Pec
Active member
:misli:tomee said:na kojem tom motoru???
Zaboravio sam kod preporučivanja Yoshimure citirati Ivu na kojeg se preporuka odnosi, a njemu piše da vozi gsx-r1000 k6 (moj najdraži)
:misli:tomee said:na kojem tom motoru???
Tahografi su posebna priča. svaka ih zemlja u nacionalnom prijevozu propisuje za sebe , a kada si u međunarodnom prijevozu vrijede pravila AETR-a -međunarodnog ugovora o radu posade vozila (EUROPEAN AGREEMENT CONCERNING THE WORK OF CREWS OF VEHICLES). Da dalje ne cjepidlačim minimum tehničke ispravnosti je potreban u svim zemljama, posebice onim zapadnije od nas. U ouaj minimum spada sigurno i stražnji crveni katadiopter iliti mačje oko. :jesus:tomee said:bilo koje vozilo bilo oni znaju odredbe naše zemlje i ne filozofiraju jer tak bi mi kaj kombije vozimo gore morali imat ugrađene tahografe nakon 2,8 tona ukupno.
takvih sitnica ima masu a i mačje oko je jedan od njih
tomee said:prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje
tomee said:prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje
Taj sporazum (AERT) propisuje kada se mora imati tahograf "i točka". Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi ali znaju koji su minimumi tehničke ispravnosti da bi motor bio u međunarodnom prijevozu. Slažem se da u Njemačkoj ima svakakvih vozila i mislim da smo u puno toga bolji od njih, no od 10 R-ova 9 ima propisno postavljene (i to ogromne i ružne) tablice dok je kod nas od 10 možda samo jedan s propisano postavljenom tablicom. Ponekad sam i ja u toj Njemačkoj i ćini mi se da oni jako prepravljeni ako će ići tamo imaju puno razloga za zabrinutost.tomee said:ali taj pravilnik stupa na snagu kad je vozilo tahom opremljeno al kažem nitko još ne radi sranja oko toga jer znaju da je po našem zakonu granica na 3,5 tona i točka
šta se tiče svih vozila iz RH-ako vozilo ima važeču prometnu dozvolu i oznaku izvršenog tehničkog pregleda problema u 99% slučajeva nema. ako BAG kontrola na njemačkim cestama zaustavi vozilo sa večim ili velikim nepravilnostima izvrše tehnički pregled i moguče je slanje u ovlašteni servis(pood pratnjom) i li na prikolici doma.ovo se prije svega odnosi na kamione dok na osobna vozila se uglavnom ne odnosi .
prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje
tomee said:šta se tiče svih vozila iz RH-ako vozilo ima važeču prometnu dozvolu i oznaku izvršenog tehničkog pregleda problema u 99% slučajeva nema. ako BAG kontrola na njemačkim cestama zaustavi vozilo sa večim ili velikim nepravilnostima izvrše tehnički pregled i moguče je slanje u ovlašteni servis(pood pratnjom) i li na prikolici doma.ovo se prije svega odnosi na kamione dok na osobna vozila se uglavnom ne odnosi .
Pec said:no od 10 R-ova 9 ima propisno postavljene (i to ogromne i ružne) tablice dok je kod nas od 10 možda samo jedan s propisano postavljenom tablicom. Ponekad sam i ja u toj Njemačkoj i ćini mi se da oni jako prepravljeni ako će ići tamo imaju puno razloga za zabrinutost.
ib said:Cesto si u Svabiji, dodji jednom do mene, nahranim te i napijem, odvedem u nedjelju ujutro na lokalno okupljaliste motorista. Imal bus jedno 200-300 motora na hrpi, imas zadatak nac kramu, otvoren auspuh, regu ispod tablice, itd. Odvedem te na jos koje okupljaliste, ponovit cemo igru
tomee said:kod tebe sam več primjetio da si jako jing jang prijatelju život je siv a ne crn ili bijel
kaj se tiče rega s tim se slažem al i ini imaju masu prerada koje graniče s tehničkom ispravnošču
ib said:Ti njaske a sve napamet. Pozivam te da to utvrdimo na licu mjesta. Nemoj sad filozofirat.
tomee said:ja govorim o HR vozilima koje dolaze u njemačku
a ti o tablicama na motorima u njemačkoj i tablicama na motorima u hrvatskoj
NE GOVORIMO O ISTOJ STVARI
tomee said:ja govorim o HR vozilima koje dolaze u njemačku
a ti o tablicama na motorima u njemačkoj i tablicama na motorima u hrvatskoj
NE GOVORIMO O ISTOJ STVARI
Pec said:Taj sporazum (AERT) propisuje kada se mora imati tahograf "i točka". Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi ali znaju koji su minimumi tehničke ispravnosti da bi motor bio u međunarodnom prijevozu.
Igrom slučaja zadnjih par mjeseci surađujem s njihovom prometnom policijom i nisam primjetio dobro poznavanje naših propisa.tomee said:kod tebe sam več primjetio da si jako jing jang prijatelju život je siv a ne crn ili bijel
kaj se tiče rega s tim se slažem al i ini imaju masu prerada koje graniče s tehničkom ispravnošču
Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi
e tu bi se zajebo dragi moj pec pec
Bandit said:A sad gle kaj ti piše Pec...
To kaj te nisu dirali, znači da zadovoljavaš neki minimum...kaj je to teško za shvatit...kaj misliš zakaj ne diraju naše kamione koji iz njihove zemlje isfuravaju aute koji su stariji od 7-8 godina...ma nek ide samo da izađe to smeče iz njihove zemlje da nemoraju zbrinjavat taj otpad
mate said:Dođi sutra pa provjeri sam, upalim ti otvoreni i zatvoreni pa slušaj.