Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Taj u oglasu nije skup.
Imaš i spuh. Otvoren.
9 200 eura, a nov je 11 300.
Kod nas u oglasima su rabljeni između 11 000 i 14 000 s malo tuninga, auspuf itd.

11.300 je novi standard verzija 54 KS ko moj, ovaj iz oglasa je Power-up verzija 62 KS, taj je 12.000 nov.
 
11.300 je novi standard verzija 54 KS ko moj, ovaj iz oglasa je Power-up verzija 62 KS, taj je 12.000 nov.
Koliko se osjeti tih 8ks razlike. I koja je razlika između njih? Nisam ni znao da postoje 2 verzije
 
Koliko se osjeti tih 8ks razlike. I koja je razlika između njih? Nisam ni znao da postoje 2 verzije

Vozio sam oba, osjeti se. Iako realno i standardna verzija sasvim zadovoljava, motor je lagan i mašina se rado vrti.
 
Vozio sam oba, osjeti se. Iako realno i standardna verzija sasvim zadovoljava, motor je lagan i mašina se rado vrti.

Probao sam onaj šta je Mislav vozio na BX, sasvim lijepo ide, svidilo mi se kako je linearan u ubrzanju. Također je i osjetno slabiji od KTM-a, tj. za mene je u biti snaga na tom PR7 taman, dok mi je KTM prejak...
 
  • Like
Reactions: AnteK
Da da, nije to Dominator :)

tesko. 52 konja standard.
ko je imalo frizirao, zna kako se moze izvuc 20 % snage, izvadis db killer.
ali 45 bi bilo sasvim dovoljno
(y)

ivane, koje godiste je tvoj ktm?
 
Last edited:
tesko. 52 konja standard.
ko je imalo frizirao, zna kako se moze izvuc 20 % snage, izvadis db killer.

Dakle, osnovna razlika između standardnog i power-up modela je u mapi ubrizgavanja, dakle ECU je drugačiji, auspuh je samo dio priče
i sam ne čini neku razliku.
 
Synth evo ti ovaj stari 640 LC4 enduro, to je ozbiljan stroj za ono šta tražiš (neusporedivo s XT i sličnima)


Super je samo sta kao i onaj TT ni ovaj nije na prodaju…
Kaze covjek da ga ipak ne bi prodao 😢

Zvao mi kolega 2 ona DRZ iz Italije, kazu bas im se i ne prodaje…
Nije valjda da cu morati kupiti XT 😂

Vise mi se svidja onda ona prvo sta sam gledao Husaberg FE 450… Laksi je i snazniji od XT-a, a cini mi se da bi se i dobro snasao na cesti da me prebaci 50ak km od brda do brda…
Pa makar i izdrljan, ali slozim generalku ako rikne i opet sam na miru neko vrijeme… ili se varam? 😄
 
Super je samo sta kao i onaj TT ni ovaj nije na prodaju…
Kaze covjek da ga ipak ne bi prodao 😢

Zvao mi kolega 2 ona DRZ iz Italije, kazu bas im se i ne prodaje…
Nije valjda da cu morati kupiti XT 😂

Vise mi se svidja onda ona prvo sta sam gledao Husaberg FE 450… Laksi je i snazniji od XT-a, a cini mi se da bi se i dobro snasao na cesti da me prebaci 50ak km od brda do brda…
Pa makar i izdrljan, ali slozim generalku ako rikne i opet sam na miru neko vrijeme… ili se varam? 😄

Znači ne prodaju ništa samo se hvale 🤣

U mojoj ekipi je i jedan s EXC-F 250 (4T). Jedva drži 80km/h na cesti, patnja živa. I skoro uvik ostane bez goriva. Al opet i on dođe s nama do Knina, napravi đir po Dinari i vrati se u Šibenik....

450-ka valjda može držati bolju putnu brzinu...
 
  • Like
Reactions: diesel power
Znači ne prodaju ništa samo se hvale 🤣

U mojoj ekipi je i jedan s EXC-F 250 (4T). Jedva drži 80km/h na cesti, patnja živa. I skoro uvik ostane bez goriva. Al opet i on dođe s nama do Knina, napravi đir po Dinari i vrati se u Šibenik....

450-ka valjda može držati bolju putnu brzinu...

Nije daleko 450.
 
Kak nije? Moj 450 na šumskom prijenosu drži 140 km/h...

Jesi se vozio duže od 10 min preko 100 Km/h?

Jednom i nikad više...po makadamu moš i vozit 100+ Km/h, po asfaltu jebeni horor.

Edit: Imao 250 4T, 400 4T 450 4T i svi mogu dostic konačnu od 150+. Problem je što s offroad gumama i kandžom toliko tresu da je horor. Plus taj jednocilindraš mrzi konstantne okretaje i sve na cesti osim kratkih sprinteva nije za njega. Sa sva 3 sam pokušao odvest 100injak Km po cesti u komadu i to je bila drama.

Usporedbe radi, sa sm lc4 sam otišao na Gross iz St i to je bilo skoro Ok.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Frend vozi RXV450 samnom, iako ima više od duplo više snage, ima više od duplo više vibracija, potrošnje, neudobnosti sica i manjka osjećaja stabilnosti već na 90kmh. Pričam o asfaltu od-do negdje.

A po svim tim stavkama moj 250L koji je dual sport i namjenjen je za to (i cesta i teren), nije neka sreća u usporedbi sa putnim endurom/adv.

Svi mogu sve samo je stvar prioriteta.
 
  • Like
Reactions: Nero
M
Super je samo sta kao i onaj TT ni ovaj nije na prodaju…
Kaze covjek da ga ipak ne bi prodao 😢

Zvao mi kolega 2 ona DRZ iz Italije, kazu bas im se i ne prodaje…
Nije valjda da cu morati kupiti XT 😂

Vise mi se svidja onda ona prvo sta sam gledao Husaberg FE 450… Laksi je i snazniji od XT-a, a cini mi se da bi se i dobro snasao na cesti da me prebaci 50ak km od brda do brda…
Pa makar i izdrljan, ali slozim generalku ako rikne i opet sam na miru neko vrijeme… ili se varam? 😄
Neda se taljanima zajebavati s slavima...
 
Dakle, osnovna razlika između standardnog i power-up modela je u mapi ubrizgavanja, dakle ECU je drugačiji, auspuh je samo dio priče
i sam ne čini neku razliku.
Onda je standardni već sam po sebi začepljena verzija power upa.
Tj. prilagođena E normi.
Ni mapiranjem se ne može izvući 20 % iz atmosferca.
Ako se ne varam to je motor od husqvarne 570?
 
Kod tih drz, posto su na glasu, možeš olako platit smeće dobre novce.
Ja gledam kod nas u oglasima kakve krame od drz nude za velike novce.
 
Onda je standardni već sam po sebi začepljena verzija power upa.
Tj. prilagođena E normi.
Ni mapiranjem se ne može izvući 20 % iz atmosferca.
Ako se ne varam to je motor od husqvarne 570?
Od SWM (stara husqvarna 610 ili 630, tako nešto)