Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Taj u oglasu nije skup.
Imaš i spuh. Otvoren.
9 200 eura, a nov je 11 300.
Kod nas u oglasima su rabljeni između 11 000 i 14 000 s malo tuninga, auspuf itd.
 
  • Like
Reactions: ivan_m
otimaju se za njega
A velika je publika za takav tip motora u nas.

Mislim na adventure/rally 1cyl motore. Stari LC4 Adv, 690, 701, AJP PR7. Koji bi se tu još moga ubrojati? Koliko takvih motora ima u HR uopće? Jel ih ima više od 50?
 
Taj u oglasu nije skup.
Imaš i spuh. Otvoren.
9 200 eura, a nov je 11 300.
Kod nas u oglasima su rabljeni između 11 000 i 14 000 s malo tuninga, auspuf itd.
Slažem se, korektna cijena, i za današnje vrime najbitnije-dostupan odmah
 
A velika je publika za takav tip motora u nas.

Mislim na adventure/rally 1cyl motore. Stari LC4 Adv, 690, 701, AJP PR7. Koji bi se tu još moga ubrojati? Koliko takvih motora ima u HR uopće? Jel ih ima više od 50?

Zasto si ti kupio KTM 690 a ne AJP PR7?
 
Na teškim slatkim mukama si ti., ne znaš uopće sta očes pomalo...
 
  • Haha
Reactions: Synth
Haha, ovo mi je susjed... Nisam ni znao da prodaje :LOL:

Ali u medjuvremenu sam probao jos jednu XT i vec sad mi se cini da nije to to sta tražim...
Tražim sad neki DR 400Z, pa ćemo vidjeti... Možda na kraju od Dual sport završim na hard enduro :mrgreen:

Nemoj od DRZ ocekivat puno da se nebi razocara.
 
Na teškim slatkim mukama si ti., ne znaš uopće sta očes pomalo...

A znam po kakvom terenu se volim voziti... Problem je šta želim i putni motor da mogu napraviti 50-100 komotnih km asfalta, spustiti se na neki krs i zavući negdje gdje nikome normalnom ne pada na pamet pjeske ici, slomiti nesto na motoru i onda ipak s tako slomljenim motorom nekako doci do doma da bi imao sta sarafati tjedan dana do slijedeceg izleta.... Vidiš da znam šta hocu
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


A nije baš...

Vrapca ima blizu a Goluba u Europi :D


A da, baš razmisljam zakaciti prikolicu i skoknuti do Italije pogledati 2-3 motora, pa ako je nesto dobro odmah i doma dovuci... Moram malo vidjeti ovu temu za uvoz da se pripremim...
Ima u Hr ponude, ali je slabija... Uglavnom se vrte vec poprilicno izvozeni motori s kojima ce mi vjerojatnije vise biti sarafanja nego voznje... Nije da imam protiv sarafanja, ali opet ako se moze u startu naci nesto dobro - ne zuri mi se nigdje, pa ce prije ili kasnije nesto naletiti...
 
Ovo se cini kao dobar motor... samo nekako do Ancone...


A ima ih tu i na sjeveru bliže, ali s više km... ili prodavači imaju već oglašeno par desetaka motora... to mi bude malo sumnjivo

Ili ovako nešto... još bliže i jeftinije... Pa sam složiti generalku ako je motor loš...


Ima netko iskustva koliko bi bila cca generalka za DRZ (samo dijelovi)?
 
Last edited:
Ima netko iskustva koliko bi bila cca generalka za DRZ (samo dijelovi)?

Generalka i DRZ u istoj recenici..... pa tu ni ventile ne treba stelati ;)

Covik napravio servis, odvezao Faraons rally, bio treci u klasi, vratio se doma i prominio ulje.
Kaze "dok drugi sarafe je spavam".

Kaze IS da je dva puta dzaba isao stelati ventile...cgubitak vremena :)
On je takodjer relije vozio s njim.

U 38-39k km meni samo regler crkao.
Osim reglera znalo se tu i tamo naci informacija da stator ode.
I to je otprilike to.
Ne sjecam se da je ista drugo problem a cak i to dvoje rijetko da se ljudima dogodi ko pravilo.

Meni DRZ pari ko 123-jka (mercedes za neupucene) ;)
 
Last edited: