KOJI AUSPUH IMA NAJBOLJI ZVUK???

gigi said:
Tek sam sad videl pa ne stignem više do tebe. Dojdem drugi tjedan, baš da vidim dal se to čuje ili ne. Valjda ga nebuš prodal do drugog vikenda.  :mrgreen:

Kome? Samome sebi? :mrgreen:
 
mate said:
Gigi: jebi se. :mrgreen:
Bandit: jebi se duplo. :mrgreen:
Kaj vi papki znate... :jesus: :mrgreen:
glava, nisam znal da si se podvrgnuo faceliftingu
:LOL:
kaj nije bilo neke ljepse face od ove?
 
Na usporednom testu u Moto Pulsu,najbolji zvuk je imao Shacal.Motor je bio WR450F.Microni su mi poznati sa VFR-a i za taj motor su najbolji.Zanima me kolika je buka Shacala sa i bez db killera?Jel sa db killerom možeš proć vani ili na nekom tehničkom sa mjerenjem buke? :misli:
 
ja sam mjerio svoj shacal na SR gdje sma sudio, oko 130db je bilo, s tim da instrument i nije bio bas nesto posebno zbazdaren
 
A tako da! Ne znam na kojoj se udaljenosti mjeri ali znam da se mjeri na polovici okretaja na kojima je maksimalna snaga motora.
 
Medo said:
A tako da! Ne znam na kojoj se udaljenosti mjeri ali znam da se mjeri na polovici okretaja na kojima je maksimalna snaga motora.
nemam pojma kak se mjeri, a i to mi zvuci sumnjivo, pa ne vozim na polovici snage motora...nisma ja mate
 
Soho said:
pa ne vozim na polovici snage motora...nisma ja mate

Pa i ja bi okrenuo više od pola gasa kad bi bilo potrebno. Ovako dođem do pola a u retrovizoru vas par točkica. I kaj da radim...
I, zar misliš da ima ljepših faca od moje na slici???

 
Medo said:
A tako da! Ne znam na kojoj se udaljenosti mjeri ali znam da se mjeri na polovici okretaja na kojima je maksimalna snaga motora.
:D
Stacionarna buka (različita je od buke u gibanju) ispuha se mjeri fonometrom koji se postavlja na udaljenosti od pola metra od ispušnog izlaza u njegovoj visinskoj razini. Fonometar mora biti u horizontalnoj ravnini usmjeren pod kutom od 35 do 55° s obzirom na pravac izlaza ispušnih plinova iz ispuha. Tako dobivenu vrijednost se mora umanjiti za iznos tolerancije od 3 dB i ta razina buke mora biti jednaka ili manja od one koja je naznačena na pločici motora koju svi imate najčešće pokraj broja okvira na glavi okvira (šasije). Motor pri mjerenju mora biti zagrijan a mjenjač postavljen u neutralan položaj s otpuštenom spojkom koja mora biti u zahvatu. Buka se mjeri za vrijeme kada se okretaji motora ustale na vrijednosti napisanoj na pločici motora a interval mjerenja završava nakon što motor počne raditi na minimalnim okretajima poslije vrlo brzog otpuštanja ručice gasa . :headfones:
 
mate said:
Pa i ja bi okrenuo više od pola gasa kad bi bilo potrebno. Ovako dođem do pola a u retrovizoru vas par točkica. I kaj da radim...
I, zar misliš da ima ljepših faca od moje na slici???
:rofl:
(y)
cisto sumnjam
 
Pec said:
:D
Stacionarna buka (različita je od buke u gibanju) ispuha se mjeri fonometrom koji se postavlja na udaljenosti od pola metra od ispušnog izlaza u njegovoj visinskoj razini. Fonometar mora biti u horizontalnoj ravnini usmjeren pod kutom od 35 do 55° s obzirom na pravac izlaza ispušnih plinova iz ispuha. Tako dobivenu vrijednost se mora umanjiti za iznos tolerancije od 3 dB i ta razina buke mora biti jednaka ili manja od one koja je naznačena na pločici motora koju svi imate najčešće pokraj broja okvira na glavi okvira (šasije). Motor pri mjerenju mora biti zagrijan a mjenjač postavljen u neutralan položaj s otpuštenom spojkom koja mora biti u zahvatu. Buka se mjeri za vrijeme kada se okretaji motora ustale na vrijednosti napisanoj na pločici motora a interval mjerenja završava nakon što motor počne raditi na minimalnim okretajima poslije vrlo brzog otpuštanja ručice gasa . :headfones:

(y)  A tvorničik mislim da se mjeri baš na polovici okretaja na kojima je max snaga motora. Tj. to je taj broj okretaja na pločici.
 
microna, nažalost, nema nigdje u hr za kupit  :no:,ali vrijedi se malo namučit da se dođe do njega, ko god da je čuo mog z-a svi su pitali kakav je to auspuh i di ga ima za kupit, i kaj se snage tiće motor puno bolje vuče i krajnja brzina 260 kmh na satu sa prevelikom teks.jaknom i torbom na leđima, frend bio iza mene na cbr 954, z je n-model  :D
 
evo vratih se iz njemacke .
potvrdio gradivo
njemacki policajci i dalje znaju puno o hrvatskim pravilima.
njemci i dalje neznaju vozit
i u totalnom su kurcu


e da i da nema gastica sa svih strana svijeta bili bi zadnja rupa na svirali