James1100
Active member
Ovisi kako si ga vozio. Svakako nije bio za šarf vožnju. Uvijao se, trokirao na velikim okretajima, slabi nosači mašine itd. tražio je dosta rada ako si mislio voziti brzo.
Ali za nježniji način korištenja, bio je sasvim solidan motor, taman primjeren tadašnjim uvjetima. Jednostavna mehanika. 100-ku je držao na putu, dovoljno mjesta za dvoje, jeftin za održavanje. ETZ-jac mene i suvozačicu sasvim dobro služio po gradu i na putu. i to sa solidnim prosjekom pređene kilometraže. Sve je bilo super dok mi na pameti nisu bile kakve scene s Grobnika ili TV-a Primjedbe sam imao samo na gume (a ni tu baš nije bilo izbora - stavljao sam Semperit, bilo ga u kvartu i za pristojne novce), i potrošnja. Jebiga, 6 l mi troši i ovaj sad od 1100 ccm :misli:
Ali za nježniji način korištenja, bio je sasvim solidan motor, taman primjeren tadašnjim uvjetima. Jednostavna mehanika. 100-ku je držao na putu, dovoljno mjesta za dvoje, jeftin za održavanje. ETZ-jac mene i suvozačicu sasvim dobro služio po gradu i na putu. i to sa solidnim prosjekom pređene kilometraže. Sve je bilo super dok mi na pameti nisu bile kakve scene s Grobnika ili TV-a Primjedbe sam imao samo na gume (a ni tu baš nije bilo izbora - stavljao sam Semperit, bilo ga u kvartu i za pristojne novce), i potrošnja. Jebiga, 6 l mi troši i ovaj sad od 1100 ccm :misli: