Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Prije koju god za te novce si mogao kupiti XT660R u odličnom stanju. Hebem ti tržište
Ja kad sam kupio xt600 sam ga platio 2100e reg 1 godinu. 1 vlasnik 36700km 28 godina star. Xt660 si našao za 3500-4000e koliko su onda koštali 4cyl nakedi od 100ks slično godište kao 660...
 
S tim da je ovaj motor TT600E bolji za teren od XT660R.
Vjerujem ti ali ne hvala zračno hlađenje.

XT mi nikako nije sjeo čini mi se da je tvoj bio pun pogodak (xtz), po pitanju kilaže, voznosti poputu/offu itd...
 
Imao je on isti ko moj xt600 tb3.

Xt660R je teži 10-15kg i ima grane ispod motora bez zaštite...

Xt600 stari je bolji od xt660R na terenu radi tih stvari, a i cijev od antifriza bi mogla najebat mi se čini ako roknes di...
 
  • Like
Reactions: stane
Vjerujem ti ali ne hvala zračno hlađenje.

XT mi nikako nije sjeo čini mi se da je tvoj bio pun pogodak (xtz), po pitanju kilaže, voznosti poputu/offu itd...

Ovaj TT600E je dosta bolji od običnog XTa za prašinarenje.
 
  • Like
Reactions: stane
TT je hard enduro, homologirala za ulicu i prodavala ga je belgarda, ako sam dobro skuzio.
A XT je dolazio direkt homologiran za ulicu od yamahe.
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
TT je hard enduro, homologirala za ulicu i prodavala ga je belgarda, ako sam dobro skuzio.
A XT je dolazio direkt homologiran za ulicu od yamahe.
Nije TT hard enduro...

TT imas više verzija i belgarda koja je u Italiji slagana... sve se moglo odmah registrirati.

TT je soft enduro, Xt je dual sport pola cesta pola teren. Kao honda xr i honda xl usporedba..