KOJI AUSPUH IMA NAJBOLJI ZVUK???

ib said:
Tocno, to je ovdje praksa. Zato su vece modifikacije motora prava rijetkost...

Ne slazem se bas s tim.U Njemackoj je moguce sve,bas sve upisati u papire.Potrebna je samo potvrda o kvalitetu matrijala i nesto novaca na kontu.
Na Dukcu i HD je moguce bilo do sada i do 104 db auspuh legalizirati,ovisno o godistu motora.
Nazalost tome je dosao kraj sa novim Evropskim zakonima

 
Z-Power said:
Ne slazem se bas s tim.U Njemackoj je moguce sve,bas sve upisati u papire.Potrebna je samo potvrda o kvalitetu matrijala i nesto novaca na kontu.
Na Dukcu i HD je moguce bilo do sada i do 104 db auspuh legalizirati,ovisno o godistu motora.
Nazalost tome je dosao kraj sa novim Evropskim zakonima

jesi siguran u to kaj tvrdis??? 
nebi se bas slozio s tobom


a ovo, ovisno o godistu motora stima, i ne samo na dukcu i HD, nego na svima.

 
Z-Power said:
Ne slazem se bas s tim.U Njemackoj je moguce sve,bas sve upisati u papire.Potrebna je samo potvrda o kvalitetu matrijala i nesto novaca na kontu.
Na Dukcu i HD je moguce bilo do sada i do 104 db auspuh legalizirati,ovisno o godistu motora.
Nazalost tome je dosao kraj sa novim Evropskim zakonima

:misli:
U Njemačkoj je moguče imati preinačen motor tj. neki njegov dio samo ako se ima ABE odobrenje (uporabna dozvola) za baš taj dio i to ne odnedavno nego od kada je to regulirano u njihovim nacionalnim proipisima (STVZO čini mi se članak 21.),  a to je dulje nego što se ja siječam , a dugo se siječam.
 
Ivo, ako hoćeš najbolji zvuk probaj nabavit microna i ljudi će bježat kad ćeš prolazit ulicom,ali racing slip-on jer ona cijev između topa i grana ima dosta veliku ulogu za dubok zvuk
 
ABE nije nista drugo nego potvrda o kvalitetu matrijala i da taj dio podleze Njemackom STVZO.Prije se morao svaki dio upisivati u papira,sa ABE vise ne moras ali moras potvrdu uvjek imati kod sebe.Rasvjetna tjela moraju imati E znak,Retrovizori odredjenu povrsinu cm2 ...itd
Na auspuhu ti E norma ne pomaze ako je bucniji nego sta treba bit
Jos jako bitno za one koji misle motorom u Njemacku je "macje oko" obavezno na motoru.Ako ga nemas 100% ce te policija zaustviti,odma im zapne za oko
 
Z-Power said:
ABE nije nista drugo nego potvrda o kvalitetu matrijala i da taj dio podleze Njemackom STVZO.Prije se morao svaki dio upisivati u papira,sa ABE vise ne moras ali moras potvrdu uvjek imati kod sebe.Rasvjetna tjela moraju imati E znak,Retrovizori odredjenu povrsinu cm2 ...itd
Na auspuhu ti E norma ne pomaze ako je bucniji nego sta treba bit
Jos jako bitno za one koji misle motorom u Njemacku je "macje oko" obavezno na motoru.Ako ga nemas 100% ce te policija zaustviti,odma im zapne za oko

ovo ti se ne podudara bas s onom tvrdnjom iz prijasnjeg posta

U Njemackoj je moguce sve,bas sve upisati u papire.



a i ovo s ABE ne stima, odkad ja znam je dovoljno ABE imat a nije potrebno upisivat u papaire.

TÜV-Gutachten ti nista ne znaci, to je samo potvrda o materijalu i moras na tehnicki da ti to upisu u papire.

 
Z-Power said:
ABE nije nista drugo nego potvrda o kvalitetu matrijala i da taj dio podleze Njemackom STVZO.Prije se morao svaki dio upisivati u papira,sa ABE vise ne moras ali moras potvrdu uvjek imati kod sebe.Rasvjetna tjela moraju imati E znak,Retrovizori odredjenu povrsinu cm2 ...itd
Na auspuhu ti E norma ne pomaze ako je bucniji nego sta treba bit
Jos jako bitno za one koji misle motorom u Njemacku je "macje oko" obavezno na motoru.Ako ga nemas 100% ce te policija zaustviti,odma im zapne za oko
:mrgreen:
Prema njemačkom propisu o cestovnim vozilima (StVZO, članak 19) na preinačenim vozilima dijelovi moraju biti ispitani i odobreni što se dokazuje ili pojedinačnom uporabnom dozvolom za preinačeno vozilo (Betriebserlaubnis für Einzelfahrzeuge – EBE, (StVZO, članak 21)) ili tipnim odobrenjem za ugradnju dijela (Allgemeine Betriebserlaubnis – ABE (StVZO, članak 20))), no bilo da je ABE  ili EBE ko ga HEBE. :wink:
 
speed attack said:
ovo ti se ne podudara bas s onom tvrdnjom iz prijasnjeg posta

U Njemackoj je moguce sve,bas sve upisati u papire.



a i ovo s ABE ne stima, odkad ja znam je dovoljno ABE imat a nije potrebno upisivat u papaire.

TÜV-Gutachten ti nista ne znaci, to je samo potvrda o materijalu i moras na tehnicki da ti to upisu u papire.
Imam osjecaj da se vrtimo u krug :misli:

Sta se tice tvog zakljucka u vezi ABE  i TÜV-Gutachten isto ti pise u mom postu(procitaj ponovno prva dva reda) :wink:

Sta sam napisao da je moguce SVE upisati u papire,jasno je da mislim na dodatnu opremu i modifikacije  koje su koliko toliko u skladu sa zakonom o sigurnosti vozila u prometu.To vazi i za samogradnju.Ako se dokaze da je vozilo sigurno za promet dobijes sve upisano.
Primjer:Oni mali retrovizori na kraju volana su u Njemackoj zabranjeni na R motorima.Sad TI posto si malo "sire" :mrgreen: gradjen skini na jednu stranu orginalni retrovizor i stavi onog na kraju volana a drugog ostavi org.Ajde na TÜV i reci da na orginalnom nista ne vidis osim sebe i da ti oni produzeci  od 5 cm za org. ne pomazu a na onom na kraju volana vidis i da je sigurniji za promet.Siguran sam kad te tip vidi i napravi rundu na tvom motoru da ces ih dobit upisane.


Ako te jos nesto konkretno zanima,pitaj
:misli:
 
roadrunner_99 said:
Ivo, ako hoćeš najbolji zvuk probaj nabavit microna i ljudi će bježat kad ćeš prolazit ulicom,ali racing slip-on jer ona cijev između topa i grana ima dosta veliku ulogu za dubok zvuk

Ako znas mozda di se moze nabaviti micron bio bih zahvalan.Samo mi nemoj rec da odem u madjarsku ili negdje.Mislio sam ako se moze tu kod nas nabaviti ili nekako da to rijesimo poštom.Opet smatram da je micron malo previse za moju suzu,sta se tice zvuka,ali ipak ima jebeni zvuk.Za sad mi je rijesenje yoshimura jer ima najbolje rijesenje za onaj ventil na grani.Cuo sam da akrap ima neko primitivno rijesenje za to.Sad neznam kako je to rijesio micron.Ako neko zna bilo bi dobro da mi da savijet.Ne uzimam u obzir ovaj novi akrap koji tek ide u proizvodnju...
 
Šteta je bilo što mijenjati na tom motoru, ali ako baš moraš onda otvoreni Yoshimura s kojim sam ga vozio desetak dana ima moj glas uz napomenu da iznad 8000 fakat buči. :D
 
Z-Power said:
Jos jako bitno za one koji misle motorom u Njemacku je "macje oko" obavezno na motoru.Ako ga nemas 100% ce te policija zaustviti,odma im zapne za oko

Ok, ali da li to vrijedi za vozila registrirana u drugoj zemlji?
 
bilo koje vozilo bilo oni znaju odredbe naše zemlje i ne filozofiraju jer tak bi mi kaj kombije vozimo gore morali imat ugrađene tahografe nakon 2,8 tona ukupno.
takvih sitnica ima masu a i mačje oko je jedan od njih
 
nisam siguran ali ako tomee kaze onda nevazi,on ima vise iskustva sa HR tablicama po Evropi
uz to u D su panduri ko i kod nas,jedan ne gleda puno ako mu na prvi pogled izgleda OK(gume auspuh macje oko...)a drugi te hebe i nadje uvjek neki racku da naplati
 
Mislim da cu ipak uzet yoshimuru.Ali svejedno,za moj ostatak ekipe bilo bi dobro ako neko ima informaciju kako dobit microna. (y)
 
tomee said:
ne vrijedi

Znaci, mozes doc  u Svabiju bez svjetala i zmigavaca jer u tvojoj africkoj zemlji to ne treba?
Nemoj se zavaravat, ak te ulove na motoru koji ima otvorene topove, regu ispod sica, ovo-ono, ne gine ti zvat prijevoz za povratak doma...
 
ako tvoj motor prolazi tehnički pregled u tvojoj zemlji a ja govorim o hrvatskoj njemci ne rade probleme uopče
provjereno na vlastitoj koži