markookram said:nije istina , pa ja stavljam 15-50 sintetiku tako da ...
bmw m 5 said:sintetika moze biti i 5w i 10 w............ipak zavisno o klimatskim uvjetima i konstrukciji masine( 5w je prvenstveno za masine opremljene hidraulicnim podizacima ventila) kod nas zadovoljava u potpunosti 10w 40....ili 10w 50...Mozemo ga koristiti tokom cijele godine....Mineralno ulje...i polusintetika u moj motor....ne hvala ! A pogotovo ne 15 w 40....ili nedaj boze 20w 40....ulje koje se koristilo prije 20 godina u ondasnje vrijeme zrakom hladenim "jurilicama"....a bogami i ranije.......
pak said:koje ulje stavljaš u svoga sv-a?.....meni je polusintetkao od motula 5100 dopizdila...lupa mjenjač....malo previše za moj ukus....
ti kazi serviseru.........motul 10w 40....double ester.........ili castrol 10w 50 power superbike....i nema greske...to je najbolji izbor...sintetika naravno...Bruno_rv said:eto , neznaju ni serviseri sve.
znaci kazes da je najbolje staviti ful sintetiku i to 10w40. to bi trebalo napomenuti serviseru unaprijed,jel tako , jer ako samo kazem 10w40 ,vjerojatno ce staviti polusint. Ili se varam?
dzvonarevic said:U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type - API SE, SF or SG
- API SH or SJ with JASO SA
Viscosity - SAE 10W40
Capacity - 3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.
dzvonarevic said:U "Motorcycle service manualu" za ZX10R piše:
Engine oil Type - API SE, SF or SG
- API SH or SJ with JASO SA
Viscosity - SAE 10W40
Capacity - 3,7L
Dakle nije nigdje rečeno dali sint. polusint ili mineralno, već samo gradacija i standardi koji moraju biti zadovoljeni, pa vjerujem da je izbor ulja prepušten na volju servisera, čija mišljenja nisu istovjetna oko izbora ulja.
dzvonarevic said:Da li itko onda ima kakvu ideju zašto KMS inzistira na polusintetici kada je sintetika kvalitetnija u svim segmentima?
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
Iz starih se članaka štoviše vidi da se sintetika bezuvijetno preporuča.
4rijeke said:a jel itko od vas upitao starog Daca zašto je tako? i da li znate da jedino stari Dac ide na službene godišnje kawine seminare u Nizozemsku? da li ste se zapitali da li bi ljudi zarađivali više da prodaju skuplje ulje jer se zarađuje na % cijene?
..... i na kraju, baš je dobro kad znamo više od službenog servisa :misli:
AnteK said:To nitko ne kaže, znaju oni štošta o servisiranju što mi ne znamo, no
po čemu je serviser istovremeno i znalac o uljima i mazivima. Možda
jedan od deset. Ta dva zanimanja nemaju puno veze, odnosno ne
moraju imati. Ionako japance zadovoljava po defaultu gotovo sve što
je prisutno na tržištu. Radi se čisto o tome da netko objasni argumentirano
sa tehničkog stajališta zašto je ( ako je ) bolje voziti na polusint nego na
full sint, motore poput modernih R-ova. To do sada nitko nije objasnio a da
ima smisla. Barem meni. Ja zapravo znam odgovore, samo čekam da vidim
da li još netko zna.
AnteK said:znaju oni štošta o servisiranju što mi ne znamo, no
po čemu je serviser istovremeno i znalac o uljima i mazivima.