Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?


Na wr-u je pjesma takav teren.
Ide i t7 ali kad padne 200kg na pod i na kosini možeš se jebat.

Xt600 ima 155kg plus ulje gorivo oko 165-170kg. Ja imam 108kg i dignem ga skoro na knap.
Lani pao na nekom brdu u 1 mjesecu kad sam išao s quadovima djir. Pola motora posavijao... kotač u trokutima, volan 3cm nazad. Masku i nosač fara, polugu od kočnice za 180 stupnjeva i žmigavac. Prvi kotač u kolotečini pogodio neki korijen s 25km/h i u momentu motor bočno pada na pod i ja s 100kg plus na njega... dignuo ga odmah i gas dalje gledam sve vuče u stranu, idem zakočit nema zadnje kočnice... za padat je malo prenježan jbg. Doma s pajserom, alu letvom,kliještima naravnali sve. Moram štitnike ruku odnijet zavariti još pukli kod šarafa ili naručit nove...
 
  • Like
Reactions: Synth
Hvala ljudi, za pocetak barem znam sad razliku izmedju dual sport i hard enduro :mrgreen:

I cini mi se da bar sad trenutno naginjem vise na ova djir DualSport... Kakao citam dalje forume, koliko kuzim enduro motori su zahtijevniji za odrzavanje i skloniji kvarovima od dual sport?
Nekako mi se cini "steta" uzeti enduro i nabijati s njim kilometre po cesti bezveze da se recimo odvezem od Rijeke do Velebita negdje na djir...


Te dvije liste su poprilicno razlicite liste (iako ti se na prvi pogled to ne cini tako).
Gornja lista (XT, KLR) su dual sport motori.
Donje lista su Enduro motori.

Ako mislis da ces se "navuci" na take djireve mozes gledati tu "donju listu".
WR 250 F (pa cak i WR 250 R) nije los izbor.

Za svastarenje je DRZ 400 S (ili E koji je homologiran za registraciju) "best all-arounder" ... al trebat ces traziti izvan HR.
Posto si u Rijeci pogledaj "oprezno" sto ima u IT u ponudi.

Razmisi i o CRF 250 L ili CRF 450 L.

... da rezimiram, razluci sto ti znaci "off-road" (jel to samo makadam ili ces zaci i "u sumu/krs").
Dual-sport (ovi malo veci) su izvrsna kombinacija.
Manja kubikaza nije nuzno losa na cesti narocito ako se vozis sam ili u drustvu sa motorima slicne kubikaze.
I kao sto Nero napisa, jel se mislis voziti u dvoje pop cesti/makadamu s tim motorom, to poprilicno mijenja izbor.

Thx za info, ovo su stvarno korisne informacije, ovaj DRZ nisam ni razmatrao.
Ma da, ovo mi je samo dodatan motor za gustanje po siroj okolici Rijeke (samo za mene) kad mi kilometri asfalta dosade, a trenutno nemam nikoga od "ekipe", ali valjda ce me s vremenom netko od forumskih Ri endurasa prihvatiti... :ROFLMAO:


Sudeći po ovim oglasima što si stavio buđet je pretpostavljam oko 3000 eur?

Ako je tako onda si limitiran na motore stare 15-20 i više god, ili neki hard enduro kao što si stavio oglase upitnog stanja...

Ma to je samo pocetni budget koji sam krenuo gledati nakon malo duzeg djira s MS po makadamu ovaj vikend... Znas kako to bude na kraju :ROFLMAO:
Znaci polovni enduro kupovati je kao macak u vreci?
Al dobro, I da bude nakakvih kvarova, bitno mi je jednom kad ga slozim da dalje budem miran neko vrijeme... Nije problem uloziti u motor, kad znas da ces nakon toga uzivati neko vrijeme...
Budem malo bacio oko na Tehnicka pitanja bas za ova 2 motora, cisto ako ima netko iskustva nekih...




Na wr-u je pjesma takav teren.
Ide i t7 ali kad padne 200kg na pod i na kosini možeš se jebat.

Xt600 ima 155kg plus ulje gorivo oko 165-170kg. Ja imam 108kg i dignem ga skoro na knap.
Lani pao na nekom brdu u 1 mjesecu kad sam išao s quadovima djir. Pola motora posavijao... kotač u trokutima, volan 3cm nazad. Masku i nosač fara, polugu od kočnice za 180 stupnjeva i žmigavac. Prvi kotač u kolotečini pogodio neki korijen s 25km/h i u momentu motor bočno pada na pod i ja s 100kg plus na njega... dignuo ga odmah i gas dalje gledam sve vuče u stranu, idem zakočit nema zadnje kočnice... za padat je malo prenježan jbg. Doma s pajserom, alu letvom,kliještima naravnali sve. Moram štitnike ruku odnijet zavariti još pukli kod šarafa ili naručit nove...

E super video... To je bas teren otprilike po kakvom se gustam voziti... Samo mi seta Multistradu ganjati tako po sumi...
Evo vidi ove zadnje 3 slike... To je recimo bio teren po kakvom se gustam djirati s MTB, a ovaj sam vikend malo nenadano tamo zaglavio s MS :ROFLMAO:

Vidjeti cu malo ovaj DRZ... Izgleda kao dobra kombinacija izmedju 250 i 600cc... Taman za neki djir lupiti do neke sume, malo gustanja po stranputicama i natrag doma cestom...
 
Last edited:
A da ostanes na Dukatiu i dodas u garazu jednog Deserta :unsure:
 
Evo vidi ove zadnje 3 slike... To je recimo bio teren po kakvom se gustam djirati s MTB, a ovaj sam vikend malo nenadano tamo zaglavio s MS :ROFLMAO:

Vidjeti cu malo ovaj DRZ... Izgleda kao dobra kombinacija izmedju 250 i 600cc... Taman za neki djir lupiti do neke sume, malo gustanja po stranputicama i natrag doma cestom...

To sa slike je škakljivo za motor s kojim si bio tamo, normalno za dual sport, i nije uopće vrijedno hard endura.
50-100km asfalta može svaki
Teško ćeš bilo koji noviji dual/obični "enduro" nać kod nas na oglasnicima jer ih je malo i kad ih ima brzo se prodaju
Slične ideje je imao i tip prije tebe pa probaj njega pitat kakvi su mu dojmovi.

Za teže terene od toga moraš uzet u obzir sve ovo što je diesel napisao, nije samo što je teži motor (a i duala ima težih) teže podić iz nezgodnih situacija gdje i sam jedva stojiš na nečem, nego teži motor "teže" i pada pa češće napravi štetu na sebi. Ima ona (nije samo za KTM nego tip vožnje), "KTM Sunday - ATM Monday".

Morat ćeš podić cifru bliže tj. cca 4000€, a može lako koštat i do max 5000€ realno što se tiče DRZ ili WR250R za odlične primjerke, a ako si malo "širi" DRZ je prikladniji jer je snaga WR250R u odnosu na ostale 250tke znatno veća samo u višim okretajima. Ima i KTM 690 Enduro ali to je ajmo reć jedna od najskupljih mogućnosti.

I finalno, snaga je za lutanja soft terenima više želja nego potreba, obzirom da enduraši s foruma baš i ne vole stavljat videe na forum jer ne žele da nama amaterima bude neugodno, imaš mojih sa CRF250L u "Žumberak večeras" temi (amaterska hobby razina - zajebancija), gdje se vozim obično sam a nekad sa Apriliom RXV 450 (hard enduro) i tu nema nikakvih značajnih razlika jer se ne utrkivaš.. izuzev na pravcima kad se okine gas do kraja ali sve dok nema dovoljno gripa i tu nema razlike između 23ks i cca 50ks, preporučam 30tak kao univerzalno rješenje i motor ne teži od 150kg, jer imaš drugi za duže vožnje, a ne želiš često šarafat po njemu pa ne želiš hard enduro kako je već spomenuto, iako kasnije možda odlučiš da želiš u tom smijeru.


Cca ekvivalenti po mogućnostima:

Dual sport - "enduro" - Jeep Wrangler, Suzuki Jimny, Mitsu Pajero
Hard Enduro - Dakar, WRC
Tvoj motor - Alfa Stelvio, Audi A6 Allroad
 
Voliš talijane, kupi Tuarega, to ti je taman za malo makadama a dovoljno i za guštat po cesti
 
Skupo je to za padat po šumi.

Kolega uspio nabaviti Drz400E 48ks valenti racing običan S ima 40ks...

U Njemačkoj su po 4000-5000e.

Puno jače vilice,trokuti,amortizacija i alu rama. 30kg je lakši od xt a jači 7-10 ks sigurno... ima keihin fcr39 karb drugačiju bregasta, drugi cdi u odnosu na S verziju.

Odličan motor cca 120kg i 48ks s intervalima održavanja dužim u odnosu na Ktma hard enduro...

Za po cesti je bolji xt udobniji i veću putnu brzinu držim...
20220619_113431.jpg
 
Bia san slobodan bacit oko na NL ponudu DRZ-ova. Text ubaciti u translate. Koliko san vidia ljudi ovdi nisu zaeb kad nesta prodaju pa se nadam dae sve kako pise. Za transport mozda postoi opcia pocetkom drugog miseca, priatelj bi kombien isa za HR pa se da dogovoriti.

 
Mislin dae unos oko 160 eura plus homologacia. Za reg nisan siguran :unsure:
Homologacija i teh specifikacija ili potvrda proizvođača još 800kn. I cca 1200-1400kn tablica, osiguranje, registracija porez ako je od privatne osobe kupljeno.

A da preko 700e nije sigurno
 
  • Like
Reactions: Synth
Da kupljeni su za do kafica .
Iznenadia bi se. Imaju jedan poligon blizu Amsterdama koie dosta zauzet i u ovo doba godine uopce ne radi. A brda ni za lieka. Na piescane dine je strogo zabranjeno tako da ostae samo uletit nekom u polje. Vise se sarafi i modificira nego vozi. I sanja TET...
 
  • Like
Reactions: diesel power
Iznenadia bi se. Imaju jedan poligon blizu Amsterdama koie dosta zauzet i u ovo doba godine uopce ne radi. A brda ni za lieka. Na piescane dine je strogo zabranjeno tako da ostae samo uletit nekom u polje. Vise se sarafi i modificira nego vozi. I sanja TET...

21 stoljece je, uguglas i gle cuda vidis da se ljudi voze.
Kao sta rekoh motori su im za ispred kafica. 🤣
 
To vecinom Supermoto imo je i jedan moj pajdo davno jednog
 
Skupo je to za padat po šumi.

Kolega uspio nabaviti Drz400E 48ks valenti racing običan S ima 40ks...

U Njemačkoj su po 4000-5000e.

Puno jače vilice,trokuti,amortizacija i alu rama. 30kg je lakši od xt a jači 7-10 ks sigurno... ima keihin fcr39 karb drugačiju bregasta, drugi cdi u odnosu na S verziju.

Odličan motor cca 120kg i 48ks s intervalima održavanja dužim u odnosu na Ktma hard enduro...

Za po cesti je bolji xt udobniji i veću putnu brzinu držim...
View attachment 757174
S time da je tih 48Ks je na papiru u stvarnosti je dosta manje. Iako mu snage na terenu/cesti ne nedostaje. Prošle godine smo imalu isporedbu "E" i "S" na cesti i terenu. Sitnooo je brži "E" model uzimajući u obzir da ima 2 ili 3 zuba veći zadnji lančanik nego "S" model, s time da moj "S" ima 3x3 mode što je 4-5ks više nego stock.
 
  • Like
Reactions: diesel power