KMS i polusintetika

SaleKT said:
mi smo na kamionima gdje je preporuka sintetika stavili mineralno, kamioni su stalno trošili sintetiku, dok mineralno ništa, čak je mirnije i radio

za neke mašine sintetika jednostavno nije najbolje rješenje
nemos usporediti kamion koji ima 2500 okretaja.....i motor koji se vrti preko 14.000...... :shock: Kamionu i da stavis mazut.....vozio bi.....motor nebi... :mrgreen:  Visoki okretaji i visoke temperature rada masine su te koje zahtjevaju najbolje ulje....jer i najbolje ulje ce na visokim temperaturama malo ishlapiti....a da ne pricamo kako izgleda ulje koje ciruklira svojim kanalima na 14.000 okr....koje postaje maglica.....Zato i postoje silni "labirinti" prije iberlaufa na bloku ili glavi motora...koji sprecavaju da ulje jednostavno ne izleti u airbox...radi tih visokih okretaja....
 
Ja u svoju staru uljaru iz 92 god,sipam Motul 300V Full sintetic(double ester)mjenjač ko mliko a ne troši ga ni kapi,mjenjam ga na 5.000 km!Na deklu mi piše 10W40 ali to je bilo 92 godine kad su to pisali,nije bilo ni izašlo na tržište full sintetic!
 
djekomax said:
Ja u svoju staru uljaru iz 92 god,sipam Motul 300V Full sintetic(double ester)mjenjač ko mliko a ne troši ga ni kapi,mjenjam ga na 5.000 km!Na deklu mi piše 10W40 ali to je bilo 92 godine kad su to pisali,nije bilo ni izašlo na tržište full sintetic!

Bilo je itekako sintetike

ja ju pametno nasipao u tenere 600 ono nije beg cicija, i nakon 1500 km skužim da mi je ulje koje dospije preko iberlaufa rastopilo zračni filter i on se počeo runiti i ulaziti na usis mašine :LOL:

kvačilo je počelo proklizivati kada motor uđe u veče okretaje(provjeravao kvačilo da nije u kvaru-ništa)

primjetio veču potrošnju ulja kada se dobro zagrije.....

sva ta sra..a su nestala kada sam se pod hitno vratio na polusint(10W40)
(inače njegovo propisano ulje je 20W40) :misli:
 
Može bit svašta,samo meni zadovoljava sve uvjete,ne proklizava,ne troši ga,nema u filteru ništa sve za 5,a zavisi i od motora do motora koje mu odgovara!
 
Ja u svog dragog strsljena sipam samo Silkolene Pro 4 Plus 10w50 sintetiku, mijenjam skupa sa filterom svakih 6000 km i svako proljece nakon zimskog sna. Tu ne gledam koliko je presao, jednostavno zimsko ulje mora da leti van iz motora a sezona se zapocinje sa novim i svjezim uljem.  :wink:
Inace, sa pomenutim uljem motor radi normalno i tiho, mjenjac ne lupa, lamele ne klizu a na 6000 km potrosi oko 2 dl.
 
Bruno_rv said:
Super si rekao . Toliko vremena se razglaba o uljima, koje je bolje, zasto ovo nije dobro itd itd , a ti znas odgovore. Oces 100 kn pa da nam kazes?  8)

Dovoljno je da prosurfaš stare postove unatrag nekoliko godina.
 
esso_sa said:
Ja u svog dragog strsljena sipam samo Silkolene Pro 4 Plus 10w50 sintetiku, mijenjam skupa sa filterom svakih 6000 km i svako proljece nakon zimskog sna. Tu ne gledam koliko je presao, jednostavno zimsko ulje mora da leti van iz motora a sezona se zapocinje sa novim i svjezim uljem.  :wink:
Inace, sa pomenutim uljem motor radi normalno i tiho, mjenjac ne lupa, lamele ne klizu a na 6000 km potrosi oko 2 dl.
Ovi malo iskusniji kažu da je bolje ulje promjeniti prije zimskog sna :misli:
 
4rijeke said:
Vjerovatno sluša preporuku proizvođača, no imam i ja jedno pitanje za znalce: Kad je sintetika toliko nadmoćna zašto se uopće rade mineralna i polusintetička ulja?

Zato što svaka roba ima raspon cijene/kvalitete od dolje do gore. I zato što
cijena nije ni približno ista, i tu mora biti u ponudi od vrlo jeftinih do vrlo skupih
stvari. I zato što je kvalitetnu ester sintetiku tehnološki složeno napraviti, te
ju radi možda 5% proizvođača ulja u svijetu. Pitanje si postavio na način da se
tako može relativizirati bilo što, bilo koja roba na tržištu.
 
KAMENI DJ said:
Bilo je itekako sintetike

ja ju pametno nasipao u tenere 600 ono nije beg cicija, i nakon 1500 km skužim da mi je ulje koje dospije preko iberlaufa rastopilo zračni filter i on se počeo runiti i ulaziti na usis mašine :LOL:

kvačilo je počelo proklizivati kada motor uđe u veče okretaje(provjeravao kvačilo da nije u kvaru-ništa)

primjetio veču potrošnju ulja kada se dobro zagrije.....

sva ta sra..a su nestala kada sam se pod hitno vratio na polusint(10W40)
(inače njegovo propisano ulje je 20W40) :misli:
to se i meni dešava , po gradu se dosta užari mašina a znao mi u danu pocuclat deci-dva dok na otvoreoj cesti ma koliko ga pržio ništa
a kao sintetika je "stabilnija"  :?
 
KAMENI DJ said:
Bilo je itekako sintetike

ja ju pametno nasipao u tenere 600 ono nije beg cicija, i nakon 1500 km skužim da mi je ulje koje dospije preko iberlaufa rastopilo zračni filter i on se počeo runiti i ulaziti na usis mašine :LOL:

kvačilo je počelo proklizivati kada motor uđe u veče okretaje(provjeravao kvačilo da nije u kvaru-ništa)

primjetio veču potrošnju ulja kada se dobro zagrije.....

sva ta sra..a su nestala kada sam se pod hitno vratio na polusint(10W40)
(inače njegovo propisano ulje je 20W40) :misli:

Točno, to se često zna dogoditi kada uliješ full sint ( pogotovo ester ) u tehnološki
stare motore. I ponovo pitam - zašto ? Ajde dajte odgovor  :mrgreen: Pitajte svoje
servisere neka vam objasne taj fenomen da nekim motorima bolje odgovara minerala
( a takvih motora ima puno ) nego skupi fullsint? Ajde, valjda bude do nove godine
netko dao odgovor  :mrgreen: Dakle, zašto motor može prodimiti na fullsint, a na
mineralu ne?? Zašto im mjenjač lakše šalta na mineralu nego na fullsint? Itd  :LOL:

E da, i ja svoju Tenerku vozim na polusint, i fullsinta mi potroši više. No to ne znači
da ću zbog svog (ne)znanja odmah slijepo reći da je polusint bolji jer na njega manje
lupa mjenjač. :mrgreen:
 
ok nisam sve čitao, ali jebemu pa ja u skuter stavljam full sintetiku i stvarno ne vidim razlog zašto bi neko stavljao u motore polusintetiku pogotovo u R-ove :misli: :misli:
 
"Uvijek će biti budala i rata"
to je samo stih pjesme :D
Ma nek sipa ko šta hoće u svoj motor,ima pravo na to!
 
djekomax said:
Ovi malo iskusniji kažu da je bolje ulje promjeniti prije zimskog sna :misli:

Posto ces ga malo i nista vozit, (vjerovatno ces ga samo palit) onda je dobro prije ''zimovanja'' prominit ulje te prije pocetka sezone to ulje ispustit i ulit novo.

Svako radi na svoj nacin, ja radim tako (y) Tih 500kn cu ionako popit subotom :mrgreen: jednu subotu ne izađes i to je to :mrgreen:
 
Kad smo vec na temi o uljima,koju gradaciju bi mi preporucili za Yamahu Thunderace 1000,el ima ko iskustva koje je najbolje ulje za tu masinu.Sad je unutra 10W50.
 
AnteK said:
Točno, to se često zna dogoditi kada uliješ full sint ( pogotovo ester ) u tehnološki
stare motore. I ponovo pitam - zašto ? Ajde dajte odgovor  :mrgreen: Pitajte svoje
servisere neka vam objasne taj fenomen da nekim motorima bolje odgovara minerala
( a takvih motora ima puno ) nego skupi fullsint? Ajde, valjda bude do nove godine
netko dao odgovor  :mrgreen: Dakle, zašto motor može prodimiti na fullsint, a na
mineralu ne?? Zašto im mjenjač lakše šalta na mineralu nego na fullsint? Itd  :LOL:

E da, i ja svoju Tenerku vozim na polusint, i fullsinta mi potroši više. No to ne znači
da ću zbog svog (ne)znanja odmah slijepo reći da je polusint bolji jer na njega manje
lupa mjenjač. :mrgreen:

ne da mi se cekati do bozica,pa nam reci odmah .  :mrgreen:
Ajde vise netko da objasni. Neki ljudi vole znati i ZASTO ,a ne samo sipaj to i gotovo.
Imam jednog prijatelja servisera automobila, dobar je u svojoj bransi , i kaze da je najsvestranije ulje polusint 10w40 ,sto zbog atmosferskih uvjeta,sto zbog svojih osobina, i to mi on preporucuje i za motor, jer dosta dobro izdrzi visoke temperature i okretaje,a vjerojatno motor nece trositi ulje. Kompromis ulozeno-dobiveno.
Ja imam 15w50 polusint shell vsx (valjda) koje stavljaju u KMS-u i on je na to odgovorio da ne vidi razloga za stavljanje tog ulja kad 10w40 isto polusint ima istu cijenu a bolje osobine.
 
Bruno_rv said:
ne da mi se cekati do bozica,pa nam reci odmah .  :mrgreen:
Ajde vise netko da objasni. Neki ljudi vole znati i ZASTO ,a ne samo sipaj to i gotovo.
Imam jednog prijatelja servisera automobila, dobar je u svojoj bransi , i kaze da je najsvestranije ulje polusint 10w40 ,sto zbog atmosferskih uvjeta,sto zbog svojih osobina, i to mi on preporucuje i za motor, jer dosta dobro izdrzi visoke temperature i okretaje,a vjerojatno motor nece trositi ulje. Kompromis ulozeno-dobiveno.
Ja imam 15w50 polusint shell vsx (valjda) koje stavljaju u KMS-u i on je na to odgovorio da ne vidi razloga za stavljanje tog ulja kad 10w40 isto polusint ima istu cijenu a bolje osobine.

Pa dobro ti je i rekao, vidim da voziš Z750. Na taj Shell VSX 15W-50 često
vozim ja, košta 52,00 kn litra, to je prihvatljivo. Nećeš fulati ni sa čim, iako
bi ja vozio na fullsint da imam takav motor.
 
zasto sintetika.??? Evo zasto....izmedu ostalog....nakon 42.000 km.....ovakvo je stanje masine...
 
bmw m 5 said:
zasto sintetika.??? Evo zasto....izmedu ostalog....nakon 42.000 km.....ovakvo je stanje masine...

ne kuzim se u mehaniku , ali mi izgleda na "ko nov,nikad padano".  :mrgreen:
 
dzvonarevic said:
Ma da mi motor nije pod garancijom, ulje bi si mjenjao sam, i uopče nebi dvojio. Do sada sam uvijek točio PRO 4 PLUS, pa bi tako i nastavio, no ovako moram u sevis. KMS mi se višestruko dopao i dojmio (y), a jedino im ovo sa uljem malo zamjeram :palacdolje:.
Štoviše, razmišljam da nakon povratka sa servisa izlijem njihovu polusintetiku i ulijem sint. Jedino me tako ulje malo previše košta...
A ko zna, možda još u međuvremenu promjene mišljenje.

A jeli ti palo na pamet da doneseš svoje ulje i kažeš im da ti ga stave u motor ?
Prema zakonu o zaštiti potrošača imaš pravo na to , ako ulje zadovoljava teh.zahtjeve motora .
Prema onom što si napisao proizvod koji si koristio je po specifikacijama kvalitetniji od preporuka proizvođača i ne postoji razlog (osim inata ili ograničenosti) da ga ne uliju u motor .
:mrgreen:
 
markookram said:
meni sad nije jedna stvar jasna
u onom gore tekstu Saše pise kako je dobivao od suzukia , sa više strana , infornacije da je 10 000 okrekaja granica kod 4 cil . masina i da se tu dalje sipa iskljucivo sintetika ...
a nije mi jasno kakva je onda potreba za sintekikom kod automobila gdje se mašine vrte ajmo reć do 6-7 000 okretaja ?
nije baš vezano za motore znam , ali ...

Proizvodi za aute i motore nisu po ničemu isti osim što se nazivaju uljima i ponekad nose iste gradacijske oznake ...