Hvala ljudi, za pocetak barem znam sad razliku izmedju dual sport i hard enduro
I cini mi se da bar sad trenutno naginjem vise na ova djir DualSport... Kakao citam dalje forume, koliko kuzim enduro motori su zahtijevniji za odrzavanje i skloniji kvarovima od dual sport?
Nekako mi se cini "steta" uzeti enduro i nabijati s njim kilometre po cesti bezveze da se recimo odvezem od Rijeke do Velebita negdje na djir...
Te dvije liste su poprilicno razlicite liste (iako ti se na prvi pogled to ne cini tako).
Gornja lista (XT, KLR) su dual sport motori.
Donje lista su Enduro motori.
Ako mislis da ces se "navuci" na take djireve mozes gledati tu "donju listu".
WR 250 F (pa cak i WR 250 R) nije los izbor.
Za svastarenje je DRZ 400 S (ili E koji je homologiran za registraciju) "best all-arounder" ... al trebat ces traziti izvan HR.
Posto si u Rijeci pogledaj "oprezno" sto ima u IT u ponudi.
Razmisi i o CRF 250 L ili CRF 450 L.
... da rezimiram, razluci sto ti znaci "off-road" (jel to samo makadam ili ces zaci i "u sumu/krs").
Dual-sport (ovi malo veci) su izvrsna kombinacija.
Manja kubikaza nije nuzno losa na cesti narocito ako se vozis sam ili u drustvu sa motorima slicne kubikaze.
I kao sto Nero napisa, jel se mislis voziti u dvoje pop cesti/makadamu s tim motorom, to poprilicno mijenja izbor.
Thx za info, ovo su stvarno korisne informacije, ovaj DRZ nisam ni razmatrao.
Ma da, ovo mi je samo dodatan motor za gustanje po siroj okolici Rijeke (samo za mene) kad mi kilometri asfalta dosade, a trenutno nemam nikoga od "ekipe", ali valjda ce me s vremenom netko od forumskih Ri endurasa prihvatiti...
Sudeći po ovim oglasima što si stavio buđet je pretpostavljam oko 3000 eur?
Ako je tako onda si limitiran na motore stare 15-20 i više god, ili neki hard enduro kao što si stavio oglase upitnog stanja...
Ma to je samo pocetni budget koji sam krenuo gledati nakon malo duzeg djira s MS po makadamu ovaj vikend... Znas kako to bude na kraju
Znaci polovni enduro kupovati je kao macak u vreci?
Al dobro, I da bude nakakvih kvarova, bitno mi je jednom kad ga slozim da dalje budem miran neko vrijeme... Nije problem uloziti u motor, kad znas da ces nakon toga uzivati neko vrijeme...
Budem malo bacio oko na Tehnicka pitanja bas za ova 2 motora, cisto ako ima netko iskustva nekih...
What do you prefer Wr 250 4stroke or Ténéré 700 ? 🔥😏 #soundon🔊 🤤 🎥 @ahikarnet @dani_sanchez_600 #mondaymotivation #tarresstyle #yamaha #nolimits...
fb.watch
Na wr-u je pjesma takav teren.
Ide i t7 ali kad padne 200kg na pod i na kosini možeš se jebat.
Xt600 ima 155kg plus ulje gorivo oko 165-170kg. Ja imam 108kg i dignem ga skoro na knap.
Lani pao na nekom brdu u 1 mjesecu kad sam išao s quadovima djir. Pola motora posavijao... kotač u trokutima, volan 3cm nazad. Masku i nosač fara, polugu od kočnice za 180 stupnjeva i žmigavac. Prvi kotač u kolotečini pogodio neki korijen s 25km/h i u momentu motor bočno pada na pod i ja s 100kg plus na njega... dignuo ga odmah i gas dalje gledam sve vuče u stranu, idem zakočit nema zadnje kočnice... za padat je malo prenježan jbg. Doma s pajserom, alu letvom,kliještima naravnali sve. Moram štitnike ruku odnijet zavariti još pukli kod šarafa ili naručit nove...
E super video... To je bas teren otprilike po kakvom se gustam voziti... Samo mi seta Multistradu ganjati tako po sumi...
Evo vidi ove zadnje 3 slike... To je recimo bio teren po kakvom se gustam djirati s MTB, a ovaj sam vikend malo nenadano tamo zaglavio s MS
Vidjeti cu malo ovaj DRZ... Izgleda kao dobra kombinacija izmedju 250 i 600cc... Taman za neki djir lupiti do neke sume, malo gustanja po stranputicama i natrag doma cestom...