KOJI AUSPUH IMA NAJBOLJI ZVUK???

tomee said:
na kojem tom motoru???
:misli:
Zaboravio sam kod preporučivanja Yoshimure citirati Ivu na kojeg se preporuka odnosi, a njemu piše da vozi gsx-r1000 k6 (moj najdraži)
 
tomee said:
bilo koje vozilo bilo oni znaju odredbe naše zemlje i ne filozofiraju jer tak bi mi kaj kombije vozimo gore morali imat ugrađene tahografe nakon 2,8 tona ukupno.
takvih sitnica ima masu a i mačje oko je jedan od njih
Tahografi su posebna priča. svaka ih zemlja u nacionalnom prijevozu propisuje za sebe , a kada si u međunarodnom prijevozu vrijede pravila AETR-a -međunarodnog ugovora o radu posade vozila (EUROPEAN AGREEMENT CONCERNING THE WORK OF CREWS OF VEHICLES). Da dalje ne cjepidlačim minimum tehničke ispravnosti je potreban u svim zemljama, posebice onim zapadnije od nas. U ouaj minimum spada sigurno i stražnji crveni katadiopter iliti mačje oko. :mrgreen: :jesus:
 
ali taj pravilnik stupa na snagu kad je vozilo tahom opremljeno al kažem nitko još ne radi sranja oko toga jer znaju da je po našem zakonu granica na 3,5 tona i točka

šta se tiče svih vozila iz RH-ako vozilo ima važeču prometnu dozvolu i oznaku izvršenog tehničkog pregleda problema u 99%  slučajeva nema. ako BAG kontrola na njemačkim cestama zaustavi vozilo sa večim ili velikim nepravilnostima izvrše tehnički pregled i moguče je slanje u ovlašteni servis(pood pratnjom) i li na prikolici doma.ovo se prije svega odnosi na kamione dok na osobna vozila se uglavnom ne odnosi .
prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje
 
tomee said:
prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje

Cesto si u Svabiji, dodji jednom do mene, nahranim te i napijem, odvedem u nedjelju ujutro na lokalno okupljaliste motorista. Imal bus jedno 200-300 motora na hrpi, imas zadatak nac kramu, otvoren auspuh, regu ispod tablice, itd. Odvedem te na jos koje okupljaliste, ponovit cemo igru  :mrgreen:
 
tomee said:
ali taj pravilnik stupa na snagu kad je vozilo tahom opremljeno al kažem nitko još ne radi sranja oko toga jer znaju da je po našem zakonu granica na 3,5 tona i točka

šta se tiče svih vozila iz RH-ako vozilo ima važeču prometnu dozvolu i oznaku izvršenog tehničkog pregleda problema u 99%  slučajeva nema. ako BAG kontrola na njemačkim cestama zaustavi vozilo sa večim ili velikim nepravilnostima izvrše tehnički pregled i moguče je slanje u ovlašteni servis(pood pratnjom) i li na prikolici doma.ovo se prije svega odnosi na kamione dok na osobna vozila se uglavnom ne odnosi .
prestanite idealizirat njemačku kad bi vidjeli šta se sve kotrlja njihovim cestama promjenili bi mišljenje
Taj sporazum (AERT) propisuje kada se mora imati tahograf "i točka". Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi ali znaju koji su minimumi tehničke ispravnosti da bi motor bio u međunarodnom prijevozu. Slažem se da u Njemačkoj ima svakakvih vozila i mislim da smo u puno toga bolji od njih, no od 10 R-ova 9 ima propisno postavljene (i to ogromne i ružne) tablice dok je kod nas od 10 možda samo jedan s propisano postavljenom tablicom. Ponekad sam i ja u toj Njemačkoj i ćini mi se da oni jako prepravljeni ako će ići tamo imaju puno razloga za zabrinutost.
 
tomee said:
šta se tiče svih vozila iz RH-ako vozilo ima važeču prometnu dozvolu i oznaku izvršenog tehničkog pregleda problema u 99%  slučajeva nema. ako BAG kontrola na njemačkim cestama zaustavi vozilo sa večim ili velikim nepravilnostima izvrše tehnički pregled i moguče je slanje u ovlašteni servis(pood pratnjom) i li na prikolici doma.ovo se prije svega odnosi na kamione dok na osobna vozila se uglavnom ne odnosi .

Nek ti Kef (stari lisac sa hr.rec.motocikli) isprica pricu o improviziranom servisu na prvom ugibalistu iza slovensko/austrijske granice za motoriste. Svi koji su ulazili u Austriju, na parking, tehnicki, ako ne zadovoljava, okret za 180 i mars van. Sve ovisi kakve si srece i hoce li te ulovit.

Tak smo nas tri pajdasa prosle godine usli na autocestu u Austriji bez vinjeta i mislili pa nece nas, kad vozilo s rotirkom hvata lika u autu ispred nas i van s njim. Kasnije smo skuzili da je to vozilo od nadzorne sluzbe na autocestama ;)

Nisu oni idealni i ima muljaza, ali Tomee, valjda ti je jasno da se radi samo o iznimkama, a ne pravilu kao kod nas  :misli:
 
Pec said:
no od 10 R-ova 9 ima propisno postavljene (i to ogromne i ružne) tablice dok je kod nas od 10 možda samo jedan s propisano postavljenom tablicom. Ponekad sam i ja u toj Njemačkoj i ćini mi se da oni jako prepravljeni ako će ići tamo imaju puno razloga za zabrinutost.

Ne, od 1000 erova mozda jedan nema prvilno postavljenu regu. Ja sam tu na stanu vec 5 godina i krecem se dosta medju motoristima.
 
ib said:
Cesto si u Svabiji, dodji jednom do mene, nahranim te i napijem, odvedem u nedjelju ujutro na lokalno okupljaliste motorista. Imal bus jedno 200-300 motora na hrpi, imas zadatak nac kramu, otvoren auspuh, regu ispod tablice, itd. Odvedem te na jos koje okupljaliste, ponovit cemo igru  :mrgreen:

kod tebe sam več primjetio da si jako jing jang prijatelju život je siv a ne crn ili bijel

kaj se tiče rega s tim se slažem al i ini imaju masu prerada koje graniče s tehničkom ispravnošču


Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi
e tu bi se zajebo dragi moj pec pec
 
tomee said:
kod tebe sam več primjetio da si jako jing jang prijatelju život je siv a ne crn ili bijel
kaj se tiče rega s tim se slažem al i ini imaju masu prerada koje graniče s tehničkom ispravnošču

Ti njaske a sve napamet. Pozivam te da to utvrdimo na licu mjesta. Nemoj sad filozofirat.
 
slažem se al velim da ipak toleriraju mnogo naročito kod stranih pločica jer kaj ak ja prođem kroz 5 država a jedna traži zavjesice za blato na svakom kotaču pa kroz njemačku koja traži nešto drugo i tak -nemogučere je imat " složen"auto za svaku državu pa stoga kada se pojaviš sa uredno registriranim vozilom koje izgleda ko vozilo stvar je riješena u 99 % slučajeva.

tablice i auspusi izuzeti(govorim za motore)


i gle ljudi ja ne uspoređujem zemlje ja govorim iz iskustva šta se dešava kad sa HR vozilom voziš po njemačkoj
 
ib said:
Ti njaske a sve napamet. Pozivam te da to utvrdimo na licu mjesta. Nemoj sad filozofirat.

ja govorim o HR vozilima koje dolaze u njemačku

a ti o tablicama na motorima u njemačkoj i tablicama na motorima u hrvatskoj


NE  GOVORIMO O ISTOJ STVARI
 
tomee said:
ja govorim o HR vozilima koje dolaze u njemačku
a ti o tablicama na motorima u njemačkoj i tablicama na motorima u hrvatskoj
NE  GOVORIMO O ISTOJ STVARI

DAJ CITAJ S RAZUMJEVANJEM. Ovo kaj sam ti napisal za Kefa se odnosilo za vozila koja prelaze granu, imala HR, CRO, D, A, sve kaj postoji na ovom svijetu. Ako nisu bili domaci, slali su ih van pod pratnjom. Prica nije izmisljena!

Sto se tice tablica, citirao sam recenicu da od 10 R motora u Njemackoj (registriranih ovjde) mozda jedan nema regu, a ja sam dodao da od 1000 reganih R-ova u Njemackoj mozda jedan nema prvilno postavljenu tablicu. Nema neceg kao sto je neregistrirani motor. Pitaj bilo kojeg motoristu s ovog foruma koji zivi u Svabiji da li vidja neregristrirane motore po cesti ili takve koji imaju  tablicu ispod sica.
 
tomee said:
ja govorim o HR vozilima koje dolaze u njemačku

a ti o tablicama na motorima u njemačkoj i tablicama na motorima u hrvatskoj


NE  GOVORIMO O ISTOJ STVARI

A sad gle kaj ti piše Pec...
Pec said:
Taj sporazum (AERT) propisuje kada se mora imati tahograf "i točka". Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi ali znaju koji su minimumi tehničke ispravnosti da bi motor bio u međunarodnom prijevozu.

To kaj te nisu dirali, znači da zadovoljavaš neki minimum...kaj je to teško za shvatit...kaj misliš zakaj ne diraju naše kamione koji iz njihove zemlje isfuravaju aute koji su stariji od 7-8 godina...ma nek ide samo da izađe to smeče iz njihove zemlje da nemoraju zbrinjavat taj otpad :mrgreen:
 
tomee said:
kod tebe sam več primjetio da si jako jing jang prijatelju život je siv a ne crn ili bijel

kaj se tiče rega s tim se slažem al i ini imaju masu prerada koje graniče s tehničkom ispravnošču


Strani policajci ne znaju koji so nacionalni hrvatski propisi
e tu bi se zajebo dragi moj pec pec
Igrom slučaja zadnjih par mjeseci surađujem s njihovom prometnom policijom i nisam primjetio dobro poznavanje naših propisa.
 
Bandit said:
A sad gle kaj ti piše Pec...
To kaj te nisu dirali, znači da zadovoljavaš neki minimum...kaj je to teško za shvatit...kaj misliš zakaj ne diraju naše kamione koji iz njihove zemlje isfuravaju aute koji su stariji od 7-8 godina...ma nek ide samo da izađe to smeče iz njihove zemlje da nemoraju zbrinjavat taj otpad :mrgreen:

pozdravi peca
 
mate said:
Dođi sutra pa provjeri sam, upalim ti otvoreni i zatvoreni pa slušaj.

Tek sam sad videl pa ne stignem više do tebe. Dojdem drugi tjedan, baš da vidim dal se to čuje ili ne. Valjda ga nebuš prodal do drugog vikenda.  :mrgreen:

 
Meni najbolji svuk ima moj auspuh....  8)

Shacal na KLE-u!

:mrgreen: