Od GSa, ja bih izbjegavao prve vodenjake, isao bi radje za zadnjim TÜ/MÜ zracnjacima, tj. do 2013. godine.
Mada kazem, imali smo u grupi pred TÜ model sa 40 000 km, kojem je otisao lezaj zadnjeg kotaca, covjek narucio lezaj i donio u garazu, ne pase, zove u benvej, oni mu kazu donesi kriz, o pa to je TÜ kriz, treba drugi lezaj.
Znaci njemu je 2 puta riknuo lezaj zadnjeg kotaca u 40 000 km, akcija u benveju pa 1000 eura po mjenjanju, dok drugi vozi vec 80 000 sa istim lezajem, ali mu riknuo zadnji amortizer, oke i treba se pokvarit, na toj kilometrazi, ali je ESA, 1800 eura i moras ga nosit na brisanje greske i reset.
Evo uzmi ESA podesavanje tvrdoce opruge, u podesavanju imas vozac, vozac sa prtljagom, vozac, suvozac i prtljaga i sto ja znam. E sad, koje podesavanje ces ti izabrati sa 120 kila, a ja sa 65, potpuna glupost.
Znaci zracnjak i bez ESA, ako moze i bez ABS, jer njima koci zadnji preko ABS i nerijetko je i to u banani te koci ponekad zadnji i sam od sebe i pregrijava kriz, pa im zato i rikavaju ti lezaji zadnjeg kotaca.