliko nadmoćna zašto se uopće rade mineralna i polusintetička ulja?
 
mi smo na kamionima gdje je preporuka sintetika stavili mineralno, kamioni su stalno trošili sintetiku, dok mineralno ništa, čak je mirnije i radio

za neke mašine sintetika jednostavno nije najbolje rješenje