ko kaže da MZ ima nekvalitetne motore!!!

Ovisi kako si ga vozio. Svakako nije bio za šarf vožnju. Uvijao se, trokirao na velikim okretajima, slabi nosači mašine itd. tražio je dosta rada ako si mislio voziti brzo.
Ali za nježniji način korištenja, bio je sasvim solidan motor, taman primjeren tadašnjim uvjetima. Jednostavna mehanika. 100-ku je držao na putu, dovoljno mjesta za dvoje, jeftin za održavanje. ETZ-jac  mene i suvozačicu sasvim dobro služio po gradu i na putu. i to sa solidnim prosjekom pređene kilometraže. Sve je bilo super dok mi na pameti nisu bile kakve scene s Grobnika ili TV-a  :mrgreen: Primjedbe sam imao samo na gume (a ni tu baš nije bilo izbora - stavljao sam Semperit, bilo ga u kvartu i za pristojne novce), i potrošnja. Jebiga, 6 l mi troši i ovaj sad od 1100 ccm  :misli:
 
Neznam kako neki pojedinci mogu pisati komentare o MZ-u a nisu ga imali
ili vozili.
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
 
Znači, ti nikad nisi komentirao neki film iako sam siguran da ga nisi snimio. 8)
 
vozio...popravljao....ali NISAM ga posjedovao. MZ...bio smece...i ostao smece....Dajte samo jedno tehnicko rijesenje koje bi opravdalo njegovo postojanje....(a mozete pocet sa klipom koji je imao 3 prstena...tehnologija iz 50 -tih i 60 tih godina proslog stoljeca).... :jesus:
 
Pava0001 said:
Neznam kako neki pojedinci mogu pisati komentare o MZ-u a nisu ga imali
ili vozili.
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:

Zasto ne,sta je tu tako strasno :misli:
Pa opcenito ljudi na forumu pisu komentare o motorima koje nisu imali niti vozili.
Ne trebam raditi u rudniku da bih znao kako je tamo lose,ak me shvacate  :wink: :LOL:
Zamisli da smijes komentirati samo motocikl koji si imao ili vozio
 
Kada gledam iz pozicije sebe kao klinca početkom 80-ih onda je u MZ ETZ bio jako poželjan i dobar stroj ( za išta bolje ni teoretski nije bilo mogućnosti). Slijedeće generacije su već "proširile vidike", a iz današnje perspektive čak ga i kinezi peru po tehnološkim rješenjima. Međutim bilo koja od tih starih karampana priuštila nam je ulazak u moto svijet i puno lijepih trenutaka i stoga  (y).
 
Hebs MZ posudim ga u frenda i curi ostane crna traka od lanca na majci i hlacama .Ona ode bjesna kuci  a ja morao bacit drkicu  :?
 
Kao sve ima svojih dobrih i loših strana.

Bio je poluprozivod (stariji) ali da se uz volju i nešto tehnićkog znanja od toga dalo se sve to financijski pristupaćno (MASAMA)  sastaviti robusan, i dobar (ne odlican) motorčić je ... i vrlo dobar (u duhu svog vremena)
sa kojim se dalo i "na kraj svjeta"
Jer ako je itko u to doba probao npr gpz-a 550 ili z-a 500, nije taj motor miljama daleko od jedne jawe 350 ili mz-e ...
(bolji japaneri jesu ali ...)

mz  (y) šteta kaj su propali, trebali su se držati jeftinih narodnih motora. Radije bi to kupio nego usranog kineza.

Talijanske motore... hahahahahah samo ljudi koji ih imaju (i ne voze ) mogu sebi bacati pjesak u oci : )
 
Moj MZ 250 ts bio je savršenstvo bez mane. :D

Iako mu je ponekad znao pasti lanac sa sa zadnjeg lančanika i blokirati kotač, otkazati kočnice u ključnom trenutku, izletjeti svječica i probiti rezervoar, nekoliko puta mjesečno skidanje cilindra, obaveznog nošenja platinskih u džepu i još nekih sitnica.
Podsjetnik na njega ožiljci na desnoj potkoljenici od startera, bol u preponama kada je jednom iznenada odlučio da ide u rikverc. :?

Eh, sad bih opet volio imati taj isti motor, nažalost mislim da nije preživio Vukovar 91. :(

Možda bi pomoglo da kupim neki talijanski poluproizvod, ali toliko živaca baš i nemam. :misli:
 
Marcus said:
Moj MZ 250 ts bio je savršenstvo bez mane. :D

Iako mu je ponekad znao pasti lanac sa sa zadnjeg lančanika i blokirati kotač, otkazati kočnice u ključnom trenutku, izletjeti svječica i probiti rezervoar, nekoliko puta mjesečno skidanje cilindra, obaveznog nošenja platinskih u džepu i još nekih sitnica.
Podsjetnik na njega ožiljci na desnoj potkoljenici od startera, bol u preponama kada je jednom iznenada odlučio da ide u rikverc. :?

Eh, sad bih opet volio imati taj isti motor, nažalost mislim da nije preživio Vukovar 91. :(

Možda bi pomoglo da kupim neki talijanski poluproizvod, ali toliko živaca baš i nemam. :misli:

standardna stvar na mz "televiziji", prijatelj je vozia neko vrime.
Ono ideš krenit a motor umisto naprid krene urikverc :LOL:
ugasiš ga, opet upališ i sve normalno :D
 
James1100 said:
istina.

a ti vespu pamtiš po zvuku i ležanju u zavoju  :mrgreen:

btw, za normalnu vožnju, MZ je išao dobro, nije se kvario, samo je trebalo stavit druge gume. Boldano: imali smo ga ko klinci i hteli se ganjat, nije motor bio toliko kvarljiv koliko neotporan na iživljavanje.
U vrijeme kad sam imao prvi ETZ, pojavio se KLR 250 i bilo ih je dosta po gradu. Onda mi je to bio predmet želja. danas još ima mz-a koji se voze, na tog Kawca sam već i zaboravio.

Ja bar ne tvrdim da je to bio najbolji motor na svijetu, ali je definitivno najpoznatiji i nema niti jednog koji mu je blizu. To je bio stil života opće prihvaćen i mama i tata današnjeg gradskog prijevoza. MZ je bio, i ostao, smeće za sirotinju sa istoka. Čak i u vrijeme kad je bio novi tako da se ne može reći da ga je pregazilo vrijeme. On se rodio pregažen. :jesus: :mrgreen:
 
mate said:
Ja bar ne tvrdim da je to bio najbolji motor na svijetu, ali je definitivno najpoznatiji i nema niti jednog koji mu je blizu. To je bio stil života opće prihvaćen i mama i tata današnjeg gradskog prijevoza. MZ je bio, i ostao, smeće za sirotinju sa istoka. Čak i u vrijeme kad je bio novi tako da se ne može reći da ga je pregazilo vrijeme. On se rodio pregažen. :jesus: :mrgreen:

Iako je studeni tek počeo, ovaj post definitivno konkurira za post mjeseca! :LOL: :LOL:

Bio sam klinac u Križevcima kad su Kuzel i ekipa jedno pet godina starija (stariji Križevčanci će se sjetiti ostalih) pokupovali emzejce TS 250, točno ovakve ko na slici. Sjećam se da su guvernale okrenuli prema dole, a čini mi se i mjenjače prema nazad i evo ležaljke. Mi klinci smo slinili nad tim motorima, jer to je bilo doba kad su to bili jedini pravi motori u Križevcima osim murjačkih BMW-a i Honde CB750 s kojom je jedan lik dolazio iz Njemačke. Ja sam tada vozio Pony Express a Zdravko Leljak (godinu stariji) prvog Apn-a. Tada su nam se sportske karijere razišle: on je otišao u trkače a ja u je.... :LOL:
 
Ajmo se malo osvrnuti na ovi model
mz1000SFX_G_6.jpg

MZ_SFX1000.jpg
 
mate said:
MZ nikad nije bio motor nego istočnoevropska sprdačina, kao i Yugo za kojeg možeš i danas naći idiote koji se kunu da im je to bio najbolji auto.
Btw, s automatika i APN-a sam prešao na Vespu pa onda na 125-ice. Na ovakbve rugobe ni iz zajebancije nisam htio sjest.  :jesus:

Nije bas sve tak zato jer ti tak mislis.
baci oko na tablicu i naletil bus na preko nekoliko MZ-a 8)

http://www.europark.com/ny-gpdat/ny-pw251.htm


http://motocikli.com/content/view/342/97/

A jedan od vodecih inzinjera konstruktora iz Mz-a Walter Kaaden je postavio na noge Suzuki


CP iz SuzukiMotorcycle History http://www.motorcycle.com/manufacturer/history-suzuki-motorcycle.html

1961.East German star Ernst Degner defects to the west while racing for MZ in the Swedish Grand Prix. He takes MZ’s most valuable secret – knowledge of Walter Kaaden’s    expansion chamber designs – to Suzuki.


1962.Using MZ’s technology, Suzuki wins the newly created 50cc class in the World Championship. The company will win the class every year until ’67, and win the 125cc class twice in that period, too.


 
a vozi li itko od Hrvata neki od ovih novih MZ,vjerujem da im je mehanika dobra ,a za struju,a ipak je to Njemačka več 20 godina.
 
Ninja said:
Nije bas sve tak zato jer ti tak mislis.
baci oko na tablicu i naletil bus na preko nekoliko MZ-a 8)

http://www.europark.com/ny-gpdat/ny-pw251.htm


http://motocikli.com/content/view/342/97/

A jedan od vodecih inzinjera konstruktora iz Mz-a Walter Kaaden je postavio na noge Suzuki


CP iz SuzukiMotorcycle History http://www.motorcycle.com/manufacturer/history-suzuki-motorcycle.html

1961.East German star Ernst Degner defects to the west while racing for MZ in the Swedish Grand Prix. He takes MZ’s most valuable secret – knowledge of Walter Kaaden’s    expansion chamber designs – to Suzuki.


1962.Using MZ’s technology, Suzuki wins the newly created 50cc class in the World Championship. The company will win the class every year until ’67, and win the 125cc class twice in that period, too.

Pitam se zakaj ti onda ne prodaš Suzukija i kupiš si MZ... :mrgreen:
 
rus said:
a vozi li itko od Hrvata neki od ovih novih MZ,vjerujem da im je mehanika dobra ,a za struju,a ipak je to Njemačka več 20 godina.
Mislis ovi
MZ%201000SF%20Special%2005.jpg

Ili ovi u tourer izvedbi
mz1000st.jpg

 
mate said:
Pitam se zakaj ti onda ne prodaš Suzukija i kupiš si MZ... :mrgreen:
e,a svi smo mi pomalo skeptični jer znamo one stare ,a virujemo prvenstveno u Japance
 
...ma MZ ne postoji više,OK!?  :misli: ...nabavljat se može samo sporadično i neselektivno... :(